johnny21 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Είχα διαβάσει εδώ στο forum καλά λόγια για τη smartec και τώρα που χρειάστηκε το διαπίστωσα από πρώτο χέρι.Τρίτη πρωί έστειλα τα ακουστικά μου ( galaxy buds) με απλό ταχυδρομείο από Σέρρες, Πέμπτη τα παρέλαβαν και μου τηλεφώνησαν, σήμερα το πρωί ήταν εδώ (Σέρρες) με ACS και χρέωση δική τους!Τα ακουστικά ήταν σε εγγύηση, το ένα παρουσίαζε πρόβλημα στον ήχο και αντικαταστάθηκαν με άλλα κάνοντας τη διαδρομή Σέρρες-Αθήνα-Σέρρες σε λιγότερο από 3 μέρες και με τα μεταφορικά δικά τους.Άριστη εξυπηρέτηση και μπράβο τους... 2
prometheas Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Η Smartec εχει πολύ καλή φήμη σε θεματα εξυπηρέτησης πελατών .. μακάρι να την διατηρήσει 1
Fulgore Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Μπραβο οντως για την Smartec αλλα οχι για την ιδια την Samsung γιατι δυστηχως τα galaxy buds βγηκαν προβληματικα για παρα πολυ κοσμο.
christos4 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Το περίεργο στην υπόθεση είναι η συνέπεια της acs και όχι της smartec 😛 4
Dinos_12345 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Εμένα μου είχαν φέρει ένα GS7 και ένα GS7 Edge από Γερμανία, το απλό ήταν σαν να το είχε πατήσει τανκ και το Edge είχε μία γρατζουνιά στην οθόνη, η οποία δεν έδειχνε εικόνα. Το Edge ήταν σε εγγύηση, το πήγα, περίμενα εκεί μιάμιση ώρα, μου το έφεραν με μία προσωρινή οθόνη για να βάλω τον κωδικό του email που μου είχε δώσει η φίλη από Γερμανία και μετά μου το επισκεύασαν κανονικά. 3 πήγα, 4:30 έφυγα, άψογοι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα