plasTOST Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Το θέμα είναι γιατί δεν βγάζουν υβριδικά με diesel κινητήρα μικρού κυβισμού, αφού οι εκπομπές ρύπων είναι μικρότερες από αυτές με κινητήρα βενζίνης;
ROG-X Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, plasTOST είπε Το θέμα είναι γιατί δεν βγάζουν υβριδικά με diesel κινητήρα μικρού κυβισμού, αφού οι εκπομπές ρύπων είναι μικρότερες από αυτές με κινητήρα βενζίνης; Η Τιμή του αμαξιού κατά βάση. Συνδυάζεις το ηλεκτρικό μοτέρ με ενα σαπιο ελαφρύ μοτερ χαμηλού κόστους (που ειναι τα βενζίνης) για να του δωσεις χαμηλους ρυπους, ροπες, αξιοπιστία και καταναλώσεις στην πόλη. Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες. 😂 Το diesel δεν εχει αναγκη το ηλεκτρικο μοτερ και τις μπαταριες. Εχεις αστειες καταναλωσεις, κορυφαιες ροπες, αξιοπιστία, δυναμη και ρυπους. Μεγαλυτερο κοστος κατασκευης του μοτερ Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
Nikolas7_7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, plasTOST είπε Το θέμα είναι γιατί δεν βγάζουν υβριδικά με diesel κινητήρα μικρού κυβισμού, αφού οι εκπομπές ρύπων είναι μικρότερες από αυτές με κινητήρα βενζίνης; ξεκινησαν με τα 48v..οπου μες την πολη σε χαμηλες ταχυτητες δινει κινηση με το ρευμα και μειωνει καταναλωση λεει εως 10%. Τωρα αν το 10% ειναι στη μεση, μιλαμε για μισο λιτρο στα 100 χοντρικα. Αν ομως εννοει οτι κοβει 10% στις καταναλωσεις τις μεγαλες εντος πολης τοτε ισως εννοεις και 1 λιτρο κατω στα 100 που ειναι μια καλη διαφορα. Βεβαια δεν ξερω αν αξιζει το κοστος. Η toyota που ρωτησα λεει επισημα οτι δεν μπορει να δουλεψει υβριδικο πετρελαιο καθως και τα 2 δουλευουν στο ιδιο ευρος στροφων. Δηλαδη το πετρελαιο αποδιδει χαμηλα και το ρευμα εκει σου κανει τη μεγιστη οικονομια. Βεβαια η toyota ξεχναει να πει οτι αλλο χαμηλα αλλο να πηγαινεις με 140 μονο με ρευμα...αν μπορουσες να πας μονο με ρευμα με 140 ενα ολοκληρο ταξιδι τοτε ναι να το δεχτω οτι δεν εχει νοημα το πετρελαιο γιατι πια καλυπτεσαι σε μεγαλο ευρος απο ρευμα. ελα ομως που η βενζινη μπαινει για ψιλου πηδημα..που με πετρελαιο θα ησουν 40% κατω σε κοστος, ελα που εταιρειες οπως η Mercedes εχουν υβριδικα πετρελαια αλλα δεν τα δινουν στα φθηνα μοντελα..εννοω απο παλια οχι τωρα.. Απλα η toyota εκοψε μερικα μοτερ και μειωσε τρομερα τα κοστη της, επεισε και κοσμο οτι εχει κερδος απο υβριδικα, τα πουλαει και πιο ακριβα και τελος.
NT1G Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, plasTOST είπε Το θέμα είναι γιατί δεν βγάζουν υβριδικά με diesel κινητήρα μικρού κυβισμού, αφού οι εκπομπές ρύπων είναι μικρότερες από αυτές με κινητήρα βενζίνης; Γιατί δεν είναι. Και για να γίνουν κοστίζει πολύ.
el00019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Εντωμεταξύ εδώ στον Πύργο έχω δει κανα 3αρι chr. Τι στο διαολο τα θελουν που ολες οι αποστασεις εντος πολης ειναι max 3 χιλιόμετρα και σταμάτα-ξεκίνα μόνο Χριστούγεννα-Πάσχα-Αύγουστο;;; Με τους dieselακηδες συμφωνω μονο όταν μιλαμε για μεγαλυτερη χρηση σε αυτοκινητοδρομο και ιδιαίτερα με βαριά οχήματα. Επαρχιακες οδους,μικρές πόλεις μια χαρά είναι και τα μικρα τουρμποβενζινοκινητα...δεν αξιζει το παραπανω κοστος αγορας του πετρελαιοκινητου. Οσον αφορα μεταπωλητικες αξιες,απαγορευσεις κλπ εφόσον το τι θα γίνει στο μέλλον και βασικά το πότε είναι δύσκολο να το ξέρει κάποιος τώρα το καλύτερο είναι να καλύψει τις ανάγκες που έχει τώρα και την εμπειρία χρήσης που θέλει τώρα
agnostos13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 6 ώρες πριν, KAKADI είπε Ηδη παντως η μεταπωλητικη πεφτει γτ εχει να κανει με τον κοσμο και την ψυχολογια.. Πολλοι τα αποφευγουν ηδη μετα τις ευρωπαικες ανακοινωσεις με αποτελεσμα τη μειωση του εν δυναμη αγοραστικου κοινου στα μεταχειρισμενα. Ειδικα στις πολεις.. Ετσι πεφτει η μεταπωλητικη αξια.. Προφανως και ο καθενας τα βλεπει αλλιως. Οι πραξεις ειναι πραξεις βεβαια και δεν εχουν να κανουν με το πως το βλεπεις εσυ ή εγω( βλεπε Toyota ηδη, ανακοινωσεις απο Suzuki, Renault και απο κρατη οπως Αγγλια, Γερμανια κλπ κλπ) https://economictimes.indiatimes.com/companies-cut-production-of-diesel-powered-engines-as-petrol-gains-advantage/articleshow/57175130.cms?from=mdr https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/accessories/Ti-skotwse-to-diesel_191801.asp Η μεταπωλητική στην Ελλάδα σίγουρα δεν πέφτει...σε άλλες χώρες μπορεί! Ακόμα βλέπω τα diesel-ακια με 100k(που ίσως να είναι 300k) να πουλάνε σαν ζεστό ψωμί και με τιμές παρόμοιες με αυτές που πωλούνταν πριν 3-4 χρόνια. Και αν βρίσκεις πλέον και καλύτερες τιμές σε ορισμένα είναι περισσότερο γιατί ο κόσμος είναι καχύποπτος οτι γυρνάνε full km (και πάνε με δοδομένο οτι θα υπολογίσουν +150-200k από ότι βλέπουν στο καντράν) παρά οτι κόβονται σε 15-20-30 χρόνια. Εν πάση περιπτώση, οι εξαγγελίες είναι θεωρία...και από την θεωρία στην πράξη απέχει πολύ. Οι ντιζελομηχανές είναι μηχανές εργασίας και δύσκολα θα καταργηθούν. Ίσως αν η ηλεκτροκίνηση γίνει αξιόπιστη και αποδοτική λύση να αρχίσουμε να το συζητάμε σόβαρα. Αυτή την στιγμή μόνο αποδοτική δεν είναι (για το αξιόπιστη είναι νωρίς ακόμα) και τα υβριδικά είναι-κακά τα ψέματα-ημίμετρα και όχι λύση...
ROG-X Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Πατεντα της Τογιοτα το να μαζευει ΠΕΛΑΤΕΣ στα συνεργεία. Να πεφτει και το extra 100αρικο για ελεγχο της μπαταριας. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
agnostos13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, ROG-X είπε Πατεντα της Τογιοτα το να μαζευει ΠΕΛΑΤΕΣ στα συνεργεία. Να πεφτει το extra 100αρικο για ελεγχο της μπαταριας. Το χρήμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι στο service και τα diesel δεν έχουν πολλά! 😉 1
