skiabox Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Ξεκινάω με ένα project που έφτιαξα χθες. Πως σας φαίνεται; Λεπτομέρειες : https://github.com/skiabox/AnimatedLogoAndParticles - Τελικό αποτέλεσμα : https://animated-logo-with-particles.netlify.com/ 6
Lanike71 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Εντύπωση μου κάνει που με τόσες λίγες γραμμές κώδικα έφτιαξες ένα τόσο καλό αποτέλεσμα. Next: εφέ να συγκρούονται οι κόμβοι, μπάλες, όπως θες πες το.
k33theod Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Στις 24/1/2020 στις 10:16 ΜΜ, Lanike71 είπε Εντύπωση μου κάνει που με τόσες λίγες γραμμές κώδικα έφτιαξες ένα τόσο καλό αποτέλεσμα. Προφανώς δεν πρόσεξες το <script src="https://cdn.jsdelivr.net/npm/[email protected]/lib/p5.js"></script> Έχει 100567 γραμμές κώδικα, δεν τις λες και λίγες 😁 1
Lanike71 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, k33theod είπε Προφανώς δεν πρόσεξες το <script src="https://cdn.jsdelivr.net/npm/[email protected]/lib/p5.js"></script> Έχει 100567 γραμμές κώδικα, δεν τις λες και λίγες 😁 Όχι δεν το είδα, μία γρήγορη το πέρασα στο github...😞 Πολλές είναι, όντως.
skiabox Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2020 Στις 26/1/2020 στις 2:14 ΜΜ, Jordan95 είπε Ωραιο! Traversy inspired right? Ενημερωμένο σε βρίσκω σε σχέση με τους υπόλοιπους insomniacs. Βέβαια μιλάμε για τον νούμερο ένα youtuber. Κοντεύει τους 1 εκατομμύριο subscribers.
skiabox Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Το χθεσινοβραδυνό project : https://github.com/skiabox/guess-my-number Το site που τρέχει : https://guess-my-number.netlify.com/ Χρήση ES6 + JSDoc + Skeleton CSS (Κοιτάξτε πόσο powerful είναι το JSDoc στην γραμμή που κάνω το cast - για να μην γκρινιάζει το vscode όχι ότι δεν έτρεχε ο κώδικας χωρίς αυτό).
Predatorkill Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) @skiabox ωραιος, απλα να προσεχεις μ’αυτο: isNaN converts the argument to a Number and returns true if the resulting value is NaN. Number.isNaN does not convert the argument; it returns true when the argument is a Number and is NaN. δεν σου χτυπαγε ο linter σε αυτο; επισης αυτο: won === true ? 'green' : 'red'; γραψτο won ? ‘’ : ‘’ δε χρειαζεται το === true Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από Predatorkill
Lanike71 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Επίσης επειδή έχω αδυναμία στους περιορισμούς: Να μην επιτρέπονται αριθμοί >10 ή <0. Εντάξει, άσχετο, αλλά κάποιοι όντως έπαιξαν...😃 Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από Lanike71
skiabox Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Predatorkill είπε @skiabox ωραιος, απλα να προσεχεις μ’αυτο: isNaN converts the argument to a Number and returns true if the resulting value is NaN. Number.isNaN does not convert the argument; it returns true when the argument is a Number and is NaN. δεν σου χτυπαγε ο linter σε αυτο; επισης αυτο: won === true ? 'green' : 'red'; γραψτο won ? ‘’ : ‘’ δε χρειαζεται το === true Ελα παικταρά μου. Οχι δεν χτύπησε ο linter. Τώρα για το won ισχύει ναι. Η χρήση JSDoc πως σου φάνηκε; Νομίζω με ES6 + JSDoc δεν χρειάζεσαι καν typescript.
Predatorkill Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 5 λεπτά πριν, skiabox είπε Νομίζω με ES6 + JSDoc δεν χρειάζεσαι καν typescript Το χρησιμοποιω και εγω αλλα πιο πολυ σαν μορφη σχολιων. Ακυρο τελειως το ξερω, αλλα βαριεμαι να γραφω μακρυναρια για τα μεγαλα functions ασε που το scroll παει συννεφο σε μεγαλα components/classes
skiabox Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, Predatorkill είπε Το χρησιμοποιω και εγω αλλα πιο πολυ σαν μορφη σχολιων. Ακυρο τελειως το ξερω, αλλα βαριεμαι να γραφω μακρυναρια για τα μεγαλα functions ασε που το scroll παει συννεφο σε μεγαλα components/classes Τα parameters τα πετάει μόνο του.
k33theod Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Η κανονική έκδοση του παίχνιδιου είναι αυτή στην οποία δίνεις το διαστήμα n και ο χρήστης πρέπει να μαντέψει σε log2n προσπάθειες λέγοντας του αν ο αριθμός που διάλεξε είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από τον μυστικό αριθμό. Πχ δίνεις 1 -1000 με το 120 μυστικό και 10 προσπάθειες επειδή log2(1024) είναι 10. Ο χρήστης λέει 500 του απαντάς too big, λέει 119 του απαντάς too small kok. Εφόσον εφαρμόσει binary search βρίσκει τη λύση στις προσπάθεις που του δίνεις. Τον έλεγχο για την τιμή εισόδου μπορεί να τον κάνει και η φόρμα για να μην γράφεις κώδικα βάζοντας ιδιότητες min και max μπορείς να δώσεις και step για να μην μπορεί να βάλει 2.4 πχ.
skiabox Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Παιδιά το προσωπικά projects δεν πάει σε εμένα μόνο. Ανεβάστε και άλλοι κάτι που έχετε κάνει. Μην ντρέπεστε! Χχεχεχεχε
Lanike71 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, k33theod είπε Η κανονική έκδοση του παίχνιδιου είναι αυτή στην οποία δίνεις το διαστήμα n και ο χρήστης πρέπει να μαντέψει σε log2n προσπάθειες λέγοντας του αν ο αριθμός που διάλεξε είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από τον μυστικό αριθμό. Πχ δίνεις 1 -1000 με το 120 μυστικό και 10 προσπάθειες επειδή log2(1024) είναι 10. Ο χρήστης λέει 500 του απαντάς too big, λέει 119 του απαντάς too small kok. Εφόσον εφαρμόσει binary search βρίσκει τη λύση στις προσπάθεις που του δίνεις. Τον έλεγχο για την τιμή εισόδου μπορεί να τον κάνει και η φόρμα για να μην γράφεις κώδικα βάζοντας ιδιότητες min και max μπορείς να δώσεις και step για να μην μπορεί να βάλει 2.4 πχ. Βασικά, το παιχνίδι, είναι με τον υπολογιστή να μαντεύει το δικό σου αριθμό, που έχεις στο μυαλό σου, σε συγκεκριμένο αριθμό προσπαθειών, πατώντας too small και τοο big, δίνοντας μία εικόνα "τέρατος" στον υπολογιστή, που κατάφερε να βρει τον αριθμό σου. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2020 από Lanike71 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα