Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρανομα μπορεις να κανεις οτι θες, αν πεσεις ομως σε τροχαιους τσακαλια, μεχρι κ αυτοφορο πας. Δωσε 120 € για πενθημερα νουμερα ή ακομα καλυτερα, μεταφορικες απο Ιταλία παιζουν απο 350-400 € κ στο φερνουν σπιτι σου , αξιζει το ρισκο κ την ταλαιπωρία? 

  • Απαντ. 539
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Παρανομα μπορεις να κανεις οτι θες, αν πεσεις ομως σε τροχαιους τσακαλια, μεχρι κ αυτοφορο πας. Δωσε 120 € για πενθημερα νουμερα ή ακομα καλυτερα, μεταφορικες απο Ιταλία παιζουν απο 350-400 € κ στο φερνουν σπιτι σου , αξιζει το ρισκο κ την ταλαιπωρία? 

Δεν θέλω να κάνω κάτι παράνομα, αλλά για να μου το λέει ανθρωπος που το κάνει λογικά γίνεται. Κατι θα υπάρχει όταν γίνεται διαγραφή το αυτοκίνητο από τα μητρώα της Ιταλίας.

Δεν βγάζω άκρη για προσωρινά νούμερα, όπου ρώτησα έλεγαν ότι δεν υπάρχουν πινακίδες αντίστοιχες των γερμανικών τσολ. Για μεταφορικές το ξέρω αλλά το αμάξι είναι μαντοβα και θέλει αλλά 150 χλμ για Βενετία, δεν αξίζει τον κόπο.

1500 ευρώ ζήτησε άνθρωπος να μου τα κάνει όλα αυτός έλεγχο κτλπ και να το φέρει Ελλάδα πλέον του τελωνείου αλλά όπως έχω πει και πιο πριν μ'αρεσει η ιδέα να το κάνω μόνος μου ώστε να γνωρίζω και για το μέλλον την διαδικασία.

Επεξ/σία από cliobaccarra
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Δεν θέλω να κάνω κάτι παράνομα, αλλά για να μου το λέει ανθρωπος που το κάνει λογικά γίνεται. Κατι θα υπάρχει όταν γίνεται διαγραφή το αυτοκίνητο από τα μητρώα της Ιταλίας.

Δεν βγάζω άκρη για προσωρινά νούμερα, όπου ρώτησα έλεγαν ότι δεν υπάρχουν πινακίδες αντίστοιχες των γερμανικών τσολ. Για μεταφορικές το ξέρω αλλά το αμάξι είναι μαντοβα και θέλει αλλά 150 χλμ για Βενετία, δεν αξίζει τον κόπο.

1500 ευρώ ζήτησε άνθρωπος να μου τα κάνει όλα αυτός έλεγχο κτλπ και να το φέρει Ελλάδα πλέον του τελωνείου αλλά όπως έχω πει και πιο πριν μ'αρεσει η ιδέα να το κάνω μόνος μου ώστε να γνωρίζω και για το μέλλον την διαδικασία.

Τελικα εχεις δικιο, μιλησα με Ιταλία κ ειναι μπαχαλο σ αυτο το θέμα.υπήρχαν παλια προσωρινά νουμερα αλλα καταργηθηκαν, βεβαια ειχαν κ πολυ διαδικασια να βγουν. Ο μονος τροπος ειναι αν το αγοραζεις απο εμπορο, να σου το παει αυτος μεχρι το λιμανι. Οι εμποροι εχουν πινακιδες targa prova, αντιστοιχες ΔΟΚ που εχουμε εμεις. Μπορεις να του ζητησεις να στο παει αυτος. Μετα απι αυτο η μεταφορικη ειναι μονοδρομος

Επεξ/σία από bill_zaf
Δημοσ.

Γειά σας,

θα ήθελα να φέρω αυτοκίνητο από Γερμανία αλλά δεν είμαι σίγουρος, αν τα βγάζει σωστά στο Site (675Ευρώ).

Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ; 

Πρόκειται για Ι.Χ.(SUV) Renault Kadjar 1.6 130 g/km Euro6 Πετρέλαιο 33.000 χλμ. 03.2017.

Δηλαδή όλα μαζί τι θα πρέπει να πληρώσω στο τελωνείο. 

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, en3rgy είπε

Γειά σας,

θα ήθελα να φέρω αυτοκίνητο από Γερμανία αλλά δεν είμαι σίγουρος, αν τα βγάζει σωστά στο Site (675Ευρώ).

Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ; 

Πρόκειται για Ι.Χ.(SUV) Renault Kadjar 1.6 130 g/km Euro6 Πετρέλαιο 33.000 χλμ. 03.2017.

Δηλαδή όλα μαζί τι θα πρέπει να πληρώσω στο τελωνείο. 

Ευχαριστώ πολύ.

4 χρόνων αμάξι με τόσο λίγα χιλιόμετρα;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

4 χρόνων αμάξι με τόσο λίγα χιλιόμετρα;

Στην Γερμανία υπάρχουν. Εννοείτε όλα με Service Book κτλ. Έχω μεγαλώσει στην Γερμανία, δεν έχω εκεί κανένα πρόβλημα να βρω αυτοκίνητο, Το θέμα υπάρχει εδώ :D

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, en3rgy είπε

Γειά σας,

θα ήθελα να φέρω αυτοκίνητο από Γερμανία αλλά δεν είμαι σίγουρος, αν τα βγάζει σωστά στο Site (675Ευρώ).

Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ; 

Πρόκειται για Ι.Χ.(SUV) Renault Kadjar 1.6 130 g/km Euro6 Πετρέλαιο 33.000 χλμ. 03.2017.

Δηλαδή όλα μαζί τι θα πρέπει να πληρώσω στο τελωνείο. 

Ευχαριστώ πολύ.

Ζητα την μικρη αδεια μια φωτογραφια, και δως την σε εκτελωνιστη να σου πει με ακριβεια 5€. Ολοι εμεις εικασιες κανουμε αλλα μπορουμε να σε παρουμε ευκολα στο λαιμο μας μερικες εκατονταδες ευρω

Δημοσ.
2 ώρες πριν, en3rgy είπε

Στην Γερμανία υπάρχουν. Εννοείτε όλα με Service Book κτλ. Έχω μεγαλώσει στην Γερμανία, δεν έχω εκεί κανένα πρόβλημα να βρω αυτοκίνητο, Το θέμα υπάρχει εδώ :D

Δεν γίνεται να πέφτει και πολύ έξω, άντε να έχεις απόκλιση 100-200 ευρώ max. Θα πρέπει επίσης να υπολογίσεις: πινακίδες τσολ 150 ευρώ

Αμοιβή εκτελωνιστη , έχω βρει από 120 ευρώ και πάνω. 

Κόστος πινακίδων περίπου 100 ευρώ ΚΤΕΟ 55 ευρώ .

Βενζινη κτλπ σε περίπτωση που το φέρεις οδικώς η φορτηγό σε περίπτωση που το φορτώσεις.

 

Δημοσ.

ειχα προσπαθησει να φερω αμαξι απο εξω πριν 3-4 χρονια. ΜΠΑΧΑΛΟ η κατασταση
"κρυφα" εξοδα

μεταφορικα, κτεο, πινακιδες, κτεο απο την χωρα που ερχεται, ΔΟΚ εξωτερικου. ΜΠΑΧΑΛΟ δεν ειχα βγαλει ακρη. κατελληγαν ολα αυτα να ειναι οσο η αξια του αυτοκινητου και να εβγαινε 500€ λιγοτερα απο αγορα στην ελλαδα, χωρις ρισκο κτλ Τελος, παντων

 

Τωρα εχω ενα αμαξι ΕΛΛΗΝΙΚΟ. εχω βγαλει Ολλανδικες πινακιδες. Και θελω να το φερω πισω Ελλαδα στο ίδιο ονομα κατόχου (δεν ξέρω αν παιζει ρόλο)

ξερει κανεις αν ειναι special Περιπτωση αυτη; ή υπαγέται υπο το κανονικό καθεστώς οποτε εκτελωνίζεται οπως ολα τα αλλα;

Επισης γενικά η διαδικασία ποια είναι γιατι δεν έχω πάσα ιδέα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

ειχα προσπαθησει να φερω αμαξι απο εξω πριν 3-4 χρονια. ΜΠΑΧΑΛΟ η κατασταση
"κρυφα" εξοδα

μεταφορικα, κτεο, πινακιδες, κτεο απο την χωρα που ερχεται, ΔΟΚ εξωτερικου. ΜΠΑΧΑΛΟ δεν ειχα βγαλει ακρη. κατελληγαν ολα αυτα να ειναι οσο η αξια του αυτοκινητου και να εβγαινε 500€ λιγοτερα απο αγορα στην ελλαδα, χωρις ρισκο κτλ Τελος, παντων

 

Τωρα εχω ενα αμαξι ΕΛΛΗΝΙΚΟ. εχω βγαλει Ολλανδικες πινακιδες. Και θελω να το φερω πισω Ελλαδα στο ίδιο ονομα κατόχου (δεν ξέρω αν παιζει ρόλο)

ξερει κανεις αν ειναι special Περιπτωση αυτη; ή υπαγέται υπο το κανονικό καθεστώς οποτε εκτελωνίζεται οπως ολα τα αλλα;

Επισης γενικά η διαδικασία ποια είναι γιατι δεν έχω πάσα ιδέα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Αν το οχημα ειχε ελληνικες πινακιδες, επαναπατριζεται χωρις κοστος. Η ολλανδικη άδεια ειναι σε αλλο ονομα να φανταστώ ε? Ρωτα εκτελωνιστη καλυτερα γιατι νομιζω ο επαναπατρισμος αφορα το ιδιο ονομα ιδιοκτήτη 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

ειχα προσπαθησει να φερω αμαξι απο εξω πριν 3-4 χρονια. ΜΠΑΧΑΛΟ η κατασταση
"κρυφα" εξοδα

μεταφορικα, κτεο, πινακιδες, κτεο απο την χωρα που ερχεται, ΔΟΚ εξωτερικου. ΜΠΑΧΑΛΟ δεν ειχα βγαλει ακρη. κατελληγαν ολα αυτα να ειναι οσο η αξια του αυτοκινητου και να εβγαινε 500€ λιγοτερα απο αγορα στην ελλαδα, χωρις ρισκο κτλ Τελος, παντων

 

Τωρα εχω ενα αμαξι ΕΛΛΗΝΙΚΟ. εχω βγαλει Ολλανδικες πινακιδες. Και θελω να το φερω πισω Ελλαδα στο ίδιο ονομα κατόχου (δεν ξέρω αν παιζει ρόλο)

ξερει κανεις αν ειναι special Περιπτωση αυτη; ή υπαγέται υπο το κανονικό καθεστώς οποτε εκτελωνίζεται οπως ολα τα αλλα;

Επισης γενικά η διαδικασία ποια είναι γιατι δεν έχω πάσα ιδέα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Δυστυχώς αν δεν πέσει καλό μαγείρεμα όπως κάνουν οι μαντραδες εδώ, το κέρδος να το φέρει κανείς μόνος του δύσκολα να υπερβεί τα 1500 ευρώ. Από την άλλη βέβαια κερδίζεις ότι το αυτοκίνητο έχει τα πραγματικά χλμ που αναγράφονται.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Αν το οχημα ειχε ελληνικες πινακιδες, επαναπατριζεται χωρις κοστος. Η ολλανδικη άδεια ειναι σε αλλο ονομα να φανταστώ ε? Ρωτα εκτελωνιστη καλυτερα γιατι νομιζω ο επαναπατρισμος αφορα το ιδιο ονομα ιδιοκτήτη 

Το όχημα είχε αγοραστεί Ελλάδα από τον ιδιοκτήτη Α

Ο Α έβγαλε ολλανδικές πινακίδες, και μετά τον πούλησε στον Β

Ο Β θέλει να το φέρει Ελλάδα και να είναι η ελληνική άδεια στον Β

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρα ο Α το εκανε εξαγωγη. Αν μεταβιβασει το οχημα ο Β στον Α κ η Ολλανδικη αδεια ξαναγραφει το ονομα του Α τοτε ειναι απλα τα πραγματα. Αν εχει το χαρτι διαγραφης λόγω εξαγωγης κ δεν το εχει καταθεσει στο ολλανδικο υπουργειο, κανει δουλεια με αυτο. Αν το πηγε Ολλανδία με τα Ελληνικα νουμερα τοτε κατέθεσε την Ελληνικη αδεια εκει για να γραφτει κ επεστρεψε τις πινακιδες εδω για διαγραφη. Αν θυμαται το ελληνικό νουμερο κυκλοφοριας μπορει να ζητησει αντιγραφο της διαγραφης απ το υπουργειο που θα φαίνεται ως τελευταιος ιδιοκτητης κ μετα με τις αναλογες εξουσιοδοτησεις σε εκτελωνιστη κανει την δουλειά του. Τουλαχιστον αυτα ξερω οτι ισχυαν, με καθε επιφύλαξη μην εχει αλλαξει κατι

Επεξ/σία από bill_zaf
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

Αρα ο Α το εκανε εξαγωγη. Αν μεταβιβασει το οχημα ο Β στον Α κ η Ολλανδικη αδεια ξαναγραφει το ονομα του Α τοτε ειναι απλα τα πραγματα. Αν εχει το χαρτι διαγραφης λόγω εξαγωγης κ δεν το εχει καταθεσει στο ολλανδικο υπουργειο, κανει δουλεια με αυτο. Αν το πηγε Ολλανδία με τα Ελληνικα νουμερα τοτε κατέθεσε την Ελληνικη αδεια εκει για να γραφτει κ επεστρεψε τις πινακιδες εδω για διαγραφη. Αν θυμαται το ελληνικό νουμερο κυκλοφοριας μπορει να ζητησει αντιγραφο της διαγραφης απ το υπουργειο που θα φαίνεται ως τελευταιος ιδιοκτητης κ μετα με τις αναλογες εξουσιοδοτησεις σε εκτελωνιστη κανει την δουλειά του. Τουλαχιστον αυτα ξερω οτι ισχυαν, με καθε επιφύλαξη μην εχει αλλαξει κατι

Δεν παίζει τέτοιο σενάριο. Δηλαδή ο Β να το κάνει μεταβίβαση στον Α.

Θα μου πεις τότε γιατί αναφέρω τον Α. 

Γιατί ο Α έκανε την εξαγωγή Ελλάδα --> Ολλανδία

Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Δεν παίζει τέτοιο σενάριο. Δηλαδή ο Β να το κάνει μεταβίβαση στον Α.

Θα μου πεις τότε γιατί αναφέρω τον Α. 

Γιατί ο Α έκανε την εξαγωγή Ελλάδα --> Ολλανδία

Θα ρωτησω κ θα σου πω τι ισχύει 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...