Vagosman Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, ROG-X είπε Η Τιμή του αμαξιού κατά βάση. Συνδυάζεις το ηλεκτρικό μοτέρ με ενα σαπιο ελαφρύ μοτερ χαμηλού κόστους (που ειναι τα βενζίνης) για να του δωσεις χαμηλους ρυπους, ροπες, αξιοπιστία και καταναλώσεις στην πόλη. Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες. 😂 Το diesel δεν εχει αναγκη το ηλεκτρικο μοτερ και τις μπαταριες. Εχεις αστειες καταναλωσεις, κορυφαιες ροπες, αξιοπιστία, δυναμη και ρυπους. Μεγαλυτερο κοστος κατασκευης του μοτερ Καταλαβαίνω την προτίμηση σου σε diesel απο τη στιγμή που παίζεις αρκετά εκτός πόλεων. Επίσης συγκρίνεις το peak των diesel κινητήρων με τη γέννηση των υβριδικών, οπου ναι εχουν μικρούς κινητήρες για το μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στην καθημερινότητα. Είναι σχεδιασμένα για την πόλη. Στατιστικά ενα αυτοκίνητο ειναι πάνω απο 80% πόλη με 20% εκτός αυτής. Εντός των πόλεων γίνεται η ζημιά με το σταμάτα ξεκίνα οπως και με τις πολύωρες στάσεις στα μποτιλιαρίσματα. Το μέλλον ειναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με πλήρη απουσία θερμικού κινητήρα. Αυτα μπορεί να ειναι μπαταρία, υδρογόνο ή υβρίδια αυτών των τεχνολογιών. Προσωπικά αν έπρεπε σήμερα να πάρω αυτοκίνητο (80/20 πόλη/εκτός) θα αγόραζα φυσικού αερίου, φτηνότερο καύσιμο, καθαρότερο, πιο αραιά service. Το φυσικό αέριο είναι ήδη το μεταβατικό καύσιμο ηλεκτροπαραγωγής πριν τη μετάβαση σε ΑΠΕ με αποθήκευση. Επίσης να κλείσω οτι οχι το diesel δεν εχει χαμηλότερους ρύπους, έχει χαμηλότερο CO2 το οποίο είναι άχρωμο, άοσμο και συμβάλει μόνο στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και οχι στο καρκινάκι και στη μείωση του προσδόκιμου ζωής. Η ηλεκτρική μετάβαση ξεκίνησε, η EU την στηρίζει και όσο το ενεργειακό ισοζύγιο πρασινίζει τόσο πιο πράσινες θα είναι και οι μετακινήσεις. ΥΓ: Τα λιγνιτικά στο Ελλάντα μέχρι το 2023 θα κλείσουν (μπαίνουν κάθε μέρα μέσα με το κόστος CO2) εκτός απο τη Μεγαλόπολη που ειναι νέος σταθμός, και θα αντικατασταθούν απο σύγχρονες συνδυασμένου κύκλου με ΦΑ. ΥΓ2: Καμία εταιρεία δεν ξαναεπενδύει στη βελτίωση των Diesel, δεν μπορούν να πιάσουν τις νέες απαιτήσεις σε εκπομπές όσα τεχνάσματα και να σκαρφιστούν μέσω λογισμικού. Είναι ενα πολύ βρώμικο καύσιμο και είναι ακόμα χρήσιμο στα μεγάλα μηχανήματα λόγω της θερμογόνου του.
plasTOST Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 39 λεπτά πριν, NT1G είπε Γιατί δεν είναι. Και για να γίνουν κοστίζει πολύ. Τι εννοείς δεν είναι? Παράδειγμα ρύπων μη υβριδικών: Seat Ibiza βενζίνη 1.0 80 hp--> 108g/km CO2 Seat Ibiza πετρέλαιο 1.6 95 hp--> 103g/km CO2
Joshua21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, plasTOST είπε Τι εννοείς δεν είναι? Παράδειγμα ρύπων μη υβριδικών: Seat Ibiza βενζίνη 1.0 80 hp--> 108g/km CO2 Seat Ibiza πετρέλαιο 1.6 95 hp--> 103g/km CO2 Σου διαφεύγει ότι το co2 είναι μόνο ένας από τους ρύπους, όχι ο μοναδικός.
ROG-X Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, plasTOST είπε Τι εννοείς δεν είναι? Παράδειγμα ρύπων μη υβριδικών: Seat Ibiza βενζίνη 1.0 80 hp--> 108g/km CO2 Seat Ibiza πετρέλαιο 1.6 95 hp--> 103g/km CO2 To δικο μου, ΒΜW 116D Efficient Dynamics, 1.6 116Hp -> 99 g/km CO2 Το νεο VW Golf 2.0 diesel 2020 150 αλογα -> 97 g/km CO2 Με τα adblue τελειωσαν και τα ΝΟΧ Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2020 από ROG-X
noo_mercy Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 7 λεπτά πριν, Vagosman είπε Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες. 😂 Υπερβολικός τουλάχιστον. Έχει μεγάλη διαφορά το να χάνει το όποιο κέρδος του υβριδικού όταν κινείσαι εκτός πόλης με το "Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες". Αθήνα - Κοζάνη σε 3:50 με 140 εθνική και Ελασσόνα τάπα στην ανάβαση και έφτασα με 6.2 μέση κατανάλωση. Δεν το κλαίνε οι ρέγγες απλά έφτασε στην κατανάλωση ένα μη υβριδικού βενζινοκίνητου
Vagosman Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 12 λεπτά πριν, ROG-X είπε To δικο μου, ΒΜW 116D Efficient Dynamics, 1.6 116Hp -> 99 g/km CO2 Το νεο VW Golf 2.0 diesel 2020 150 αλογα -> 97 g/km CO2 Με τα adblue τελειωσαν και τα ΝΟΧ NOx, SOx, μικροσωματίδια που μπαίνουν τόσο βαθειά στο πνευμόνι που δεν ξαναβγαίνουν ποτέ. Θέλεις ροπές ή λιγότερα χρόνια στα πρόσωπα που αγαπάς; Όλα έχουν το κόστος τους.
Nikolas7_7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2020 18 λεπτά πριν, noo_mercy είπε Υπερβολικός τουλάχιστον. Έχει μεγάλη διαφορά το να χάνει το όποιο κέρδος του υβριδικού όταν κινείσαι εκτός πόλης με το "Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες". Αθήνα - Κοζάνη σε 3:50 με 140 εθνική και Ελασσόνα τάπα στην ανάβαση και έφτασα με 6.2 μέση κατανάλωση. Δεν το κλαίνε οι ρέγγες απλά έφτασε στην κατανάλωση ένα μη υβριδικού βενζινοκίνητου με ποιο υβριδικο? chr? 46 λεπτά πριν, el00019 είπε Εντωμεταξύ εδώ στον Πύργο έχω δει κανα 3αρι chr. Τι στο διαολο τα θελουν που ολες οι αποστασεις εντος πολης ειναι max 3 χιλιόμετρα και σταμάτα-ξεκίνα μόνο Χριστούγεννα-Πάσχα-Αύγουστο;;; Με τους dieselακηδες συμφωνω μονο όταν μιλαμε για μεγαλυτερη χρηση σε αυτοκινητοδρομο και ιδιαίτερα με βαριά οχήματα. Επαρχιακες οδους,μικρές πόλεις μια χαρά είναι και τα μικρα τουρμποβενζινοκινητα...δεν αξιζει το παραπανω κοστος αγορας του πετρελαιοκινητου. Οσον αφορα μεταπωλητικες αξιες,απαγορευσεις κλπ εφόσον το τι θα γίνει στο μέλλον και βασικά το πότε είναι δύσκολο να το ξέρει κάποιος τώρα το καλύτερο είναι να καλύψει τις ανάγκες που έχει τώρα και την εμπειρία χρήσης που θέλει τώρα φιλε μου μιας και εισαι απο Πυργο, αυτο που λετε πολλοι οτι το diesel ειναι μονο για ανοιχτο δρομο ειναι μεγαλη κοτσανα. Εχεις diesel η απλα ζεις Πυργο? Στην επαρχια λοιπον το diesel ειναι πολυ καλυτερο απο βενζινη. 1ον γιατι γραφεις πολυ χλμ, δεν υπαρχει λεωφορειο και μετρο να σε πανε στο διπλα χωριο, αρα γραφεις απειρο χλμ γενικα. 2ον γιατι δεν εχουμε φαναρια και κινηση και πας με 1500 στροφες ακομα και με 100χλμ, ειτε πας δηλαδη μια αποσταση πιο μεγαλη ειτε στο διπλα χωριο και καις 3,5-4 λιτρα με ενα μικρο αμαξι. με ενα μεγαλο τζιπ θα εισαι στα 5 λιτρα. Αυτα σε συνδυασμο με τα 25-30 σεντς διαφορα κανουν το ντιζελ μονοδρομο για επαρχια. Η βενζινη σκετη δεν εχει λογο υπαρξης! Υβριδικο να το καταλαβω, αλλα κυριως για πολη και για 2ο. ΠΡοσωπικα ισως να επαιρνα υβριδικο μικρο αν ειχα ενα πετρελαιο τζιπ πχ για οικογενειακο. ΠΑρολα αυτα προς το παρον το πετρελαιο μικρο με καλυπτει απολυτα και καιει τιποτα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις