nikos121 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπερα στην παρεα. Εχω μερικες αποριες οποιος μπορει να βοηθησει. Εχω ενα seat Leon 1400cc 86 αλογα με κινητηρα MPI του 2009 Γενικα δεν το πολυκατεχω με αυτα και οταν πηρα το αυτοκινητο τα κριτηρια μου ηταν να ειναι σχετικα αξιοπιστο brand και να μαρεσει στο ματι Δεν εχω απιτησεις απο επιδοσεις ποτέ δεν με ενοιαζε. Το μονο που με απογοητευει ειναι το καλοκαιρι που θελω να βαλω λιγο ερκοντισιον και ψιλοσερνεται. Δεν γνωριζω τι κανουν τα αλογα και τι κανουν τα κυβικα. Αν μπορει καποιος να με διαφωτισει. Επισης ο λογος που ρωταω αυτα ειναι γτ ηρθε η ωρα να αλλαξω αμαξι για διαφορους λογους και εχω βρει αυτο απλα διαπιστωνω πως μαλλον τα πραγματα εχουν αλλαξει. Ειναι 1000 κυβικα μονο και 90 αλογα με φυσικο αεριο. Υπαρχει και η εδοση με βενζινη στα 1000 κυβικα επισης και 116 αλογα με TSI κινητηρα. Οχι πως ξερω τι ειναι αυτο. Και αναρωτιεμαι τι γινεται?? τι 1000 κυβικα?? Ενταξει δεν ενδιαφερομαι για επιδοσεις αλλα μην ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που εχω τωρα και ειναι 10ετιας. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από nikos121
TechnoState Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) .....για τι βάρος μιλάμε (για το Skoda που περεθέσες? Τα σύγχρονα 1000αρια είναι όλα turbo (για να επιτύχουν την ισχύ που δηλώνουν). Σαφώς πιο προηγμένα τεχνολογικά-μηχανολογικά σε σχέση με το πλέον 10ετίας όχημα σου. Επίσης σαφώς δεν έχουν απόλυτη σημασία σημασία τα άλογα αλλά ο τρόπος που βγαίνουν. Έχω την εντύπωση ότι δεν θα δεις δραματική διαφορά (στην κατάσταση που περιγράφεις). Αλλά καλύτερα ας αναφέρει κάποιος στην ίδια κατάσταση με εσένα (απο 1.4 σε 1.0 turbo). Σε κάθε περίπτωση, σίγουρα το skoda θα είναι ένα improvement σε σχέση με το παλιό Leon σου. Αμφότερα συμπαθητικά(προσωπική άποψη καθαρά) οχήματα (όσο κ αν αντιπαθώ τα vag). Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από TechnoState
nikos121 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 https://www.gocar.gr/cars/SKODA/KAMIQ/1.0_TSI_STYLE_G-TEC_90PS/ 1300κατι. δεν το λεει στο λινκ αλλα καπου το ειδα σε αλλο λινκ που δεν το βρισκω τωρα. Πρεπει να ειναι λιγο πιο βαρυ απο τις αλλες εκδοσεις επειδη εχει ΚΑΙ το αεριο ναι δεν θελω και δεν περιμενω πως ξαφνικα θα σκιζω τον ανεμο. Απλα δεν θελω να βρεθω με κατι πιο αδυναμο απο το λεον που εχω τωρα
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 45 λεπτά πριν, nikos121 είπε Καλησπερα στην παρεα. Εχω μερικες αποριες οποιος μπορει να βοηθησει. Εχω ενα seat Leon 1400cc 86 αλογα με κινητηρα MPI του 2009 Γενικα δεν το πολυκατεχω με αυτα και οταν πηρα το αυτοκινητο τα κριτηρια μου ηταν να ειναι σχετικα αξιοπιστο brand και να μαρεσει στο ματι Δεν εχω απιτησεις απο επιδοσεις ποτέ δεν με ενοιαζε. Το μονο που με απογοητευει ειναι το καλοκαιρι που θελω να βαλω λιγο ερκοντισιον και ψιλοσερνεται. Δεν γνωριζω τι κανουν τα αλογα και τι κανουν τα κυβικα. Αν μπορει καποιος να με διαφωτισει. Επισης ο λογος που ρωταω αυτα ειναι γτ ηρθε η ωρα να αλλαξω αμαξι για διαφορους λογους και εχω βρει αυτο απλα διαπιστωνω πως μαλλον τα πραγματα εχουν αλλαξει. Ειναι 1000 κυβικα μονο και 90 αλογα με φυσικο αεριο. Υπαρχει και η εδοση με βενζινη στα 1000 κυβικα επισης και 116 αλογα με TSI κινητηρα. Οχι πως ξερω τι ειναι αυτο. Και αναρωτιεμαι τι γινεται?? τι 1000 κυβικα?? Ενταξει δεν ενδιαφερομαι για επιδοσεις αλλα μην ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που εχω τωρα και ειναι 10ετιας. Θα κοιτας την ροπη! Οσο μεγαλυτερη ειναι και την αποδιδει σε χαμηλοτερες στροφες τοσο καλυτερα..! Αυτο στα χαρτια και τελος t.drive! Στα περισσοτερα τουρμπο(γερμανικα) υστερουν στα χαμηλα.. Δουλευουν σωστα πανω απο τις 2000στρ
nik0laus Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλά τα μούμερα ,καλές οι ροπές χαμηλά -ψηλά ή στη μέση και τα τούρμπο και τα αλόγατα αλλά τελικά στις "επιδόσεις" αυτό που μετράει κυρίως είναι τα κιλά/ίππο. Μια χαρά είναι τα αυτοκίνητα που κοιτάς αλλά δε θα δεις ιδιαίτερη διαφορά σε σχέση με αυτό που ήδη έχεις όσον αφορά τις επιδόσεις. Σίγουρα θα είναι πιο οικονομικά σε κόστος καυσίμου σε σχεση με το τωρινό μιας και πρόκειται για αυτοκίνητα μιας δεκαετίας πάνω. Τα μοντέλα με CNG (φυσικό αέριο) σαφώς είναι πολύ πιο οικονομικά σε κόστος καυσίμου αλλά θα πρέπει να δεις ποιες είναι οι αυτονομίες με αέριο & βενζίνη καθώς τα πρατήρια ανεφοδιασμού σε αέριο δεν είναι αρκετά ακόμη και μπορεί να καταναλώνεις καύσιμο και κυρίως χρόνο στο θέμα του ανεφοδιασμού (τι να το κάνω το φθηνό αέριο αν πρέπει να "ξενιτεύομαι" για να γεμίσω). Βέβαια στο μέλλον θα αυξηθούν και τα σημεία ανεφοδιασμού σε φυσικό αέριο. Επίσης ο χώρος αποσκευών είναι αισθητά μικρότερος από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα και πρέπει να ληφθεί κι αυτό υπόψιν σε περίπτωση που είναι απαραίτητος στην "καθημερινή χρήση". Όσον αφορά τις επιδόσεις είναι υποδεέστερες από αυτές των αντίστοιχων αμιγώς βενζινοκίνητων μοντέλων. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από nik0laus
ProponitisTouKanape Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Τι ρωτάς για άλογα εδω μέσα ρε φίλε, εδώ θα σου πουν οτι με 80 άλογα είσαι μια χαρά να πας με 100 άρα δε σου χρειάζεται παραπάνω. Στα σοβαρά τώρα, αν δε πας σε 115-120 άλογα δε θα δεις διαφορά. Θα έχει λίγο καλύτερη απόκριση το γκάζι απο χαμηλά, σε σύγκριση με το ατμοσφαιρικό σου, αλλά εν τέλει πάλι θα ζορίζεται... 2 1
nikos121 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Ενταξει αυτο που εχω τωρα ειναι 10ετιας 1400 με 80 αλογα. Δεν με νοιαζει να ειμαι στις ιδιες επιδοσεις με το 1000αρι και τα 90 αλογα με το φυσικο αεριο. Απλα να μην ειμαι χειροτερα. Και οσο για τα πρατηρια που ειπε ο φιλος παραπανω εχω κοντα μου της Ανθουσας δεν θα ειναι προβλημα. Θα αυξηθουνε κιολας σιγα σιγα
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, nikos121 είπε Καλησπερα στην παρεα. Εχω μερικες αποριες οποιος μπορει να βοηθησει. Εχω ενα seat Leon 1400cc 86 αλογα με κινητηρα MPI του 2009 Γενικα δεν το πολυκατεχω με αυτα και οταν πηρα το αυτοκινητο τα κριτηρια μου ηταν να ειναι σχετικα αξιοπιστο brand και να μαρεσει στο ματι Δεν εχω απιτησεις απο επιδοσεις ποτέ δεν με ενοιαζε. Το μονο που με απογοητευει ειναι το καλοκαιρι που θελω να βαλω λιγο ερκοντισιον και ψιλοσερνεται. Δεν γνωριζω τι κανουν τα αλογα και τι κανουν τα κυβικα. Αν μπορει καποιος να με διαφωτισει. Επισης ο λογος που ρωταω αυτα ειναι γτ ηρθε η ωρα να αλλαξω αμαξι για διαφορους λογους και εχω βρει αυτο απλα διαπιστωνω πως μαλλον τα πραγματα εχουν αλλαξει. Ειναι 1000 κυβικα μονο και 90 αλογα με φυσικο αεριο. Υπαρχει και η εδοση με βενζινη στα 1000 κυβικα επισης και 116 αλογα με TSI κινητηρα. Οχι πως ξερω τι ειναι αυτο. Και αναρωτιεμαι τι γινεται?? τι 1000 κυβικα?? Ενταξει δεν ενδιαφερομαι για επιδοσεις αλλα μην ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που εχω τωρα και ειναι 10ετιας. Το ότι είναι 10αετιας δεν παίζει κανένα ρόλο στην απόδοση.Ο κινητήρας μετράει,τα άλογα και τα κυβικά σε συνδυασμό με το βάρος. Το skoda που λες δεν θα έχει καμμία διαφορά με το leon σου,πιθανόν να είναι και πιο αργό,λόγω βάρους.Οσο πιο πολλά κυβικά τόσο καλύτερα για το μοτέρ. Όπως ειπώθηκε αν δεν πας στα 110 άλογα τουλάχιστον,καμμία διαφορά δεν θα δεις. Το τι είναι τα κυβικά και τα άλογα σε ένα αμάξι,υπάρχουν αναλυτικές περιγραφές στο Google. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από jmmys
tutuyo Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Φιλε μου δεν το δεχομαι αυτο. Ετοιμαζεσαι να δωσεις ενα ποσο της ταξης των 18-20.000 και δεν θα κανεις μια ψακτικη? Δεν ειπαμε να αποκτησεις πτυχιο μηχανολογιας αλλα μια βασικη ερευνα αγορας, μια στοιχειωδη ενημερωση. 2-3 απογευματα αμα αφιερωσεις θα σχηματισεις μια βασικη γνωμη Δλδ θα βασισεις μια τοσο σημαντικη αποφαση (και οικονομικως και απο θεμα ασφαλειας)αμα θα σου πει ενας εδω το ταδε ειναι καλο η το αλλο ειναι κακο?Ο καταναλωτής εχει συνευθύνη των επιλογων του Σχετικα με το εαν ενα αλφο μοντελο η βητα μοντελο θα σου ταιριαξει, τα πραγματα ειναι απλα. Κλεινεις τεστ ντραιβ και το οδηγεις σε συνθηκες οσο το δυνατον πιο κοντα στις δικες σου (φορτιο, επιταχυνσεις κτλ) 2
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 10 ώρες πριν, nikos121 είπε Ενταξει δεν ενδιαφερομαι για επιδοσεις αλλα μην ειναι πιο αδυναμο απο αυτο που εχω τωρα και ειναι 10ετιας. Στα χαρτια αυτο που εχεις δειχνει οτι ειναι αρκετα καλο για ατμοσφαιρα..! 85 Hp @ 5000 σ.α.λ. και 132 Nm @ 3800 σ.α.λ.!!! Οποτε τα σεναρια ειναι 2. Δεν αντιπροσωπευει τα νουμερα ή εχεις απαιτησεις..!!!
NickTG Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 hours ago, gia_nnis said: Στα χαρτια αυτο που εχεις δειχνει οτι ειναι αρκετα καλο για ατμοσφαιρα..! 85 Hp @ 5000 σ.α.λ. και 132 Nm @ 3800 σ.α.λ.!!! Οποτε τα σεναρια ειναι 2. Δεν αντιπροσωπευει τα νουμερα ή εχεις απαιτησεις..!!! Που είναι το αρκετά καλό? Μιλάμε για 85 άλογα σε 1200+ κιλά αμάξι. Μαζί με 2 άτομα πάμε στα 1350+ κιλά. Βάζεις και ανοιχτό air-condition μετά τι επιδόσεις να έχει!? 21 hours ago, gia_nnis said: Θα κοιτας την ροπη! Οσο μεγαλυτερη ειναι και την αποδιδει σε χαμηλοτερες στροφες τοσο καλυτερα..! Άρα με ένα 1600αρι diesel είναι καλύτερα από ότι με ένα 2λιτρο Type-R που έχει χαμηλότερη ροπή? Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2020 από NickTG Συντακτικό 2 2
gia_nnis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 24 λεπτά πριν, NickTG είπε Που είναι το αρκετά καλό? Μιλάμε για 85 άλογα σε 1200+ κιλά αμάξι. Μαζί με 2 άτομα πάμε στα 1350+ κιλά. Βάζεις και ανοιχτό air-condition μετά πως τι επιδόσεις να έχει!? Άρα με ένα 1600αρι diesel είναι καλύτερα από ότι με ένα 2λιτρο Type-R που έχει χαμηλότερη ροπή? Αρα αυτα δεν ειναι τροχο? Κοιτα ενα αυτοκινητο με λιγοτερα αλογα και κυβικα μπορει να περπαταει καλυτερα εντος απο ενα με περισσοτερα.. Εχει να κανει με τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα και σχεσεις μεταδοσης..! Ακομα και με την χρονοκαθυστερηση του ηλεκτρογκαζου χανεις καποια κλικ ανεσης για μεσα στην πολη! 1 1
NickTG Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 5 minutes ago, gia_nnis said: Αρα αυτα δεν ειναι τροχο? Κοιτα ενα αυτοκινητο με λιγοτερα αλογα και κυβικα μπορει να περπαταει καλυτερα εντος απο ενα με περισσοτερα.. Εχει να κανει με τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα και σχεσεις μεταδοσης..! Ακομα και με την χρονοκαθυστερηση του ηλεκτρογκαζου χανεις καποια κλικ ανεσης για μεσα στην πολη! Από ποτέ ανακοινώνουν οι εταιρείες άλογα σε τροχό? Και μετρημένα σε ποιο δυναμόμετρο? Λες το πρόβλημα του να είναι στο ξεκίνημα στην πόλη? Και πάλι δεν κατάλαβα πως έβγαινε το αρκετά καλά ως συμπέρασμα με τα νούμερα που έβαλες. Ηλεκτρογκαζο έχουν τα αμάξια 20 χρόνια τώρα.
ROG-X Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Πετρελαιο για πραγματικες ροπες απο χαμηλά και μεγιστη ισχυς στις 4.000 στροφες. Ουτε θα αναρωτηθείς ποσα αλογα ειναι το αμαξι. Οι βενζινες ειναι για αστα να πανε.... μιξερακια....μονο για να καινε τσαμπα βενζινη και να πλουτιζει ο βενζινας στη γωνια. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από ROG-X 1
NickTG Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 6 minutes ago, ROG-X said: Ουτε θα αναρωτηθείς ποσα αλογα ειναι το αμαξι. Μέχρι να χρειαστεί κάποιος να προσπεράσει και καταλάβει ότι αυτό γίνεται με τα άλογα. http://www.zeperfs.com/en/duel5825-4542.htm 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα