Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω να φέρω απο Ιταλία ενα Qashqai του 2013 , euro 5b. Στην Πλατφορμα Υπολογισμόυ τελους ταξινόμησης μου βγάζει 800. 

Μπορεί να επιβεβαιώσε κανείς αν ισχύει? Εχει φέρει αλλος παρόμοιο αμάξι ?

Επεξ/σία από yansta
  • Απαντ. 539
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, yansta είπε

Θέλω να φέρω απο Ιταλία ενα Qashqai του 2013 , euro 5b. Στην Πλατφορμα Υπολογισμόυ τελους ταξινόμησης μου βγάζει 800. 

Μπορεί να επιβεβαιώσε κανείς αν ισχύει? Εχει φέρει αλλος παρόμοιο αμάξι ?

Ποια έκδοση? Κυβικα? Καυσιμο? Για το j10 θα μιλας λογικα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Αναμένω.

Ευχαριστώ

Λοιπον, δεν θα πληρωσει τιποτα ενα οχημα που ειχε ηδη πινακιδες στην ελλαδα κ εχει γινει εξαγωγη εαν ξαναμπει στην χωρα κ δεν εχουν παρελθει 8 χρονια απο την εξαγωγη. Δεν παιζει ρολο αν ειναι σε αλλο ονομα απλα θα χρειαστεις ιδιωτικο συμφωνητικο πωλησης σφραγισμενο απ την Ελληνικη πρεσβεια της ξενης χωρας ή τιμολογιο αν στο πουλαει έμπορος. Αυτα, απο εξοδα θα εχεις του εκτελωνιστη, τα τρεχοντα τελη κυκλοφοριας και τα τελη αδείας-πινακιδων 75 € συν 20 € αναγνωριση του ξενου δελτιου Κτεο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Ποια έκδοση? Κυβικα? Καυσιμο? Για το j10 θα μιλας λογικα

1.6 4X4 πετρέλαιο 

Δυστυχως δεν έχω εντρυφήσει στους κωδικούς Nissan ακόμη.

Επεξ/σία από yansta
Δημοσ.
4 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Λοιπον, δεν θα πληρωσει τιποτα ενα οχημα που ειχε ηδη πινακιδες στην ελλαδα κ εχει γινει εξαγωγη εαν ξαναμπει στην χωρα κ δεν εχουν παρελθει 8 χρονια απο την εξαγωγη. Δεν παιζει ρολο αν ειναι σε αλλο ονομα απλα θα χρειαστεις ιδιωτικο συμφωνητικο πωλησης σφραγισμενο απ την Ελληνικη πρεσβεια της ξενης χωρας ή τιμολογιο αν στο πουλαει έμπορος. Αυτα, απο εξοδα θα εχεις του εκτελωνιστη, τα τρεχοντα τελη κυκλοφοριας και τα τελη αδείας-πινακιδων 75 € συν 20 € αναγνωριση του ξενου δελτιου Κτεο

Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε αναλογικά ή ολόκληρο το ποσό ακόμη κ αν το φέρω Δεκέμβριο;

Ευχαριστώ

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε αναλογικά ή ολόκληρο το ποσό ακόμη κ αν το φέρω Δεκέμβριο;

Ευχαριστώ

Δυστυχώς, αυτο ειναι ενα θεμα στην ελλαδα. Τα αναριθμα οχήματα, για την εκδοση πινακιδων πρεπει να πληρωσεις τα τελη του τρέχοντος έτους στο ακέραιο. Ειτε βγαλεις πινακιδες 1 Γενάρη ειτε 30 Δεκεμβρίου, αν το ποσο ειναι 120€ τοσο θα πληρωσεις. Μονο τα επαγγελματικά πληρωνουν ανα 6μηνο, απο Ιούνιο κ μετα πληρωνεις μισα τα τελη

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ξέρει κανείς ποιό θα είναι το κόστος του να μεταφέρει κάποιος πχ ένα Volvo XC60 από Γερμανία Ελλάδα; 

Υποθετικά εγώ (ζω Γερμανία) θα αγόραζα ένα τέτοιο αμάξι, και μετά από 6 μήνες θα το πούλαγα στον αδερφό μου  (Ελλάδα) ο οποίος θα έπρεπε να το εκτελωνίσει Ελλάδα και να βάλει Ελληνικές Πινακίδες. Μιλάμε για αμάξι του οποίου η αξία είναι (στο site )¬58000 αλλά η τιμή που θα το έχω αγοράσει (απόδειξη από την Βόλβο) θα είναι 42-43000. 

Έχει σημασία το τι μηχανή και εξτρας έχει; (Ρωτάω γιατί πχ αν το πάρεις Ελλάδα αυτά παίζουν μεγάλο ρόλο για το τέλος ταξινόμησης). 

Επίσης με τα φορολογικά τι θα έπαιζε; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το να πουλάω εγώ στον αδερφό μου; (Κάνω κι εγώ που μένω Γερμανία φορολογική δήλωση Ελλαδα). 

Επεξ/σία από Babis_allos
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χαιρετώ την ομάδα!! Με τη σειρά μου θα ήθελα και εγώ κάποιος που γνωρίζει μέσα στο forum έστω και εγκυκλοπαιδικα(στο περιπου φυσικά εφόσον δεν είμαστε εκτελωνιστες) , ποσο θα κόστιζε πχ το τελωνείο για μια BMW M2 του 2017. Θέλω να εισαγωγή το μοντέλο από Γερμανία με τιμή 39.600 ευρώ και είμαι περιεργος ποσο θα κοστίσει ο εκτελωνισμος. (Περιττό να πω ότι στην Ελλάδα η πιο φθηνή είναι στα 68.000 όποτε μιλάμε για τρελές διάφορες) 

Δημοσ.

Μόνο σε εκτελωνιστη. 

Καλα εννοείται ότι τέτοια αμάξια δεν τα κοιτάς εδώ. 

Ακομα και 30 χιλιάρικα να είναι το τελωνείο, που δεν ειναι με τίποτα τόσα, θα πάρεις την γερμανική έκδοση της Μ2,όχι την εξαγωγής για Ελλάδα. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, jmmys είπε

Μόνο σε εκτελωνιστη. 

Καλα εννοείται ότι τέτοια αμάξια δεν τα κοιτάς εδώ. 

Ακομα και 30 χιλιάρικα να είναι το τελωνείο, που δεν ειναι με τίποτα τόσα, θα πάρεις την γερμανική έκδοση της Μ2,όχι την εξαγωγής για Ελλάδα. 

Τι σε κανει να το πιστευεις οτι δεν θα χει τοσο τελωνειο?  

Προχτες ρωτησα τιμη για ενα ποταπό bmw 218  full extra του 18  κ το τελωνειο ηταν 6000... Για το m2 πουλα κανενα νεφρό 

Δημοσ.

Εγω είχα ρωτήσει να φέρω ενα αυτοκίνητο απο γερμανία και πήρα τιμές απο τρία τελωνεία και ολα μου είπαν διαφορετικές τιμές.Αμα έχεις άκρη το φέρνεις και τζάμπα που λέει ο λόγος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Τι σε κανει να το πιστευεις οτι δεν θα χει τοσο τελωνειο?  

73.000 κόστιζε η M2 Ελλάδα το 2017,με τα 370 άλογα,καινούρια, 

59.000 η αντίστοιχη στη Γερμανία. 

Δεν μπορεί να έχει 30 χιλιάρικα τελωνείο. 

Όπως και να έχει, ακόμα και το ίδιο να βγαίνει, που ξανά δεν βγαίνει , προσωπικά θα προτιμούσα την γερμανική έκδοση από επίσημη γερμανική αντιπροσωπεία και όχι την ελληνική από Έλληνα ιδιώτη ή έμπορο. 

7 ώρες πριν, Mike_89 είπε

Εγω είχα ρωτήσει να φέρω ενα αυτοκίνητο απο γερμανία και πήρα τιμές απο τρία τελωνεία και ολα μου είπαν διαφορετικές τιμές.Αμα έχεις άκρη το φέρνεις και τζάμπα που λέει ο λόγος

Τζάμπα δεν φέρνεις τίποτα. 

Το τέλος ταξινόμησης το πληρώνεις στο κράτος μέσω τράπεζας, δεν μπορεί να είναι διαφορετικό, εκτός αν σου είπαν να τα δώσεις όλα τα χρήματα στον εκτελωνιστη και εκείνος να κρατήσει μίζα,

ή αν έχεις γνωστό εκτελωνιστη, να μην περάσει στο σύστημα διάφορα extra σε εξοπλισμό, όσο πιο ακριβό το αμάξι τόσο πιο πολλά τα έξτρα, τόσο μεγαλύτερο το τέλος ταξινόμησης, να το περάσει σαν "γυμνό" δηλαδή,

ΑΛΛΆ με το ανάλογο ρισκο, μικρό αλλά υπαρκτό, μην γίνει κανένας έλεγχος μετά και πέσει πρόστιμο. 

Αν η πληρωμή είναι απευθείας στο κράτος, η τιμή είναι ίδια. 

Αυτό που είναι διαφορετικό ειναι η αμοιβή, εκεί υπάρχουν διαφορές. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
Στις 25/8/2021 στις 5:58 ΜΜ, Babis_allos είπε

Υποθετικά εγώ (ζω Γερμανία) θα αγόραζα ένα τέτοιο αμάξι, και μετά από 6 μήνες θα το πούλαγα στον αδερφό μου  (Ελλάδα) ο οποίος θα έπρεπε να το εκτελωνίσει Ελλάδα και να βάλει Ελληνικές Πινακίδες. Μιλάμε για αμάξι του οποίου η αξία είναι (στο site )¬58000 αλλά η τιμή που θα το έχω αγοράσει (απόδειξη από την Βόλβο) θα είναι 42-43000. 

Έχει σημασία το τι μηχανή και εξτρας έχει; (Ρωτάω γιατί πχ αν το πάρεις Ελλάδα αυτά παίζουν μεγάλο ρόλο για το τέλος ταξινόμησης). 

To τέλος εκτελωνισμού δε λαμβάνει υπόψη την τιμή αγοράς αλλά την εργοστασιακή τιμή (που μπορεί να διαφέρει από την τιμή στο site configurator), το depreciation με τα χρόνια που έχουν περάσει από την ημερομηνία κτήσης και τον έξτρα εξοπλισμό πέρα από αυτόν που λογίζεται ως στάνταρ στην έκδοση. Η έκδοση αναφέρεται στην άδεια του αυτοκινήτου (πχ XC60 momentum) και με βάση αυτής κοστολογούνται τα έξτρα. Οι 19άρες ζάντες για παράδειγμα δε θα χρεωθούν, η πιθανή ηλιοροφή όμως ή η κάμερα ναι.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Speculoos είπε

To τέλος εκτελωνισμού δε λαμβάνει υπόψη την τιμή αγοράς αλλά την εργοστασιακή τιμή (που μπορεί να διαφέρει από την τιμή στο site configurator), το depreciation με τα χρόνια που έχουν περάσει από την ημερομηνία κτήσης και τον έξτρα εξοπλισμό πέρα από αυτόν που λογίζεται ως στάνταρ στην έκδοση. Η έκδοση αναφέρεται στην άδεια του αυτοκινήτου (πχ XC60 momentum) και με βάση αυτής κοστολογούνται τα έξτρα. Οι 19άρες ζάντες για παράδειγμα δε θα χρεωθούν, η πιθανή ηλιοροφή όμως ή η κάμερα ναι.

Δυστυχώς δεν ειναι ετσι. Τα εξτρα βγαινουν με το πλαισιο στα premium αυτοκίνητα, δηλαδη πως βγηκε απ το εργοστασιο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...