Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 24/1/2020 στις 6:28 ΜΜ, k_w_t είπε

Ειπαμε και πριν ετσι ηταν παλια... Πριν φυγει η BP απο την Ελλαδα και αγορασουν την επωνυμια της τα ΕΛΠΕ.

Διαβασε και παρακατω που παραδεχτηκα το λαθος μου.... απλα μπηκες για να γραψεις την εξυπναδα σου. ???

Ημαρτον.....

Εγω έγραψα το γεγονος φίλε. Εσυ γράφεις και ανακρίβειες και εξυπναδες.

  • 7 μήνες μετά...
  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα βενζινάδικα της Ελιν που έχουν  την Crystal την βενζίνη ποιο φθηνή υπάρχει περίπτωση να είναι νοθευμένη και μούφα η βενζίνη? (πχ υπάρχουν βενζινάδικα που την έχουν 4 λεπτά διαφορά με την απλή, ενώ συνήθως στα πρατήρια της Ελιν έχει 10 λεπτά διαφορά από την απλή)

Τι παίζει?

Δημοσ.
Στις 24/1/2020 στις 6:50 ΜΜ, papoys1 είπε

Τα παλαιάς κοπής αυτοκίνητα όπως και το δικό μου που φτιάχτηκαν να λειτουργούν με 95 οκτανίων και 100άρα να τους βάλεις (έχω βάλει) :D δεν θα δείς καμία διαφορά παρά μόνο στη τσέπη σου.

Και όμως κάποιοι τους βάζουν π.χ. απλή vpower και νομίζουν ότι οδηγούν ferrari που βλέπουν και στη διαφήμιση που γεμίζει από το πρατήριο της γειτονιάς.

ακριβως ))))

οταν με ζαλιζουν για καλυτερη βενζινη, λεω πως καιει με την ωρα το δικο μου και δεν εχει νοημα

  • Like 1
Δημοσ.

Περισσότερα (ή ακόμα και λιγότερα σύμφωνα με κάποιους) χιλιόμετρα ή/και αύξηση ιπποδύναμης μπορεί να μη δεις σε παλαιότερα αυτοκίνητα, αλλά πιο ήσυχη λειτουργία και πιο σταθερό ρελαντί μπορεί να δεις.

Βέβαια αυτό μπορεί να μην οφείλεται απαραίτητα στην 100άρα, αλλά στη σάπια 95άρα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Η ουσιαστικη διαφορα στο καυσιμο, ειναι οταν βαζεις σε εταιρικα πρατηρια.

Δοκιμαστε να κανετε μερικα γεμισματα με απλη 95αρα σε εταιρικο πρατηριο και δειτε μονοι σας τη διαφορα.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Ψαχνόμουν μήπως αρχίσω να βάζω eko premium 98 έστω ορισμένες φορές

Ένα απλό παλιό 14άρι έχω αλλά σκέφτηκα μήπως τα "χημικά πρόσθετα" που διαφημίζουν κάνουν όντως διαφορά

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Ψαχνόμουν μήπως αρχίσω να βάζω eko premium 98 έστω ορισμένες φορές

Ένα απλό παλιό 14άρι έχω αλλά σκέφτηκα μήπως τα "χημικά πρόσθετα" που διαφημίζουν κάνουν όντως διαφορά

Μη μασάτε το παραμύθι ρε παιδιά. Βενζίνη που σου λένε κάθε Τρίτη , ή Πέμπτη ή Παρασκευή (ανάλογα την εταιρεία) στην τιμή της απλής φυσικά είναι φούσκα , που μπορεί να καταλήξει και επικίνδυνη ανάλογα τα πρόσθετα που ρίχνουν μέσα με τα οπόία δεν έχει σχέση το διυληστήριο αλλά η κάθε εταιρεία.

Δημοσ.

Μιας στο τόσο καλό είναι να βάζεις βενζίνη με πρόσθετα , αλλά όχι συνέχεια. 

59 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Ψαχνόμουν μήπως αρχίσω να βάζω eko premium 98 έστω ορισμένες φορές

Ένα απλό παλιό 14άρι έχω αλλά σκέφτηκα μήπως τα "χημικά πρόσθετα" που διαφημίζουν κάνουν όντως διαφορά

Τα αυτοκίνητα που έχουν αισθητήρα στο ρεζερβουάρ ή ειδική χαρτογράφηση για 100 άρα βενζίνη , έχουν την δυνατότητα να την καινε χωρίς πρόβλημα συνέχεια. Τα υπόλοιπα θα έχουν προβλήματα με συνεχόμενη χρήση 100αρας. Τωρα για την 98αρα ισχύει το ίδιο σε μικρότερο βαθμό. Εξαρτάται τι λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.

Καποια πρόσθετα έχουν καθαριστικης ιδιότητες , που όμως αν περάσουν στο χώρο του λαδιου , μπορεί να καταστρέψουν το λαδι και να κάνουν ζημιά στον κινητήρα. Τα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί για 100αρα φροντίζουν η καύση της να είναι σωστή και να μην μένουν άκαυστα πρόσθετα , που θα αναμιχθούν με το λαδι και θα προκαλέσουν ζημιά.

  • Confused 2
  • Haha 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, atheatos είπε

Μιας στο τόσο καλό είναι να βάζεις βενζίνη με πρόσθετα , αλλά όχι συνέχεια. 

Τα αυτοκίνητα που έχουν αισθητήρα στο ρεζερβουάρ ή ειδική χαρτογράφηση για 100 άρα βενζίνη , έχουν την δυνατότητα να την καινε χωρίς πρόβλημα συνέχεια. Τα υπόλοιπα θα έχουν προβλήματα με συνεχόμενη χρήση 100αρας. Τωρα για την 98αρα ισχύει το ίδιο σε μικρότερο βαθμό. Εξαρτάται τι λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.

Καποια πρόσθετα έχουν καθαριστικης ιδιότητες , που όμως αν περάσουν στο χώρο του λαδιου , μπορεί να καταστρέψουν το λαδι και να κάνουν ζημιά στον κινητήρα. Τα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί για 100αρα φροντίζουν η καύση της να είναι σωστή και να μην μένουν άκαυστα πρόσθετα , που θα αναμιχθούν με το λαδι και θα προκαλέσουν ζημιά.

Tι προβλήματα θα έχεις αν καις συνέχεια 100αρα;Ο κατασκευαστης δίνει αριθμό ελάχιστων οκτανίων ,δεν σου απαγορευει να βάζεις με παραπάνω.Αισθητήρας σε ρεζερβουαρ που αναγνωρίζει την 100αρα;

 

Αν σου περνάει καυσιμο στα λάδια δεν παίζει ρόλο αν είναι 95αρα ή 100αρα.Την ίδια ζημιά θα σου κάνει.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ObeyWario! είπε

Ψαχνόμουν μήπως αρχίσω να βάζω eko premium 98 έστω ορισμένες φορές

Ένα απλό παλιό 14άρι έχω αλλά σκέφτηκα μήπως τα "χημικά πρόσθετα" που διαφημίζουν κάνουν όντως διαφορά

Αν δεν έχεις πρόβλημα με πειράκια με την απλή δεν υπάρχει λόγος, κάνε ένα γέμισμα ή καλύτερα βάλε κάποιο επώνυμο καθαριστικό αφού αλλάξεις πρώτα το φίλτρο καυσίμου!

Εμένα μου έκανε πειράκια πριν 3 χρόνια αφού έχω ανεβάσει λίγο συμπίεση και από τότε βάζω 98αρα ΕΚΟ που φυσικά τα σταμάτησε. Αν δεν κάνεις πολλά χλμ όπως εγώ και μένει στο ρεζερβουάρ για καιρό αξίζει.
 

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Μη μασάτε το παραμύθι ρε παιδιά. Βενζίνη που σου λένε κάθε Τρίτη , ή Πέμπτη ή Παρασκευή (ανάλογα την εταιρεία) στην τιμή της απλής φυσικά είναι φούσκα , που μπορεί να καταλήξει και επικίνδυνη ανάλογα τα πρόσθετα που ρίχνουν μέσα με τα οπόία δεν έχει σχέση το διυληστήριο αλλά η κάθε εταιρεία.

Καλά από τα κίτρινα έχουν βαρεθεί να αλλάζουν αντλίες τα συνεργεία, τουλάχιστον με ΕΚΟ δεν έχω ακούσει κάτι και ούτε είχα θέμα εδώ και τόσα χρόνια με 98αρα όπως λέω παραπάνω όντως έχει διαφορά, δεν είχα προσέξει ότι την βάζουν σε καλύτερη τιμή Παρασκευή / Σάββατο, καλό αυτό γιατί φοβόμουν ότι θα τους μένει καιρό στις δεξαμενές.

Επεξ/σία από Klausx
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Tι προβλήματα θα έχεις αν καις συνέχεια 100αρα;Ο κατασκευαστης δίνει αριθμό ελάχιστων οκτανίων ,δεν σου απαγορευει να βάζεις με παραπάνω.Αισθητήρας σε ρεζερβουαρ που αναγνωρίζει την 100αρα;

 

Αν σου περνάει καυσιμο στα λάδια δεν παίζει ρόλο αν είναι 95αρα ή 100αρα.Την ίδια ζημιά θα σου κάνει.

Επαναλαμβάνω , τα πρόσθετα που έχει η 100αρα δεν είναι τόσο αθώα. Αν ο κινητήρας δεν έχει χαρτογραφηθεί να καίει την 100αρα σωστά , αυτά θα περάσουν στο λαδι . Κινητήρες που έχουν χαρτογράφηση για 100 άρα αποδίδουν καλύτερα με αυτή . Δεν την καίνε όλοι οι κινητήρες την 100αρα σωστά. 

Η 100 άρα δεν άναφλεγεται το ίδιο γρήγορα με την 95 άρα. Μπορεί να παραμείνει άκαυστη σε κινητήρα που δεν έχει χαρτογράφηση για αυτή (με μεγαλύτερη προ πορεία κτλ.)

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 3
  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atheatos είπε

Επαναλαμβάνω , τα πρόσθετα που έχει η 100αρα δεν είναι τόσο αθώα. Αν ο κινητήρας δεν έχει χαρτογραφηθεί να καίει την 100αρα σωστά , αυτά θα περάσουν στο λαδι . Κινητήρες που έχουν χαρτογράφηση για 100 άρα αποδίδουν καλύτερα με αυτή . Δεν την καίνε όλοι οι κινητήρες την 100αρα σωστά. 

Το μόνο που μερικώς ισχύει απο αυτά που γράφεις είναι το "Κινητήρες που έχουν χαρτογράφηση για 100 άρα αποδίδουν καλύτερα με αυτή" .Και αυτό γιατί αν βάλουν λιγότερα οκτάνια θα έχουν πειράκια,άρα θα κόψει το αβάνς  ..........

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Το μόνο που μερικώς ισχύει απο αυτά που γράφεις είναι το "Κινητήρες που έχουν χαρτογράφηση για 100 άρα αποδίδουν καλύτερα με αυτή" .Και αυτό γιατί αν βάλουν λιγότερα οκτάνια θα έχουν πειράκια,άρα θα κόψει το αβάνς  ..........

Τα πείρακια ( knocking) είναι ανεξέλεγκτες εκρήξεις και συνήθως είναι προ εκρήξεις καυσίμου. Ένας κινητήρας που έχει σχεδιαστεί  για  95αρα το έχει προβλέψει αυτό και έχει μικρό αβανς. Με 100αρα   δεν θα έχει πρόβλημα σε ένα ευρος λειτουργίας , αλλά αν το μίγμα γίνει αρκετά πλούσιο υπάρχει περίπτωση να μην το κάψει σωστά μιας και θα καθυστερήσει η ανάφλεξη του. Το αποτέλεσμα είναι να περάσουν άκαυστα πρόσθετα στο λαδι και οι τριβές να είναι μεγαλύτερες μετά.

Εχεις κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεσαι την συνεχόμενη χρήση 100αρας , αλλά μερικα πράγματα είναι αναπόφευκτα. Κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί να καίνε και 100αρα, συνήθως έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και ελέγχουν το μίγμα  με τους αισθητηρες λ και knock.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, atheatos είπε

Τα πείρακια ( knocking) είναι ανεξέλεγκτες εκρήξεις και συνήθως είναι προ εκρήξεις καυσίμου. Ένας κινητήρας που έχει σχεδιαστεί  για  95αρα το έχει προβλέψει αυτό και έχει μικρό αβανς. Με 100αρα   δεν θα έχει πρόβλημα σε ένα ευρος λειτουργίας , αλλά αν το μίγμα γίνει αρκετά πλούσιο υπάρχει περίπτωση να μην το κάψει σωστά μιας και θα καθυστερήσει η ανάφλεξη του. Το αποτέλεσμα είναι να περάσουν άκαυστα πρόσθετα στο λαδι και οι τριβές να είναι μεγαλύτερες μετά.

Εχεις κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεσαι την συνεχόμενη χρήση 100αρας , αλλά μερικα πράγματα είναι αναπόφευκτα. Κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί να καίνε και 100αρα, συνήθως έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και ελέγχουν το μίγμα  με τους αισθητηρες λ και knock.

Δεν βάζω 100αρα,απλή βάζω στο ένα αμάξι και ντίζελ στο άλλο.

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα και φτάνεις σε λάθος συμπεράσματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο «παλιό 14αρι», δεν νομίζω να ασχολήθηκε ο κατασκευαστής να καίει και 100αρα . 98αρα μπορεί αλλά εγώ θα είχα τις επιφυλάξεις μου.

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν βάζω 100αρα,απλή βάζω στο ένα αμάξι και ντίζελ στο άλλο.

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα και φτάνεις σε λάθος συμπεράσματα.

Δεν νομίζω ότι αναφερόμουν στο δικό σου αμαξι. … Θα προτιμήσω τα μπερδεμένα πράγματα και τα λάθος συμπεράσματα, απο το να κάνω τα  εύκολα , δύσκολα.

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...