Nikos_kozi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπερα σας. Εχω ενα μεταχειρισμενο suzuki swift 2005. Γνωριζω οτι αυτα τα μοντελα παρουσιαζαν προβλημα στη μοναδα του abs. ο προηγουμενος κατοχος του αυτοκινητου ισχυριζεται οτι την εχει αλλαξει. Παρατηρω ομως οτι το πεταλ του φρενου, οταν παραδειγμα ειμαι σταματημενος σιγα σιγα πατιεται ολο και περισσοτερο, πραγμα που παραπεμπει στη μοανδα του abs απο τα λιγα που γνωριζω. Λιγες φορες που χρειαστηκε να φρεναρω δεν ειχα θεμα. Δεν αναβει ομως ουτε το check ουτε η ενδειξη του abs. Και ρωταω το βασικοτερο, ειναι επικυνδινο? Νομιζω οτι αν ειναι αυτο το κοστος ανερχεται περιπου στα 400++ ευρω. Προφανως σκοπευω να παω συνεργειο, αλλα περιμενω να πληρωθω και δεν ξερω αν πρεπει να το κινω μεχρι τοτε, δεν παιζεις με τα φρενα! Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2020 από Nikos_kozi
Chris92 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, νομίζω αυτό που παρατηρείς τουλάχιστον σε άλλο αμάξι και άλλη μάρκα και μοντέλο, είναι η λειτουργία του bas (όχι abs) Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2020 από Chris92
icsd08063 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Σε SΧ4 το αλλάξαμε εκτός αντιπροσωπείας, σε συνεργείο που ειδικεύεται σε φρένα και μόνο καθώς η προσφορά της αντιπροσωπείας ήταν τετραψήφιο νούμερο. Τα συμπτώματα που αναφέρεις ήταν ακριβώς τα ίδια (γνωστό πρόβλημα σε πολλά Suzuki που άνετα μπορούσε να πάει δικαστήρια με μια ομαδική αγωγή αλλά αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης). Προσωπικά ναι, το θεωρώ επικίνδυνο καθώς η δυνατότητα του να φρενάρεις ΣΩΣΤΑ όταν πρέπει επηρεάζεται άμεσα από την υπολειτουργική μονάδα ABS (εδώ ψάχνοντας και ρωτώντας έμαθα ότι μόνο ένα από τα δύο τμήματα της μονάδας αυτής, είτε το ηλεκτρικό είτε το υδραυλικό είναι το προβληματικό αλλά δυστυχώς αλλάζεται όλο μαζί). Το αμάξι σε εμάς παρέμεινε λειτουργικό μέχρι να διορθωθεί η βλάβη αλλά η προσοχή και κυρίως οι αποστάσεις από τα άλλα οχήματα ήταν αυξημένες κατά την περίοδο αυτή. Ότι θέλεις παραπάνω, μπορώ να σε βοηθήσω σε PM.
NikosKallithea Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 27 λεπτά πριν, Nikos_kozi είπε Παρατηρω ομως οτι το πεταλ του φρενου, οταν παραδειγμα ειμαι σταματημενος σιγα σιγα πατιεται ολο και περισσοτερο, Aυτο που περιγράφεις ειναι αντλια φρενών ή τα κυλινδρακια σε κάποιο απο τους τροχους 2
Nikos_kozi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Πιστευω οτι αν ηταν η μοναδα abs επρεπε να αναβει εστω ή το check ή η λυχνια του abs 1
georgerapp Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Πήγαινε καπου ελενχομενα και πλακώσου στο abs . Δηλαδη πρωτη και με φόρα φρένο κάργα να μπαινει το abs κανε το ξανα και ξανα , να μπει 5 με 6 φορές. Μη το λυπάσαι. Και πες μας εαν το φρενο ανέβηκε επανω σε αίσθηση και ειναι καλύτερο. 1
Nikos_kozi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 10 λεπτά πριν, georgerapp είπε Πήγαινε καπου ελενχομενα και πλακώσου στο abs . Δηλαδη πρωτη και με φόρα φρένο κάργα να μπαινει το abs κανε το ξανα και ξανα , να μπει 5 με 6 φορές. Μη το λυπάσαι. Και πες μας εαν το φρενο ανέβηκε επανω σε αίσθηση και ειναι καλύτερο. Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση,αλλα απο περιεργεια αυτο πως θα με βοηθησει?
georgerapp Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Ρεγουλαρετε το φρένο έτσι σε πολλα αμάξια ενώ συντηρείτε και η μονάδα με αυτο τον τρόπο , δουλεύοντας θυμάται να μη παψει να δουλεύει δηλαδή ενα πράγμα. 2
icsd08063 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Aυτο που περιγράφεις ειναι αντλια φρενών ή τα κυλινδρακια σε κάποιο απο τους τροχους 44 λεπτά πριν, Chris92 είπε Καλησπέρα, νομίζω αυτό που παρατηρείς τουλάχιστον σε άλλο αμάξι και άλλη μάρκα και μοντέλο, είναι η λειτουργία του bas (όχι abs) Δυστυχώς, πολύ κοινό πρόβλημα παιδιά. Σαφώς και στην περίπτωση του φίλου μπορεί να μην είναι αυτό αλλά κάτι άλλο, αυτά που διάβασα ωστόσο συμπίπτουν με τη δική μου εμπειρία. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2020 από icsd08063
nik0laus Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Nikos_kozi είπε Παρατηρω ομως οτι το πεταλ του φρενου, οταν παραδειγμα ειμαι σταματημενος σιγα σιγα πατιεται ολο και περισσοτερο, πραγμα που παραπεμπει στη μοανδα του abs απο τα λιγα που γνωριζω. Λιγες φορες που χρειαστηκε να φρεναρω δεν ειχα θεμα. Δεν αναβει ομως ουτε το check ουτε η ενδειξη του abs. Το πρόβλημα όπως το περιγράφεις κατά 99,99% είναι στην αντλία φρένων , κάνει επιστροφή εσωτερικά, μπορεί να επισκευάζεται με αλλαγή σετ τσιμούχες μπορεί και όχι ανάλογα το μοντέλο. Δεν γνωρίζω αν στο δικό σου αυτοκίνητο είναι εφικτή τέτοια επισκευή στην αντλία ή όχι. ´Οταν είσαι σταματημένος και πηγαίνει κάτω το πετάλι όπως λες , αν κάνεις διπλοπεταλιά "ξαναανεβαίνει " στο κανονικό ύψος και κρατόντας το πατημένο ξανακατεβαίνει ; Αν ναι, συμβαίνει αυτό που ανέφερα παραπάνω Τώρα να κάνει επιστροφή η μονάδα του abs χωρίς να ανάβει και λυχνία ψιλοχλωμό ειδικά εαν δουλευει και το ABS (κάνε κάπου μια δοκιμή όπως είπε κι ο φίλος παραπάνω για να δεις αν δουλεύει όπως πρέπει κι όχι για να μην το αφήσεις να "κοιμηθεί" όπως ειπώθηκε). Υποθέτω ότι έχει ελεχθεί το κύκλωμα φρένων για διαρροές ..... και δεν χάνει υγρά φρένων. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2020 από nik0laus
Nikos_kozi Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 2 ώρες πριν, nik0laus είπε Το πρόβλημα όπως το περιγράφεις κατά 99,99% είναι στην αντλία φρένων , κάνει επιστροφή εσωτερικά, μπορεί να επισκευάζεται με αλλαγή σετ τσιμούχες μπορεί και όχι ανάλογα το μοντέλο. Δεν γνωρίζω αν στο δικό σου αυτοκίνητο είναι εφικτή τέτοια επισκευή στην αντλία ή όχι. ´Οταν είσαι σταματημένος και πηγαίνει κάτω το πετάλι όπως λες , αν κάνεις διπλοπεταλιά "ξαναανεβαίνει " στο κανονικό ύψος και κρατόντας το πατημένο ξανακατεβαίνει ; Αν ναι, συμβαίνει αυτό που ανέφερα παραπάνω Τώρα να κάνει επιστροφή η μονάδα του abs χωρίς να ανάβει και λυχνία ψιλοχλωμό ειδικά εαν δουλευει και το ABS (κάνε κάπου μια δοκιμή όπως είπε κι ο φίλος παραπάνω για να δεις αν δουλεύει όπως πρέπει κι όχι για να μην το αφήσεις να "κοιμηθεί" όπως ειπώθηκε). Υποθέτω ότι έχει ελεχθεί το κύκλωμα φρένων για διαρροές ..... και δεν χάνει υγρά φρένων. Συμβαίνει αυτό που λες,με διπλό πετάλια ανεβαίνει στο κανονικό ύψος
Nikos_kozi Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Τελικα επικρατησε το χειροτερο σεναριο, χανει υγρα η μοναδα abs. μου ειπε οτι θα με κρατησει λιγους μηνες ακομα. Το διλιμμα μου ειναι αν θα παω σε καινουρια ή αν αξιζει η μεταχειρισμενη
NikosKallithea Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Nikos_kozi είπε Τελικα επικρατησε το χειροτερο σεναριο, χανει υγρα η μοναδα abs. μου ειπε οτι θα με κρατησει λιγους μηνες ακομα. Το διλιμμα μου ειναι αν θα παω σε καινουρια ή αν αξιζει η μεταχειρισμενη Sorry λάθος Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2020 από NikosKallithea
tedkald Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Αν κάπου χάνει το κύκλωμα φρένων το επισκευάζεις άμεσα ειναι θέμα ζωής και θανάτου!
Nikos_kozi Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Στις 22/1/2020 στις 6:00 ΜΜ, tedkald είπε Αν κάπου χάνει το κύκλωμα φρένων το επισκευάζεις άμεσα ειναι θέμα ζωής και θανάτου! Συμφωνω απολυτα μαζι σου αλλα ρωτησα επιτηδες 2 μηχανικους. Πιστευω οτι για να μου ειπαν και οι 2 το ιδιο πραγμα, και ενω απο αυτη τη διαδικασια μπορουν να βγαλουν χρηματα δεν θεωρω οτι ειναι τοσο τραγικο. Αλλα παρολαυτα ελεγχω συχνα την σταθμη των υγρων φρενων!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα