Προς το περιεχόμενο

Πληροφορική


mzr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα μαθηματικά της γ λυκείου έχουν ως βάση τα μαθηματικά της β λυκείου;

Άλγεβρα είμαι μαθητης του 16 μα μαθηματικά κατεύθυνσης γράφω 10-12

Θέλω να σπουδάσω CS

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mzr είπε

Τα μαθηματικά της γ λυκείου έχουν ως βάση τα μαθηματικά της β λυκείου;

Άλγεβρα είμαι μαθητης του 16 μα μαθηματικά κατεύθυνσης γράφω 10-12

Θέλω να σπουδάσω CS

Αν δεν έχεις διαβάσει μαθηματικά από την τρίτη γυμνασίου τουλάχιστον μόνο το φροντιστήριο θα σε σώσει δυστυχώς γιατί θεωρητικά οι βάσεις ξεκινάνε από εκεί βέβαια αν ρωτάς στο μάθημα δεν πιστεύω να μην σε βοηθήσει ο κάθε καθηγητής.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Αν δεν έχεις διαβάσει μαθηματικά από την τρίτη γυμνασίου τουλάχιστον μόνο το φροντιστήριο θα σε σώσει δυστυχώς γιατί θεωρητικά οι βάσεις ξεκινάνε από εκεί βέβαια αν ρωτάς στο μάθημα δεν πιστεύω να μην σε βοηθήσει ο κάθε καθηγητής.. 

Τριγωνομετρία την ξέρω καλά, έχω μεγαλό θέμα με την κατεύθυνση (ευθεία, διανύσματα κλπ)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρε διανύσματα κλπ ναι μεν θα τα δεις σε πολύ λίγους τομείς του cs αλλά σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι λογικά τα μαθηματικά κατεύθυνσης, που είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για προγραμματισμό. Άσε που πρέπει κιόλας να γράψεις σχετικά καλά για να περάσεις. Ξεκίνα φροντιστήριο για κατεύθυνση λέω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)