Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, NickTG είπε

Από ποτέ ανακοινώνουν οι εταιρείες άλογα σε τροχό? Και μετρημένα σε ποιο δυναμόμετρο? 

Λες το πρόβλημα του να είναι στο ξεκίνημα στην πόλη? 

Και πάλι δεν κατάλαβα πως έβγαινε το αρκετά καλά ως συμπέρασμα με τα νούμερα που έβαλες. 

Ηλεκτρογκαζο έχουν τα αμάξια 20 χρόνια τώρα. 

Ειχα οδηγησει το swift 1.2 94hp και ηταν μαπα σε ολο το φασμα των στροφων! 118 Nm @ 4800 σ.α.λ.   94 Hp @ 6000 σ.α.λ.

Μην λεμε πραγματα δεδομενα.. ολα τα ηλεκτρογκαζα δεν εχουν την ιδια χρονοκαθυστερηση..!

21 λεπτά πριν, NickTG είπε

Μέχρι να χρειαστεί κάποιος να προσπεράσει και καταλάβει ότι αυτό γίνεται με τα άλογα

http://www.zeperfs.com/en/duel5825-4542.htm

Ναι σημασια εχει με τι τροπο τα βγαζει! 

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
7 minutes ago, gia_nnis said:

Ειχα οδηγησει το swift 1.2 94hp και ηταν μαπα σε ολο το φασμα των στροφων! 118 Nm @ 4800 σ.α.λ.   94 Hp @ 6000 σ.α.λ.

Μην λεμε πραγματα δεδομενα.. ολα τα ηλεκτρογκαζα δεν εχουν την ιδια χρονοκαθυστερηση..!

 

Άρα δεν είναι το ηλεκτρογκαζο το θέμα αλλά η ρύθμιση του. Το λύσαμε αυτό. 

Το Swift εν τω μεταξύ είναι σίγουρα πιο γρήγορο από το Leon αλλά ας το αφήσουμε αυτό. Ας αφήσουμε και το γεγονός πως δεν έχω διαβάσει κάπου παράπονα. 

Πως από την οδήγηση ενός εντελώς διαφορετικού μοντέλου με εντελώς διαφορετικό κινητήρα βγάζεις συμπέρασμα για ένα άλλο μόνο με τα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής τα οποία ακόμα και από μόνα τους για το αμάξι εκείνο δεν είναι καλά ακόμα δεν το μάθαμε. 

Δημοσ.

Εγώ έχω πάει από ατμοσφαιρικό 1.4 των 80 PS και 132 Nm @3800, σε turbo 1.0 των 115PS και 200 Nm @2000. Τα δύο αμάξια είναι η μέρα με τη νύχτα (υπέρ του turbo) ακόμα και αν το 2ο είναι βαρύτερο.

Μετράνε όλα. Τα κυβικά, η ροπή (και που τη δίνει αυτή), τα άλογα, ακόμα και... το μέγεθος των πιστονιών και του κυλίνδρου, για το πόσο εύκολα θα στροφάρει .

Να κάνεις οπωσδήποτε test drive στο μοτέρ / αμάξι που θέλεις. Αλλιώς δε θα καταλάβεις τίποτα. Μπορεί ένα όχημα να 'ναι 500 Nm, αλλά να ξυπνάει μεθαύριο. Δε θα κάνεις προσπέραση ποτέ, αλλά θα μπορείς να σύρεις νταλίκα. :) 

  • Like 3
Δημοσ.

Και φυσικά εξαρτάται κι απο τη χρήση που του κάνει κάποιος. Γενικα η ατμοσφαιρική βενζίνη είναι το πιο μουλάρι απο όλα. Απο εκει και πέρα, ο καθ' ένας κάνει διαφορετική χρήση στο αυτοκίνητο. Εγώ κάνω αρκετά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο οπότε ήθελα και μεγάλο κυβισμό, φίλος που οδηγεί 99% μέσα στην πόλη κι η μεγαλύτερη απόσταση που κάνει είναι μέχρι τα περίχωρα της Αθήνας είναι μια χαρά βολεμένος με το 1.2/105 TSI. 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, NickTG είπε

Άρα δεν είναι το ηλεκτρογκαζο το θέμα αλλά η ρύθμιση του. Το λύσαμε αυτό. 

Το Swift εν τω μεταξύ είναι σίγουρα πιο γρήγορο από το Leon αλλά ας το αφήσουμε αυτό. Ας αφήσουμε και το γεγονός πως δεν έχω διαβάσει κάπου παράπονα. 

Πως από την οδήγηση ενός εντελώς διαφορετικού μοντέλου με εντελώς διαφορετικό κινητήρα βγάζεις συμπέρασμα για ένα άλλο μόνο με τα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής τα οποία ακόμα και από μόνα τους για το αμάξι εκείνο δεν είναι καλά ακόμα δεν το μάθαμε. 

Κοιτα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να βασιστουμε στα χαρτια γι αυτο ειπα και πιο πανω ροπη στα χαρτια αλλα και t.drive!

To swift ηταν του 2012 και μου ειπε ο πωλητης το καναν ετσι για να ειναι πιο οικονομικο στην καταναλωση! Πραγματικα δεν ειχε καλο τραβηγμα και γραμμικο σε ολο το φασμα των στροφων!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ROG-X είπε

Πετρελαιο για πραγματικες ροπες απο χαμηλά και μεγιστη ισχυς στις 4.000 στροφες. Ουτε θα αναρωτηθείς ποσα αλογα ειναι το αμαξι. 

Οι βενζινες ειναι για αστα να πανε.... μιξερακια....μονο για να καινε τσαμπα βενζινη και να πλουτιζει ο βενζινας στη γωνια. 

Σοβαρή εμπεριστατωμένη άποψη. Δεν θέλουν όλοι ένα αμαξάκι σαν αυτό που έχεις εσύ.

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ROG-X είπε

Πετρελαιο για πραγματικες ροπες απο χαμηλά και μεγιστη ισχυς στις 4.000 στροφες. Ουτε θα αναρωτηθείς ποσα αλογα ειναι το αμαξι. 

Οι βενζινες ειναι για αστα να πανε.... μιξερακια....μονο για να καινε τσαμπα βενζινη και να πλουτιζει ο βενζινας στη γωνια. 

Όταν βλέπω θέμα για αυτοκίνητα, μπαίνω μόνο και μόνο για να σε δω να τους προτείνεις πετρέλαια, ποσοστά πρέπει να παίρνεις δεν παίζει 😄

Ο TS δεν έχει πει καν τι διαδρομές κάνει και γενικά για τι χρήση προορίζει το αυτοκίνητο αλλά εσύ πάλι τα δικά σου.

Για μένα είναι αδιανόητο να πάρει κάποιος καινούργιο πετρέλαιο το 2020 ενώ έχει προχωρήσει τόσο πολύ η τεχνολογία στην βενζίνη.

Ο μοναδικός λόγος να πας σε diesel είναι όταν διανύεις μεγάλες αποστάσεις καθημερινά και όχι 20.000/χρόνο όπως νομίζουν πολλοί.

Μιλάω σαν πρώην κάτοχος και βάση γνωστών μου που τα αγοράσανε κάποτε επειδή ήταν πιο οικονομικά και τώρα ψάχνουν αφορμές να πάνε ταξίδια για να τα ξεκαπνίσουν..

Μην σχολιάσω την προσθήκη biodiesel στα διυλιστηρίων για οικονομία, πήγαινε σε συνεργεία που καθαρίζουν δεξαμενές από πετρελαιοκίνητα και δες με τα μάτια σου πόση λάσπη βγάζουν από μέσα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Axelq είπε

...

Μην σχολιάσω την προσθήκη biodiesel στα διυλιστηρίων για οικονομία, πήγαινε σε συνεργεία που καθαρίζουν δεξαμενές από πετρελαιοκίνητα και δες με τα μάτια σου πόση λάσπη βγάζουν από μέσα.

Όχι ότι είναι απαίτηση της Ε.Ε., το κάνουν έτσι τα διυλιστηρία για οικονομία (!?).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Όχι ότι είναι απαίτηση της Ε.Ε., το κάνουν έτσι τα διυλιστηρία για οικονομία (!?).

Φυσικά και είναι απαίτηση από την Ε.Ε. αλλά δεν νομίζω να τους χάλασε κιόλας.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Axelq είπε

Φυσικά και είναι απαίτηση από την Ε.Ε. αλλά δεν νομίζω να τους χάλασε κιόλας.

Τσάμπα το αγοράζουν και το βάζουν μέσα;

Δημοσ.

Καλησπερα,
Απο οσο γνωριζω το air condition του αυτοκινητου τη στιγμη που το χρησιμοποιεις "ριχνει" την αποδοση του κινητηρα σου κατα 15 ιππους. Αρα αυτο που σε ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η κατανομη της ισχυος σε ολη την κλιμακα των στροφων καθως και η κατανομη της μεγιστης ροπης στρεψης. Ποσο πολυ πλησιαζουν την ευθεια χωρις να υπαρχουν ιδιαιτερες εξαρσεις (κορυφες). Εγω θα κοιταζα περισσοτερο σε υβριδικο. Φιλικα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την μείωση της ιπποδύναμης λόγω κλιματιστικού,είναι δύσκολο να πει κανείς πόσο ακριβώς είναι,παίζουν πολλοί παράμετροι ρόλο,κυρίως ο κομπρεσσορας του κλιματιστικού,και είναι από αμάξι σε αμαξι διαφορετικός.

Σε γενικές γραμμές,στο περίπου,είναι 5-15% της ιπποδύναμη και 10-15% παραπάνω κατανάλωση.

Όσο πιο μικρή η ιπποδύναμη τόσο πιο αισθητό είναι,αλλιώς σε ένα χιλιάρακι με 90 άλογα και αλλιώς σε ένα 3λιτρο με 300 αλογα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, nikos121 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Εχω μερικες αποριες οποιος μπορει να βοηθησει.

Εχω ενα seat Leon 1400cc 86 αλογα με κινητηρα MPI του 2009

Γενικα δεν το πολυκατεχω με αυτα και οταν πηρα το αυτοκινητο τα κριτηρια μου ηταν να ειναι σχετικα αξιοπιστο brand και να μαρεσει στο ματι

Δεν εχω απιτησεις απο επιδοσεις ποτέ δεν με ενοιαζε. Το μονο που με απογοητευει ειναι το καλοκαιρι που θελω να βαλω λιγο ερκοντισιον και ψιλοσερνεται.

Δεν γνωριζω τι κανουν τα αλογα και τι κανουν τα κυβικα. Αν μπορει καποιος να με διαφωτισει.

Επισης ο λογος που ρωταω αυτα ειναι γτ ηρθε η ωρα να αλλαξω αμαξι για διαφορους λογους και εχω βρει  αυτο απλα διαπιστωνω πως μαλλον τα πραγματα εχουν αλλαξει.

Ειναι 1000 κυβικα μονο και 90 αλογα με φυσικο αεριο. Υπαρχει και η εδοση με βενζινη στα 1000 κυβικα επισης και 116 αλογα με TSI κινητηρα. Οχι πως ξερω τι ειναι αυτο.

Και αναρωτιεμαι τι γινεται?? τι 1000 κυβικα?? Ενταξει δεν ενδιαφερομαι για επιδοσεις αλλα μην ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που εχω τωρα και ειναι 10ετιας.

      Ρίξατε πάρα μα πάρα πολλά πράγματα στον ντουρβα , κυβικά , ιπποδυνάμεις και οι απαντήσεις που θα πάρετε θα είναι εξίσου πολλές . 

      Αν έχετε πραγματικά λόγο να αντικαταστήσετε το αυτοκίνητο που έχετε σήμερα , προτείνω να ξεκινήσετε να ασχολείστε με το θέμα , έτσι ώστε να αποκτήσετε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις .

    Θα σταθώ μόνον σ' αυτό που είπατε , πως δεν έχετε απαιτήσεις από επιδόσεις . Πίσω από αυτό υπάρχει λογική , αφού δεν είναι όλοι σε θέση να διαθέσουν αντίστοιχα χρηματικά ποσά , ώστε να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο με αξιοπρεπή ιπποδύναμη .

   Το ζήτημα της ιπποδύναμης και όχι μόνον , έχει να κάνει με το κομμάτι της ενεργητικής ασφάλειας που μπορεί να παρέχει ένα όχημα .

  Σε μια άστοχη απόπειρα προσπέρασης , η περίσσια ιπποδύναμη θα αποδειχθεί σωτήρια , αφού το αυτοκίνητο αλλά και όσοι είναι μέσα σ' αυτό , θα μείνει λιγότερη ώρα εκτεθειμένο σε μια κατάσταση που μπορεί να εξελιχθεί επικίνδυνα για πολλούς .

   Ακόμη περισσότερο , σε ένα περιβάλλον , όπως αυτό που ζούμε όλοι μας και που δεν έχει την καλύτερη χάραξη στο οδικό δίκτυο , ούτε την καλύτερη ποιότητα οδοστρώματος , αλλά και ούτε την απαιτούμενη σοβαρή οδηγική γνώση και συμπεριφορά από μέρους πολλών .

   Κι' όμως σ' ένα τέτοιο περιβάλλον , η παραπανισια ιπποδύναμη , μάλλον έχει σοβαρό λόγο ύπαρξης . Οι πολλοί ξεχνούν πως δεν κινούνται μόνοι τους στο οδικό δίκτυο , αλλά συμμετέχουν στην κίνηση αυτή και αυτή η συμμετοχή έχει ένα βαθμό ευθύνης απέναντι στους ίδιους αλλά και στους υπόλοιπους που κινούνται την ίδια στιγμή . 

    Η λειτουργία του air conditioning η του κλιματιστικού , παίρνει με κάποιον τρόπο κίνηση από τον κινητήρα του αυτοκινήτου , με αποτέλεσμα να επιβαρύνει την λειτουργία του , αν και τα συστήματα έχουν εξελιχθεί . Η λειτουργία του επιβαρύνεται περισσότερο , αφού λειτουργεί περισσότερο το καλοκαίρι , όπου ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με επιβάτες και τα συναφή , με κατεύθυνση την θάλασσα , έχει ακόμη περισσότερο βάρος από το συνηθισμένο , με συνέπεια η ήδη χαμηλή ιπποδύναμη να μην το βοηθάει να ανταπεξέλθει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες , όπως μια προσπέραση η μια ανηφορια . Η όποια λοιπόν αναλογία κιλών ανά ίππο έχει επιβαρυνθεί , οπότε αυτό που απομένει είναι να ρυθμισετε την ταχύτητα σας ανάλογα , κάποιοι θα πουν να σερνεστε .

  Θα συμφωνήσω με αυτό που ειπώθηκε , πως δλδ χρειάζεται έρευνα αγοράς πριν καταλήξετε . Μια τέτοια έρευνα θα βοηθηθεί , αν έχετε ήδη κάποια στοιχειώδη ξεκαθαρισμένα μέσα σας , αφού έτσι δεν θα μπερδευτειτε ανεπανόρθωτα .

  Η συνήθης πρακτική λέει πως , έχω τόσα στην τσέπη μου , άρα ψάχνω για κάτι με αυτά τα χρήματα . Στην πραγματικότητα πρέπει να δείτε πρώτα τι ακριβώς χρειάζεστε και στην συνέχεια να δείτε πόσο κοστίζει και τι εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν .

   Καλή επιτυχία .

19 ώρες πριν, nikos121 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Εχω μερικες αποριες οποιος μπορει να βοηθησει.

Εχω ενα seat Leon 1400cc 86 αλογα με κινητηρα MPI του 2009

Γενικα δεν το πολυκατεχω με αυτα και οταν πηρα το αυτοκινητο τα κριτηρια μου ηταν να ειναι σχετικα αξιοπιστο brand και να μαρεσει στο ματι

Δεν εχω απιτησεις απο επιδοσεις ποτέ δεν με ενοιαζε. Το μονο που με απογοητευει ειναι το καλοκαιρι που θελω να βαλω λιγο ερκοντισιον και ψιλοσερνεται.

Δεν γνωριζω τι κανουν τα αλογα και τι κανουν τα κυβικα. Αν μπορει καποιος να με διαφωτισει.

Επισης ο λογος που ρωταω αυτα ειναι γτ ηρθε η ωρα να αλλαξω αμαξι για διαφορους λογους και εχω βρει  αυτο απλα διαπιστωνω πως μαλλον τα πραγματα εχουν αλλαξει.

Ειναι 1000 κυβικα μονο και 90 αλογα με φυσικο αεριο. Υπαρχει και η εδοση με βενζινη στα 1000 κυβικα επισης και 116 αλογα με TSI κινητηρα. Οχι πως ξερω τι ειναι αυτο.

Και αναρωτιεμαι τι γινεται?? τι 1000 κυβικα?? Ενταξει δεν ενδιαφερομαι για επιδοσεις αλλα μην ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που εχω τωρα και ειναι 10ετιας.

      

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nikopoup είπε

Σοβαρή εμπεριστατωμένη άποψη. Δεν θέλουν όλοι ένα αμαξάκι σαν αυτό που έχεις εσύ.

Και γω αυτης της φιλοσοφιας ειμαι..! Καλυτερα να τα δινει ολα χαμηλομεσαια παρα στα υψηλα! Τα πλεονεκτηματα ειναι πολλα..!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...