Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Το ΙΧ μου έχει βγει εκτός εγγύησης.
Συγκεκριμένα ενώ είμαι μέσα στην διάρκειά της , έχω υπερβεί το όριο χιλιομέτρων και έτσι υποθέτω ότι θεωρούμαι εκτός. 
Ήρθε ο καιρός για σέρβις όμως και έχω να επιλέξω μεταξύ αντιπροσωπείας και εξωτερικού συνεργείου. 
Υπολογίζω την διαφορά περίπου στα 100+ ευρώ , περισσότερα αυτά της αντιπροσωπείας φυσικά. Αν η διαφορά ήταν 20-30 ευρώ δεν θα το σκεφτόμουν. 
Το εξωτερικό συνεργείο περιγράφεται ως εξειδικευμένο σέρβις των εταιριών VW κλπ. 
Το ΙΧ μου είναι Golf tdi 2016 και πηγαίνω για το service των 105,000 χλμ.

Τι θα προτείνατε ? Προχωράω άφοβα ? Ευχαριστώ 

 

Επεξ/σία από stelios_2809
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε καινούριο αμάξι εγώ εντός εγγύηση για το πρώτο σέρβις, κοινώς λάδια - φίλτρο λαδιού πήγα έξω. 75€ μου κόστισε με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής και το γνήσιο φίλτρο επίσης. Τώρα για το φίλο που λέει για ποσοστά ήταν >100%, οπότε ήταν μονόδρομος για εμένα.

Επεξ/σία από Nauths
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Axelq είπε

Εξωτερικό συνεργείο αλλά θα προσέξεις να εξειδικεύεται σε πετρέλαια.

Αυτό πως μπορώ να το ελέγξω ; Δλδ πχ μπορεί αντί για το λάδι Α να βάζει λάδι Α το οποίο είναι μαϊμού ;

Δημοσ.

Service σε εμπιστο συνεργειο πλεον και οχι αντιπροσωπεια .. αφου στον "πιανουν" κανονικα ( με το συμπαθειο )

Τα πρωτα 5 ετη που ειχα το αμαξι πηγαινα αντιπροσωπεια , θέλοντας και μη αλλα και φοβουμενος μην βγω εκτος εγγυησης ! Την τελευταια φορα που καλεσα για ραντεβου ( ειχε τελειωσει η εγγυηση ), ζητησα να ενημερωθω για το τι περιπου θα συμπεριλαβει το σερβις για να ειμαι ετοιμος για την ψυχρολουσια ! Περα απο τα κλασικα , λαδια φιλτρα κτλπ τους λεω ακουω ενα τριξιμο ελαφρυ οταν παταω φρενο κ μου λενε ηρθε η ωρα για τακακια ( το αμαξι ειχε τοτε 45 χιλιαδες χιλιομετρα ) 

Μου ζητησαν λοιπον 170ε για δυο τακακια ( μπροστα ) + 160ε για λαδια φιλτρα + οτι προκυψει ( ετσι οπως το γραφω μου το ειπαν )  και αυτη ηταν η τελευταια φορα που "περασα απο εξω" .

Με 150ε σε εμπιστο μηχανικο δικο μου εκανα σερβις στο αμαξι και αλλαξα και τακακια (τα οποια κοστιζαν 70ε) τα οποια πριν τα βαλει μου εδειξε το Part Number ( και ηταν τα ιδια με αυτα που ειχε το αμαξι ) απλα δεν ελεγαν GM .

Πλεον παω εκει τα τελευταια 3 χρονια , και οτι αλλαγη γινει ο ανθρωπος μου δειχνει τιμολογια αγορας απο γνησια ανταλλακτικα αν χρειαστει , και το αμαξι κανει το σερβις του προβλεπομενα με της προδιαγραφες του κατασκευαστη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, stelios_2809 είπε

Αυτό πως μπορώ να το ελέγξω ; Δλδ πχ μπορεί αντί για το λάδι Α να βάζει λάδι Α το οποίο είναι μαϊμού ;

Καλά αυτό μπορεί παντού να γίνει εκτός και αν είσαι ακριβώς από πάνω του και βλέπεις τι βάζει.

Σε εξειδικευμένο συνεργείο για πετρελαιοκίνητα πας γιατί μόνο αυτοί θα μπορέσουν να αντιληφθούν κάποιο πρόβλημα του κινητήρα σου.

Το θέμα είναι να προλάβεις καμία μελλοντική ζημιά γιατί αν γίνει καμία στραβή θα την χρυσοπληρώσεις.

Είναι λίγα τέτοια συνεργεία, οι ταξιτζήδες τα ξέρουν. Γενικά στην Ελλάδα είναι μετρημένοι οι επαγγελματίες που ξέρουν από diesel κινητήρες.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Service σε εμπιστο συνεργειο πλεον και οχι αντιπροσωπεια .. αφου στον "πιανουν" κανονικα ( με το συμπαθειο )

Τα πρωτα 5 ετη που ειχα το αμαξι πηγαινα αντιπροσωπεια , θέλοντας και μη αλλα και φοβουμενος μην βγω εκτος εγγυησης ! Την τελευταια φορα που καλεσα για ραντεβου ( ειχε τελειωσει η εγγυηση ), ζητησα να ενημερωθω για το τι περιπου θα συμπεριλαβει το σερβις για να ειμαι ετοιμος για την ψυχρολουσια ! Περα απο τα κλασικα , λαδια φιλτρα κτλπ τους λεω ακουω ενα τριξιμο ελαφρυ οταν παταω φρενο κ μου λενε ηρθε η ωρα για τακακια ( το αμαξι ειχε τοτε 45 χιλιαδες χιλιομετρα ) 

Μου ζητησαν λοιπον 170ε για δυο τακακια ( μπροστα ) + 160ε για λαδια φιλτρα + οτι προκυψει ( ετσι οπως το γραφω μου το ειπαν )  και αυτη ηταν η τελευταια φορα που "περασα απο εξω" .

Με 150ε σε εμπιστο μηχανικο δικο μου εκανα σερβις στο αμαξι και αλλαξα και τακακια (τα οποια κοστιζαν 70ε) τα οποια πριν τα βαλει μου εδειξε το Part Number ( και ηταν τα ιδια με αυτα που ειχε το αμαξι ) απλα δεν ελεγαν GM .

Πλεον παω εκει τα τελευταια 3 χρονια , και οτι αλλαγη γινει ο ανθρωπος μου δειχνει τιμολογια αγορας απο γνησια ανταλλακτικα αν χρειαστει , και το αμαξι κανει το σερβις του προβλεπομενα με της προδιαγραφες του κατασκευαστη.

4 είναι τα τακάκια μπροστά,για τους δυο τροχούς.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

4 είναι τα τακάκια μπροστά,για τους δυο τροχούς.

Εστω .. ( δεν ειμαι ειδικος ) η διαφορα ηταν στα 100ε για το ιδιο πραγμα.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε

Καλησπέρα, 

Το ΙΧ μου έχει βγει εκτός εγγύησης.
Συγκεκριμένα ενώ είμαι μέσα στην διάρκειά της , έχω υπερβεί το όριο χιλιομέτρων και έτσι υποθέτω ότι θεωρούμαι εκτός. 
Ήρθε ο καιρός για σέρβις όμως και έχω να επιλέξω μεταξύ αντιπροσωπείας και εξωτερικού συνεργείου. 
Υπολογίζω την διαφορά περίπου στα 100+ ευρώ , περισσότερα αυτά της αντιπροσωπείας φυσικά. Αν η διαφορά ήταν 20-30 ευρώ δεν θα το σκεφτόμουν. 
Το εξωτερικό συνεργείο περιγράφεται ως εξειδικευμένο σέρβις των εταιριών VW κλπ. 
Το ΙΧ μου είναι Golf tdi 2016 και πηγαίνω για το service των 105,000 χλμ.

Τι θα προτείνατε ? Προχωράω άφοβα ? Ευχαριστώ 

Θα το πήγαινα σε εξωτερικό αλλά να δουλεύει πετρέλαιο.

Λάδια θα συνέχιζα ότι λέει ο κατασκευαστής και φίλτρο λαδιού γνήσιο . Τα υπόλοιπα θα εβαζα καλά εμποριου

Δημοσ.

Υπάρχουν πολλά εξειδικευμένα αλλά ελάχιστα είναι καλά. Προσωπικα θα πήγαινα για 1-2 χρόνια ακόμα αντιπροσωπεία καθως σε τυχόν πρόβλημα μπορεί να το καλύψουν στα πλαίσια good willing 

Δημοσ.

53 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε

Καλησπέρα, 

Το ΙΧ μου έχει βγει εκτός εγγύησης.
Συγκεκριμένα ενώ είμαι μέσα στην διάρκειά της , έχω υπερβεί το όριο χιλιομέτρων και έτσι υποθέτω ότι θεωρούμαι εκτός. 
Ήρθε ο καιρός για σέρβις όμως και έχω να επιλέξω μεταξύ αντιπροσωπείας και εξωτερικού συνεργείου. 
Υπολογίζω την διαφορά περίπου στα 100+ ευρώ , περισσότερα αυτά της αντιπροσωπείας φυσικά. Αν η διαφορά ήταν 20-30 ευρώ δεν θα το σκεφτόμουν. 
Το εξωτερικό συνεργείο περιγράφεται ως εξειδικευμένο σέρβις των εταιριών VW κλπ. 
Το ΙΧ μου είναι Golf tdi 2016 και πηγαίνω για το service των 105,000 χλμ.

Τι θα προτείνατε ? Προχωράω άφοβα ? Ευχαριστώ 


Μπορεις αν εχεις λιγη ορεξη να κανεις οτι ο κολλητος μου που εχει επισης golf. ψαχνεις τους κωδικους ανταλλακτικων και τα αγοραζεις εσυ με αρκετα χαμηλοτερη τιμη και πηγαινεις σε συνεργειο που εμπιστευεσαι για να γινει το service. χαμηλοτερη τιμη και γνωριζει σιγουρα οτι εχουν μπει γνησια και σωστα ανταλλακτικα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, stelios_2809 είπε

Καλησπέρα, 

Το ΙΧ μου έχει βγει εκτός εγγύησης.
Συγκεκριμένα ενώ είμαι μέσα στην διάρκειά της , έχω υπερβεί το όριο χιλιομέτρων και έτσι υποθέτω ότι θεωρούμαι εκτός. 
Ήρθε ο καιρός για σέρβις όμως και έχω να επιλέξω μεταξύ αντιπροσωπείας και εξωτερικού συνεργείου. 
Υπολογίζω την διαφορά περίπου στα 100+ ευρώ , περισσότερα αυτά της αντιπροσωπείας φυσικά. Αν η διαφορά ήταν 20-30 ευρώ δεν θα το σκεφτόμουν. 
Το εξωτερικό συνεργείο περιγράφεται ως εξειδικευμένο σέρβις των εταιριών VW κλπ. 
Το ΙΧ μου είναι Golf tdi 2016 και πηγαίνω για το service των 105,000 χλμ.

Τι θα προτείνατε ? Προχωράω άφοβα ? Ευχαριστώ 

Προφανως και δεν ξανα πατας το ποδι σου Vw, ειδικα αυτο με τις σφραγιδες που υποσχονται εκπτωση στα ανταλλακτικα ειναι το λιγοτερο αστειο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Θα το πήγαινα σε εξωτερικό αλλά να δουλεύει πετρέλαιο.

Λάδια θα συνέχιζα ότι λέει ο κατασκευαστής και φίλτρο λαδιού γνήσιο . Τα υπόλοιπα θα εβαζα καλά εμποριου

Υποτίθεται είναι εξειδικευμένος για την εταιρία VW της οποίας τα επιβατικά είναι σε μεγάλο ποσοστό πετρέλαιο. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...