panther_512 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Για μένα το Νο1 ήταν το Xenoblade Chronicles 1 μέχρι που βγήκε το Witcher 3. Γενικά λατρεύω old-school party-based RPGs και JRPGS. Κάτι Baten Kaitos, Chrono Trigger, Skies of Arcadia από JRPGs, αλλά και Albion (ιδιαίτερη περίπτωση), Fallout 2, Lands of Lore το πρώτο, Dragon Age Origins, ΚΟΤΟR, μου έχουν μείνει χαραγμένα στη μνήμη. 1
Fotis13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Dark souls ,Witcher 3 Και αν πιασουμε τα mmoRPG το Lineage , παντα θα ειναι το lineage με δραματικη διαφορα απο ολα τα αλλα, κυριως λογω του hardcore pvp. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2020 από Fotis13 1
Moderators Malthador Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 9 hours ago, ikaruga24 said: Προσωπικά δεν θα κάνω το λάθος να θεωρήσω rpg τα πάντα όλα όπως κάνουν κάποιοι με τον ορισμό του φίλου. Ένας γρήγορος διαχωρισμός στο τι είναι RPG και τι όχι είναι ο εξής: αν χρειάζεται αντανακλαστικά/σημάδι/ταχύτητα, τότε πιθανότατα δεν είναι RPG. Αν χρειάζεται αριθμητικές πράξεις, τότε είναι RPG. 2
Edel Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Fotis13 είπε Dark souls ,Witcher 3 Και αν πιασουμε τα mmoRPG το Lineage , παντα θα ειναι το lineage με δραματικη διαφορα απο ολα τα αλλα, κυριως λογω του hardcore pvp. Τα mass pvp sieges του lineage είναι συγκλονιστικη αξέχαστη παιχνιδικη εμπειρία. Παίρναμε aden και παμηγυριζαμε σα τρελοί 2
Skywalker333 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 ζόρικη ερωτηση, τι να πρωτοπεις. Σε μια πολυ πρόχειρη λίστα: Fallout 2 Divinity: Original Sin 2 Baldur's Gate 2 Might & Magic 6 Final Fantasy 5 Chrono Trigger Mass Effect 1 Morrowind Kotor Ultima Underworld Wizardry 8 Betrayal at Krondor
xavier Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 8 ώρες πριν, Malthador είπε Ένας γρήγορος διαχωρισμός στο τι είναι RPG και τι όχι είναι ο εξής: αν χρειάζεται αντανακλαστικά/σημάδι/ταχύτητα, τότε πιθανότατα δεν είναι RPG. Αν χρειάζεται αριθμητικές πράξεις, τότε είναι RPG. οποτε τα diabloειδη τα θεωρεις rpg? τα witcher επίσης με τον ορισμο σου θα επρεπε να ειναι εκτος....το ffxv δεν το επαιξα, αλλα εχω την εντυπωσει οτι και αυτο actionφερνει απο το ντεμο που θυμαμαι...Προφανως δεν λεω οτι ειναι ολα ιδια, εχει και μηλα εχει και πορτοκαλια....Καταλαβαινω και τον αντιλογο, μια και ετσι οπως το παω εγω, γιατι να μη θεωρησεις και το god of war, rpg... Γενικα ειμαι υπερ του αυτοπροσδιορισμου, είναι οτι δηλώνουν.... 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Π Στις 19/1/2020 στις 4:03 ΜΜ, Malthador είπε Τα Soulsborne στην καλύτερη περίπτωση είναι Action-RPG, αλλά και πάλι στο περίπου. Είναι πολύ heavy-based επάνω στο άμεσο gameplay και είναι τέρμα γραμμικά. Παιδιά, περί του αν τα Dark Souls είναι rpg ή όχι. Συμφωνώ ότι δεν έχουν στορυ, ή επιλογές που επηρεάζουν το αποτέλεσμα του σεναρίου. Αυτό ομως είναι προϋπόθεση για να είναι κάτι rpg; Απο εκει και πέρα, θα συμφωνούσα με την αποψη σας (οπως και με κάθε αποψη), φτάνει να βασίζεται στην πραγματικότητα... [Να σημειώσω ότι όσα πω αφορούν τα Dark Souls 1&2 & όχι τα soulsborne γενικως, μιας και απο τη μια είναι διαφορετικό παιχνίδι το Bloodborne, αλλά και επειδή μιλαω μόνο για παιχνίδια που έχω τελειώσει ώστε να έχω σαφη άποψη, και αυτά είναι τα δυο που έχω τελειώσει] Έχω δυο ενστάσεις λοιπόν: 1. Το «τέρμα γραμμικά» που το είδες;!; Open world είναι και μάλιστα με πανέξυπνο level design -και απο ότι θυμάμαι χωρίς σχεδόν ούτε ένα load ανάμεσα στους κόσμους... Απλά αντί για ανοιχτούς χώρους εχει μονοπάτια και «λαβυρυνθοειδες» διαδρόμους που ενώνουν τους κόσμους. Αν το «γραμμικό» το εννοείς υπό την έννοια του ότι δεν εχει (αν και σε αρκετές περιπτώσεις, εχει -αν είχα χρόνο θα καθόμουν να σου γράψω συγκεκριμένα τα levels αυτά, που είναι πάνω απο τα μισά) λιβάδια τύπου Skyrim, ή μεγάλους χώρους, οκ δεκτό αλλά και πάλι δεν είναι το «γραμμικό» η σωστή λέξη...Open world είναι ξεκάθαρα. 2. Το άλλο που λέει καποιος απο πάνω περί του ότι στα soulsborne «δεν έχει σημασία το level ή το equipment», πως προκύπτει;;... Αυτομάτως σκέφτομαι ότι δεν εχει παίξει αρκετά ή δεν εχει παίξει σωστά οποιος το λέει... Πληροφοριακά, είναι απο τα rpg που παίζουν απολύτως ουσιαστικό και πολύ σημαντικό ρολο, τόσο το level όσο και το equipment ώστε να προχωρήσεις. Επίσης βλέπεις πραγματική διαφορά όταν αυξάνεις το ένα και αλλάζεις το άλλο... Περισσότερη απο κάθε rpg που θυμάμαι... Οσο για το action του θέματος, αφού υπάρχει το Stamina, που περιορίζει το συνεχές «κοπάνημα» και το αλμα (ενοχλητικό σε παιχνίδια τύπου Skyrim) και προσομοιώνει και την κούραση απο το να χρησιμοποιείς κάποιο όπλο, δεν βρίσκω κάτι λαθος με αυτό. Μάλιστα αυξάνει και το ρεαλισμο.. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2020 από TheGrisGrisMan 1
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, xavier είπε οποτε τα diabloειδη τα θεωρεις rpg? τα witcher επίσης με τον ορισμο σου θα επρεπε να ειναι εκτος....το ffxv δεν το επαιξα, αλλα εχω την εντυπωσει οτι και αυτο actionφερνει απο το ντεμο που θυμαμαι...Προφανως δεν λεω οτι ειναι ολα ιδια, εχει και μηλα εχει και πορτοκαλια....Καταλαβαινω και τον αντιλογο, μια και ετσι οπως το παω εγω, γιατι να μη θεωρησεις και το god of war, rpg... Γενικα ειμαι υπερ του αυτοπροσδιορισμου, είναι οτι δηλώνουν.... Εύκολο να μπερδευτείς μεταξύ των δυο μιας και τα mechanics στην επιφάνεια πράγματι δίνουν προβάδισμα στο Diablo περισσότερο από το Witcher. Ομως, εδώ έχουμε μια ιδιάζουσα και ειδοποιό διαφορά. Το Diablo είναι ένα παιχνίδι με stats το οποίο όμως είναι στημένο γύρω από την λούπα σε πολύ πρωταρχικό σχεδιαστικό επίπεδο. Δεν έχει κανένα επιπλέον βάθος. Ομοίως και για όλα τα παιχνίδια του είδους. Το εκάστοτε βάθος του Diablo(ειδές) περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στο character development. Το Witcher παρόλο που είναι real time η μάχη του είναι εξαιρετικά επιφανειακή και πανεύκολη και βασίζεται κατά 90% στα στατιστικά του χαρακτήρα και 10% στα δικά σου αντανακλαστικά ειδικά στις μεγαλύτερες δυσκολίες. Επιπλέον έχουμε και τον σχεδιασμό του κόσμου, της ιστορίας και όλα τα υπόλοιπα υποσυστήματα που, αν θέλεις, νομοθετούν στο ότι ένα παιχνίδι είναι κλασσικό RPG βιντεοπαιχνίδι. Μπορούμε να βάλουμε και την σειρά Tales of εδώ πέρα καθώς ναι μεν η μάχη είναι real time και έχει μια υποτυπώδες απαίτηση στο να μην είσαι βουκολικός στην ώρα της μάχης αλλά το πραγματικό παιχνίδι το κάνουν τα νούμερα. Για να καταλάβεις πόσο εύκολα μπορώ να σου στρεβλώσω τα λεγόμενα σου θα σου κάνω την εξής ερώτηση. Είναι το Toca Race Driver ένα RPG παιχνίδι ή όχι; Πρέπει να φτιάξεις χαρακτήρα, να μεγαλώσεις τα stats σου, να κάνεις τις συμφωνίες σου με τα guild σου και τα quest τους. Αρα λοιπόν είναι το παιχνίδι RPG; 1
Moderators Malthador Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Κατ' αρχάς, το character progression δεν αρκεί για να θεωρείται ένα game RPG. Τα Arkham games δεν είναι RPG's και τα τελευταία Tomb Raider δεν είναι RPG's. Θεωρώ ότι συμφωνούμε όλοι σε αυτό. Από εκεί και πέρα: 1 hour ago, xavier said: οποτε τα diabloειδη τα θεωρεις rpg? τα witcher επίσης με τον ορισμο σου θα επρεπε να ειναι εκτος....το ffxv δεν το επαιξα, αλλα εχω την εντυπωσει οτι και αυτο actionφερνει απο το ντεμο που θυμαμαι...Προφανως δεν λεω οτι ειναι ολα ιδια, εχει και μηλα εχει και πορτοκαλια....Καταλαβαινω και τον αντιλογο, μια και ετσι οπως το παω εγω, γιατι να μη θεωρησεις και το god of war, rpg... Τα Diablo-clones ανήκουν σε μία συγκεκριμένη υποκατηγορία των RPG's, στα Action RPG's. Είναι τέρμα γραμμικά, δεν έχουν επιλογές, διαλόγους και δεν επηρεάζεται το σύμπαν από τις επιλογές που κάνεις. Δεν τα θεωρώ ακριβώς RPG's, ωστόσο είναι πιο κοντά σε αυτό που έχω στο μυαλό μου μιας και έχουν βάθος στο character development, έχουν μπόλικη εξερεύνηση και σίγουρα δεν χειρίζεσαι ευθέως τον χαρακτήρα, ξερά κλικς κάνεις. Τα Witcher ή τα Gothic είναι ο ορισμός του RPG, σε καμία περίπτωση δεν βασίζονται στο skill του παίκτη, πρέπει να έχεις φτάσει σε ένα κάποιο level για να μπορέσεις να τα τερματίσεις. Το FFXV με πέτυχε σε σύγχηση, μιας και απέχει πολύ από τα J-RPG's (άλλη υποκατηγορία με άλλα χαρακτηριστικά) που περίμενα να είναι, αλλά ναι, στο τέλος της ημέρας κι αυτό RPG το θεωρώ. To GoW σε καμία περίπτωση δεν είναι RPG, game που ξεκλειδώνεις combos μέσω leveling εννοείται ότι είναι βασισμένο στο skill του παίκτη. 27 minutes ago, TheGrisGrisMan said: Παιδιά, περί του αν τα Dark Souls είναι rpg ή όχι. Συμφωνώ ότι δεν έχουν στορυ, ή επιλογές που επηρεάζουν το αποτέλεσμα του σεναρίου. Αυτό ομως είναι προϋπόθεση για να είναι κάτι rpg; Είπα, κατά την γνώμη μου για να θεωρείται ένα game RPG θα πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο από τα τρία στοιχεία: (α) ιστορία/πλοκή, (β) επιρροή μέσω των επιλογών και (γ) έμμεσο gameplay. Δεν είναι κάποια καθολική αλήθεια, η άποψή μου είναι που την έχω σχηματίσει παίζοντας τόνους RPG και όχι μόνο σε πισί/κονσόλα, αλλά και σε τραπέζι. 30 minutes ago, TheGrisGrisMan said: 1. Το «τέρμα γραμμικά» που το είδες;!; Open world είναι και μάλιστα με πανέξυπνο level design -και απο ότι θυμάμαι χωρίς σχεδόν ούτε ένα load ανάμεσα στους κόσμους... Απλά αντί για ανοιχτούς χώρους εχει μονοπάτια και «λαβυρυνθοειδες» διαδρόμους που ενώνουν τους κόσμους. Αν το «γραμμικό» το εννοείς υπό την έννοια του ότι δεν εχει (αν και σε αρκετές περιπτώσεις, εχει -αν είχα χρόνο θα καθόμουν να σου γράψω συγκεκριμένα τα levels αυτά, που είναι πάνω απο τα μισά) λιβάδια τύπου Skyrim, ή μεγάλους χώρους, οκ δεκτό αλλά και πάλι δεν είναι το «γραμμικό» η σωστή λέξη...Open world είναι ξεκάθαρα. Εντάξει δεν το έθεσα σωστά μάλλον, εννοούσα γραμμικό υπό την έννοια του σεναρίου. Δεν θα αλλάξει κάτι συνταρακτικό στο σύμπαν αν αλλάξεις path. 32 minutes ago, TheGrisGrisMan said: 2. Το άλλο που λέει καποιος απο πάνω περί του ότι στα soulsborne «δεν έχει σημασία το level ή το equipment», πως προκύπτει;;... Αυτομάτως σκέφτομαι ότι δεν εχει παίξει αρκετά ή δεν εχει παίξει σωστά οποιος το λέει... Πληροφοριακά, είναι απο τα rpg που παίζουν απολύτως ουσιαστικό και πολύ σημαντικό ρολο, τόσο το level όσο και το equipment ώστε να προχωρήσεις. Επίσης βλέπεις πραγματική διαφορά όταν αυξάνεις το ένα και αλλάζεις το άλλο... Περισσότερη απο κάθε rpg που θυμάμαι... Οσο για το action του θέματος, αφού υπάρχει το Stamina, που περιορίζει το συνεχές «κοπάνημα» και το αλμα (ενοχλητικό σε παιχνίδια τύπου Skyrim) και προσομοιώνει και την κούραση απο το να χρησιμοποιείς κάποιο όπλο, δεν βρίσκω κάτι λαθος με αυτό. Μάλιστα αυξάνει και το ρεαλισμο.. Level, equipment και οτιδήποτε συναφές είναι τριτοτέταρτης σημασίας στα Soulsborne games. Αν μάθεις να βγάζεις ripostes το τερματίζεις και ξεβράκωτος level 1. Ο ορισμός του skill-based game. Φυσικά μπορείς να grindάρεις και να φτάσεις level 200, γίνονται περίπατος έτσι, αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να παίζεις. --------------------------------- Εννοείται ότι όλα τα games που ανέφερα παραπάνω είναι παιχνιδάρες που πρέπει όλοι να παίξουν τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους. Τα Soulsborne και οι κλώνοι τους για μένα είναι έρωτας. Αλλά RPG δεν είναι.
TheGrisGrisMan Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, Malthador είπε Κατ' αρχάς, το character progression δεν αρκεί για να θεωρείται ένα game RPG. Τα Arkham games δεν είναι RPG's και τα τελευταία Tomb Raider δεν είναι RPG's. Θεωρώ ότι συμφωνούμε όλοι σε αυτό. Από εκεί και πέρα: Τα Diablo-clones ανήκουν σε μία συγκεκριμένη υποκατηγορία των RPG's, στα Action RPG's. Είναι τέρμα γραμμικά, δεν έχουν επιλογές, διαλόγους και δεν επηρεάζεται το σύμπαν από τις επιλογές που κάνεις. Δεν τα θεωρώ ακριβώς RPG's, ωστόσο είναι πιο κοντά σε αυτό που έχω στο μυαλό μου μιας και έχουν βάθος στο character development, έχουν μπόλικη εξερεύνηση και σίγουρα δεν χειρίζεσαι ευθέως τον χαρακτήρα, ξερά κλικς κάνεις. Τα Witcher ή τα Gothic είναι ο ορισμός του RPG, σε καμία περίπτωση δεν βασίζονται στο skill του παίκτη, πρέπει να έχεις φτάσει σε ένα κάποιο level για να μπορέσεις να τα τερματίσεις. Το FFXV με πέτυχε σε σύγχηση, μιας και απέχει πολύ από τα J-RPG's (άλλη υποκατηγορία με άλλα χαρακτηριστικά) που περίμενα να είναι, αλλά ναι, στο τέλος της ημέρας κι αυτό RPG το θεωρώ. To GoW σε καμία περίπτωση δεν είναι RPG, game που ξεκλειδώνεις combos μέσω leveling εννοείται ότι είναι βασισμένο στο skill του παίκτη. Είπα, κατά την γνώμη μου για να θεωρείται ένα game RPG θα πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο από τα τρία στοιχεία: (α) ιστορία/πλοκή, (β) επιρροή μέσω των επιλογών και (γ) έμμεσο gameplay. Δεν είναι κάποια καθολική αλήθεια, η άποψή μου είναι που την έχω σχηματίσει παίζοντας τόνους RPG και όχι μόνο σε πισί/κονσόλα, αλλά και σε τραπέζι. Εντάξει δεν το έθεσα σωστά μάλλον, εννοούσα γραμμικό υπό την έννοια του σεναρίου. Δεν θα αλλάξει κάτι συνταρακτικό στο σύμπαν αν αλλάξεις path. Level, equipment και οτιδήποτε συναφές είναι τριτοτέταρτης σημασίας στα Soulsborne games. Αν μάθεις να βγάζεις ripostes το τερματίζεις και ξεβράκωτος level 1. Ο ορισμός του skill-based game. Φυσικά μπορείς να grindάρεις και να φτάσεις level 200, γίνονται περίπατος έτσι, αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να παίζεις. --------------------------------- Εννοείται ότι όλα τα games που ανέφερα παραπάνω είναι παιχνιδάρες που πρέπει όλοι να παίξουν τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους. Τα Soulsborne και οι κλώνοι τους για μένα είναι έρωτας. Αλλά RPG δεν είναι. Οκ με καλύπτουν οι διευκρινίσεις... Btw θεωρω ότι και οι δυο είναι σωστοί τρόποι για να παιξει καποιος τα dark souls. Βασικά αν δεν το παιξει καποιος ΚΑΙ με τους δυο τρόπους, τοτε εχει χάσει κομμάτι της απόλαυσης που προσφέρουν. Είναι RPG στην πρώτη ανάγνωση και μπορεί να γίνει κανονικό ...beat em up στην συνέχεια. Τωρα δεν θα μπω στη διαδικασία να συζητήσω τι θεωρεί ο καθενας rpg, η αν κάποιο game είναι ή δεν είναι...δεν εχει και νόημα άλλωστε. Μου αρκεί που συμφωνούμε στο ότι είναι παιχνιδάρες 😊 Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2020 από TheGrisGrisMan
najinblue3 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Στις 19/1/2020 στις 6:56 ΠΜ, Malthador είπε Είναι λίγο ξεχειλωμένος ο όρος RPG στις μέρες μας. Μέχρι και η κουτσή Μαρία βάζει character progression στο game της για να το πει RPG, πράγμα που προφανώς δεν αρκεί. Για εμένα ένα RPG πρέπει, εκτός από ανάπτυξη χαρακτήρα (εννοώντας όλο το πακέτο, skills, stats, crafting, equipment, όλα αυτά), να έχει τουλάχιστον άλλα δύο από τα εξής τρία elements για να χαρακτηρίζεται RPG: Σοβαρό σενάριο, διαλόγους και πλοκή. Ένα RPG διηγείται μια ιστορία και την διηγείται δίνοντας βήμα στον παίκτη να την βιώσει μέσω της αλληλεπίδρασης με τους άλλους NPC's του game. Γι' αυτό οι επιλογές στους διαλόγους δεν θα πρέπει να είναι της μορφής «Intimidate/Joke/Love» θα πρέπει να σου περιγράφει αναλυτικά την κάθε γραμμή διαλόγου για να μπαίνεις στο πετσί του ρόλου. Επιλογές που να έχουν αντίκτυπο στο σύμπαν του game. Σε ένα RPG ο χαρακτήρας που υποδύεσαι είναι το κέντρο του σύμπαντος που περιγράφει το game και μέσω αυτού του εργαλείου οι επιλογές σου παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση της ιστορίας, ακόμα και στα side-quests θα πρέπει η έκβαση να αλλάζει ανάλογα με το path που αποφάσισες να ακολουθήσεις. Gameplay ≠ Action gameplay. Στα core RPG δεν πρέπει να έχεις ευθύ έλεγχο του χαρακτήρα που υποδύεσαι. Δεν είναι το skill σου αυτό που καθορίζει την ικανότητα του χαρακτήρα σου να ανταπέξερχεται στις δυσκολίες του game, αλλά όλη η πρότερη εμπειρία που έχει αποκομίσει από τις προηγούμενες δυσκολίες που αντιμετώπισε. Με αυτά δεδομένα, τα Soulsborne games δεν θα έλεγα ότι κατατάσσονται στο φάσμα των RPG's. Απαιτούν πάρα πολύ skill από τη μεριά του παίκτη, δεν έχει σημασία το level ή το equipment, σημασία έχει να μάθεις να βγάζεις visceral/riposte atttacks. Για μένα το καλύτερο RPG ever είναι το Planescape: Torment. Γενικότερα, τα party-based RPG's τικάρουν πιο εύκολα τα κουτάκια που έγραψα παραπάνω. 1) Σοβαρο σεναριο εχουν τα περισσοτερα Souls, βασικα απιστευτο σεναριο εχουν. Το οτι πρεπει να το ψαξεις και να το καταλαβεις, το κανει ακομα πιο απιστευτο. 2) Ολα εχουν επιλογες, certain npcs δινουν αλλο path και διαφορετικα endings. 3) Δε καταλαβαινω τι θες να πεις H σειρα Souls ειναι action rpg, τωρα εσυ αν δεν τα θεωρεις rpg σαν συνολο, ειναι δικο σου θεμα. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 8 minutes ago, najinblue3 said: 1) Σοβαρο σεναριο εχουν τα περισσοτερα Souls, βασικα απιστευτο σεναριο εχουν. Το οτι πρεπει να το ψαξεις και να το καταλαβεις, το κανει ακομα πιο απιστευτο. 2) Ολα εχουν επιλογες, certain npcs δινουν αλλο path και διαφορετικα endings. 3) Δε καταλαβαινω τι θες να πεις H σειρα Souls ειναι action rpg, τωρα εσυ αν δεν τα θεωρεις rpg σαν συνολο, ειναι δικο σου θεμα. Άμα δεν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, πώς καταλήγεις ότι είναι δικό μου θέμα; Που δικό μου θέμα είναι ούτως ή άλλως, μιας και στα posts μου συνηθίζω να εκφράζω τις δικές μου απόψεις/γούστα, απλά το έχω απορία.
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Η σειρά souls είναι εντελώς ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του όπως είναι και το Zelda μια κατηγορία μόνο του. Παράδειγμα το πρώτο Dark Souls μπορούμε να το θεωρήσουμε RPG καθώς πράγματι με τα "νούμερα" μπορείς να γίνεις κανονικότατο powerhouse και να κάνεις τσόντα τα πάντα όλα χωρίς κανένα πρόβλημα. Το Bloodborne, Demon souls, Dark souls 3 (δεν έχω παίξει το 2 καθώς αρνούμαι) σίγουρα δεν είναι RPG καθώς ο εξοπλισμός σου περιορίζεται στο όπλο σου για το πόσο δυνατός είσαι. Τα attack "νούμερα" με λίγα λόγια καθώς και το moveset με τις ιδιότητες του όπλου σου. Στα της ιστορίας όταν μιλάμε για RPG σε video game θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον τέτοιου τύπου παρουσίαση που να μην χάνεις το νόημα. Η σειρά Souls σε αυτό το κομμάτι δεν παρουσιάζει κάτι επί της ιστορίας και του Lore. 1
najinblue3 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2020 44 λεπτά πριν, Malthador είπε Άμα δεν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, πώς καταλήγεις ότι είναι δικό μου θέμα; Που δικό μου θέμα είναι ούτως ή άλλως, μιας και στα posts μου συνηθίζω να εκφράζω τις δικές μου απόψεις/γούστα, απλά το έχω απορία. Εσυ εγραψες ενα κατεβατο για να μας πεις οτι τα Souls δεν ειναι rpg. Γ αυτο ειναι δικο σου θεμα. Τα core rpg elements ειναι εκει, και απο εκει κ περα δινει βαση στο action. Κ απο το κατεβατο σου, σου λεω οτι κανεις λαθος τουλαχιστον στα 2 απο τα 3 σημεια, καθως και μπολικο σεναριο εχουν, και παρα πολλες επιλογες που αλλαζουν οχι μονο το τελος, αλλα στο Demons Souls αλλαζει ενα ολοκληρο mechanic που κανει το παιχνιδι δυσκολοτερο. Παρ ολα αυτα συμφωνω πως ο ορος RPG εχει ξεχειλωσει στις μερες μας, αλλα η σειρα Souls ειναι οχι απλα rpg, αλλα απο τα καλυτερα του ειδους με διαφορα 1
Mitroglou7 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2020 Για μένα το αν είναι κάτι RPG ή όχι δεν έχει να κάνει τόσο με το gameplay ή με τους αριθμούς ή με το αν είναι shooter, action ή turn based. Έχει να κάνει με το αν με βάζει στο πετσί του ρόλου (role playing game?) και με βάλει να βιώσω μια δυνατή ιστορία. Υπό αυτό το πρίσμα ούτε τα Diablo ούτε τα Dark Souls τα θεωρώ RPG. Τα ευχαριστήθηκα και τα δύο όσο δε πάει αλλά δε μπήκα σε κανένα ρόλο και τα συναισθήματα που μου δημιούργησαν δεν ήταν τα ίδια που μου δημιουργούν αυτά που θεωρώ RPG. Ακόμη και το Last of US και τα GTA/RDR τα θεωρώ πιο RPG. Τώρα στα του topic, επειδή πιστεύω ότι RPG είναι να χάνεσαι μέσα σε ένα κόσμο/ίστορια, το ποιο είναι το καλύτερο είναι και θέμα timing. Πχ. για μένα η εμπειρία των FF, Chrono Cross, Breath of Fire, Vandal Hearts, Wild Arms, Xenogears και γενικά εκείνη η εποχή των PS1 JRPG δε μπορώ να τη συγκρίνω με τίποτα. Ήμουν 12-16 χρονών χωρίς έγνοιες και πραγματικά είχα απορροφηθεί 10 φορές παραπάνω στον κόσμο τους απ'ότι στα πιο πρόσφατα Witcher και Zelda και ας έχουν ατέλειες σαν παιχνίδια. Ακόμη και φέτος που αγόρασα switch επειδή ντεμέκ έχει άπειρα JRPG αυτά που κατέληξα να ευχαριστιέμαι παραπάνω απ'όλα ήταν το FF10 και FF9. Αν πρέπει να διαλέξω πάντως ένα για τοπ: Final Fantasy 10 (με μικρή απόσταση από το 8 που εγώ το λάτρεψα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα