primeragt Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Αν απλά δεν φοράς πρόγραμμα για 100αρα το μόνο που κάνεις όσον αφορά την κατοσταρα είναι να πετάς τα λεφτά της διαφοράς από το παράθυρο. Το μόνο που κάνουν οι αισθητήρες που διατυμπανίζεις είναι να αυξάνουν λίγο αβάνς να αποδώσει καλύτερα ο κινητήρας.Τα καθαριστικά πρόσθετα είναι υπερβολές μαρκατινγκ, τα ίδια έχουν ολα.Αν και όποτε φτάσει κύλινδρος να περάσει βενζίνη στα λάδια το μοτέρ θα έχει χάσει απόδοση προ πολλού. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 6 λεπτά πριν, primeragt είπε Αν απλά δεν φοράς πρόγραμμα για 100αρα το μόνο που κάνεις όσον αφορά την κατοσταρα είναι να πετάς τα λεφτά της διαφοράς από το παράθυρο. Το μόνο που κάνουν οι αισθητήρες που διατυμπανίζεις είναι να αυξάνουν λίγο αβάνς να αποδώσει καλύτερα ο κινητήρας.Τα καθαριστικά πρόσθετα είναι υπερβολές μαρκατινγκ, τα ίδια έχουν ολα.Αν και όποτε φτάσει κύλινδρος να περάσει βενζίνη στα λάδια το μοτέρ θα έχει χάσει απόδοση προ πολλού. Καταρχάς έχεις μπει σε ignore list μιας και βλέπω έχεις βαλθεί να κοροϊδεύεις ότι γράφω όπου και να γράφω. Οι αισθητήρες είναι σχεδιασμένοι για να προστατεύουν τον κινητήρα . Ένας κινητήρας που αποδίδει καλύτερα και με προστασία, έχει μικρές πιθανότητες να πάθει ζημιά. Βενζινη περνάει στα λάδια ακόμα και σε καινούργιο κινητήρα αν αυτός δεν δουλεύει σωστά. Επίσης συμβαίνει και το αντίθετο , τα λάδια να ανεβαίνουν στο χώρο καύσης και να δημιουργούν μετάκαυσεις και εκρήξεις σε λάθος σημεία καταστρέφοντας καινούργιους κινητήρες. (Σε άλλο θέμα με λάδια θα επεκταθώ καλύτερα) Δεν θα κάτσω να αναλύσω άλλο το τι έγραψα . Εκεί είναι όλα και μπορεί κάποιος να συγκρίνει το τι γράφεις εσυ και τι σχέση έχουν αυτά , με αυτά που έγραψα εγώ. Έγραψα επίσης οτι μια στο τόσο καλο ειναι να μπαίνει βενζίνη με πρόσθετα ή να βάλει κάποιος 100αρα να καθαρίσουν λίγο τα μπεκ και ο θάλαμος καύσης. Δεν έγραψα πουθενά την συνεχόμενη χρήση 100 αρας . Πολύ ασχολήθηκα μαζί σου . Ο καθένας διαβάζει και κρίνει…. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Άλλαξε κάνα ελατήριο στα πιστόνια, μην γράφεις βλακείες. Δεν περνάνε ούτε λάδια στο χώρο καύσης ούτε βενζίνη κάτω από αυτόν στο καρτερ αν δεν υπάρχει χοντρό πρόβλημα στο μοτέρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, primeragt είπε Άλλαξε κάνα ελατήριο στα πιστόνια, μην γράφεις βλακείες. Δεν περνάνε ούτε λάδια στο χώρο καύσης ούτε βενζίνη κάτω από αυτόν στο καρτερ αν δεν υπάρχει χοντρό πρόβλημα στο μοτέρ. Βάλε λάθος λάδια στον κινητήρα ( συνήθως με μεγαλύτερο ιξώδες από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής) και μετά έλα να μου πεις αν περνάνε ή όχι, από καινούργια ελατήρια και βαλβίδες λόγω υπέρ πίεσης…βλακείες γίνονται συνέχεια και για αυτό είμαστε εδώ να τις αναφέρουμε. Βενζινη θα περάσει μια μικρή ποσότητα πάντα γιατί δεν είναι τα ελατήρια πάντα τόσο στεγανά, ιδίως κατά την εκιννηση του κινητήρα που είναι ακόμα κρύος. Δεν ζούμε στον τελειο κόσμο και κοίταξε να μάθεις πέντε πράγματα από φυσική Δευτέρας γυμνασίου γιατί δεν σε τιμά να γράφεις παχιά λόγια. Επεξ/σία 19 Αυγούστου από atheatos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ideal09 Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 32 λεπτά πριν, atheatos είπε 100αρα να καθαρίσουν Με πρόσθετα να το δεχτώ, αλλά υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι τα 5 παραπάνω οκτάνια έχουν "καθαριστικές ιδιότητες; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 3 ώρες πριν, Klausx είπε Καλά από τα κίτρινα έχουν βαρεθεί να αλλάζουν αντλίες τα συνεργεία, τουλάχιστον με ΕΚΟ δεν έχω ακούσει κάτι και ούτε είχα θέμα εδώ και τόσα χρόνια με 98αρα όπως λέω παραπάνω όντως έχει διαφορά, δεν είχα προσέξει ότι την βάζουν σε καλύτερη τιμή Παρασκευή / Σάββατο, καλό αυτό γιατί φοβόμουν ότι θα τους μένει καιρό στις δεξαμενές. Ο γιος μου που είχε κώλυμα και έβαζε συνέχεια πήρε στα χέρια μηχανή τοσο από αυτοκίνητο όσο και από το παπί.Η shell έχει Τρίτη ίδια τιμή με απλή για τις άλλες δεν είμαι σίγουρος.,🤣 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2 ώρες πριν, ideal09 είπε Με πρόσθετα να το δεχτώ, αλλά υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι τα 5 παραπάνω οκτάνια έχουν "καθαριστικές ιδιότητες; Τα έξτρα πρόσθετα καθαρίζουν, όχι τα παραπάνω οκτάνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Εγω παντως, επισης σε παλιο αμαξι, απλα παιρνω ενα καθαριστικο απο το συνεργειο και το βαζω οταν φουλαρω το αμαξι και πριν απο μεγαλο ταξιδι (συνηθως κοντα με το σερβις που ηδη εκανα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george1994 Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Εγώ βάζω καύσιμα από 2 εταιρικά πρατήρια (Shell & AVIN) στην περιοχή μου, κάποτε έβαζα την 98αρα της Shell (με την προσφορά) αλλά το έχω κόψει προ πολλού, κέρδος δεν είχα δει. Αυτό που με εκνευρίζει είναι η προσπάθεια των υπαλλήλων να μου φουλάρουν το αυτοκίνητο με 98αρα ή 100αρα, λέγοντας μου τις γνωστές ιστορίες για περισσότερα χιλιόμετρα ή καθαρότερο κινητήρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 5 ώρες πριν, atheatos είπε Επαναλαμβάνω , τα πρόσθετα που έχει η 100αρα δεν είναι τόσο αθώα. Αν ο κινητήρας δεν έχει χαρτογραφηθεί να καίει την 100αρα σωστά , αυτά θα περάσουν στο λαδι . Κινητήρες που έχουν χαρτογράφηση για 100 άρα αποδίδουν καλύτερα με αυτή . Δεν την καίνε όλοι οι κινητήρες την 100αρα σωστά. Η 100 άρα δεν άναφλεγεται το ίδιο γρήγορα με την 95 άρα. Μπορεί να παραμείνει άκαυστη σε κινητήρα που δεν έχει χαρτογράφηση για αυτή (με μεγαλύτερη προ πορεία κτλ.) Θα συμφωνήσω ότι η γενικευμένη χρήση βενζίνης 100 οκτανίων σε κινητήρες που δεν έχουν σχεδιαστεί για αυτήν εκτός από την άσκοπη οικονομική επιβάρυνση μπορεί να προκαλέσει και προβλήματα λειτουργίας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Σήμερα σε εταιρικό Shell μου είπαν οτι η 98άρα είναι βραδύκαυστη 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου δεν εχει κανενα απολυτως νοημα να βαζεις στα μοτερακια μαζικης παραγωγης, περισσοτερα οκτανια απο αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης. Για 95 το εχει μελετησει, 95 θα βαλεις για τα περι καθαρισμου, εγω πιστευω οτι ειναι πιπες. Αν οντως εκαναν δουλεια, θα μας εξηγουσαν και τι ειναι ειναι αυτα τα περιφημα καθαριστικα, θα το χρησιμοποιουσαν ως ανταγωνιστικο πλεονεκτημα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 18 ώρες πριν, ideal09 είπε Με πρόσθετα να το δεχτώ, αλλά υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι τα 5 παραπάνω οκτάνια έχουν "καθαριστικές ιδιότητες; Τα αριθμός οκτανίων αντιπροσωπεύει την συμπεριφορά ενός καυσίμου και όχι την σύνθεση του. Στις περισσότερες βενζίνες επιτυγχάνεται η συμπεριφορά των 100 οκτανίων με πρόσθετα , τα οποία έχουν και καθαριστικες ιδιότητες. Θα το παρατηρήσεις στις διαφημίσεις κυρίως της Shell και της BP όπου το αναφέρουν ξεκάθαρα για αυτά τα πρόσθετα στις 100αρας τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
αποστόλης Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Προμηθευτής μου πάει κάθε 4μηνο με το αυτοκίνητο του στην Ιταλία. Bmw 5 του 2007 περίπου 2λιτρο ατμοσφαιρικό (νομίζω). Λέει ότι όταν βάζει βενζίνη εκεί είναι σαν να πήρε άλλο αμάξι. Εχει κανείς άλλος εμπειρία από κάτι παρόμοιο? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gakost Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 21 hours ago, atheatos said: Τα πείρακια ( knocking) είναι ανεξέλεγκτες εκρήξεις και συνήθως είναι προ εκρήξεις καυσίμου. Ένας κινητήρας που έχει σχεδιαστεί για 95αρα το έχει προβλέψει αυτό και έχει μικρό αβανς. Με 100αρα δεν θα έχει πρόβλημα σε ένα ευρος λειτουργίας , αλλά αν το μίγμα γίνει αρκετά πλούσιο υπάρχει περίπτωση να μην το κάψει σωστά μιας και θα καθυστερήσει η ανάφλεξη του. Το αποτέλεσμα είναι να περάσουν άκαυστα πρόσθετα στο λαδι και οι τριβές να είναι μεγαλύτερες μετά. Εχεις κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεσαι την συνεχόμενη χρήση 100αρας , αλλά μερικα πράγματα είναι αναπόφευκτα. Κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί να καίνε και 100αρα, συνήθως έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και ελέγχουν το μίγμα με τους αισθητηρες λ και knock. Κάπου έχεις μπερδευτεί. Τι σχέση έχουν τα οκτάνια με το πλούσιο και φτωχό μειγμα; Πως θα περάσει βενζίνη στα λάδια; Αν γίνει αυτό δεν είναι θέμα βενζίνης είναι θέμα κινητήρα. Από τα πιο γνωστά προβληματικά μοτέρ σε αυτό ήταν κάτι honda 1500αρια 14 hours ago, ProponitisTouKanape said: Σήμερα σε εταιρικό Shell μου είπαν οτι η 98άρα είναι βραδύκαυστη Που να ακούσεις και ότι η 95αρα είναι 95% καθαρή και η 100αρα 100% 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα