Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, Mike_89 said:

Στο ίντερνετ φίλε όπως είπε και ένας φίλος πιο κάτω ότι Ευρωπαϊκή Ένωση Τους πιέζει να το καταργήσουν. Εντάξει εγώ δεν δίνω βάση Γιατί τόσα χρόνια το ίδιο πράγμα γίνεται οικονομάνε. Απλώς είπα να κάνω μια ερώτηση μήπως είναι κάποιος γνώστης που ξέρει από πρώτο χέρι

Σε όλες τις χώρες πως γίνεται φίλε μου έτσι να γίνει και εδώ. Πηγαίνεις Γερμανία ελληνικό αμάξι και με 150 € γίνετε γερμανικό Και εδώ θέλεις ένα καρο λεφτά νταβατζιλίκια

Το τέλος ταξινόμησης έχει κριθεί παράνομος δασμός στα κοινοτικα αυτοκινήτα απο τα δικαστήρια της Ε.Ε  παρολα αυτά επειδή αποτελεί ενα απο τα κύρια εσοδα των φορομπιχτικών εεε συγνωμη φορολογικών ταμείων δεν νομίζω οτι πρόκειται να καταργηθεί.

  • Like 1
  • Απαντ. 539
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
27 minutes ago, giwrgos555 said:

Το τέλος ταξινόμησης έχει κριθεί παράνομος δασμός στα κοινοτικα αυτοκινήτα απο τα δικαστήρια της Ε.Ε  παρολα αυτά επειδή αποτελεί ενα απο τα κύρια εσοδα των φορομπιχτικών εεε συγνωμη φορολογικών ταμείων δεν νομίζω οτι πρόκειται να καταργηθεί.

και να το βγάλουν δεν το γλυτώνεις το έξοδο θα το χώσουν σε καποιο είδος πρώτης ανάγκης (όταν από κάπου σταματάνε έσοδα θα πρέπει να τα βρουν απο άλλου πχ θα ανεβάσουν 20 λεπτα ανα λιτρο φορο για βενζίνη )

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Το τέλος ταξινόμησης έχει κριθεί παράνομος δασμός στα κοινοτικα αυτοκινήτα απο τα δικαστήρια της Ε.Ε  παρολα αυτά επειδή αποτελεί ενα απο τα κύρια εσοδα των φορομπιχτικών εεε συγνωμη φορολογικών ταμείων δεν νομίζω οτι πρόκειται να καταργηθεί.

Και εγώ έτσι πιστεύω φίλε..αν ήταν τόσα χρόνια θα το είχαν κάνει.Να είσαι καλά για την απάντηση 

Δημοσ.

Δεν παίζει να καταργηθεί ποτέ κυρίως διότι θα θίξει όλο το συναφι της ελληνικής αγοράς αυτοκινητου. 

Δημοσ.
Just now, Sta said:

Δεν παίζει να καταργηθεί ποτέ κυρίως διότι θα θίξει όλο το συναφι της ελληνικής αγοράς αυτοκινητου. 

το τέλος ταξινόμησης δεν νομίζω οτι έχει να κανει με την ελληνικη αγορά αυτοκινήτου αλλωστε επιβαρύνει κα ιτα καινούργια που έτσι κι αλλιώς υποχρεωτικά εισάγονται απ έξω και τα μεταχειρισμένα. Οταν ακούς π.χ οτι απαγορεύεται euro 6 παλιότερα απο 5 ετών  εκεί συνήθως βάζει το χεράκι της η συντεχνία των μαντράδων γιατί ποσο ρυπογόνο ειναι ενα αυτοκινητο του 2017 ή 2018  σε σχέση με τα ήδη υπαρχοντα σαράβαλα 20ετίας που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους?

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 21/08/2023 at 15:34, Sta said:

Δεν παίζει να καταργηθεί ποτέ κυρίως διότι θα θίξει όλο το συναφι της ελληνικής αγοράς αυτοκινητου. 

Δηλαδή? Που κολλάν οι έμποροι κρατικό θέμα είναι 🤣. Παρτυ θα κάνουν οι εμπόροι αν μειωθούν τα έξοδα ταξινόμησης και είναι κ λογικό 

On 21/08/2023 at 15:39, giwrgos555 said:

το τέλος ταξινόμησης δεν νομίζω οτι έχει να κανει με την ελληνικη αγορά αυτοκινήτου αλλωστε επιβαρύνει κα ιτα καινούργια που έτσι κι αλλιώς υποχρεωτικά εισάγονται απ έξω και τα μεταχειρισμένα. Οταν ακούς π.χ οτι απαγορεύεται euro 6 παλιότερα απο 5 ετών  εκεί συνήθως βάζει το χεράκι της η συντεχνία των μαντράδων γιατί ποσο ρυπογόνο ειναι ενα αυτοκινητο του 2017 ή 2018  σε σχέση με τα ήδη υπαρχοντα σαράβαλα 20ετίας που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους?

🤣

Επεξ/σία από ChristosVl
Δημοσ.

Αν μπορείς να εισάγεις αυτοκίνητο από ΕΕ ελεύθερα όπως θα έπρεπε δλδ, τι λόγο ύπαρξης έχουν οι μαντραδεσ.

Οι συνεργιατζηδεσ που συντηρούν τα σαραβαλακια τι θα κάνουν. 

Δημοσ.
7 hours ago, ChristosVl said:

Δηλαδή? Που κολλάν οι έμποροι κρατικό θέμα είναι 🤔. Παρτυ θα κάνουν οι εμπόριο αν μειωθούν τα έξοδα ταξινόμησης και είναι κ λογικό 

😐

Έμποροι τα περρισοτερα λεφτά βγάζουν από τς σαραβαλάκια, αν μπει ο νόμος που απαιτεί η ΕΕ τότε θα μπορούν να μπαίνουν μόνο πολύ φρέσκα αμάξια και καρα ελεγμένα, από κάτι τέτοιο έμπορος δεν έχει πολύ κέρδος καθος θα το αγοράζει ακριβά και αν βάλει και κέρδος του θα πλισιαζει τημη καινούργιου η και θα την ξεπερνάει

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Και εδώ που τα λέμε και τα καινούρια λόγω διεθνών εμπορικών ισορροπιών δε θα μειώνονταν κατά τη μείωση του δασμου. Οπότε το καινούριο του Έλληνα θα ήταν το φορτωμένο με εξοπλισμό 3ετιασ από Γερμανία. Θα πήγαιναμε με Ryanair και θα γυρνούσαμε με αυτοκίνητο. Αυτά βέβαια ούτε στον ύπνο μασ.

Δημοσ.

Ψάχνει φίλος πόσο περίπου θα του πάνε τα έξοδα εκτελωνισμού για να φέρει μόνος του ένα Mercedes GLA180 (μοντέλο '14 , '15) που βρίσκει στο mobile.de στα 13Κ.

Υπάρχει κάποιος τρόπος υπολογισμού έστω στο περίπου για να δει εαν αξίζει να πάει να το πάρει ή καλύτερα να κοιτάξει από Ελλάδα ;

Δημοσ.
On 22/05/2023 at 13:47, geoland22 said:

Μπαίνω τώρα να ψάξω για να βρω ένα αυτοκίνητο για τον πατέρα φίλου μου. Μου στέλνουν μια αγγελία και μου λένε, ένα τέτοιο θέλω μέχρι 60000ευρώ όσο και η αγγελία στο καρ.γρ δηλαδή. Να ψάξω ρε παιδιά να δω, απαντάω. Ψάχνω, ψάχνω, ψάχνω ψάχνω τίποτα μιλάμε εξωφρενικές διαφορές. Που είναι η απατεωνιά της αγγελίας; Έχει βάλει ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ φωτογραφίες απο μια αμαξάρα, με τρομερό εξοπλισμό, το παρουσιάζει ως τάδε μοντέλο κλπ κλπ πχ υβρυδικό 2000 κυβικά με ελάχιστα χλμ κλπ ενώ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και κάτω τέρμα κάτω τι λέει; 

*ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ *ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΡΕΣΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ. *ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ*

ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ!!! Αγγελία για να δείξουμε τι τρομεροί και τρανοί είμαστε χωρίς να υφίσταται η πραγματικότητα για να βρούμε καινούργια πελατάκια τα οποία θα δουν ένα αμάξι στα 60000ευρώ ενώ δεν υφίσταται τέτοιος εξοπλισμός και τεχνικά χαρακτηριστικά. 
Προσοχή από που αγοράζεται και σε ποιους απευθυνεστε!!!

Επειδη έψαξα στο google για ποιον λες και ο συγκεκριμενος δεν επιτρέπει ούτε test drive. Τον ειχα καλέσει και είχε υφος, οπότε με τίποτα δεν θα πήγαινα εκει.

Δημοσ.
12 hours ago, Sta said:

Αν μπορείς να εισάγεις αυτοκίνητο από ΕΕ ελεύθερα όπως θα έπρεπε δλδ, τι λόγο ύπαρξης έχουν οι μαντραδεσ.

Οι συνεργιατζηδεσ που συντηρούν τα σαραβαλακια τι θα κάνουν. 

Αν θα μπορούσες να εισάγεις αυτοκίνητο από ΕΕ ελεύθερα τότε οι έμποροι αυτοκινήτων θα είχαν τον ίδιο λόγο ύπαρξης που έχουν και τώρα, του μεσάζοντα για όποιον τον χρειάζεται.

Οι "συνεργιατζηδεσ" αντίστοιχα θα έκαναν πάρτι μια και θα έρχονταν ξανά με το κιλό αυτοκίνητα 20ετίας και βάλε, τα οποία έχουν απείρως μεγαλύτερες ανάγκες συντήρησης σε σχέση με τα έως 5ετίας που επιτρέπεται να έρχονται τώρα.

8 hours ago, Sta said:

Και εδώ που τα λέμε και τα καινούρια λόγω διεθνών εμπορικών ισορροπιών δε θα μειώνονταν κατά τη μείωση του δασμου. Οπότε το καινούριο του Έλληνα θα ήταν το φορτωμένο με εξοπλισμό 3ετιασ από Γερμανία. Θα πήγαιναμε με Ryanair και θα γυρνούσαμε με αυτοκίνητο. Αυτά βέβαια ούτε στον ύπνο μασ.

Και τώρα μπορείς να πας με Ryanair να φέρις αυτοκίνητο, και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώσεις το κέρδος του μεσάζοντα (του "μαντρα"). Εκτός και αν νομίζεις ότι τα αυτοκίνητα που φέρνουν αυτοί εξαιρούνται από το τέλος ταξινόμησης, αν ναι τότε σίγουρα κάνεις λάθος.

8 hours ago, tarantules said:

Ψάχνει φίλος πόσο περίπου θα του πάνε τα έξοδα εκτελωνισμού για να φέρει μόνος του ένα Mercedes GLA180 (μοντέλο '14 , '15) που βρίσκει στο mobile.de στα 13Κ.

Υπάρχει κάποιος τρόπος υπολογισμού έστω στο περίπου για να δει εαν αξίζει να πάει να το πάρει ή καλύτερα να κοιτάξει από Ελλάδα ;

Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να απευθυνθεί σε εκτελωνιστή με εμπειρία στα αυτοκίνητα, ιδανικά δείχνοντας του αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του συγκεκριμένου αυτκινήτου που τον ενδιαφέρει, έτσι θα μπορέσει να του απαντήσει με μεγαλύτερη ακρβεια.

Υπόψιν τον εκτελωνιστή θα τον χρειαστεί ούτως ή άλλως.

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Joshua21 said:

Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να απευθυνθεί σε εκτελωνιστή με εμπειρία στα αυτοκίνητα, ιδανικά δείχνοντας του αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του συγκεκριμένου αυτκινήτου που τον ενδιαφέρει, έτσι θα μπορέσει να του απαντήσει με μεγαλύτερη ακρβεια.

Υπόψιν τον εκτελωνιστή θα τον χρειαστεί ούτως ή άλλως.

Οκ αλλά πριν ξεκινήσει διαδικασίες θέλει να δει πρώτα εαν αξίζει διαφορετικά εαν του έρθει η μια η άλλη να το πάρει κατευθείαν από εδώ.Εαν από 13Κ του φτάσει στα 22Κ που έχει ένα αντίστοιχο μεταχ. εδώ Ελλάδα τότε δεν έχει νόημα να παιδευτεί.Αυτό θέλω να μάθω.Κατά προσέγγιση πόσο θα του βγει.

Δημοσ.
37 minutes ago, tarantules said:

Οκ αλλά πριν ξεκινήσει διαδικασίες θέλει να δει πρώτα εαν αξίζει διαφορετικά εαν του έρθει η μια η άλλη να το πάρει κατευθείαν από εδώ.Εαν από 13Κ του φτάσει στα 22Κ που έχει ένα αντίστοιχο μεταχ. εδώ Ελλάδα τότε δεν έχει νόημα να παιδευτεί.Αυτό θέλω να μάθω.Κατά προσέγγιση πόσο θα του βγει.

Μα αυτό ακριβώς σου λέω και εγώ, να απευθυνθεί σε εκτελωνιστή - τον οποίο θα τον χρειαστεί ούτως ή άλλως - για να μάθει κατά προσέγγιση πόσο θα του βγει, μόνο έτσι θα μάθει αν αξίζει να παιδευτεί, με ακρίβεια θα μάθει μόνο όταν το κοστολογήσει το τελωνείο.

Εκτός και αν ελπίζεις να βρεις κάποιον εδώ μέσα που να έχει εκτελωνίσει παρόμοιο όχημα φέτος, σε αυτή τη περίπτωση καλή τύχη.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 22/8/2023 στις 9:48 ΠΜ, tarantules είπε

Οκ αλλά πριν ξεκινήσει διαδικασίες θέλει να δει πρώτα εαν αξίζει διαφορετικά εαν του έρθει η μια η άλλη να το πάρει κατευθείαν από εδώ.Εαν από 13Κ του φτάσει στα 22Κ που έχει ένα αντίστοιχο μεταχ. εδώ Ελλάδα τότε δεν έχει νόημα να παιδευτεί.Αυτό θέλω να μάθω.Κατά προσέγγιση πόσο θα του βγει.

https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/

Βάλε εδώ τα στοιχεία να πάρεις μια ιδέα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...