Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, phanispal είπε

Κινούμαστε σε δρόμο, εγώ μπροστά, εσύ πίσω, ο οποίος π.χ. στα 50 μέτρα έχει στενό στο οποίο επιτρέπεται να στρίψω δεξιά, και ελεύθερη θέση στάθμευσης στα δεξιά, λίγα μέτρα πριν το στενό.

Ανάβω δεξί φλας, αλλά όχι τελευταία στιγμή και μην έχοντας περάσει τη θέση στάθμευσης.

Τι έχω σκοπό να κάνω;

Τι σημασία έχει για τον πίσω; Θα πρέπει να κόψει και να αφήσει το μπροστά να κάνει είτε παρκάρισμα είτε στροφή. Όντως μπορεί να κάνει ένα από τα δύο. Ποιο είναι το πρόβλημα δλδ να φρενάρει λίγο ο πίσω και να φτάσει 1 δευτερόλεπτο αργοτερα στο προορισμό του χωρίς τρακάρισμα; 

Επεξ/σία από gthe
  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και σε περίπτωση που θέλουν να στρίψουν δεξιά και οι δύο, όπως συμβαίνει καθημερινά άπειρες φορές, γιατί να μην πηγαίνουν ο ένας πίσω απ' τον άλλον και να υπάρχει μια ομαλότητα;

Δηλαδή αν είναι στη σειρά περισσότεροι από δύο και έχουν ανάψει όλοι φλας, θα σταματάει ο καθένας επειδή ο μπροστινός έχει ανάψει φλας;

Επίσης, εγώ δε λέω να είσαι στα 30 εκατοστά απ' τον μπροστινό.

Αλλά αν είσαι τόσο κλασμένος όταν βγαίνεις έξω και φρενάρεις στην παραμικρή υποψία όπως κάποιοι που σταματάνε σε ΚΑΘΕ στενό ενώ έχουν προτεραιότητα, καλύτερα μην οδηγείς.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, adi32 είπε

Έχεις οδηγήσει ποτέ ειδικά σε στενάκια Αθήνας Πειραιά? 

 

25 λεπτά πριν, phanispal είπε

Αλλά αν είσαι τόσο κλασμένος όταν βγαίνεις έξω και φρενάρεις στην παραμικρή υποψία όπως κάποιοι που σταματάνε σε ΚΑΘΕ στενό ενώ έχουν προτεραιότητα, καλύτερα μην οδηγείς.

Έμαθα να οδηγώ Νέο Κοσμο και 15 χρόνια Αθήνα, Πειραιά, Νέο Ηράκλειο οδήγηση, δεν έχω κάνει ούτε μια φορά δήλωση που να φταίω, σε καλύπτει; Αντίθετα μου την έχουν ρίξει από πίσω 2 φορες "μη κλασμένοι"σε στοπ γιατί κλασσικά.... Πρέπει να κρατάμε ροή στο δρόμο...

Επειδή λοιπόν το θέμα αφορά Ελληνες οδηγούς, σε σχέση με άλλες χώρες, σας λέω λοιπόν μιας και ζω έξω τώρα ότι μόλις φας τον άλλον από πίσω μια φορά στο εξωτερικό (τουλάχιστον uk) και κάνεις δήλωση η ασφάλεια σου πάει από 600 το χρόνο, 1000.... Αν συμβεί 2η τρως ένα 2χιλιαρο και είσαι οκ.

Άμα νοικίασετε κάνα αμαξάκι στο εξωτερικό ποτέ, παρκάρετε με alarm .... όλα καλά θα πάνε μετά την πρώτη κλήση.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gthe είπε

Απορώ με κάποιες απόψεις μερικές φορές κάποιων οδηγών.... Τελικά ο μπροστά φταίει που δεν ειδοποιεί σωστά τον πίσω..... Όχι ο πίσω που τον πάει τάπα τον μπροστά ας πούμε! 

Ο πίσω κρατάει απόσταση, πηγαίνει με την προβλεπόμενη ταχύτητα και φυλάει τον μπροστα. Τέρμα, αυτός είναι ο κοκ παγκοσμίως.... Στην Ελλάδα φαίνεται θα βγάλουμε άλλους για τους ιππότες της ασφάλτου μας... 

 

1 ώρα πριν, gthe είπε

Τι σημασία έχει για τον πίσω; Θα πρέπει να κόψει και να αφήσει το μπροστά να κάνει είτε παρκάρισμα είτε στροφή. Όντως μπορεί να κάνει ένα από τα δύο. Ποιο είναι το πρόβλημα δλδ να φρενάρει λίγο ο πίσω και να φτάσει 1 δευτερόλεπτο αργοτερα στο προορισμό του χωρίς τρακάρισμα; 

 

9 λεπτά πριν, gthe είπε

Έμαθα να οδηγώ Νέο Κοσμο και 15 χρόνια Αθήνα, Πειραιά, Νέο Ηράκλειο οδήγηση, δεν έχω κάνει ούτε μια φορά δήλωση που να φταίω, σε καλύπτει; Αντίθετα μου την έχουν ρίξει από πίσω 2 φορες "μη κλασμένοι"σε στοπ γιατί κλασσικά.... Πρέπει να κρατάμε ροή στο δρόμο...

Επειδή λοιπόν το θέμα αφορά Ελληνες οδηγούς, σε σχέση με άλλες χώρες, σας λέω λοιπόν μιας και ζω έξω τώρα ότι μόλις φας τον άλλον από πίσω μια φορά στο εξωτερικό (τουλάχιστον uk) και κάνεις δήλωση η ασφάλεια σου πάει από 600 το χρόνο, 1000.... Αν συμβεί 2η τρως ένα 2χιλιαρο και είσαι οκ.

Δεν συζηταμε για την περιπτωση που θα φας τον αλλον απο πισω. Αν καταφερεις κατι τετοιο, τοτε προφανως δεν το εχεις με την οδηγηση.

Οποτε ξεχνα αυτην την περιπτωση του τρακαρισματος (που δεν εχει σχεση το φλας ή τα αλαρμ) που τοσες φορες επανελαβες και σκεψου αυτο που ειπωθηκε:

31 λεπτά πριν, phanispal είπε

Και σε περίπτωση που θέλουν να στρίψουν δεξιά και οι δύο, όπως συμβαίνει καθημερινά άπειρες φορές, γιατί να μην πηγαίνουν ο ένας πίσω απ' τον άλλον και να υπάρχει μια ομαλότητα;

Δηλαδή αν είναι στη σειρά περισσότεροι από δύο και έχουν ανάψει όλοι φλας, θα σταματάει ο καθένας επειδή ο μπροστινός έχει ανάψει φλας;

 

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Κινούμαστε σε δρόμο, εγώ μπροστά, εσύ πίσω, ο οποίος π.χ. στα 50 μέτρα έχει στενό στο οποίο επιτρέπεται να στρίψω δεξιά, και ελεύθερη θέση στάθμευσης στα δεξιά, λίγα μέτρα πριν το στενό.

Ανάβω δεξί φλας, αλλά όχι τελευταία στιγμή και μην έχοντας περάσει τη θέση στάθμευσης.

Τι έχω σκοπό να κάνω;

 

2 ώρες πριν, haHa είπε

Σε ενα στενο που πηγαινουν 2 αυτοκινητα με 15 km/h, πολυ συχνα ο απο πισω δεν κραταει αποσταση 1,5 αυτοκινητου που χρειαζεται ο μπροστα για να παρκαρει οταν βρει θεση και αναψει φλας και ετσι ο μπροστα δυσκολευεται να παρκαρει και ειναι συχνο φαινομενο στην Ευρωπη ο απο πισω να χρειαζεται να κανει οπισθεν για να δημιουργησει τον χωρο που δεν αφησε για τον μπροστινο.

Απλη λογικη ειναι:

Οταν σε ενα στενο κινουνται 2 αυτοκινητα με χαμηλη ταχυτητα, συχνα εχουν αποσταση 2-3 μετρων μεταξυ τους. Αποφασιζει ο μπροστινος να βγαλει φλας δεξι για να παρκαρει αλλα υπαρχει και δεξια διασταυρωση στα 20 μετρα, οπου μαλιστα θα παει ο απο πισω δεξια στην διασταυρωση και εχει βγαλει φλας.
Ο απο πισω δεν μπορει να γνωριζει αν το φλας του μπροστινου ειναι για την διασταυρωση ή για την ελευθερη θεση παρκινγκ και ετσι συχνα στην Ευρωπη ο απο πισω δεν αυξανει την αποσταση των 2-3 μετρων σε 6-7 μετρα που χρειαζεται ο μπροστινος για να παρκαρει.
Αυτο ειναι συχνο φαινομενο στην Ευρωπη οπου ο απο πισω χρειαζεται τελικα να κανει οπισθεν για να δημιουργησει τον χωρο που δεν αφησε για τον μπροστινο.
 

Αυτο θα λυνοταν αν χρησιμοποιουσαν τα αλαρμ αφου προκειται να ακινητοποιηθουν και να κανουν οπισθεν στην μεση του δρομου. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν συζηταμε για την περιπτωση που θα φας τον αλλον απο πισω. Αν καταφερεις κατι τετοιο, τοτε προφανως δεν το εχεις με την οδηγησει.

Οποτε ξεχνα αυτην την περιπτωση που τοσες φορες επανελαβες και σκεψου αυτο που ειπωθηκε:

Επαναλαμβάνετε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα ... γιατί να μην πηγαίνουμε ολοί όμορφα και ωραία με σταθερή ροή, γιατί πρέπει να σταματάμε, γιατί να μπερδευόμαστε με το φλας του άλλου αν είναι στροφή ή παρκάρισμα. τα alarm είναι πιο καλά  κτλ .... ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι το επιχείρημα στο όλο θέμα. Είπαμε ... κανονικά το φλας δηλώνει αλλαγή πορείας και όταν παρκάρεις το δηλώνεις με  φλας, στην Ελλάδα επειδή το καθιέρωσαν τα ταξί, όλοι χρησιμοποιούμε λάθος τα alarm.

Πρέπει δλδ να βρεθεί δικαιολογία για να πούμε ότι είναι πιο σωστό? ΔΕΝ είναι και δεν θα σου πει και ποτέ η τροχαία ότι ήταν αν συμβεί κάτι, απλό

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, gthe είπε

Επαναλαμβάνετε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα ... γιατί να μην πηγαίνουμε ολοί όμορφα και ωραία με σταθερή ροή, γιατί πρέπει να σταματάμε, γιατί να μπερδευόμαστε με το φλας του άλλου αν είναι στροφή ή παρκάρισμα. τα alarm είναι πιο καλά  κτλ .... ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι το επιχείρημα στο όλο θέμα. Είπαμε ... κανονικά το φλας δηλώνει αλλαγή πορείας και όταν παρκάρεις το δηλώνεις με  φλας, στην Ελλάδα επειδή το καθιέρωσαν τα ταξί, όλοι χρησιμοποιούμε λάθος τα alarm.

Πρέπει δλδ να βρεθεί δικαιολογία για να πούμε ότι είναι πιο σωστό? ΔΕΝ είναι και δεν θα σου πει και ποτέ η τροχαία ότι ήταν αν συμβεί κάτι, απλό

Εσυ προσπαθεις να βρεις "επιχειρηματα" και αναφερες το τρακαρισμα, δεν μιλησα εγω για τρακαρισμα.

------------------------------------------------

25 λεπτά πριν, gthe είπε

ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι το επιχείρημα στο όλο θέμα. 

Επειδη ρωτησες και προηγουμενως:

2 ώρες πριν, gthe είπε

Τι σημασία έχει για τον πίσω; Θα πρέπει να κόψει και να αφήσει το μπροστά να κάνει είτε παρκάρισμα είτε στροφή.

Για αυτο εγιναν οι αναφορες γιατι βολευει η χρηση των αλαρμ. 

Ο απο πισω δεν μπορει να γνωριζει αν το φλας του μπροστινου ειναι για την διασταυρωση ή για την ελευθερη θεση παρκινγκ και ετσι συχνα στην Ευρωπη ο απο πισω δεν αυξανει την αποσταση των 2-3 μετρων σε 6-7 μετρα που χρειαζεται ο μπροστινος για να παρκαρει.
Αυτο ειναι συχνο φαινομενο στην Ευρωπη οπου ο απο πισω χρειαζεται τελικα να κανει οπισθεν για να δημιουργησει τον χωρο που δεν αφησε για τον μπροστινο.
Αυτο θα λυνοταν αν χρησιμοποιουσαν τα αλαρμ αφου προκειται να ακινητοποιηθουν και να κανουν οπισθεν στην μεση του δρομου. 

 

Αν εσυ βολευεσαι καθε φορα που βλεπεις δεξι φλας πριν απο διασταυρωση να αυξανεις την αποσταση στα 6-7 μετρα μπας και θελει να παρκαρει ο μπροστινος ή απλα δεν την αυξανεις και καταληγεις να χρειαζεται να κανεις οπισθεν(αν δεν εχεις καποιον αλλον απο πισω σου) για να παρκαρει ο μπροστινος, τοτε δεν μας πεφτει λογος. Απλα λεμε οτι δεν ειναι πρακτικο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Όποιος θέλει ας βγάζει φλας για να παρκάρει. 

Αν του τη φέρει ο πίσω ή πρέπει να κατεβαίνει κάτω να τσακώνεται για να κάνουν πίσω 10 αυτοκίνητα πρόβλημα του. 

Επίσης αν μόλις βλέπει να βγάζει κάποιος φλας σταματάει και κάνει να φτάσει σπίτι του 3 ώρες πάλι πρόβλημα του. 

Λίγο λογική χρειάζεται 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τις απαντήσεις περί φλας και αλαρμ είναι απόλυτα κατανοητό ότι καμμία σχέση δεν εχει ο μέσος Έλληνας με οδηγική παιδεία,και να ήταν μόνο αυτά,πάει και έρχεται.Δυστηχως έχει έναν απίστευτο ψευτοτσαμπουκα και σταρχιδισμο εις βάρος άλλων οδηγών,χώρια που δεν γνωρίζει στοιχειώδη πράγματα για πιο ομαλή κυκλοφορία.

28 λεπτά πριν, adi32 είπε

Όποιος θέλει ας βγάζει φλας για να παρκάρει. 

Αν του τη φέρει ο πίσω ή πρέπει να κατεβαίνει κάτω να τσακώνεται για να κάνουν πίσω 10 αυτοκίνητα πρόβλημα του. 

Επίσης αν μόλις βλέπει να βγάζει κάποιος φλας σταματάει και κάνει να φτάσει σπίτι του 3 ώρες πάλι πρόβλημα του. 

Λίγο λογική χρειάζεται 

Σιγά μην κάνει και όλη μέρα να φτάσει σπιτι του.Οταν βέβαια οδηγας σε μια χώρα με υποαναπτυκτη οδηγική παιδεία είναι λογικη άγνοια για το τι είναι πιο πρακτικό.

Για να καθιέρωσαν σε πολιτισμένες οδηγικα χώρες το φλας και όχι το αλαρμ για παρκάρισμα,κάποιο λόγο θα είχαν.Δεν είναι βλάκες εκεί ώστε να μην καταλαβαίνουν τι είναι πιο πρακτικό.Αλλιως θα το άλλαζαν σε αλαρμ.

Ο Έλληνας προφανώς δεν μπορεί να το καταλαβει.

Ακομα και για να παρκάρει στο αντίθετο ρευμα,ανάβει αλαρμ.Ελεος δηλαδη.

Ξαναλέω,αν δεν μπορεί να καταλάβει ποτέ θα στρίψει ο άλλος και ποτέ θα παρκάρει,τότε έχει κακώς πιάνει τιμόνι.

58 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο απο πισω δεν μπορει να γνωριζει αν το φλας του μπροστινου ειναι για την διασταυρωση ή για την ελευθερη θεση παρκινγκ και ετσι συχνα στην Ευρωπη ο απο πισω δεν αυξανει την αποσταση των 2-3 μετρων σε 6-7 μετρα που χρειαζεται ο μπροστινος για να παρκαρει.
Αυτο ειναι συχνο φαινομενο στην Ευρωπη οπου ο απο πισω χρειαζεται τελικα να κανει οπισθεν για να δημιουργησει τον χωρο που δεν αφησε για τον μπροστινο.
Αυτο θα λυνοταν αν χρησιμοποιουσαν τα αλαρμ αφου προκειται να ακινητοποιηθουν και να κανουν οπισθεν στην μεση του δρομου. 

20 χρόνια Γερμανία,ποτέ μου δεν έχω δει κάτι τέτοιο,αντιθέτως ΟΛΟΙ καταλάβαιναν ποτέ θα παρκάρει ο άλλος και ποτέ θα στρίψει,δεν θέλει και πολύ μυαλό,για τον μέσο Έλληνα ίσως.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Ευκολα καταλαβαινει καποιος οτι τελειωνουν τα επιχειρηματα οταν αρχιζουν οι χαρακτηρισμοι και οι προσβολες:

8 λεπτά πριν, jmmys είπε

Από τις απαντήσεις περί φλας και αλαρμ είναι απόλυτα κατανοητό ότι καμμία σχέση δεν εχει ο μέσος Έλληνας με οδηγική παιδεία,και να ήταν μόνο αυτά,πάει και έρχεται.Δυστηχως έχει έναν απίστευτο ψευτοτσαμπουκα και σταρχιδισμο εις βάρος άλλων οδηγών,χώρια που δεν γνωρίζει στοιχειώδη πράγματα για πιο ομαλή κυκλοφορία.

Ο Έλληνας προφανώς δεν μπορεί να το καταλαβει.

Ακομα και για να παρκάρει στο αντίθετο ρευμα,ανάβει αλαρμ.Ελεος δηλαδη.

20 χρόνια Γερμανία,ποτέ μου δεν έχω δει κάτι τέτοιο,αντιθέτως ΟΛΟΙ καταλάβαιναν ποτέ θα παρκάρει ο άλλος και ποτέ θα στρίψει,δεν θέλει και πολύ μυαλό,για τον μέσο Έλληνα ίσως.

 

Δημοσ.

Φίλε άσε τα σχόλια περί χαζων Ελλήνων και έξυπνων ξένων. 

Συνεργάζομαι καθημερινά  με ξένους από όλη τη γη. 

Η πλειοψηφία τους ειναι χαμηλότερης νοημοσύνης και απλά ακολουθούν κάποιους αυστηρούς κανόνες σαν πρόβατα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jmmys είπε

20 χρόνια Γερμανία,ποτέ μου δεν έχω δει κάτι τέτοιο,αντιθέτως ΟΛΟΙ καταλάβαιναν ποτέ θα παρκάρει ο άλλος και ποτέ θα στρίψει,δεν θέλει και πολύ μυαλό,για τον μέσο Έλληνα ίσως.

15 χρονια σε διαφορες χωρες της Ευρωπης, ειναι συχνο φαινομενο να μην μπορει ο απο πισω να καταλαβει οτι αν το δεξι φλας ειναι για παρκινγκ ή για στροφη και να δημιουργουνται προβληματα και ειναι απολυτως λογικο:
Πως ξεχωριζεις αν το δεξι φλας του μπροστινου ειναι για την διασταυρωση ή για την ελευθερη θεση παρκινγκ; Δεν υπαρχει τροπος να το ξεχωρισεις αμεσα. Το ξεχωριζεις επειδη ακινοτοποιειται.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Ευκολα καταλαβαινει καποιος οτι τελειωνουν τα επιχειρηματα οταν αρχιζουν οι χαρακτηρισμοι και οι προσβολες:

Αν ήσουν ΑμεΑ θα καταλάβαινες τι σημαίνει σταρχιδισμο εις βαρος άλλων ανθρώπων.Πραγματικοτητα είναι.

Αν είχες ένα νόμιμο γκαράζ επίσης.

Προσβολές είναι αυτά ε;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jmmys είπε

Αν ήσουν ΑμεΑ θα καταλάβαινες τι σημαίνει σταρχιδισμο εις βαρος άλλων ανθρώπων.Πραγματικοτητα είναι.

Αν είχες ένα νόμιμο γκαράζ επίσης.

Προσβολές είναι αυτά ε;

Δεν καταλαβαινω πως σχετιζονται αυτα με το: "οτι ΟΛΟΙ καταλάβαιναν ποτέ θα παρκάρει ο άλλος και ποτέ θα στρίψει,δεν θέλει και πολύ μυαλό,για τον μέσο Έλληνα ίσως."

Οπως μπορει ο καθενας οταν τελειωνουν τα επιχειρηματα, καποιοι "μπορουν" με προσβολες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, adi32 είπε

Φίλε άσε τα σχόλια περί χαζων Ελλήνων και έξυπνων ξένων. 

Συνεργάζομαι καθημερινά  με ξένους από όλη τη γη. 

Η πλειοψηφία τους ειναι χαμηλότερης νοημοσύνης και απλά ακολουθούν κάποιους αυστηρούς κανόνες σαν πρόβατα 

Δεν είπα ότι οι ξένοι είναι πιο εξυπνοι,απλά όπως είπες ακολουθούν κάποιους κανόνες σαν πρόβατα ώστε να είναι πιο εύκολη η ζωή τους.

Ο κάθε λαός πιστεύει ότι οι υπόλοιποι λαοί είναι χαμηλότερης νοημοσύνης.

 

Επεξ/σία από jmmys

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...