Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ParhsG είπε

Στο δικο μου το ειχα αλλαξει και μετα παλι ειχα διαρροη σε λιγο καιρο. Μονο οταν πηγα στο συνεργειο που παω πλεον το σφιξαν με δυναμοκλειδο και  νεα φλατζα δε χανει πλεον ουτε σταγονα

Πρέπει να ξέρεις  πως να σφίξεις,και με τι δύναμη αλλά και με ποια σειρά.

Και επειδή βλέπω φλατζόκολλα πιο χαμηλα μην το δένεται κόμπο ότι υπάρχει φλάτζα στο ψευτοκάπακο 

Δημοσ.

lol μην ασχολείσαι δεν είναι τπτ ... πήγαινέ και φάει 20 σουβλάκια πιο πολύ τόπο θα πιάσουν

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, meletis_m είπε

270.000 δέν είχε αλλαχτεί ποτέ ;

Στο Honda άλλαζα κάθε δεύερο έλεγχο διάκενων βαλβιδων ανα 60.000 με γνησια κόστος 20€ 

Όντως Μελέτη δεν είχε αλλαχτεί γιατί δεν είχε υπάρξει και πρόβλημα εκεί στέγνωσε και άρχισε να χάνει λάδια.Τώρα στα 296.000 χιλιόμετρα έχω καποια προβλήματα με την εκκίνηση χάνω νερά τα οποία δεν βλέπω πουθενά να φεύγουν,φοβάμαι πως έχω κάψει φλάντζα χωρίς να περνάνε στα λάδια γιατί είναι καθαρά και απλά τα καίω.

Θα πάω αυτές τις μέρες συνεργείο να μετρήσω πιέσεις νερού και μάλλον να ανοίξω καπάκι να δω και σε τι κατάσταση είναι οι βαλβίδες λόγω αερίου γιατί έχω πιάσει 168.000 χιλιόμετρα και με αυτό.😊

Σκυλί το opel.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...