nikko_ Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 hours ago, KAKADI said: Αυτα ειναι κυριοι... Ban σε οποιοδηποτε αυτοκινητο με κινητηρα εσωτερικης καυσης πετρελαιου η βενζινης μεχρι το 2035 στην Αγγλια και μεχρι το 2030 στη Γερμανια.. Μεσα και τα υβριδικα.. https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/oil/020420-uk-to-bring-forward-ban-on-new-gasoline-diesel-cars-sales-to-2035 Για να είμαστε ακριβείς και να ξέρουμε τι διαβάζουμε...ban στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δηλαδή μετά το 2035 δεν θα μπορείς να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο τέτοιας τεχνολογίας. Δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των υφιστάμενων αυτοκινήτων πετρελαίου ή βενζίνης. To Top Gear το γράφει λίγο καλύτερα: https://www.topgear.com/car-news/electric/analysis-sales-petrol-diesel-and-hybrid-cars-stop-2035 "Of course most people can’t afford a new car. This doesn’t push them off the road. There’s nothing in the announcement about banning the sale or use of secondhand combustion ones. If you buy a five-year-old petrol car in 2035, it’ll probably still be going nicely in 2045. By which time there’ll be plenty of cheap secondhand EVs. Even for petrolheads, the ruling isn’t catastrophic. A 15-year-old Mk5 Golf GTI or 997-series Porsche 911 is, right now, a very nice car. So an end-of-the-era 2034 petrol sports car will keep going nicely for years afterward." Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από nikko_ 3
el00019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 22 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε και ευτυχως το πετρελαιο εχει τη ρεπριζ να το κανει χωρις να σκεφτομαι κοστος δηλαδή αν είχες βενζίνα δε θα την έκανες την προσπέραση; 3
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, ROG-X είπε O Γερμανος εχει στολο 5ετιας. Το 10ετιας που λενε ειναι πολυ μακρια γι αυτους.... Αλλαζουν τα αμαξια σα τα σωβρακα. Γνωστο οτι η οικονομικη αναπτυξη της Γερμανιας περναει μεσα απο την γραμμη παραγωγης. Ο Γερμανός έχει στόλο 8,9 ετών. Το 5ετίας που λες εσύ είναι πολύ μακριά για αυτούς...
teddy71 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το περίεργο είναι παρόλο που η Φιλανδία έχει από τα πιο υψηλά βιοτικά επίπεδα , τα αυτοκίνητα τους είναι λιγότερο από 1 έτος πιο νέα από τα δικά μας. Αν δεν μεσολαβούσε η κρίση και η κάθετη μείωση των μισθών ο στόλος μας θα ήταν πολύ πιο νέος και δεν θα είχαμε γεμίσει με τη σαβουρα όλης της δυτικής Ευρώπης. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από teddy71
pananton Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, KAKADI είπε Αυτα ειναι κυριοι... Ban σε οποιοδηποτε αυτοκινητο με κινητηρα εσωτερικης καυσης πετρελαιου η βενζινης μεχρι το 2035 στην Αγγλια και μεχρι το 2030 στη Γερμανια.. Μεσα και τα υβριδικα.. https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/oil/020420-uk-to-bring-forward-ban-on-new-gasoline-diesel-cars-sales-to-2035 δες το post μου...δεν προσπαθώ να το παίξω ξερόλας αλλά είναι η οδός που θα ακολουθήσουν όλοι. τα hybrid είναι σαν το στάδιο προσαρμογής...(σκέψου μία beta version που όλοι περιμένουν την stable μετά από καιρό) Στις 24/1/2020 στις 3:40 ΜΜ, pananton είπε το θέμα πάει για flame ΠΑΝεύκολα...τεσπά εγώ θα πω πως σύμφωνα με αυτούς που κάνουν τα κουμάντα τα υβριδικά είναι πιο futureproof και δεν προβλέπεται να απαγορευτούν στην επόμενη 15ετία...τώρα για τα diesel μην πιάσουμε το κομμάτι αν ρυπαίνει η όχι...ας πούμε πως οι μπαταρίες των ηλεκτρικών όταν πάνε για πέταμα (απόσυρση) δεν ξέρουν τι να τις κάνουν, θα το δείτε σε περίπου 10 χρόνια στα autotriti κλπ.. αλλά έτσι όπως έχουν τα πράγματα ΤΩΡΑ όντως το hybrid φαίνεται πιο λογική αγορά αν και προσωπικά προτιμώ τo diesel για άλλους λόγους όχι περιβαντολλογικούς ούτε οικονομικούς. (Μην ξαφνιαστείτε αν η "ευρώπη" αποφασίσει να απαγορεύσει τις ΜΕΚ στα οχήματα ιδιωτικής χρήσης σε καμια 20ετία...που προφανώς θα πάρει η μπάλα και τα hybrid) Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από pananton
n4sleep Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Το ότι θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά τα επόμενα χρόνια είναι το μόνο σίγουρο. Ωστόσο σήμερα ανάλογα τη χρήση πρέπει να επιλέξει κάποιος. Αν πηγαίνει μέσα στην πόλη σταματά ξεκινά ας πάρει υβριδικό. Αν κινείται σε ανοιχτό δρόμο και κάνει πολλά χιλιόμετρα τότε diesel. Χαρακτηριστικό παράδειγμα 2 φίλοι που πήραν μαζί αυτοκίνητο για την ίδια χρήση. Κίνηση σε εθνικές οδούς 20000-30000χλμ το χρόνο. Ο ένας πήρε το CHR και ο άλλος το vitara 1.6 diesel. Ο πρώτος πηγαίνει με 80!!!!! και δεν ξεπερνάει τα 100 και έχει μέση 4.2l/100 βενζίνη και ο άλλος πηγαίνει (είναι και λίγο παπαρας) με 140-150 σταθερά και έχει μέση κατανάλωση diesel 5.2l/100 diesel. Ποιος πιστεύετε έκανε λάθος αγορα; Και ποιος θα έχει ένα αμάξι που σε 7 χρόνια θα είναι σχεδόν άχρηστο.;;
ROG-X Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 31 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο Γερμανός έχει στόλο 8,9 ετών. Το 5ετίας που λες εσύ είναι πολύ μακριά για αυτούς... Στις μεγαλες πόλεις κατα βαση παει το 5ετιας.
zourman1981 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) οντως η ερευνα χανει λιγο δηλαδη τα 20 25ετιας που κυκλοφορουν στην ελλαδα αντισταθμιζονται απο τα καποιους που αλλαζουν καθε 5 7 χρονια ? η απλα δεν εχουν ληφθει υποψη..? Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από zourman1981
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, ROG-X είπε Στις μεγαλες πόλεις κατα βαση παει το 5ετιας. Άστο δεν το σώζεις. 19 λεπτά πριν, zourman1981 είπε οντως η ερευνα χανει λιγο δηλαδη τα 20 25ετιας που κυκλοφορουν στην ελλαδα αντισταθμιζονται απο τα καποιους που αλλαζουν καθε 5 7 χρονια ? η απλα δεν εχουν ληφθει υποψη..? Το 13,5 - όπως γράφει και στον πίνακα - είναι ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, και όχι το κάθε πότε αλλάζει αυτοκίνητο μια μειοψηφία. Όταν ο μέσος όρος είναι 13,5 έτη φυσικό είναι να βλέπεις στους δρόμους και ολοκαίνουργια και 25ετίας. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2020 από Joshua21
Nikolas7_7 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 39 λεπτά πριν, el00019 είπε δηλαδή αν είχες βενζίνα δε θα την έκανες την προσπέραση; φιλε μου, εχω και βενζινη και το οδηγω σαν υβριδικο και χειροτερα γιατι τσιμπαει για πλακα. οποτε ναι ισως να απεφευγα. ΚΑτα τα αλλα επειδη το ξεφτιλισες, οδηγω κανονικα, αλλα τα 150 δεν ειναι καμια τρομερη ταχυτητα στους αυτοκινητοδρομους αυτους. Ειτε ειναι νομιμο ειτε οχι, ειναι ασφαλης ταχυτητα. Ομως ξερεις εγω δεν περιμενω τα λαστιχα μου να γινουν γουλι για να τα αλλαξω, ουτε αφηνω το αμαξι χωρις συντηρηση. το εχω πενα σε ολους τους τομεις και τρεχω μονο αν υπαρχει λογος. Οπως πολλες φορες παω χαλαρα ,υπαρχουν και στιγμες που βιαζομια. Εχω ενα xtrail του 2001 και με 100χλμ στην Εθνικη εχω βγαλει το Αθηνα-Σπαρτη με 8λιτρα μεση καταναλωση, που καθημερινα κατω απο 10 πεφτει πολυ δυσκολα. Ομως τωρα αν επαιρνα Τζιπ δε θα ελεγα, οκ επειδη στα 100 καιει λιγο να παρω ενα τετοιο. Κριτηριο μου ειναι σε καθε σεναριο να καιει λιγο. Απο την αλλη με το πετρελαιο μπορεις να εχεις ενα αναλογο τζιπ και να καις απο 5 λιτρα μεχρι 8 το μεγιστο, αλλα να μην το σκεφτεσαι να το πατησεις. Και μην ξεχναμε οτι στην τελικη το τελικο κοστος μετραει, δε θα σωσουμε τον κοσμο επειδη θα ριχνουμε 5γρ λιγοτερα. Δεν ειναι εκει το προβλημα οσο αθροιστικα και να το δεις.
el00019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 δεν κατάλαβα πότε το ξεφτίλισα...πρώτη φορά έγραψα στο νήμα περιέγραψες μια συγκεκριμμένη προσπέραση...μου έκανε εντύπωση λοιπόν πως εκεί μπορεί να σκεφτείς το κόστος όσον αφορά κίνηση σε εθνικές οδούς δε τίθεται θέμα πως πετρέλαιο uber alles ούτε τα 150 τα θεωρώ τραγικά (αχρείαστα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ναι)
KAKADI Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 3 ώρες πριν, nikko_ είπε Για να είμαστε ακριβείς και να ξέρουμε τι διαβάζουμε...ban στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δηλαδή μετά το 2035 δεν θα μπορείς να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο τέτοιας τεχνολογίας. Δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των υφιστάμενων αυτοκινήτων πετρελαίου ή βενζίνης. Σωστα αυτο ειναι το νοημα... 2 ώρες πριν, n4sleep είπε Το ότι θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά τα επόμενα χρόνια είναι το μόνο σίγουρο. Ωστόσο σήμερα ανάλογα τη χρήση πρέπει να επιλέξει κάποιος. Αν πηγαίνει μέσα στην πόλη σταματά ξεκινά ας πάρει υβριδικό. Αν κινείται σε ανοιχτό δρόμο και κάνει πολλά χιλιόμετρα τότε diesel. Χαρακτηριστικό παράδειγμα 2 φίλοι που πήραν μαζί αυτοκίνητο για την ίδια χρήση. Κίνηση σε εθνικές οδούς 20000-30000χλμ το χρόνο. Ο ένας πήρε το CHR και ο άλλος το vitara 1.6 diesel. Ο πρώτος πηγαίνει με 80!!!!! και δεν ξεπερνάει τα 100 και έχει μέση 4.2l/100 βενζίνη και ο άλλος πηγαίνει (είναι και λίγο παπαρας) με 140-150 σταθερά και έχει μέση κατανάλωση diesel 5.2l/100 diesel. Ποιος πιστεύετε έκανε λάθος αγορα; Και ποιος θα έχει ένα αμάξι που σε 7 χρόνια θα είναι σχεδόν άχρηστο.;; Αρνητικα εχουν και οι 2.... Ο ενας δε θα μπορει να πουλησει λογω χαμηλης μεταπωλητικης σε 7 χρονια και ο αλλος απλα ειναι ακυρος αν πηρε υβριδικο για κυρια χρηση σε εθνικες οδους.. Αν ομως, γι αυτους του δρομους που προειπες, ρωτας ποιος ειναι σε καλυτερη μοιρα γενικοτερα ειναι αυτος με το diesel γτ σε αυτη τη διαδρομη θα το χαρει περισσοτερο.. Αν μου ελεγες κυρια χρηση στη πολη το αποτελεσμα θα ηταν αναποδο.. Που κανεις τα περισσοτερα χιλιομετρα ειναι το θεμα..
Nikolas7_7 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 2 hours ago, el00019 said: δεν κατάλαβα πότε το ξεφτίλισα...πρώτη φορά έγραψα στο νήμα περιέγραψες μια συγκεκριμμένη προσπέραση...μου έκανε εντύπωση λοιπόν πως εκεί μπορεί να σκεφτείς το κόστος όσον αφορά κίνηση σε εθνικές οδούς δε τίθεται θέμα πως πετρέλαιο uber alles ούτε τα 150 τα θεωρώ τραγικά (αχρείαστα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ναι) Μου απαντησες στην συζητηση με τον αλλο φιλο και μπερδευτηκα φιλε μου, δεν κοιταξα το ονομα να δω οτι γραφει αλλος. Δεν αναφερομουν σε σενα λοιπον. 2 hours ago, tsipakis said:
zourman1981 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 guys παρακαλώ κρατήστε το τοπικ καθαρό
Nikolas7_7 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 1 hour ago, zourman1981 said: guys παρακαλώ κρατήστε το τοπικ καθαρό συγγνωμη φιλε μου αλλα δε μπορει να μου τη λεει επειδη παω με 150 στην εθνικη. Αν εισαι ρεαλιστης καταλαβαινεις οτι ειναι μια φυσιολογικη ταχυτητα για τον αυτοκινητοδρομο, οπως και τα 100 σε πολλα κομματια της εθνικης που εχει οριο 90. Δε γινεται να το παιζουμε ευρωπαιοι πισω απο το πληκτρολογιο λοιπον επειδη απλα μπορουμε... 41 minutes ago, tsipakis said: 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις