cliobaccarra Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, stel106 είπε Γιατι τι έχουν τα χλμ? Ολα οκ πιστεύω οπως τα εβγαλες Αν απλα πας εκει και λεμε ενα 10% ειναι μαπα το αμαξι? Καλο ειναι να υπάρχουν 2 3 επιλογές αν βρεθούν κιολας σε κοντινη αποσταση Απλα λες πηγα βολτα και εφαγα 300 ευρω.. Δεν διαφωνώ, έχεις δίκιο αν δεν είναι καλό θα πάμε σε επόμενο. Μπορώ να νοικιάσω και ένα αυτοκίνητο για να είμαι πιο άνετος. Σήμερα μου έστειλε και αριθμό πινακίδας καθώς και vin number και τα τσεκαρα ηλεκτρονικα για γυρισμενα χλμ και ατυχήματα και φαίνεται καθαρό, χωρίς φυσικά να σημαίνει 100% ότι το αμάξι είναι οκ. Επίσης βρήκα εκτελωνιστή που ζήτησε εργασία 120 ευρώ. 2 ώρες πριν, lasithi12 είπε 10.000 χιλιάρικα για αμάξια με 180.000 χιλίομετρα. η λογική ρε παιδια μαλλον εχει πάει περίπατο. πες μου οτι εισαι και κανάς πιτσιρικάς 18-24 να λυθεί το μυστήριο... Δεν είμαι πιτσιρικάς, αλλά τα 10000 ευρώ για αμάξι με 180000 χλμ είναι υποκειμενικό. Επίσης αν το αμάξι είναι καλοσυντηρημενο δεν έχει σχέση με 180000 χλμ Ελλάδας. Έδωσα αμάξι με 155000 χλμ και το σαλόνι και το αυτοκίνητο ήταν άψογο. Ο αγοραστής δεν το πίστευε ότι είχε τόσα χλμ. Επίσης το αμάξι βγαίνει κοντά στα 8000 ευρώ, Ελλάδα παίζει από 12000 ευρώ και πάνω. Είναι 50% πάνω δεν το λες και λίγο. 1 ώρα πριν, bill_zaf είπε Αδερφε το χουμε χιλιοπει, δεν εχουν σχεση τα χιλιομετρα αλλα το αμαξι να ειναι συντηρημενο κ δουλεμενο σωστα. Προτιμω ενα αμαξι με 180000 συντηρημενο ευλαβικα και σωστη χρηση στο εσωτερικο του παρα ενα με 60000, να εχει αλλαξει μονο λαδια 3 φορες και μεσα να κουβαλουσε σκυλια γατια κ να ναι μεσα στην γρατσουνια, στην βρωμα κ σε σκισμενα καθίσματα Αδερφέ άσε να παίρνουν τα αυτοκίνητα από τις εδώ μάντρες πιστεύοντας ότι τα παίρνουν με πραγματικά χλμ. Όσα είναι γυρισμένα τα περισσότερα είναι από Βουλγαρία. Είναι η νέα μπίζνα τώρα που έχουν σφίξει τα πράγματα. Λες και θα πουλήσει ο άλλος το αμάξι με 50000 χλμ αν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος. 1 ώρα πριν, hrisafism είπε Προσπαθώ να βγάλω κάποια άκρη σχετικά με το τέλος ταξινόμησης και δεν μπορώ. Εχω ήδη αγοράσει ένα Opel insignia 1.6 cdti. 2016, 152000χλμ, euro6w, 104 CO2 Προσπαθώ να υπολογίσω το τέλος ταξινόμησης χονδρικά , (με βάση τα όσα έχω διαβάσει στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ), όμως μάλλον κάπου κάνω κάποιο σοβαρό λάθος. Λιανική τιμή πώλησης προ φόρων: περιπου 25000€ Μείωση λόγω παλαιότητας 5,5 ετη: περίπου 60% Οπότε 25000-(60%)15000=10000€ Μείωση λόγω χιλιομέτρων περίπου 10% 10000€-10%=9000€ Συντελεστης τέλους ταξινόμησης 6% 9000*6%=540€ Ρώτησα σε δύο εκτελωνιστές και μου είπαν, ο ένας 2200€ και ο άλλος 2400€. Σίγουρα κάπου κάνω κάποιο χοντρό λάθος. Μήπως κάποιος μπορεί να βοηθήσει?? Πρέπει να μάθεις την ακριβής τιμή προ φόρων. Το 25000 ευρώ είναι ακριβώς στην αλλαγή της κλίμακας. Max 2165 ευρω στο βγάζω + αμοιβή εκτελωνιστη + πινακίδες + ΚΤΕΟ. Σαν τιμή το αμάξι το βλέπω 27400 χωρίς όμως να είναι σίγουρο αν το έβγαζε σε διάφορες εκδόσεις. Άρα προ φόρων βγαινει 22096 ευρώ Αν ισχύουν τα παραπάνω βγαίνει 1500 ευρώ περίπου. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από cliobaccarra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, lasithi12 είπε 10.000 χιλιάρικα 10 χιλιάδες χιλιάρικα είναι 10 εκατομμύρια πάντως 😅 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hrisafism Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε Πρέπει να μάθεις την ακριβής τιμή προ φόρων. Το 25000 ευρώ είναι ακριβώς στην αλλαγή της κλίμακας. Φίλε μου σε ευχαριστώ καταρχήν για την άμεση απάντηση. Η Τιμή είναι ακριβώς αυτή που λες δηλ. 22100€. Έβαλα όμως συν 3000€ επιπλέον κάποια extra σύμφωνα με τους δημοσιευμενους τιμοκατάλογους της opel. Εξήγησέ μου όμως σε παρακαλώ, τι σχέση έχει το 25000 και η αλλαγή κλίμακας, αφού η φορολογητέα αξία έχει απομειωθει λόγω παλαιότητας και λόγω χιλιομέτρων;;; Έχει πέσει πλέον στα 9000€. Σωστά;;; 25000 κάνει το καινουργιο. Από την έρευνα που έκανα , κατάλαβα ότι η αξία πάνω στην οποία εφαρμόζεται το τέλος ταξινόμησης μεταχειρισμένων, πάντοτε απομειωνεται. Μήπως αυτό είναι το λάθος που κάνω στους δικούς μου υπολογισμούς;;; Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από hrisafism Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cliobaccarra Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, hrisafism είπε Φίλε μου σε ευχαριστώ καταρχήν για την άμεση απάντηση. Η Τιμή είναι ακριβώς αυτή που λες δηλ. 22100€. Έβαλα όμως συν 3000€ επιπλέον κάποια extra σύμφωνα με τους δημοσιευμενους τιμοκατάλογους της opel. Εξήγησέ μου όμως σε παρακαλώ, τι σχέση έχει το 25000 και η αλλαγή κλίμακας, αφού η φορολογητέα αξία έχει απομειωθει λόγω παλαιότητας και λόγω χιλιομέτρων;;; Έχει πέσει πλέον στα 9000€. Σωστά;;; 25000 κάνει το καινουργιο. Από την έρευνα που έκανα , κατάλαβα ότι η αξία πάνω στην οποία εφαρμόζεται το τέλος ταξινόμησης μεταχειρισμένων, πάντοτε απομειωνεται. Μήπως αυτό είναι το λάθος που κάνω στους δικούς μου υπολογισμούς;;; Την κλίμακα την παίρνει από την τιμή του καινούργιου, η μείωση λόγω παλαιότητας και χλμ γίνεται μετά από ότι κατάλαβα. 3000 ευρώ πάνω στην τιμή προ φόρων μου φαίνεται πολύ αλλά όχι αδύνατο. Δεν ξέρω τι εκδόσεις έβγαζε η opel και ποια είναι η δική σου. Καλύτερα να βρεις την τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης Προφανώς λόγω αυτού έχεις πάρει και 2 διαφορετικές τιμές διότι δεν ξέρουν ακριβώς σε ποια κλίμακα θα πάει. Ο ένας το έβαλε στην προτελευταία και ο άλλος στην τελευταία. Δοκίμασε εδώ https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/ 18 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε Την κλίμακα την παίρνει από την τιμή του καινούργιου, η μείωση λόγω παλαιότητας και χλμ γίνεται μετά από ότι κατάλαβα. 3000 ευρώ πάνω στην τιμή προ φόρων μου φαίνεται πολύ αλλά όχι αδύνατο. Δεν ξέρω τι εκδόσεις έβγαζε η opel και ποια είναι η δική σου. Καλύτερα να βρεις την τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης Προφανώς λόγω αυτού έχεις πάρει και 2 διαφορετικές τιμές διότι δεν ξέρουν ακριβώς σε ποια κλίμακα θα πάει. Ο ένας το έβαλε στην προτελευταία και ο άλλος στην τελευταία. Δοκίμασε εδώ https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/ ** Μάλλον κάνω λάθος και η τιμή προ φόρων μειώνεται από τα χλμ και την παλαιότητα Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από cliobaccarra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hrisafism Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 13 ώρες πριν, cliobaccarra είπε Μάλλον κάνω λάθος και η τιμή προ φόρων μειώνεται από τα χλμ και την παλαιότητα Αυτό ακριβώς λέω και εγώ... Και μετά τη μείωση εφαρμόζεται ο συντελεστής που είναι κυμαινόμενος. Αν για παράδειγμα η τιμή μειωθεί κάτω από 14000€ τότε υπάρχει μόνο ένας συντελεστής. Ο μικρότερος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Speculoos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 15 ώρες πριν, cliobaccarra είπε Δοκίμασε εδώ https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/ Είναι αξιόπιστο αυτό το site; Έβαλα στοιχεία για μικρό χάτσμπακ 7ετίας, αρχικής αξίας 17000 ευρώ, euro5 diesel και μου έβγαλε τέλος ταξινόμησης μηδέν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cliobaccarra Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 39 λεπτά πριν, Speculoos είπε Είναι αξιόπιστο αυτό το site; Έβαλα στοιχεία για μικρό χάτσμπακ 7ετίας, αρχικής αξίας 17000 ευρώ, euro5 diesel και μου έβγαλε τέλος ταξινόμησης μηδέν. Λάθος τα έχεις βάλει, πες μας χλμ και ρύπους αν θες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Speculoos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 11 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε Λάθος τα έχεις βάλει, πες μας χλμ και ρύπους αν θες 55000 χλμ και 99gr CO2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cliobaccarra Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 4 λεπτά πριν, Speculoos είπε 55000 χλμ και 99gr CO2 Έχει bug σε euro 5 0-100gr και δεν βάζει συντελεστή από κάτω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
codesabe Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα, Αγόρασα ένα αυτοκίνητο από έμπορο της Βουλγαρίας τον Ιούνιο του 21. Το αυτοκίνητο έχει Γερμανική πρώτη Άδεια 19/9/17. Το έφερα στην Ελλάδα οδικός με βουλγαρικες πινακίδες μεταφοράς έκανα τον εκτελωνισμό αλλά αρνούνται ν μου εκδώσουν πινακίδες εάν δεν προσκομισω κτεο από την Γερμανία. Πως μπορώ να πάω στη Γερμανία αφού απαγορεύεται να το μετακινήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αλέξανδρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 Σίγουρα θελουν το γερμανικό και όχι το βουλγαρικό κτέο; Ειχε κανονικές βουλγαρικές πινακίδες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 20 λεπτά πριν, codesabe είπε Καλησπέρα, Αγόρασα ένα αυτοκίνητο από έμπορο της Βουλγαρίας τον Ιούνιο του 21. Το αυτοκίνητο έχει Γερμανική πρώτη Άδεια 19/9/17. Το έφερα στην Ελλάδα οδικός με βουλγαρικες πινακίδες μεταφοράς έκανα τον εκτελωνισμό αλλά αρνούνται ν μου εκδώσουν πινακίδες εάν δεν προσκομισω κτεο από την Γερμανία. Πως μπορώ να πάω στη Γερμανία αφού απαγορεύεται να το μετακινήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αλέξανδρος. Δεν έχει κλείσει 4αετια το αμάξι, δεν έχει περάσει ποτέ και πουθενά κτεο, μόνο το βουλγαρικό αν έχει, όταν έβγαλε εκεί πινακίδες. Κάτι δεν κατάλαβες. Έπειτα με ποια λογική ζητάνε το ξένο κτεο οι δικοί μας, μην τους χαρακτηρίσω αυτους που σκαρφιζονται τέτοιες ανοησίες, εφοσων το αμάξι για να πάρει ελληνικές πινακίδες πρέπει να περάσει ελληνικό κτεο, αλλιώς δεν παίρνει. Τουλάχιστον μέχρι το 2017 δεν ήθελαν το ξένο κτεο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, jmmys είπε Δεν έχει κλείσει 4αετια το αμάξι, δεν έχει περάσει ποτέ και πουθενά κτεο, μόνο το βουλγαρικό αν έχει, όταν έβγαλε εκεί πινακίδες. Κάτι δεν κατάλαβες. Έπειτα με ποια λογική ζητάνε το ξένο κτεο οι δικοί μας, μην τους χαρακτηρίσω αυτους που σκαρφιζονται τέτοιες ανοησίες, εφοσων το αμάξι για να πάρει ελληνικές πινακίδες πρέπει να περάσει ελληνικό κτεο, αλλιώς δεν παίρνει. Τουλάχιστον μέχρι το 2017 δεν ήθελαν το ξένο κτεο. Τωρα το θελουν για να ελέγχουν χλμ.Και πολύ καλά κάνουν. Το να αγοράσεις απο Βουλγαρία αμάξι που εισήχθηκε μεταχειρισμένο απο Γερμανία μόνο εγώ το βλέπω σαν πολύ ριψοκίνδυνο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cliobaccarra Δημοσ. 19 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Τωρα το θελουν για να ελέγχουν χλμ.Και πολύ καλά κάνουν. Το να αγοράσεις απο Βουλγαρία αμάξι που εισήχθηκε μεταχειρισμένο απο Γερμανία μόνο εγώ το βλέπω σαν πολύ ριψοκίνδυνο; Έχω μιλήσει με διάφορους και η νέα μπίζνα των μαντραδων είναι να τα φέρνουν από Βουλγαρία. Τα παίρνουν οι Βούλγαροι από Γερμανία και Ιταλία κυρίως κατεβάζουν τα χλμ γιατί το κράτος τους δεν ελέγχει τπτ και μετά τα φέρνουν εδώ με τα χαρτιά (ΚΤΕΟ Βουλγαρίας και κατεβασμένα χλμ). Μέχρι πριν καιρό γινόταν και από Ιταλία αυτό κατευθείαν μιας και το ΚΤΕΟ τους ήταν ένα απλό χαρτί σαν φωτοτυπία που μπορούσε να το παραποίησει ο καθένας. Πλέον όμως ζητάνε το χαρτί και το διασταυρώνουν με σύστημα online και αν υπάρχει διαφορά το αμάξι δεν εκτελωνιζεται καθόλου. Μεγάλη προσοχή στα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ακόμα, καλό θα είναι να υπάρχει book service αντιπροσωπείας και να το τσεκαρετε εκεί. Γενικά στα εισαγωγής είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις μεταχειρισμένο χωρίς να έχει γυρίσει χλμ εντός Ελλάδας από μάντρα, εκτός και αν ο μαντράς είναι γνωστός σου η αναλαμβάνει παραγγελίες. Για ένα περίεργο λόγο έχουν σταματήσει οι εισαγωγές από Γερμανία Ιταλία κτλπ και πλέον φέρνουν Βουλγαρία, Τσεχία, Πολωνία κτλπ ..... Γιατί άραγε!!! Ένας από τους λόγους που θέλω να το κάνω μόνος μου είναι και αυτός. Έχω είμαι για ταξίδι Ιταλία τέλος του μήνα πάντως. Εδώ το λινκ στο οποίο βάζετε την ιταλική πινακίδα και βλέπετε τα χλμ του τελευταίου ΚΤΕΟ https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2021 από cliobaccarra 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2021 4 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε Έχω μιλήσει με διάφορους και η νέα μπίζνα των μαντραδων είναι να τα φέρνουν από Βουλγαρία. Τα παίρνουν οι Βούλγαροι από Γερμανία και Ιταλία κυρίως κατεβάζουν τα χλμ γιατί το κράτος τους δεν ελέγχει τπτ και μετά τα φέρνουν εδώ με τα χαρτιά (ΚΤΕΟ Βουλγαρίας και κατεβασμένα χλμ). Μέχρι πριν καιρό γινόταν και από Ιταλία αυτό κατευθείαν μιας και το ΚΤΕΟ τους ήταν ένα απλό χαρτί σαν φωτοτυπία που μπορούσε να το παραποίησει ο καθένας. Πλέον όμως ζητάνε το χαρτί και το διασταυρώνουν με σύστημα online και αν υπάρχει διαφορά το αμάξι δεν εκτελωνιζεται καθόλου. Μεγάλη προσοχή στα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ακόμα, καλό θα είναι να υπάρχει book service αντιπροσωπείας και να το τσεκαρετε εκεί. Γενικά στα εισαγωγής είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις μεταχειρισμένο χωρίς να έχει γυρίσει χλμ εντός Ελλάδας από μάντρα, εκτός και αν ο μαντράς είναι γνωστός σου η αναλαμβάνει παραγγελίες. Για ένα περίεργο λόγο έχουν σταματήσει οι εισαγωγές από Γερμανία Ιταλία κτλπ και πλέον φέρνουν Βουλγαρία, Τσεχία, Πολωνία κτλπ ..... Γιατί άραγε!!! Ένας από τους λόγους που θέλω να το κάνω μόνος μου είναι και αυτός. Έχω είμαι για ταξίδι Ιταλία τέλος του μήνα πάντως. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα