Razor_7 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ποιό θα προτείνατε αν είχατε να διαλέξετε ανάμεσα σε αυτά τα δύο; Τα σκέφτομαι σαν εναλλακτική αν δεν κάτσει το deal με ένα opel. Μη μου πείτε "ΚΑΝ1 ΑΠ τΑ 2!!!!111!" Έστω ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλλη εναλλακτική, ποιό από τα δύο θα διαλέγατε και γιατί; Μιλάμε για μοντέλα '06-'09 μεταχειρισμένα. Metrics που με ενδιαφέρουν: - Αξιοπιστία/ Κόστος επισκευής/ Ανταλλακτικών - Κατανάλωση [ Και ασφάλεια βεβαίως αλλά από Εuroncap φαίνονται 4στερα και τα δύο, ίσως οριακά καλύτερο το C3] Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2020 από Razor_7
thanasisxask Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Είναι δεκαετίας και βάλε οπότε τα ανταλλακτικά θα είναι φτηνά και στα δύο. Πάρε οποίο σου αρέσει και όχι με βάση την αξιοπιστία-κατανάλωση. 1
Krepalidis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Grande Punto δεν βγάζει βλάβες ο 1250 ατμόσφαιρα αλλά είναι σχετικά ψόφιος. Τσεκαρε κολωνα τιμονιού και αλλαγές σασμάν σε 2α, 3η. Οι γρύλοι παραθύρων επίσης είναι ευαίσθητοι αλλά φτηνοί στην επισκευή. Το C3 πριν το 2010 δεν το έχω οδηγήσει.
antonis_peros Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 C3 1400cc του 2006 με τους 69 νομίζω ίππους έχει ακόμα η μητέρα μου με λίγο περισσότερα από 240.000 χιλιόμετρα και είναι γενικά ευχαριστημένη. Βλαβη σοβαρή στα τόσα χρόνια έπαθε μόνο μια φορά που από λάθος του τότε μηχανικού μας δεν είχε αλλάξει τον εσωτερικό ιμάντα της μηχανής με αποτέλεσμα να σπάσει και να πάρει μαζί του βαλβίδες και ζημιές στους κυλίνδρους και πιστονια. Περα από αυτό μόνο τα σέρβις του κάνει το αυτοκίνητο και ακόμα το κυκλοφορούν κανονικά. Να σημειώσω οτι ο μόνος νορμάλ οδηγός σε αυτό το αμάξι είναι η μητέρα μου. Ο πατέρας μου και εγώ (πιτσιρίκι τότε) του πίναμε το αίμα, μέχρι που σοβαρευτήκαμε 😛. 1
donblunts Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 11 ώρες πριν, Krepalidis είπε Grande Punto δεν βγάζει βλάβες ο 1250 ατμόσφαιρα αλλά είναι σχετικά ψόφιος. Τσεκαρε κολωνα τιμονιού και αλλαγές σασμάν σε 2α, 3η. Οι γρύλοι παραθύρων επίσης είναι ευαίσθητοι αλλά φτηνοί στην επισκευή. Το C3 πριν το 2010 δεν το έχω οδηγήσει. Εγκυκλοπαιδικά, την κολώνα του τιμονιού, σαν υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου, πως μπορείς να την τσεκάρεις;
babisskg Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Στις 19/1/2020 στις 12:23 ΜΜ, Razor_7 είπε Ποιό θα προτείνατε αν είχατε να διαλέξετε ανάμεσα σε αυτά τα δύο; Τα σκέφτομαι σαν εναλλακτική αν δεν κάτσει το deal με ένα opel. Μη μου πείτε "ΚΑΝ1 ΑΠ τΑ 2!!!!111!" Έστω ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλλη εναλλακτική, ποιό από τα δύο θα διαλέγατε και γιατί; Μιλάμε για μοντέλα '06-'09 μεταχειρισμένα. Metrics που με ενδιαφέρουν: - Αξιοπιστία/ Κόστος επισκευής/ Ανταλλακτικών - Κατανάλωση [ Και ασφάλεια βεβαίως αλλά από Εuroncap φαίνονται 4στερα και τα δύο, ίσως οριακά καλύτερο το C3] Θα πω για το C3 , είναι αρκουντως πιο αξιόπιστο από το Punto , να θυμάστε ότι έχει μικροπροβλήματα σε ότι αφορά τα ρεύματα γενικά . Πλεξούδα , μπουτον μίζας , κάπου εκεί , αν βγει καμιά αντλία καυσίμου μην πάτε αμέσως για αλλαγή , δώστε κάνα δύο από κάτω , εκεί που είναι το ρεζερβουάρ , το ηλεκτρικό κύκλωμα την αφήνει κάποιες φορές από ρεύμα . Αν πρόκειται για το 8βαλβιδο 14αρι είναι καλός κινητήρας που έχει φορεθεί σε πολλά μοντέλα του group . Καλή επιτυχία . 1
tzampatzis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Αν εννοείς το C3 πρώτης γενιάς (μοντέλο 2002 - 2009 δηλαδή) vs Grande Punto (μοντέλο 2006-?), τότε σίγουρα θα προτιμούσα το Fiat. Και το Grande Punto είχε πάρει 5 αστέρια το 2006 όταν είχε βγει, σε σχέση με τα 4 αστέρια του C3 το 2002.
Krepalidis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 10 ώρες πριν, donblunts είπε Εγκυκλοπαιδικά, την κολώνα του τιμονιού, σαν υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου, πως μπορείς να την τσεκάρεις; Καλή ερώτηση! Τα Fiat συνήθως έχουν μέτρια ελαφρύ τιμόνι που γίνεται πούπουλο με το κουμπί city. Αν είναι βαρύτερο το τιμόνι, χωρίς το city ενεργοποιημενο, είναι ενδεχομένως ένδειξη ότι η υποβοήθηση τιμονιού είναι στα τελευταία της. Πρακτικά χώρις την υποβοήθηση θα έχεις παλιάς κοπής μηχανικό τιμόνι που θα είναι βαρύ ιδίως στο παρκάρισμα από τέρμα αριστερά σε τέρμα δεξιά ή αντίστροφα. Θα σφίγγεις μπράτσα κατά κάποιον τρόπο οπότε θα παρκάρεις Κατι ανάλογο αρχίζει να γίνεται με το οπελ που οδηγώ.
Razor_7 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ήξερα ότι θα πάει η συζήτηση στο grande, γι' αυτό είπα ο,τι είπα στο πρώτο πόστ. @babisskg σε ποιό αναφέρεσαι για τα προβλήματα αυτά, στο C3? Λέγοντας 14άρι αν εννοείς τα κυβικά ναι τέτοιο είναι. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2020 από Razor_7
babisskg Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 4 ώρες πριν, Razor_7 είπε Ήξερα ότι θα πάει η συζήτηση στο grande, γι' αυτό είπα ο,τι είπα στο πρώτο πόστ. @babisskg σε ποιό αναφέρεσαι για τα προβλήματα αυτά, στο C3? Λέγοντας 14άρι αν εννοείς τα κυβικά ναι τέτοιο είναι. Το γράφω ήδη πως πρόκειται για το C3 .
blade01 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Aν το c3 ειναι το 8-λβιδο ειναι τρομερά αξιόπιστο χωρις σοβαρές βλαβες σε κινητήρα. Ο κινητήρας πάει άνετα 250-300,000χλμ χωρίς σοβαρές βλαβες. (εκτος κ αν το είχε πριν κανένας... σιδεροφάγος!) Μονο μικρες βλαβες σε ηλεκτρικα. φθηνες γενικα ομως.. (η πιο ακριβη νομιζω αισθητηρα λ - 150ευρω μετα τις 100.000) Προσωπικη εμπειρία απο saxo k 206 με τον ιδιο 8βαλβιδο κινητηρα,, Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2020 από blade01
Razor_7 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 24/1/2020 στις 9:27 ΜΜ, blade01 είπε Καλησπέρα. Aν το c3 ειναι το 8-λβιδο ειναι τρομερά αξιόπιστο χωρις σοβαρές βλαβες σε κινητήρα. Ο κινητήρας πάει άνετα 250-300,000χλμ χωρίς σοβαρές βλαβες. (εκτος κ αν το είχε πριν κανένας... σιδεροφάγος!) Μονο μικρες βλαβες σε ηλεκτρικα. φθηνες γενικα ομως.. (η πιο ακριβη νομιζω αισθητηρα λ - 150ευρω μετα τις 100.000) Προσωπικη εμπειρία απο saxo k 206 με τον ιδιο 8βαλβιδο κινητηρα,, Το σημειωμένο με κόκκινο είναι , άρα για να μην αναφέρεται καθόλου το 16V είναι 8 βάλβιδο λογικά (?) Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από Razor_7
blade01 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) ναι αυτο ειναι το 8βλβιδο με 75 hp. η καταναλωση του ειναι λιγο παραπανω.. μ.ο. στο 6,5 περιπου. τωρα απο επιδοσεις παει καλα στο δρομο, ικανοποιητικα αλλα δε συγκρινετε με το 16v των 90hp το οποιο ειναι καλό, αλλα οχι τοσο αξιοπιστο σαν το 8v... Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από blade01 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα