Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και τι με αυτό.......υπάρχουν και 30 ετών αυτοκίνητα με 400,000 αλλά είναι το ίδιο ασφαλή με τα σύγχρονα.... η κατανάλωση καυσίμου στο θεό !!!!!! Η άνεση στην καμπίνα !!!!!!!

Δημοσ.

Αλλο 30 ετων και αλλο 20 ετων αμάξι,με 4 αερόσακους,ABS,ESP και ένα κάρο αλλα καλούδια.

Σχετικά με την άνεση στη καμπίνα,ποιο άνετο ταξίδι κάνω με το αμάξι του 1998 παρά με το άλλο του 2016.Ειναι πάντα ανάλογα το αμάξι.

Είμαστε εντελώς εκτός θέματος.

 

 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ποσά δηλαδή χλμ ένα επιβατικό όχημα θα φθάσει χωρίς προβλήματα ? Και δεν είναι μόνο ο κινητήρας σε ένα όχημα! Όχημα με 150,000χλμ είναι σίγουρα 10ετιας, δεν είμαστε στην εποχή του 80’ η 90’ που το αυτοκίνητο το θεωρούσαμε «ακίνητο» πλέον τα αυτοκίνητα είναι αναλώσιμα καταναλωτικά προϊόντα.

Το ότι δεν μπορεί να διαθέσει ο καθένας το χρηματικό ποσό για την αγορά τους δεν σημαίνει ότι δεν είναι αναλώσιμα με χρονική διάρκεια !!!

Αν το αυτοκίνητό σου δει συνεργείο πρώτη φορά όταν βγάλει προβλήματα, τότε λογικό είναι να θεωρείς πως στα 150,000 σου μένει στο χέρι. Αν τα συντηρείς σωστά, τα αυτοκίνητα έχουν απίστευτες αντοχές. Η αγορά προσεγμένου μεταχειρισμένου είναι η πιο value for money επιλογή για αγορά αυτοκινήτου. Ακόμα και κάποια λεφτά να δώσεις για αναλώσιμα, πάλι είσαι κερδισμένος σε σύγκριση με την αγορά καινούριου που το πας σπίτι σου απο την αντιπροσωπεία κι έχεις χάσει 20% της αξίας του σε μισή ώρα. Και δεν σε νοιάζει τόσο πολύ να το δώσεις γιατί δεν έχεις ρίξει πολλά λεφτά για να το αγοράσεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν το αυτοκίνητό σου δει συνεργείο πρώτη φορά όταν βγάλει προβλήματα, τότε λογικό είναι να θεωρείς πως στα 150,000 σου μένει στο χέρι. Αν τα συντηρείς σωστά, τα αυτοκίνητα έχουν απίστευτες αντοχές. Η αγορά προσεγμένου μεταχειρισμένου είναι η πιο value for money επιλογή για αγορά αυτοκινήτου. Ακόμα και κάποια λεφτά να δώσεις για αναλώσιμα, πάλι είσαι κερδισμένος σε σύγκριση με την αγορά καινούριου που το πας σπίτι σου απο την αντιπροσωπεία κι έχεις χάσει 20% της αξίας του σε μισή ώρα. Και δεν σε νοιάζει τόσο πολύ να το δώσεις γιατί δεν έχεις ρίξει πολλά λεφτά για να το αγοράσεις.

Εάν ήταν έτσι δεν θα αγόραζε κανένας καινούριο.....ο μόνος λόγος για να αγοράσεις μεταχειρισμένο (τον οποίο συμμερίζομαι απόλυτα) είναι ότι δεν υπάρχει η οικονομική ευχέρεια να αγοράσεις καινούργιο!!! Όλα τα αλλά είναι απλά για να δικαιολογούμαστε ότι έχουμε κάνει την σωστή επιλογή και τελικά δεν αξίζει η αγορά Καινούργιου !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά ο κανόνας των κατασκευαστών είναι να το κρατήσεις 8 10 χρόνια και να το αλλάξεις, απλά στην Ελλάδα λόγω συγκεκριμένης  οικονομικης πολιτικής δεν ακολουθούμε αυτόν τον κανονα... 

Σαφώς κάνεις την ίδια δουλειά με ενα καλοσυντηρημενο 20ετιας αλλά με χαμηλότερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, επίσης και μεγαλύτερη κατανάλωση και περισσότερους ρύπους 

Για να μπορεί ένα ζευγάρι η οικογένεια να αγοράζει με ασφάλεια ένα αμάξι 25000 30000 κάθε 8 10 χρόνια πρέπει το μηνιαίο εισόδημα ν είναι 2000 2500 κ αρκετά παραπάνω αν έχεις και οικογένεια

Όπως καταλαβαίνεις αυτό είναι απίθανο για κάποιον Έλληνα, εκτός και αν είναι πρόσφυγας η αθίγγανος για να παίρνει τουλάχιστον 1000 1500 ως επίδομα...

Η απλά να φοροδιαφευγει (μιλάω στατιστικά όχι προσωπικά, σαφώς και υπάρχουν κάποιοι που μπορούν αλλά δεν εκφράζουν τον μέσο όρο του ελληνικού αγοραστικού κοινού...)

Επεξ/σία από zourman1981
Δημοσ.
3 ώρες πριν, zourman1981 είπε

Γενικά ο κανόνας των κατασκευαστών είναι να το κρατήσεις 8 10 χρόνια και να το αλλάξεις, απλά στην Ελλάδα λόγω συγκεκριμένης  οικονομικης πολιτικής δεν ακολουθούμε αυτόν τον κανονα... 

Δεν υπάρχουν κανόνες στις αυτοκίνητο βιομηχανίες για 10 ετιες.... Θα είχαν μπει μέσα. 2 μοντέλα θέλουν για όλους... Είτε αγορά και αλλαγή στη 5ετια, είτε leasing και νέο leasing στη 3ετια. Σε όλα τα άλλα μοντέλα οι αντιπροσωπείες μπαίνουν μέσα. 

Τώρα μακάρι Ελλάδα ολοι να άντεχαν ένα ολοκαίνουργο ανά 10χρονια. Γιατί πρακτικά και οδηγείς πάντα το ασφαλέστερο και έχεις ουσιαστικά βλάβες στη δεύτερη 5ετια (στη πρώτη δεν βγάζουν συνήθως). 

Επίσης.... Άλλο οδηγώ Ελλάδα μέσα σε λακουβες, κατσιμοδρομους επαρχία, παρκάρω όπου βρω σε πεζοδρόμια κτλ και άλλο οδηγώ Ευρώπη σε ανοιχτό καλό δρόμο και πάω από parking σε parking. Δεν κρατάνε όλα τα αμάξια το ίδιο. 

Και εδώ αν πήγαινες μόνο Αττική οδό από ένα parking στο άλλο 150.000km τα φτάνεις μόνο με απλα service. Αλλά τα ριμαζουμε λίγο εμείς. 

Δημοσ.
Στις 24/1/2020 στις 4:05 ΜΜ, nikolas.stamb είπε

Καλησπέρα, σκοπεύω να πάρω opel astra H 1400 βενζίνη μεταχειρισμένο (2005-2008). Θα κάνω 5000-7000χλμ το χρόνο.

Βρίσκω αρκετά εδώ στη Θεσσαλονίκη με 3000-3500€ και γύρω στα 150.000χλμ. από ιδιώτες. 

Το ερώτημά μου είναι το εξής: Πώς να ελέγξω το αυτοκίνητο; 

Δεν έχω κάποιο δικό μου συνεργείο. Διαβάζοντας στα φόρα, ανακάλυψα αυτές τις spotamechanic, check your car και carcheck, και μου φαίνεται σχετικά αξιόπιστη η υπηρεσία τους. Το πρόβλημα είναι ότι σύμφωνα με τα σάιτ τους, στη Θεσσαλονίκη φαίνεται να εξυπηρετεί μόνο η spotamechanic, η οποία όμως, δεν περιλαμβάνει έλεγχο εγκεφάλου (οι άλλοι δύο έχουν). 

Αρκεί λέτε για αυτή την αγορά μόνο η spotamechanic, ή να τρέχω και σε αντιπροσωπείες κλπ; Προφανώς μιλάμε για μεταχειρισμένο, και είναι λοταρία πάνω-κάτω, ειδικά σε αυτά τα χιλιόμετρα, ηλικία και τιμή. Θα μου δείξει όντος κάτι παραπάνω ο έλεγχος εγκεφάλου;

Το άλλο ερώτημα: 2600-2900€ για 200.000χλμ ή 3000-3500 για 150.000χλμ; Έχω την εντύπωση ότι αν είναι να γλυτώσω 6-7 κατοστάρικα, τα 200.000 χλμ δεν είναι και πολύ χειρότερα από τα 150.000χλμ...

Ποιές είναι οι απόψεις σας;

Ευχαριστώ.

Να κοιταξεις να εχει ο πωλητης ολο το ιστορικο του αυτοκινητου..!!!! Ειναι καλο να εχει αλλαξει πολλα πραγματα και σε κοντινο διαστημα που θα το παρεις εσυ.. πχ αντλια νερου,θερμοστατη,φουσκες,ακρομπαρα,βασεις κινητηρα,ψυγειο νερου.. κ.α   Επισης τα μηχανικα του μερη πρεπει να ειναι βρωμικα για να φανουν τυχον διαρροες..

Να κανεις test.d τουλαχιστον 3 αυτοκινητα για να εχεις μετρο συγκρισης σε αυτο που θα καταληξεις.. τραβηγμα κινητηρα,σασμαν,τιμονι..

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μια χαρα ειναι 150000 χιλιομετρα, σωστος ελεγχος σε αντιπροσωπεια (spotmechanic κτλ καλοι για λυση αναγκης εαν δεν μπορει να παει σε συνεργειο)

 

Αυτοκινητα 10ετιας μπορει να ειναι πιο ανετα απο καινουργιο

 

 

Δημοσ.

Υπάρχουν κάτι επιχειρήσεις που έρχονται με βανάκι και ελέγχουν το αυτοκίνητο πριν το αγοράσεις, τους είχα χρησιμοποιήσει όταν είχα πάρει το δικό μου yaris(07), και μου έδωσαν γραπτή εγγύηση πως το αμάξι έχει "αυτά" τα προβλήματα και αν το πάρεις και σου βγάλει κάτι που μας ξέφυγε στο φτιάχνουμε τσάμπα, είχαν βρει πως θα χρειαστεί σύντομα δίσκο πλατό αλλα δεν το έχω αλλάξει ακόμα μετά απο 1μιση χρόνο και δεν έχει βγάλει τίποτα άλλο. 50 ευρώ είχαν πάρει, για μένα το αξίζει και με το παραπάνω, είχε και ένα μηχάνημα που έλεγχε την πυκνότητα της μπογιάς και πήγε γύρω γύρω το αμάξι για να δει που έχει βαφτεί για να βρει τυχόν τρακαρίσματα ή αν έχει αλλαχτεί κάτι.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, simplemaths είπε

Υπάρχουν κάτι επιχειρήσεις που έρχονται με βανάκι και ελέγχουν το αυτοκίνητο πριν το αγοράσεις, τους είχα χρησιμοποιήσει όταν είχα πάρει το δικό μου yaris(07), και μου έδωσαν γραπτή εγγύηση πως το αμάξι έχει "αυτά" τα προβλήματα και αν το πάρεις και σου βγάλει κάτι που μας ξέφυγε στο φτιάχνουμε τσάμπα, είχαν βρει πως θα χρειαστεί σύντομα δίσκο πλατό αλλα δεν το έχω αλλάξει ακόμα μετά απο 1μιση χρόνο και δεν έχει βγάλει τίποτα άλλο. 50 ευρώ είχαν πάρει, για μένα το αξίζει και με το παραπάνω, είχε και ένα μηχάνημα που έλεγχε την πυκνότητα της μπογιάς και πήγε γύρω γύρω το αμάξι για να δει που έχει βαφτεί για να βρει τυχόν τρακαρίσματα ή αν έχει αλλαχτεί κάτι.

Μήπως είναι αυτές οι spotmechanic που συζητάμε;

Δημοσ.

Το μεγάλο πλεονέκτημα της spotmechanic (και συναφών) είναι ότι έχουν συγκεκριμένη διαδικασία. Σε ένα συνεργείο θα ελέγξουν τα σημαντικά, αλλά εύκολα ξεφεύγουν τα δευτερέυοντα, που ανάλογα το αυτοκίνητο μπορεί να βγουν αρκετά ακριβά (είτε σε απόλυτες τιμές είτε σχετικά με την τιμή αγοράς).

Φαντασου δηλαδή να πάρεις ένα αυτοκίνητο καλό μηχανικά και να ανακαλυψεις μετά ότι δε δουλεύει το πίσω πλυστικό, είναι κολλημένες οι μισές ζώνες, τα σκίαστρα σου πέφτουν στο κεφάλι όταν τ'ανοίξεις και το ραδιόφωνο πιάνει μόνο Λάμψη. Ξενέρα.

Εννοείται ότι όλα αυτά τα ελέγχεις και μόνος σου αν είσαι λίγο ψυχαναγκαστικός, αλλά κατ'επέκταση μπορεί να ξεφύγει από τον έλεγχο στο συνεργείο κάτι πιο σημαντικό, ειδικά όταν ο μάστορας έχει 2 ανθρώπους από πάνω του να περιμένουν το πόρισμα λες και κάνει χειρουργείο και έχει και άλλα 2-5-10 αμάξια να φτιάξει ΣΗΜΕΡΑ, όχι αύριο. Ο μηχανικός της spot πρέπει να συμπληρώσει checklist, και να θέλει να ξεχάσει κάτι δε γίνεται.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Θέλω να ελεγχθεί για μένα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το οποίο βρίσκεται στις Σέρρες.
Γνωρίζει κάποιος πώς μπορεί να γίνει αυτό;

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Trelloneritis είπε

Θέλω να ελεγχθεί για μένα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το οποίο βρίσκεται στις Σέρρες.
Γνωρίζει κάποιος πώς μπορεί να γίνει αυτό;

καλησπερα φιλε. Ηθελα και εγω σοβαρα να παρω ενα ιχ απο επαρχιακη πολη 100αδες χλμ μακρυα απο εμενα. Το εψαξα πολυ και σε μικρες πολεις αυτες οι τυπου σπορτ μιχανικ δεν ασχολουνται.

Εχουμε 2 επιλογες. Παιρνεις τηλ την αντιπροσωπεια ή στη χειροτερη περιπτωση ενα εξουσιοδοτιμενο συνεργειο για τη μαρκα. Κλεινεις ραντεβου και τους λες θα πληρωσεις με καταθεση και να σου στειλουν αποδειξη καθως και το ραπορτο για τυχον ζημιες. Λες στον αγοραστη να παει τη ταδε ημερα εκει (συνηθως παιρνει 1-2 ωρες). Εναλλακτικα του λες να περασει ΙΚΤΕΟ της περιοχης για ελεγχο καλης λειτουργιας/ελεγχο προ ΚΤΕΟ ακριβως τον ιδιο τροπο και ενημερωνεις αγοραστη.

Αν θες να πας εσυ στη μικρη πολη προφανως κανεις αυτη τη διαδικασια μαζι του αλλα μπορεις να βρεις και ενα ασχετο συνεργειο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...