duckino Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2020 Καλησπέρα Ποστάρω εδώ μιας και δεν έβρισκα ανάλογο μέρος στο forum Είμαι νέος εταιρικός πελάτης της Wind από τον περασμένο Οκτώβριο (δεν ήξερα, δε ρώτησα) και ήδη είμαι έξαλλος με τις χρεώσεις που μου κάνουν που δεν έχουν καμία σχέση με το συμβόλαιο που υπέγραψα και κρατώ στα χέρια μου.Αυτά φυσικά χωρίς να έχω ξεφύγει δευτερόλεπτο από τους δωρεάν χρόνους μου. Μου 'χαν τάξει δώρο τα πάγια 2 μηνών και με το ζόρι μου τα πιστώνουν λίγο λίγο, πιστεύω για να χάσω το λογαριασμό και τελικά να με μπερδέψουν.Τους καλώ στην εξυπηρέτηση, κάνω τα παράπονά μου, μου λένε ότι θα με καλέσουν αυτοί πίσω και αν δεν είχα την αξιοπρεπή μέχρι τώρα υποστήριξη του καταστήματος που μου έκανε την αρχική προσφορά, δεν θα μπορούσα να βγάλω άκρη.Όχι ότι έβγαλα.Περιμένω τηλέφωνο να δω τι θα γίνει. Το θέμα είναι ότι έχω ξενερώσει, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη και θέλω μετά από μόλις 4 μήνες ν' αλλάξω πάροχο.Τι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις;Ο συνήγορος του πολίτη βοηθάει;Πώς μπορώ να βρω το δίκιο μου;Ποιος με καλύπτει;Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Δεν τηρούν το συμβόλαιο από τη μεριά τους. Ευχαριστώ
DanielRGr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2020 Το καλυτερο ειναι να πας σε ενς καταστημα Wind να το κοιταξετε απο κοντα. Εφοσον εχεις υπογραψει κατι επισημο, το δικιο σου δεν το χανεις.
elpenor Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2020 14 ώρες πριν, duckino είπε Καλησπέρα Ποστάρω εδώ μιας και δεν έβρισκα ανάλογο μέρος στο forum Είμαι νέος εταιρικός πελάτης της Wind από τον περασμένο Οκτώβριο (δεν ήξερα, δε ρώτησα) και ήδη είμαι έξαλλος με τις χρεώσεις που μου κάνουν που δεν έχουν καμία σχέση με το συμβόλαιο που υπέγραψα και κρατώ στα χέρια μου.Αυτά φυσικά χωρίς να έχω ξεφύγει δευτερόλεπτο από τους δωρεάν χρόνους μου. Μου 'χαν τάξει δώρο τα πάγια 2 μηνών και με το ζόρι μου τα πιστώνουν λίγο λίγο, πιστεύω για να χάσω το λογαριασμό και τελικά να με μπερδέψουν.Τους καλώ στην εξυπηρέτηση, κάνω τα παράπονά μου, μου λένε ότι θα με καλέσουν αυτοί πίσω και αν δεν είχα την αξιοπρεπή μέχρι τώρα υποστήριξη του καταστήματος που μου έκανε την αρχική προσφορά, δεν θα μπορούσα να βγάλω άκρη.Όχι ότι έβγαλα.Περιμένω τηλέφωνο να δω τι θα γίνει. Το θέμα είναι ότι έχω ξενερώσει, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη και θέλω μετά από μόλις 4 μήνες ν' αλλάξω πάροχο.Τι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις;Ο συνήγορος του πολίτη βοηθάει;Πώς μπορώ να βρω το δίκιο μου;Ποιος με καλύπτει;Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Δεν τηρούν το συμβόλαιο από τη μεριά τους. Ευχαριστώ Αν θέλεις εξήγησε μας πως σε χρεώνουν διαφορετικά από το συμβόλαιο για να ενημερωθούμε και εμείς.... Έχω ακούσει για tablet που δεν τα παραδίδουν ή που είναι άλλη μάρκα, έχω ακούσει ανθρώπους να ισχυρίζονται ότι αυτοί δεν ξεπέρασαν τον χρόνο ομιλίας όπως έγραφε ο λογαριασμός αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει για χρεώσεις διαφορετικές από το συμβόλαιο όταν δεν έχει ξεπεραστεί ο χρόνος ομιλίας.
duckino Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2020 15 ώρες πριν, elpenor είπε Αν θέλεις εξήγησε μας πως σε χρεώνουν διαφορετικά από το συμβόλαιο για να ενημερωθούμε και εμείς.... Έχω ακούσει για tablet που δεν τα παραδίδουν ή που είναι άλλη μάρκα, έχω ακούσει ανθρώπους να ισχυρίζονται ότι αυτοί δεν ξεπέρασαν τον χρόνο ομιλίας όπως έγραφε ο λογαριασμός αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει για χρεώσεις διαφορετικές από το συμβόλαιο όταν δεν έχει ξεπεραστεί ο χρόνος ομιλίας. Το καταλαβαίνω ότι σας φαίνεται παράξενο κι όμως έτσι ακριβώς συμβαίνει. Έχω υπογράψει συμβόλαιο του οποίου ευτυχώς έχω και φωτοτυπία.Τσεκαρισμένο αυτό που θα σας πω.Τα πάγια που μου χρεώνουν δεν περιλαμβάνουν είτε καθόλου είτε μέρος της έκπτωσης από την αρχική προσφορά που μου κάνανε με αποτέλεσμα από κει που το συμβόλαιό μου γράφει ότι έχω πάγια το μηνα γύρο στα 150 ευρώ μου ρχεται λογαριασμός 200. Όσο για τις εκτός παγίου χρεώσεις δεν νομίζω ότι δεν έχω ξεφύγει.Δεν είμαι 100 χρονών, να μην ξέρω τι μου γίνεται.Αυτό φαίνεται και στους αναλυτικούς αλλά και μου το επιβεβαιώνουν και τα καλόπαιδα της εξυπηρέτησης πελατών αυτό.Σε ερώτησή μου γιατί ξεφεύγει ο λογαριασμός, περιορίζονται να μου λένε ασυναρτησίες κάνοντας ξανά και ξανά λογαριασμούς, ρωτώντας με τα ίδια πράγματα κάθε φορά και καταλήγοντας να βγάζουν funny Goofy sounds μην μπορώντας τελικά να το εξηγήσουν.Άσε που ο βασικός λόγος που άλλαξα πάροχο ήταν γιατί στα ίδια λεφτά μου δίνανε διπλάσιους χρόνους και έως και δεκαπλάσια data (είχα πολύ παλιά προγράμματα στον παλιό μου πάροχο) που δεν ξέρω αν ποτέ μπορέσω να ξεπεράσω.Η μόνη χρέωση εκτός παγίου είναι ένα 10ρικο τον Δεκέμβριο σε πενταψήφια.Αυτό τριπλοτσεκαρισμένο. Αυτά.... ούτε τάμπλετ ούτε κινητά ζήτησα και βέβαια δεν απαιτώ.Ακόμα και τα 2 πάγια δώρο μου τα κάνανε από μόνοι τους χωρίς να τους ζητήσω εγώ κάτι επιπλέον. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα