Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδες ο κοκ λεει φλας, οκ. θα πεθανει κανενας αμα βαλεις αλαρμ? σιγα τη μαλακια που βρηκατε να τσακωθειτε.

παντως αμα βαλεις φλας να παρκαρεις και ο αλλος δε καταλαβει δε φταιει αυτος. ναι οκ ο νομος λεει φλας, αλλα ειναι απαραδεκτο το ιδιο το ιδιο σημα να σημαινει δυο τελειως διαφορετικα πραγματα. πιο λογικο και ευνοητο ειναι "θα στριψω"=φλας και "θα ακινητοποιησω το οχημα γιατι... (θα παρκαρω, υπαρχει κινδυνος, βρηκα εμποδιο, εγινε ατυχημα, κλπ)"=αλαρμ. ολα τ αλλα ειναι λογια ν αγαπιομαστε

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Και γω αρκετες φορες χρησιμοποιω το φλασ για σταση παρκινγ/σταση αλλα τις περισσοτερες φορες αλαρμ σε κινηση η πριν καποια στροφη οπως σωστα ειπωθηκε. Καλως η κακως ετσι εχει επικρατησει αλλιως δεν εισαι safe. Απλα εδω ο ΚΟΚ σε αρκετα σημεια εχει συμβουλευτικο χαρακτηρα. Απο την αλλη οταν η αστυνομια κανει τα ιδια και πολυ χειροτερα τι να περιμενεις...

Δημοσ.
17 ώρες πριν, jmmys είπε

Από τις απαντήσεις περί φλας και αλαρμ είναι απόλυτα κατανοητό ότι καμμία σχέση δεν εχει ο μέσος Έλληνας με οδηγική παιδεία,και να ήταν μόνο αυτά,πάει και έρχεται.Δυστηχως έχει έναν απίστευτο ψευτοτσαμπουκα και σταρχιδισμο εις βάρος άλλων οδηγών,χώρια που δεν γνωρίζει στοιχειώδη πράγματα για πιο ομαλή κυκλοφορία.

Σιγά μην κάνει και όλη μέρα να φτάσει σπιτι του.Οταν βέβαια οδηγας σε μια χώρα με υποαναπτυκτη οδηγική παιδεία είναι λογικη άγνοια για το τι είναι πιο πρακτικό.

Για να καθιέρωσαν σε πολιτισμένες οδηγικα χώρες το φλας και όχι το αλαρμ για παρκάρισμα,κάποιο λόγο θα είχαν.Δεν είναι βλάκες εκεί ώστε να μην καταλαβαίνουν τι είναι πιο πρακτικό.Αλλιως θα το άλλαζαν σε αλαρμ.

Ο Έλληνας προφανώς δεν μπορεί να το καταλαβει.

Ακομα και για να παρκάρει στο αντίθετο ρευμα,ανάβει αλαρμ.Ελεος δηλαδη.

Ξαναλέω,αν δεν μπορεί να καταλάβει ποτέ θα στρίψει ο άλλος και ποτέ θα παρκάρει,τότε έχει κακώς πιάνει τιμόνι.

20 χρόνια Γερμανία,ποτέ μου δεν έχω δει κάτι τέτοιο,αντιθέτως ΟΛΟΙ καταλάβαιναν ποτέ θα παρκάρει ο άλλος και ποτέ θα στρίψει,δεν θέλει και πολύ μυαλό,για τον μέσο Έλληνα ίσως.

Γενικά είναι λυπηρό, αλλά τελείως ενδεικτικό που σε κάθε παρόμοιο νήμα βλέπω γιατί η οδήγηση στους Ελληνικούς δρόμους είναι τέτοιος γολγοθάς. 

Το καλύτερο βέβαια είναι ότι υπάρχουν τόσοι που συμφωνούν μαζί τους (με τα λάϊκ)...

|

BTW: Από εμπειρία αρκετών χρόνων, οι κουτόφραγκοι δεν έχουν προβλήματα με το αναγνωρίζουν τι σημαίνει το φλας, όπως επίσης ότι δεν χρειάζεται να κολλάς στον μπροστά για να "κάνεις 3 ώρες"....

  • Like 1
Δημοσ.

Για να μην υπάρχει τόση σύγχυση, στη Γερμανία όταν στρίβουν ανάβουν τελευταία στιγμή φλας. Απο τη στιγμή που έχει διπλό νόημα. Επίσης τι κάθεστε και τσακώνεστε για τα φλας και τα αλαρμ, στην Ελλάδα υπάρχουν ταρίφες και ταρίφες χωρίς ταξί που σταματάνε για να παρκάρουν ή να πάρουν τσιγάρα χωρίς να ανάψουν τίποτα απο τα δύο. Beat that...

Δημοσ.
Στις 25/1/2020 στις 11:28 ΠΜ, adi32 είπε

Δε βοηθάει πάντα. 

Αν είμαι σε ένα στενό και βγάλω φλας πριν το τέλος του τι θα καταλάβει ο πίσω ότι θα κοκαλωαω για να παρκάρω ή ότι θα στριψω στο τέλος του δρόμου? 

Για αυτό κρατάς αποστάσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Για αυτό κρατάς αποστάσεις.

Εσύ σε στενάκια στο κέντρο με μποτιλιαρισμα τι αποστάσεις κρατάς? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν ψάχνεις να παρκάρεις πηγαίνεις με χαμηλη ταχύτητα,30-40χλμ,

όταν θα δεις θέση κενη αυτόματα κόβεις ταχύτητα πριν από τη θέση αυτή και μετά σταματάς,ανάβεις αλαρμ ή φλας,Ευρώπη μόνο φλας,

αν θέλεις να στρίψεις θα κόψεις ταχύτητα ακριβώς πριν τη στροφή.

Ακόμα και αν θέλεις να παρκάρεις πριν τη στροφή,δηλαδη να είσαι το τελευταίο αμάξι,άσχετα που κανονικά δεν επιτρέπεται,κόβεις πάλι ταχύτητα πολύ νωρίτερα αν θέλεις να παρκάρεις από ότι όταν θέλεις να στρίψεις.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση,σχεδόν στο 99% των περιπτώσεων ,δηλαδη κάπου στο δρόμο,οχι πριν απο στροφη,είναι πασιφανές ότι με το που θα κόψει ο μπροστά ταχύτητα και θα ανάψει φλας,σημαίνει ότι θέλει να παρκάρει,δεξιά ή αριστερά.

Αν αυτό δεν το καταλαβαίνει ο πίσω ή είναι αφηρημένος και κοιτάει αλλού,οπότε ούτε αλαρμ θα βοηθούσαν,ή κάποιο πρόβλημα έχει στη κατανόηση ή όντως δεν ξέρει για ποιο λόγο υπάρχουν τα φλας και αλαρμ.

 

 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, jmmys είπε

όταν θα δεις θέση κενη αυτόματα κόβεις ταχύτητα πριν από τη θέση αυτή και μετά σταματάς,ανάβεις αλαρμ ή φλας

Αν σταματάς στα καλά καθούμενα και μετά βγαζεις φλας την ασφαλιστική πότε την παίρνες τηλέφωνο? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, adi32 είπε

Αν σταματάς στα καλά καθούμενα και μετά βγαζεις φλας την ασφαλιστική πότε την παίρνες τηλέφωνο? 

Όταν με τράκαρει ο άλλος από πίσω.

Για τα υπόλοιπα,τη χαρούμενη φατσούλα,ξανα

Αν αυτό δεν το καταλαβαίνει ο πίσω ή είναι αφηρημένος και κοιτάει αλλού,οπότε ούτε αλαρμ θα βοηθούσαν,ή κάποιο πρόβλημα έχει στη κατανόηση ή όντως δεν ξέρει για ποιο λόγο υπάρχουν τα φλας και αλαρμ.

Επεξ/σία πριν από 35 λεπτά από jmmys

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, adi32 είπε

Καλό είναι κάποιοι που δεν έχουν ιδέα από οδήγηση ή έχουν οδηγήσει μόνο στο PlayStation να μη γράφουν εδώ 

Πολύ σωστά,

Δημοσ.
6 ώρες πριν, LongTom είπε

Γενικά είναι λυπηρό, αλλά τελείως ενδεικτικό που σε κάθε παρόμοιο νήμα βλέπω γιατί η οδήγηση στους Ελληνικούς δρόμους είναι τέτοιος γολγοθάς. 

Το καλύτερο βέβαια είναι ότι υπάρχουν τόσοι που συμφωνούν μαζί τους (με τα λάϊκ)...

 

21 ώρες πριν, gthe είπε

Όπως είδες και εσύ, ξεκίνησαν οι κλασσικές φρασεις "οδηγικης παιδείας" που όλοι ξέρουμε στην Ελλαδα....

+1 και για τα 2.

Ειναι λυπηρο αλλα και τελειως ενδεικτικο οτι με το που καποιος ακουσει κατι που για καποιο λογο δεν του αρεσει(χωρις ομως να δημιουργει ιδιαιτερο προβλημα), αρχιζει τις προσβολες και τους χαρακτηρισμους:

23 ώρες πριν, jmmys είπε

Από τις απαντήσεις περί φλας και αλαρμ είναι απόλυτα κατανοητό ότι καμμία σχέση δεν εχει ο μέσος Έλληνας με οδηγική παιδεία,και να ήταν μόνο αυτά,πάει και έρχεται.Δυστηχως έχει έναν απίστευτο ψευτοτσαμπουκα και σταρχιδισμο εις βάρος άλλων οδηγών,χώρια που δεν γνωρίζει στοιχειώδη πράγματα για πιο ομαλή κυκλοφορία.

Σιγά μην κάνει και όλη μέρα να φτάσει σπιτι του.Οταν βέβαια οδηγας σε μια χώρα με υποαναπτυκτη οδηγική παιδεία είναι λογικη άγνοια για το τι είναι πιο πρακτικό.

Για να καθιέρωσαν σε πολιτισμένες οδηγικα χώρες το φλας και όχι το αλαρμ για παρκάρισμα,κάποιο λόγο θα είχαν.Δεν είναι βλάκες εκεί ώστε να μην καταλαβαίνουν τι είναι πιο πρακτικό.Αλλιως θα το άλλαζαν σε αλαρμ.

Ο Έλληνας προφανώς δεν μπορεί να το καταλαβει.

Ακομα και για να παρκάρει στο αντίθετο ρευμα,ανάβει αλαρμ.Ελεος δηλαδη.

Ξαναλέω,αν δεν μπορεί να καταλάβει ποτέ θα στρίψει ο άλλος και ποτέ θα παρκάρει,τότε έχει κακώς πιάνει τιμόνι.

20 χρόνια Γερμανία,ποτέ μου δεν έχω δει κάτι τέτοιο,αντιθέτως ΟΛΟΙ καταλάβαιναν ποτέ θα παρκάρει ο άλλος και ποτέ θα στρίψει,δεν θέλει και πολύ μυαλό,για τον μέσο Έλληνα ίσως.

 

Δημοσ.

Καλά αυτό είναι απίστευτο.🤣

Ξαναδιάβασε άνθρωπε μου τι έγραψαν οι χρήστες gthe και LongTom,σε ποιον απαντούσαν,σε τι αναφέρονταν,για τι πράγμα μιλούσαν,

που μου κάνεις και copy αυτά που έγραψαν.

 

 

15 λεπτά πριν, haHa είπε

+1 και για τα 2.

Ειναι λυπηρο αλλα και τελειως ενδεικτικο οτι με το που καποιος ακουσει κατι που για καποιο λογο δεν του αρεσει(χωρις ομως να δημιουργει ιδιαιτερο προβλημα), αρχιζει τις προσβολες και τους χαρακτηρισμους:

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...