Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, είμαι στην αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και επειδή θα το παντρευτώ, τουλάχιστον 15 χρόνια, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για δύο συγκεκριμένα μοντέλα. Να σημειώσω ότι ζω στην Αθήνα. 

Το ένα είναι Hyundai Kona premium 1.6 diesel 136hp 7-dct 

 Το άλλο είναι το Toyota Chr hybrid 1.8 center έκδοση. 

Η χρήση που του κάνω θα είναι γύρω στα 20000 το χρόνο, με πάνω από τα μισά στην εθνική. Αλλά και καθημερινά λόγω δουλειάς στον κηφισσο  θα παίζω σε ώρες Οχι αιχμής, δλδ με ταχύτητες 90 περίπου. Η τιμή δεν είναι θέμα καθώς παίζει μια διαφορά των 1500 ευρώ. 

Επίσης θέλω οπωσδήποτε αυτοματο λόγω προβλήματος υγείας που δεν είναι επί της παρούσης να αναλύσω. Γι αυτό και έχω καταλήξει και στα συγκεκριμένα. 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά! 

Επεξ/σία από Jake07
  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δοκιμασμένη λύση είναι το diesel γι αυτά που θες. Ειδικά εφόσον θα έχεις την δυνατότητα να το πηγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο και δεν θα μπουκώνει.
Άλλος θα σου πει το hybrid είναι πιο futureproof και δεν κινδυνεύεις άμεσα από πιθανά οικολογικά χαράτσια και περιορισμούς που μπορεί να σκαρφιστούν αργότερα οι διοικούντες (κολοκύθια τούμπανα θα πω εγώ)...
Το φυσικό αέριο θα ήταν μια καλή εναλλακτική εφόσον δεν σε ενδιαφέρει να κινείσαι στην επαρχία που τα πρατήρια αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι ανύπαρκτα.

Δική σου η τσέπη, δική σου και η επιλογή!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Η δοκιμασμένη λύση είναι το diesel γι αυτά που θες. Ειδικά εφόσον θα έχεις την δυνατότητα να το πηγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο και δεν θα μπουκώνει.
Άλλος θα σου πει το hybrid είναι πιο futureproof και δεν κινδυνεύεις άμεσα από πιθανά οικολογικά χαράτσια και περιορισμούς που μπορεί να σκαρφιστούν αργότερα οι διοικούντες (κολοκύθια τούμπανα θα πω εγώ)...
Το φυσικό αέριο θα ήταν μια καλή εναλλακτική εφόσον δεν σε ενδιαφέρει να κινείσαι στην επαρχία που τα πρατήρια αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι ανύπαρκτα.

Δική σου η τσέπη, δική σου και η επιλογή!

Συγκεκριμένα για το κονα θα σου πω ότι το βενζινοκινητο το δίνει με 126-129 ρύπους, ενώ το diesel στους 107-112. Τι μπορούνε να σκαρφιστουν περιβαντολογικα? 

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Υβριδικο, με το diesel θα εχεις πρόβλημα στην αναγέννηση του φίλτρου και σε μελλοντικούς αποκλεισμούς σε diesel!

Ομοιως. Αποκλεισμό diesel γιατι? Θα τα πάρει όλα η μπάλα? Αφού έχει λιγότερους ρύπους. Η αναγέννηση φίλτρου τι είναι? 

Δημοσ.

Θα πας να τα οδηγήσεις (test drive για αρκετή ώρα, όχι γύρω από το τετράγωνο της αντιπροσωπείας) και θα πάρεις όποιο σου αρέσει και σε βολεύει περισσότερο. 

Εδώ μέσα ο καθένας θα γράψει το μακρύ του και το κοντό του.

  • Like 7
Δημοσ.

Μετα τα 10 χρονια θα τα χωσεις χοντρα για το diesel οσον αφορα επισκευες και service. Και το πιο πιθανο ειναι να απαγορευεται να κυκολοφορει στο κοντινο μελλον στο κεντρο.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, nikko_ είπε

Θα πας να τα οδηγήσεις (test drive για αρκετή ώρα, όχι γύρω από το τετράγωνο της αντιπροσωπείας) και θα πάρεις όποιο σου αρέσει και σε βολεύει περισσότερο. 

Εδώ μέσα ο καθένας θα γράψει το μακρύ του και το κοντό του.

Το έχω κάνει αυτό που λες ήδη. Μόνο που και στις δύο περιπτώσεις δεν είχαν το μοντέλο που θέλω. Πχ για το κονα θέλω diesel αυτοματο, και οδήγησα βενζίνη χειροκίνητο. Το θέμα μου είναι γενικά στην μακροπροθεσμη οικονομία. Περισσότερο καυσίμου. 

5 λεπτά πριν, gbras είπε

Μετα τα 10 χρονια θα τα χωσεις χοντρα για το diesel οσον αφορα επισκευες και service. Και το πιο πιθανο ειναι να απαγορευεται να κυκολοφορει στο κοντινο μελλον στο κεντρο.

Αν και κέντρο δε πάω σχεδόν ποτέ με αυτοκίνητο, Ξαναλέω. Με ποιο σκεπτικό θα απαγορεύσουν το diesel των 107 ρύπων, και θα αφήνουν ανεξέλεγκτα τα βενζίνη των 130+ ρύπων.? Επίσης στο θέμα χωσιματος σε service μπορείς να εξηγήσεις? Πχ στα τόσα χρόνια θες αυτό που κοστίζει τόσο.. 

Επεξ/σία από Jake07
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Ξαναλέω. Με ποιο σκεπτικό θα απαγορεύσουν το diesel των 107 ρύπων, και θα αφήνουν ανεξέλεγκτα τα βενζίνη των 130+ ρύπων.? 

Συγκρινουμε υβριδικα οχι απλα βενζινοκινητα, δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβεις.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gbras είπε

Συγκρινουμε υβριδικα οχι απλα βενζινοκινητα, δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβεις.

Εσύ δε κατάλαβες φίλε μου. Λες θα απαγορεύουν την κυκλοφορία των diesel. Άσε τα υβριδικά για ένα λεπτό στην άκρη. Τα βενζινοκινητα θα τα επιτρέπουν? 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο κομμάτι των ρύπων και τα 2 μοντέλα που έβαλες είναι χαμηλά. Τα diesel euro 6 έχουν πολύ ζωή μπροστά τους για να απαγορευτούν...
Επειδη ανέφερες την οικονομία καυσίμου, αν κάνεις κυρίως ταξίδια, την οικονομία που θα δεις στο diesel δεν θα την δεις στο υβριδικό στην εθνική. Αν είσαι περισσότερο στην πόλη φυσικά ισχύει το αντίθετο. Μπορεί και να κάνω λάθος ... αλλά δεν νομίζω ότι ο ηλεκτροκινητηρας συμβάλει πολύ όταν πας με 120km/h. Αν έχει κάποιος από τα καινούργια μοντέλα ας το πει. Στα παλιά υβρυδικά toyota πάντως μόνο χαμηλά έπιανε κυριώς.


Μου αρέσει που βάζετε σαν επιχείρημα το κόστος επισκευής σε πιθανές βλάβες του diesel ... δλδ στο υβριδικό είναι τσάμπα μια βλαβη στο ηλεκτρικό κομμάτι ε? Μιλάμε για πολλά χιλιάρικα αν σου κάτσει η στραβή σε υβριδικό.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, gthe είπε

Στο κομμάτι των ρύπων και τα 2 μοντέλα που έβαλες είναι χαμηλά. Τα diesel euro 6 έχουν πολύ ζωή μπροστά τους για να απαγορευτούν...
Επειδη ανέφερες την οικονομία καυσίμου, αν κάνεις κυρίως ταξίδια, την οικονομία που θα δεις στο diesel δεν θα την δεις στο υβριδικό στην εθνική. Αν είσαι περισσότερο στην πόλη φυσικά ισχύει το αντίθετο.
Μου αρέσει που βάζετε σαν επιχείρημα το κόστος επισκευής σε πιθανές βλάβες του diesel ... δλδ στο υβριδικό είναι τσάμπα μια βλαβη στο ηλεκτρικό κομμάτι ε? Μιλάμε για πολλά χιλιάρικα αν σου κάτσει η στραβή σε υβριδικό.

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Στο κομμάτι της απαγόρευσης των diesel αυτή είναι η απορία μου. Δε γίνεται να απαγορεύουν diesel euro 6 όταν είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα απλά βενζίνης. 

Επεξ/σία από Jake07
  • Like 1
Δημοσ.

αν εχεις σκοπο να το κρατησεις το ντιζελ για 5-6 χρονια ...βουρ στο πατσα

 

γενικα το ντιζελ μας αποχαίρετα απο το 2030 (μπορειτε να το ψαξετε) μιας και ηταν ηδη στην διαβουλευση στην Ε.Ε και εγκριθηκε...

https://autovistagroup.com/news-and-insights/call-eu-ban-petrol-and-diesel-vehicles

(επισης αποσο ξερω το r&d στις αυτοβιομηχανιες εχει παει πλεον στους ηλεκτροκινητηρες)

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Τα Diesel αποκλείονται σιγά-σιγά από τα αστικα κεντρα, στην Ελλάδα θα αργήσει  αλλα εάν εχεις την προοπτική 10ετιας + θα εχεις θέμα.

2. Το θέμα με τους ρύπους δεν είναι ετσι όπως το παρουσιάζουν στην Ελλάδα (είναι πολύ χειρότερα).

3. Τα σύγχρονα diesel χρησιμοποιούν φίλτρο DPF το οποίο (το εξηγώ απλα) για να καθαρίσει πρέπει να τρέξεις το όχημα με υψηλές στροφές για μερικά χλμ.

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Συγκεκριμένα για το κονα θα σου πω ότι το βενζινοκινητο το δίνει με 126-129 ρύπους, ενώ το diesel στους 107-112. Τι μπορούνε να σκαρφιστουν περιβαντολογικα? 

Συγκριτικά τo CHR έχει 86 γρ./χλμ...
Εν πάση περιπτώσει θα σου πω και πάλι κατ΄εμέ είναι κολοκύθια τούμπανα όλα αυτά καθώς πιστεύω οτι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στο τι μπορεί να χαρατσώσουν αύριο!
Όπως έγραψα και πιο πάνω υπάρχουν άλλοι πιο κατάλληλοι από εμένα εδώ γύρω να σου αναπτύξουν τις θεωρίες περί απαγόρευσης-δαιμονοποίησης του diesel...

Επεξ/σία από agnostos13
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...