Blackzedgr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Καλησπερα Θελω απλά να μου πείτε την γνώμη σας οπως συχνά ανοίγω το μοτέρ να ελέγξω λάδια αντίψυκτικά κλπ τον τελευταίο καιρό άρχισα να παρατηρώ γύρω γύρω από την κεφαλή λάδια Τα λάδια του κινητήρα δεν έχουν γαλατιασει καθόλου Αν προσέξετε στην φωτό έχουν στάξει και πάνω στην εξαγωγή υπαρχει κάποιος λόγος ; Πρέπει να κάνω κάτι; θέλει φλάντζα ;
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Εκει στη δευτερη φωτο φαίνεται σαν να υπάρχει ρογμη στην βάση της βιδας
Blackzedgr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 21 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Εκει στη δευτερη φωτο φαίνεται σαν να υπάρχει ρογμη στην βάση της βιδας Μπορει να έχεις και δίκιο φίλε δεν το είχα δει θα το τσεκάρω αύριο το πρωί όντως έτσι φαίνεται από φωτό
thanasisxask Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Ναι θέλει να αλλάξεις την φλάντζα, τι αμάξι είναι; λογικά όταν άλλαξες ιμάντα χρονισμού δεν σου αλλάξανε την φλάντζα από το ψευτοκαπακο (το έχω πάθει και εγώ και το κατάλαβα όταν άρχισε να μυρίζει το λάδι που έπεφτε στην εξαγωγή). Δεν νομίζω ότι είναι ρωγμή, πρέπει να είναι έτσι από το καλούπι.
vamvakoolas Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 αν και δυσκολα μπορει να ειναι καποιος σιγουρος εγω βλεπω λαδι σε πολλα σημεια, για φλατζα μου κανει
meletis_m Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Ξεκίνα με γνήσια μόνο φλάντζα καπακιού βαλβίδων και το παρακολουθείς Σε εμπορίου μου έχει τύχει να μην πατάει σωστά
Narayan Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Μπορεί να είναι μόνο η φλάτζα, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχει παραμορφωθεί το καπάκι του κινητήρα και να θέλει αλλαγή ή "πλανάρισμα".
costacurta Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Ψευτοκαπακο μου κάνει το οποίο είναι ανώδυνο και ψιλοκλαιν. Βέβαια εννοείται σε μηχανικό
SPYRER_007 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2020 από SPYRER_007
ParhsG Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, costacurta είπε Ψευτοκαπακο μου κάνει το οποίο είναι ανώδυνο και ψιλοκλαιν. Βέβαια εννοείται σε μηχανικό 43 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι Στο δικο μου το ειχα αλλαξει και μετα παλι ειχα διαρροη σε λιγο καιρο. Μονο οταν πηγα στο συνεργειο που παω πλεον το σφιξαν με δυναμοκλειδο και νεα φλατζα δε χανει πλεον ουτε σταγονα Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2020 από ParhsG 1
Blackzedgr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 11 ώρες πριν, thanasisxask είπε Ναι θέλει να αλλάξεις την φλάντζα, τι αμάξι είναι; λογικά όταν άλλαξες ιμάντα χρονισμού δεν σου αλλάξανε την φλάντζα από το ψευτοκαπακο (το έχω πάθει και εγώ και το κατάλαβα όταν άρχισε να μυρίζει το λάδι που έπεφτε στην εξαγωγή). Δεν νομίζω ότι είναι ρωγμή, πρέπει να είναι έτσι από το καλούπι. Ναι φίλε πήγα και είδα δεν είναι ρωγμή αλλά και ρωγμή να ήταν είναι η βάση των βιδών για το ψεύτοκαπακο Στις βίδες αυτές είναι η αλήθεια είναι η ζημιά εκεί βλέπω τα λάδια Peugeot 307cc 1600 είναι 100κ χιλιόμετρα Σε ευχαριστώ 3 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι Δεν είναι οπελακι φίλε όντως φλάντζα ψεύτοκαπάκου πρεπει να ναι 6 ώρες πριν, Narayan είπε Μπορεί να είναι μόνο η φλάτζα, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχει παραμορφωθεί το καπάκι του κινητήρα και να θέλει αλλαγή ή "πλανάρισμα". Όχι φίλε δεν νομίζω το αυτοκίνητο δεν είναι πιεσμένο καθόλου ούτε πολλά χιλιόμετρα έχει και πάντα επιμελής στα σερβις 8 ώρες πριν, meletis_m είπε Ξεκίνα με γνήσια μόνο φλάντζα καπακιού βαλβίδων και το παρακολουθείς Σε εμπορίου μου έχει τύχει να μην πατάει σωστά Σε ευχαριστώ φίλε 7 ώρες πριν, ParhsG είπε Μην ασχολήσε δεν παθαίνει κατι. Να το αφήσω να στάζει δηλαδή ; 😂 1
papoys1 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 17 ώρες πριν, Blackzedgr είπε Καλησπερα Θελω απλά να μου πείτε την γνώμη σας οπως συχνά ανοίγω το μοτέρ να ελέγξω λάδια αντίψυκτικά κλπ τον τελευταίο καιρό άρχισα να παρατηρώ γύρω γύρω από την κεφαλή λάδια Τα λάδια του κινητήρα δεν έχουν γαλατιασει καθόλου Αν προσέξετε στην φωτό έχουν στάξει και πάνω στην εξαγωγή υπαρχει κάποιος λόγος ; Πρέπει να κάνω κάτι; θέλει φλάντζα ; 3 ώρες πριν, costacurta είπε Ψευτοκαπακο μου κάνει το οποίο είναι ανώδυνο και ψιλοκλαιν. Βέβαια εννοείται σε μηχανικό 3 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε Φλατζα καπακιου βαλβιδων .Απλο και φτηνο .Οπελακι Φλάντζα καπακιού είναι όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.Πταισματάκι.Πρόσφατα άλλαξα και εγώ σε opel vectra μετά από 275.000 χιλιόμετρα 30 ευρώ νομίζω όλα εντάξει. Προσοχή να πας σε μάστορα καλό γιατί πρέπει να μπει με δυναμόκλειδο. Αν σφιχτεί λίγο παραπάνω από το κανονικό χαλάει και θα σου πετάξει πάλι λάδια. 1
thanasisxask Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Το κακό είναι ότι αν δεν την αλλάξεις θα πάνε τα λάδια στην εξαγωγή και θα καίγονται με αποτέλεσμα να μυρίζει άσχημα μετά μέσα στην καμπίνα και έξω (πολύ ανθυγιεινό) 2
meletis_m Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, papoys1 είπε Φλάντζα καπακιού είναι όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.Πταισματάκι.Πρόσφατα άλλαξα και εγώ σε opel vectra μετά από 275.000 χιλιόμετρα 30 ευρώ νομίζω όλα εντάξει. Προσοχή να πας σε μάστορα καλό γιατί πρέπει να μπει με δυναμόκλειδο. Αν σφιχτεί λίγο παραπάνω από το κανονικό χαλάει και θα σου πετάξει πάλι λάδια. 270.000 δέν είχε αλλαχτεί ποτέ ; Στο Honda άλλαζα κάθε δεύερο έλεγχο διάκενων βαλβιδων ανα 60.000 με γνησια κόστος 20€
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα