Προς το περιεχόμενο

Καύσιμα ενισχυμένα και καύσιμα άπλα


A10B

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, gakost είπε

Κάπου έχεις μπερδευτεί. Τι σχέση έχουν τα οκτάνια με το πλούσιο και φτωχό  μειγμα; 

Πως θα περάσει βενζίνη στα λάδια; Αν γίνει αυτό δεν είναι θέμα βενζίνης είναι θέμα κινητήρα. Από τα πιο γνωστά προβληματικά μοτέρ σε αυτό ήταν κάτι honda 1500αρια

Καταρχάς μάθε τι σημαίνει ο αριθμός οκτανίων. Το πλούσιο ή φτωχό μίγμα (που δεν ανέφερα)κάνει άλλη δουλειά και επηρεάζει την εκρηκτική καύση αλλά δεν το μόνο στοιχείο. Άμα βάλεις μάπα βενζινη που προαναφλεγεται όσο πλούσιο και φτώχο να κανείς το μίγμα αυτή θα κανει το ίδιο.  Όπως κατάλαβαινεις δεν είμαι εγώ αυτός που ειναι μπερδεμένος…..
Η βενζινη περνάει στα λάδια κυρίως κατά την εκκίνηση στον κρύο κινητήρα , όπου συνήθως έχουμε πλούσιο μίγμα και τα ελατήρια και τα πιστόνια κρύα , όποτε δεν έχουν πλήρως διασταλει και τα διάκενα δεν έχουν κλείσει. Πάρε συμπίεση με κρύο κινητήρα που δεν έχει σηκώσει και τα λάδια στα τοιχώματα του κυλίνδρου και θα δεις.

Δεν ξέρω για προβληματικά μοτέρ της Honda και ούτε με ενδιαφέρει . Ξέρω ότι όλα τα αμάξια έχουν κινητήρα που είναι μεταλλικός και διαστέλλεται και συστέλλεται ανάλογα την θερμοκρασία. Το αν είναι προβληματικός εκ κατασκευής είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν μπερδεύω την φυσική 2ας γυμνασίου με τις σκόρπιες αναφορές και μύθους.

Και κάποια VW και fiat έχουν κίνητηρα που καίει λάδια και το θεωρουν νορμαλ αλλά ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν ερωτήσεις του τύπου πως περνάει η βενζινη στα λάδια…..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το εργοστάσιο λέει 95αρα, τα πρατήρια έχουν πάντα με σωστά οκτάνια; Αν δεν κάνεις πολλά χλμ και μένει στο ρεζερβουάρ;; Παίζουν πολλά ρόλο...

Βάλτε καθαριστικά μέσα και αφήστε το φίλτρο καυσίμου έτσι, από τις καλές 95αρές είναι..

Screenshot_462.png.d846632114302b354d0b6d60abf82e5f.png

Επεξ/σία από Klausx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, αποστόλης said:

Προμηθευτής μου πάει κάθε 4μηνο με το αυτοκίνητο του στην Ιταλία. Bmw 5 του 2007 περίπου 2λιτρο ατμοσφαιρικό (νομίζω). Λέει ότι όταν βάζει βενζίνη εκεί είναι σαν να πήρε άλλο αμάξι. Εχει κανείς άλλος εμπειρία από κάτι παρόμοιο?

 

Πάντα μέτραγα την κατανάλωση της μηχανής μου, και κυμαινόταν ανάμεσα σε 5.5 με 6.5lt/100Km. 

Πριν 2 χρόνια, έκανα 3000χλμ σε Ιταλία-Αυστρία. Σε αυτό το διάστημα η κατανάλωση έπαιζε σταθερά ανάμεσα στα 4.5 με 5lt/100Km !!! Το σοκ ήταν τεράστιο, καθώς ποτέ δεν είχα δει κάτω απο 5.5lt.

Κάπως έτσι εξηγείται γιατί βλέπω μετρήσεις απο ξένους να είναι τόσο χαμηλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Sorath είπε

Πάντα μέτραγα την κατανάλωση της μηχανής μου, και κυμαινόταν ανάμεσα σε 5.5 με 6.5lt/100Km. 

Πριν 2 χρόνια, έκανα 3000χλμ σε Ιταλία-Αυστρία. Σε αυτό το διάστημα η κατανάλωση έπαιζε σταθερά ανάμεσα στα 4.5 με 5lt/100Km !!! Το σοκ ήταν τεράστιο, καθώς ποτέ δεν είχα δει κάτω απο 5.5lt.

Κάπως έτσι εξηγείται γιατί βλέπω μετρήσεις απο ξένους να είναι τόσο χαμηλά...

Μηπως ησουν σε υψομετρο? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μεταξύ στις ΗΠΑ η Regular είναι 87 οκτανίων κι η top premium 93. Αλλά το ατμοσφαιρικό Corsaκι 15ετίας θέλει 98αρα κατά την Shell...

  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η νοθεία είναι εθνικό σπορ στα πρατήρια στην Ελλάδα.  Το νερό πάει σύννεφο . Ειδικά αν έχεις αμαξι με ξένες πινακίδες του αλλάζουν τα φώτα. Όπως κάνουν οι τροχονόμοι που βγαίνουν για κλήσεις . Βαράνε στο ψαχνό τους τουρίστες.  
Κανενα πρόσθετο δεν μπορεί να σε προστατέψει σε τετοιες περιπτώσεις.

Η καλή βενζινη δεν είναι θέμα οκτανίων δυστυχώς , στην Ελλάδα. Μπορεί να βάλεις εκατοσταρα και να πατήσει ο άλλος το τηλεκοντρόλ και να σε γεμίσει νερό. 
Εχω βάλει 95 άρα σε καλό πρατήριο και 100αρα σε μάπα. Το αμαξι πήγαινε καλύτερα με την 95 άρα. Όποτε μην κολλάτε στις ονομασίες και τα οκτάνια. Βάζετε βενζινη από καλά πρατήρια και ας είναι 95αρα. Από το ίδιο καλό πρατήριο να βάζεται και 100αρα που και που και όλα θα δουλεύουν ρολόι.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο αμάξι μου που έχει υψηλή συμπίεση και προτείνει 98ρα, μια βάζω 98, μια 95, οι διαφορές ελάχιστες αλλά αντιληπτές, αλλά  με τα 20λεπτά διαφορά στην τιμή εννοείεται πως δεν γινεται αποσβεση, ουτε κοντά σε απόσβεση. Στην Βορεια Μακεδονια που η διαφορά 95-98 είναι 3λεπτά συμφαίρει.
Τώρα στο μηχανάκι 300ρι piaggio όσες φορές εβαλα 98-100ρα επειδή ελεγα για καλύτερη καύση, το μηχανάκι είχε εντονα σκασίματα οταν αφηνα το γκάζι. Προφανώς δεν ειναι οτι καλύτερο για τον κινητήρα αρα μόνο 95ρα όπως και προτείνει ο κατασκευαστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tutuyo είπε

για τα περι καθαρισμου, εγω πιστευω οτι ειναι πιπες. Αν οντως εκαναν δουλεια, θα μας εξηγουσαν και τι ειναι ειναι αυτα τα περιφημα καθαριστικα, θα το χρησιμοποιουσαν ως ανταγωνιστικο πλεονεκτημα. 

Αυτό πάντως είναι σοβαρό, αποδεδειγμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Στο μεταξύ στις ΗΠΑ η Regular είναι 87 οκτανίων κι η top premium 93. Αλλά το ατμοσφαιρικό Corsaκι 15ετίας θέλει 98αρα κατά την Shell...

μοτερ ατμοσφαιρα k4m 1600 σε renault 20ετιας μοτερ ζητάει 95-98 επίσημα από κατασκευαστή. με 98αρα εκο παει πιο smooth και με λιγοτερους κραδασμούς. Με 95αρα avin απο καλο πρατήριο λίρα 100 πήγαινε επίσης καλά αλλά στην 98αρα βλέπω ενα κλικ πιο στρωτή λειτουργία ειδικά με αναμμένο aircondition και ζόρια...

 

100αρα πάλι δε του παει καθόλου. έβλεπα ως και αυξημένη κατανάλωση χωρίς λόγο 🫤

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, listerstorm είπε

Αυτό πάντως είναι σοβαρό, αποδεδειγμένα. 

Για Ελλάδα 14άρι βενζίνη 20ετίας υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάζω 1 φορά το χρόνο μετά απο service;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Klausx είπε

Το εργοστάσιο λέει 95αρα, τα πρατήρια έχουν πάντα με σωστά οκτάνια; Αν δεν κάνεις πολλά χλμ και μένει στο ρεζερβουάρ;; Παίζουν πολλά ρόλο...

Βάλτε καθαριστικά μέσα και αφήστε το φίλτρο καυσίμου έτσι, από τις καλές 95αρές είναι..

Screenshot_462.png.d846632114302b354d0b6d60abf82e5f.png

Σωστά πρέπει ανα κάποιες χιλιάδες χλμ να αλλάζουμε το φίλτρο ειδικά με τις ελληνικές βενζίνες απο λάσπες και λοιπή σαβούρα που υπαρχει στις δεξαμενές αλλά λάβε υποψιν σου ότι αυτό το βυσσινοκαφετι χρώμα οφείλεται και στο πρόσθετο κινιζαρίνης που μπαίνει στις βενζίνες για βελτιωτικό οκτανίων 😉

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Στο μεταξύ στις ΗΠΑ η Regular είναι 87 οκτανίων κι η top premium 93. Αλλά το ατμοσφαιρικό Corsaκι 15ετίας θέλει 98αρα κατά την Shell...

Καμια σχεση.

Εκει τις μετρανε διαφορετικα. https://www.etuners.gr/fuel/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ProponitisTouKanape said:

Στο μεταξύ στις ΗΠΑ η Regular είναι 87 οκτανίων κι η top premium 93. Αλλά το ατμοσφαιρικό Corsaκι 15ετίας θέλει 98αρα κατά την Shell...

Δεν είναι ίδιες οι μονάδες μέτρησης. Πρέπει να το ψάξω αλλά στην Ευρώπη μετράμε RON στην Αμερική μετράνε με κάποια άλλη μονάδα. Το 87 Αμερικάνικο είναι περίπου ίδιο με 91RON. Το ίδιο και στην Αυστραλία η απλή είναι 91RON.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα που είναι φτιαγμένα για τις τοπικές αγορές έχουν διαφορετικές χαρτογραφήσεις ή διαφορετικούς κινητήρες και δουλεύουν με 91RON. Υπάρχουν και κάποια εισαγώμενα που απαιτούν την "Premium" δηλαδή την 95RON.

Συμφωνώ με το σχόλιο για το Corsa κλπ.

Όσοι έχετε θέματα με πειράκια κλπ αντί να δίνετε τσάμπα χρήματα στους βενζινάδες κάντε ένα καλό σέρβις στο σύστημα καυσίμου. Αλλαγή φίλτρου βενζίνης που πολλοί δεν το κάνουν ποτε, καθαρισμό μπεκ - ακόμη και ένα πρόσθετο καθαριστικό κάνει δουλειά αλλά ιδανικά θέλουν βγάλσιμο και καθάρισμα και καθάρισμα το ρεζερβουάρ. Τα πιο πολλά αυτοκίνητα έχουν φίλτρο και στην αντλία. Ακόμη και η αντλία μπορεί να θέλει έλεγχο αντεπίστροφη βαλβίδα, έλεγχο πίεσης κλπ. Τα καινούργια αμέσου ψεκασμού με αντλίες υψηλής θέλουν και πιο πολλά.  Service δεν είναι μόνο τα λάδια / φίλτρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Στο μεταξύ στις ΗΠΑ η Regular είναι 87 οκτανίων κι η top premium 93. Αλλά το ατμοσφαιρικό Corsaκι 15ετίας θέλει 98αρα κατά την Shell...

«Στο μεταξύ στις ΗΠΑ η Regular είναι 87 AKI, δηλαδή 91-92 οκτάνιων (RON) κι η top premium 93 AKI δηλαδή 98 οκτανίων (RON).»

Fixed it for you.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atheatos είπε

Η νοθεία είναι εθνικό σπορ στα πρατήρια στην Ελλάδα.  Το νερό πάει σύννεφο . Ειδικά αν έχεις αμαξι με ξένες πινακίδες του αλλάζουν τα φώτα. Όπως κάνουν οι τροχονόμοι που βγαίνουν για κλήσεις . Βαράνε στο ψαχνό τους τουρίστες.  
Κανενα πρόσθετο δεν μπορεί να σε προστατέψει σε τετοιες περιπτώσεις.

Η καλή βενζινη δεν είναι θέμα οκτανίων δυστυχώς , στην Ελλάδα. Μπορεί να βάλεις εκατοσταρα και να πατήσει ο άλλος το τηλεκοντρόλ και να σε γεμίσει νερό. 
Εχω βάλει 95 άρα σε καλό πρατήριο και 100αρα σε μάπα. Το αμαξι πήγαινε καλύτερα με την 95 άρα. Όποτε μην κολλάτε στις ονομασίες και τα οκτάνια. Βάζετε βενζινη από καλά πρατήρια και ας είναι 95αρα. Από το ίδιο καλό πρατήριο να βάζεται και 100αρα που και που και όλα θα δουλεύουν ρολόι.

Νοθεία βενζίνης με νερό;Και με τηλεκοντρόλ που γίνεται κατά το δοκούν; 

οκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...