slavena Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Λοιπόν, την τρίτη πήρα ένα μεταχειρισμένο swift '14 πετρέλαιο (απο αντιπροσωπεία/ ελληνικό). Πριν το πάρω, το πήγα στο μηχανικό και μου είπε μονο πως είχε ένα θέμα με την αντλία πετρελαίου και τον αισθητήρα προθέρμανσης. Αυτά αλλάχθηκαν από την αντιπροσωπεία που τα πήρα και υποτίθεται το αμάξι είναι οκ. Σήμερα (Σάββατο) παρατήρησα πως έχει λίγα λάδια από κάτω σε φάση σταγονίτσες μαζεμένες, όχι καμία διαρροή λίμνη και ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι ανησυχητικό. Κρατήστε το ότι στράφηκα σε suzuki γιατί όλοι λένε οτι είναι σκυλιά στο χρόνο τα ιαπωνικά σε σχέση με τα ευρωπαϊκά. Για το story, δε τα καίει ο κινητήρας, δε ντουμανιάζει δηλαδή το αμάξι εν κινήσει ούτε φαίνεται λερωμένος στο εσωτερικό του. Μου είπαν ότι ίσως να έχει χαλαρώσει η "τάπα κατω απο'κει που μπαίνουν τα λάδια" IMG_0093.HEIC
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Απο κάτω βγαίνουν τα λάδια ,απο πάνω μπαίνουν.Και γιατί δεν την έσφιξαν την τάπα;Σίγουρα είναι λάδια και όχι πετρέλαιο ή βαλβολινες;Εσύ έπεσες απο κάτω να δεις απο που στάζει; 1
georgeγ Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 αν δεν ειναι εμφανες απο που σταζει πλυσιμο σε πλυντηριο του αυτοκινητου απο κατω ,ελεγχεις και βλεπεις απο που εχει διαρροη...το "ισως να εχει χαλαρωσει η ταπα" μια δικαιολογια ηταν για να σε ξεφορτωθουν
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, slavena είπε γιατί όλοι λένε οτι είναι σκυλιά στο χρόνο τα ιαπωνικά σε σχέση με τα ευρωπαϊκά. Αυτό δεν το λένε όλοι,αλλά κάποιοι κολλημενοι εδώ μέσα, ναι πολλά μοντέλα είναι όντως σκυλιά,αλλά όχι πως δεν έχει και πολλά ευρωπαϊκά που είναι πιο σκυλια.Μην συγκρίνεις αμάξια με βάση τη χώρα προέλευσης αλλά συγκεκριμένα μοντέλα συγκεκριμένης χρονολογίας,εκεί υπάρχουν πολλές διαφορές από μοντέλο σε μοντέλο. Για τα λάδια,σου απάντησαν πιο πάνω. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2020 από jmmys
ideal09 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Μπορεί να άλλαξαν λάδια και να χύθηκαν στη ποδιά και να στάζει από κει. Αν χαλάρωσε η βίδα απαράδεκτο, αν την βαλάνε στραβά και φάγανε τις βολτες του καρτερ ακομα χειρότερο. Αν στα εκαιγε θα ειχες θεμα με το dpf. 15 ώρες πριν, slavena είπε Λοιπόν, την τρίτη πήρα ένα μεταχειρισμένο swift '14 πετρέλαιο (απο αντιπροσωπεία/ ελληνικό). Πριν το πάρω, το πήγα στο μηχανικό και μου είπε μονο πως είχε ένα θέμα με την αντλία πετρελαίου και τον αισθητήρα προθέρμανσης. Αυτά αλλάχθηκαν από την αντιπροσωπεία που τα πήρα και υποτίθεται το αμάξι είναι οκ. Σήμερα (Σάββατο) παρατήρησα πως έχει λίγα λάδια από κάτω σε φάση σταγονίτσες μαζεμένες, όχι καμία διαρροή λίμνη και ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι ανησυχητικό. Κρατήστε το ότι στράφηκα σε suzuki γιατί όλοι λένε οτι είναι σκυλιά στο χρόνο τα ιαπωνικά σε σχέση με τα ευρωπαϊκά. Για το story, δε τα καίει ο κινητήρας, δε ντουμανιάζει δηλαδή το αμάξι εν κινήσει ούτε φαίνεται λερωμένος στο εσωτερικό του. Μου είπαν ότι ίσως να έχει χαλαρώσει η "τάπα κατω απο'κει που μπαίνουν τα λάδια" IMG_0093.HEIC 2 MB · 23 downloads
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Σιγουρα το swift είναι made in japan και όχι made in Hungary? https://en.wikipedia.org/wiki/Magyar_Suzuki
meletis_m Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2020 Το καλύτερο όπως γράφτηκε είναι πλύσιμο και αφαίρεση ποδιάς για λίγο καιρό να δείς θα ξαναδείς διαρροή ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα