Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα 

Θελω απλά να μου πείτε την γνώμη σας 

οπως συχνά ανοίγω το μοτέρ να ελέγξω λάδια αντίψυκτικά κλπ τον τελευταίο καιρό άρχισα να παρατηρώ γύρω γύρω από την κεφαλή λάδια 

Τα λάδια του κινητήρα δεν έχουν γαλατιασει καθόλου 

Αν προσέξετε στην φωτό έχουν στάξει και πάνω στην εξαγωγή 

υπαρχει κάποιος λόγος ; Πρέπει να κάνω κάτι;  θέλει φλάντζα ; 

246636B1-46FE-45FD-967B-253929F1EB48.jpeg

0F629F1C-D461-4149-BB06-291610C792CB.jpeg

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εκει στη δευτερη φωτο φαίνεται σαν να υπάρχει ρογμη στην βάση της βιδας

Μπορει να έχεις και δίκιο φίλε δεν το είχα δει θα το τσεκάρω αύριο το πρωί όντως έτσι φαίνεται από φωτό 

Δημοσ.

Ναι θέλει να αλλάξεις την φλάντζα, τι αμάξι είναι; λογικά όταν άλλαξες ιμάντα χρονισμού δεν σου αλλάξανε την φλάντζα από το ψευτοκαπακο (το έχω πάθει και εγώ και το κατάλαβα όταν άρχισε να μυρίζει το λάδι που έπεφτε στην εξαγωγή). Δεν νομίζω ότι είναι ρωγμή, πρέπει να είναι έτσι από το καλούπι. 

Δημοσ.

Μπορεί να είναι μόνο η φλάτζα, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχει παραμορφωθεί το καπάκι του κινητήρα και να θέλει αλλαγή ή "πλανάρισμα".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, costacurta είπε

Ψευτοκαπακο μου κάνει το οποίο είναι ανώδυνο και ψιλοκλαιν. Βέβαια εννοείται σε μηχανικό 

 

43 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι

Στο δικο μου το ειχα αλλαξει και μετα παλι ειχα διαρροη σε λιγο καιρο. Μονο οταν πηγα στο συνεργειο που παω πλεον το σφιξαν με δυναμοκλειδο και  νεα φλατζα δε χανει πλεον ουτε σταγονα

Επεξ/σία από ParhsG
  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Ναι θέλει να αλλάξεις την φλάντζα, τι αμάξι είναι; λογικά όταν άλλαξες ιμάντα χρονισμού δεν σου αλλάξανε την φλάντζα από το ψευτοκαπακο (το έχω πάθει και εγώ και το κατάλαβα όταν άρχισε να μυρίζει το λάδι που έπεφτε στην εξαγωγή). Δεν νομίζω ότι είναι ρωγμή, πρέπει να είναι έτσι από το καλούπι. 

Ναι φίλε πήγα και είδα δεν είναι ρωγμή αλλά και ρωγμή να ήταν είναι η βάση των βιδών για το ψεύτοκαπακο 

Στις βίδες αυτές είναι η αλήθεια είναι η ζημιά εκεί βλέπω τα λάδια 

Peugeot 307cc 1600 είναι 100κ χιλιόμετρα 

Σε ευχαριστώ 

3 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι

Δεν είναι οπελακι φίλε όντως φλάντζα ψεύτοκαπάκου πρεπει να ναι 

6 ώρες πριν, Narayan είπε

Μπορεί να είναι μόνο η φλάτζα, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχει παραμορφωθεί το καπάκι του κινητήρα και να θέλει αλλαγή ή "πλανάρισμα".

Όχι φίλε δεν νομίζω το αυτοκίνητο δεν είναι πιεσμένο καθόλου ούτε πολλά χιλιόμετρα έχει και πάντα επιμελής στα σερβις

8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ξεκίνα με γνήσια μόνο φλάντζα καπακιού βαλβίδων και το παρακολουθείς 

Σε εμπορίου μου έχει τύχει να μην πατάει σωστά 

Σε ευχαριστώ φίλε 

7 ώρες πριν, ParhsG είπε

Μην ασχολήσε δεν παθαίνει κατι. 

Να το αφήσω να στάζει δηλαδή ; 😂

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Blackzedgr είπε

Καλησπερα 

Θελω απλά να μου πείτε την γνώμη σας 

οπως συχνά ανοίγω το μοτέρ να ελέγξω λάδια αντίψυκτικά κλπ τον τελευταίο καιρό άρχισα να παρατηρώ γύρω γύρω από την κεφαλή λάδια 

Τα λάδια του κινητήρα δεν έχουν γαλατιασει καθόλου 

Αν προσέξετε στην φωτό έχουν στάξει και πάνω στην εξαγωγή 

υπαρχει κάποιος λόγος ; Πρέπει να κάνω κάτι;  θέλει φλάντζα ; 

246636B1-46FE-45FD-967B-253929F1EB48.jpeg

0F629F1C-D461-4149-BB06-291610C792CB.jpeg

 

3 ώρες πριν, costacurta είπε

Ψευτοκαπακο μου κάνει το οποίο είναι ανώδυνο και ψιλοκλαιν. Βέβαια εννοείται σε μηχανικό 

 

3 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι

Φλάντζα καπακιού είναι όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.Πταισματάκι.Πρόσφατα άλλαξα και εγώ σε opel vectra μετά από 275.000 χιλιόμετρα 30 ευρώ νομίζω όλα εντάξει.

Προσοχή να πας σε μάστορα καλό γιατί πρέπει να μπει με δυναμόκλειδο. Αν σφιχτεί λίγο παραπάνω από το κανονικό χαλάει και θα σου πετάξει πάλι λάδια.

  • Like 1
Δημοσ.

Το κακό είναι ότι αν δεν την αλλάξεις θα πάνε τα λάδια στην εξαγωγή και θα καίγονται με αποτέλεσμα να μυρίζει άσχημα μετά μέσα στην καμπίνα και έξω (πολύ ανθυγιεινό) 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Φλάντζα καπακιού είναι όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.Πταισματάκι.Πρόσφατα άλλαξα και εγώ σε opel vectra μετά από 275.000 χιλιόμετρα 30 ευρώ νομίζω όλα εντάξει.

Προσοχή να πας σε μάστορα καλό γιατί πρέπει να μπει με δυναμόκλειδο. Αν σφιχτεί λίγο παραπάνω από το κανονικό χαλάει και θα σου πετάξει πάλι λάδια.

270.000 δέν είχε αλλαχτεί ποτέ ;

Στο Honda άλλαζα κάθε δεύερο έλεγχο διάκενων βαλβιδων ανα 60.000 με γνησια κόστος 20€ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...