Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, sweetemily είπε

 Όποιο game και να δεις με RT, δεν αξίζει. Ψεύτικες γυαλάδες παντού, απειροελάχιστες διαφορές στον φωτισμό και τις σκιάσεις.

Ψεύτικες γυαλαδες είναι τα κλασικά screen space reflections που χρησιμοποιούνται σε όλα τα σημερινά παιχνίδια. Εξαφανίζονται μόλις κουνηθεί ανάλογα η κάμερα στο παιχνίδι.

Αντίθετα οι γυαλαδες του Control παραμένουν εκεί ο,τι και να κάνεις. Και φυσικά είναι πιο ρεαλιστικές επειδή παραμορφώνουν κιόλας.

Δες το πρόσφατο παράδειγμα του Wolfenstein Youngblood στο YouTube και σύγκρινε το με άλλα παιχνίδια κλασικού rasterization.

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, AtiX είπε

Και αφού είναι του 18 γιατί δεν έριξε την τιμή το 19???

Γιατι το 2019 κυκλοφορησε ουτως ή αλλως η 2060super σαν αντικαταστατης της και στην θεση της 2060,θα εβγαινε η 1660ti.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Πρώτα απ' όλα προσπάθησε να καταλάβεις ότι το RT δεν είναι κάποια "ανώριμη τεχνολογία" που βγήκε πρόσφατα και περιμένει να ζήσει ή να πεθάνει. Το RT είναι τεχνολογία που υπάρχει και εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες για φωτορεαλισμό. Απλώς φτάσαμε σε ένα κρίσιμο σημείο που η ισχύς του consumer hardware έχει αυξηθεί τόσο ώστε να κάνει δυνατή την μερική επεξεργασία του σε real time.      

Από την άλλη, ο@Retromaniac προσπαθεί να σου πει ότι το dedicated hw θα είναι πάντα πιο γρήγορο από την αντίστοιχη "σκέτη" software υλοποίηση που έλεγες προηγουμένως. Και αυτό είναι αλήθεια μιας και τα RT workloads και ο τρόπος που έιναι γραμμένα, χρησιμοποιούν ό,τι έχει διαθέσιμο το σύστημα που τρέχουν. Αν λοιπόν εκτός από το απαραίτητο software έχεις και hardware, θα τρέχει πιο γρήγορα.

Τέλος, για το αν οι developers θα το χρησιμοποιήσουν, αυτό είναι 100% σίγουρο όσο το hardware γίνεται πιο δυνατό. Και αυτό γιατί θα γλυτώσουν ένα σωρό εργατοώρες στο να προσπαθούν να εξωμοιώσουν τον φωτισμό σε μία σκηνή τοποθετώντας χειροκίνητα σε διάφορα μέρη ψεύτικες πηγές φωτός και baked shadows. Γι αυτό αξίζει αυτή η (όχι νέα) τεχνολογία. Γιατί τα κάνει όλα και πιο εύκολα από την μεριά των devs αλλά και με πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Δεν τίθεται καν θέμα για το αν θα προτιμηθεί. Οι επόμενες κονσόλες θα έχουν dedicated cores και αρκετή δύναμη ώστε να δούμε  ένα μέρος του σε περισσότερα παιχνίδια. 

Και όσο το hardware εξελίσσεται και γίνεται πιο δυνατό (το software από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα) τόσο περισσότερο θα αντικαθιστούν το κλασικό rasterization με το ray tracing. 

καταλαβα τι λετε, οποτε ακυρο το ΑΝ θα σωθει. ξαναλεω ομως λιγο πιο καθαρα αυτη τη φορα, οι devs θα κοιταξουν τα προαναφερθεν και θα διαλεξουν αν και τι θα χρησιμοποιησουν, οπως ειπες και εσυ θα δουμε ενα μερος του. ειδικα εφοσον μιλας για κονσολες οπου το hardware ειναι αυτο και θα αλλαξει ξανα σε 10 χρονια, καταλαβαινει κανεις οτι το να βασιστουν στο hw ΔΕΝ επαρκει και θα αναγκαστουν να χρησιμοποιησουν software/AI λυσεις που θα εχουν παρομοια visuals αλλα λιγοτερο κοστος σε υπολογιστικη ισχυ. αυτες θα ειναι κατα τη γνωμη μου οι λυσεις που θα επικρατησουν και αρα δε θα υπαρχει λογος για συγκεκριμενο hw. ναι θα ειναι λιγο πιο γρηγορο αμα εχεις και το hw, αν ομως η διαφορα ειναι μικρη γιατι να ασχοληθει amd/nvidia με rt cores και να μη "στριμωξει" περισσοτερα shader cores πχ?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Γιατι το 2019 κυκλοφορησε ουτως ή αλλως η 2060super σαν αντικαταστατης της και στην θεση της 2060,θα εβγαινε η 1660ti.

Δεν στέκει αυτό που λες αφού η super θα έπρεπε να έχει την τιμή της απλής αφού στην ουσία αυτή αντικαθιστά...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

καταλαβα τι λετε, οποτε ακυρο το ΑΝ θα σωθει. ξαναλεω ομως λιγο πιο καθαρα αυτη τη φορα, οι devs θα κοιταξουν τα προαναφερθεν και θα διαλεξουν αν και τι θα χρησιμοποιησουν, οπως ειπες και εσυ θα δουμε ενα μερος του. ειδικα εφοσον μιλας για κονσολες οπου το hardware ειναι αυτο και θα αλλαξει ξανα σε 10 χρονια, καταλαβαινει κανεις οτι το να βασιστουν στο hw ΔΕΝ επαρκει και θα αναγκαστουν να χρησιμοποιησουν software/AI λυσεις που θα εχουν παρομοια visuals αλλα λιγοτερο κοστος σε υπολογιστικη ισχυ. αυτες θα ειναι κατα τη γνωμη μου οι λυσεις που θα επικρατησουν και αρα δε θα υπαρχει λογος για συγκεκριμενο hw. ναι θα ειναι λιγο πιο γρηγορο αμα εχεις και το hw, αν ομως η διαφορα ειναι μικρη γιατι να ασχοληθει amd/nvidia με rt cores και να μη "στριμωξει" περισσοτερα shader cores πχ?

Δύο πράγματα.

Πρώτον, δεν ισχύει το πρώτο bold. Οι κονσόλες πλέον έχουν αλλάξει σαν οικοσύστημα. Μέσα σε μία γενιά βλέπουμε καινούργιο hardware με διπλάσια ισχύ γραφικών ανά 3 χρόνια (Pro, One X). Αυτό είναι πολύ θετικό στο να γίνει το RT mainstream ακόμα πιο γρήγορα. Οι εποχές που οι κονσόλες με custom hardware κρατούσαν 10ετία (για να κάνουν απόσβεση τα κόστη υλικών και RnD οι Sony και MS) πέρασαν ανεπιστρεπτί. Όλα τα εξαρτήματα πλέον βρίσκονται έτοιμα από άλλους στο ράφι και το κυριότερο, τους στοιχίζει πολύ λιγότερο. Άλλος φτιάχνει το roadmap πλέον, γι αυτούς.  

Δεύτερον, η διαφορά δεν είναι καθόλου μικρή. Η απόδειξη ότι μια 1080Ti αποδίδει σε RT όσο μια απλή 2060 (ενώ σε rasterization είναι πολύ πιο γρήγορη) τα λέει όλα. Το hardware έχει πολύ περισσότερη σημασία από όσο πιστεύεις. Γι αυτό Sony και MS θα φροντίσουν ώστε να υπάρχει η ανάλογη βοήθεια από αυτό στις επερχόμενες κονσόλες. Αλλιώς δεν θα έμπαιναν καν στον κόπο να προσθέσουν κάτι χωρίς να πιστεύουν ότι θα υπάρχει απήχηση ή αν δεν ήταν απαραίτητο..

Πιστεύω ότι όσο προχωράμε, θα υπάρξει ένα balance μεταξύ rt και cuda cores όσο μειώνεται το κόστος κατασκευής των πρώτων. Λογικό οι τιμές να είναι στα ύψη αυτή τη στιγμή εφόσον τώρα ξεκίνησε η παραγωγή τέτοιων πυρήνων.  

Τέλος, το AI που λες σαν λύση, δεν είναι τσάμπα. Έχει και αυτό το δικό του κόστος. Ίσα ίσα που αυτό είναι που ανήκει στην κατηγορία της "ανώριμης τεχνολογίας" που έλεγες προηγουμένως για το RT. 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Δημοσ.

Οχι οχι, εγω θελω να κλεισει η AMD,  να μην υπαρχει ανταγωνισμος, όπως οταν να πήρα δανειο 2 χιλιαρικα να τσιμπισω 2080 με πειραματικο RT και αντανακλασεις οπου εχει λακουβες με νερό μόνο.

Εδω μονο nVidia χαχαχα δωσε πόνο nVidia τρελαινομαι λεμεεεεε

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, DisRaptor είπε

Οχι οχι, εγω θελω να κλεισει η AMD,  να μην υπαρχει ανταγωνισμος, όπως οταν να πήρα δανειο 2 χιλιαρικα να τσιμπισω 2080 με πειραματικο RT και αντανακλασεις οπου εχει λακουβες με νερό μόνο.

Εδω μονο nVidia χαχαχα δωσε πόνο nVidia τρελαινομαι λεμεεεεε

10χρόνο? ή ποιο μικρός?

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Δύο πράγματα.

Πρώτον, δεν ισχύει το πρώτο bold. Οι κονσόλες πλέον έχουν αλλάξει σαν οικοσύστημα. Μέσα σε μία γενιά βλέπουμε καινούργιο hardware με διπλάσια ισχύ γραφικών ανά 3 χρόνια (Pro, One X). Αυτό είναι πολύ θετικό στο να γίνει το RT mainstream ακόμα πιο γρήγορα. Οι εποχές που οι κονσόλες με custom hardware κρατούσαν 10ετία (για να κάνουν απόσβεση τα κόστη υλικών και RnD οι Sony και MS) πέρασαν ανεπιστρεπτί. Όλα τα εξαρτήματα πλέον βρίσκονται έτοιμα από άλλους στο ράφι και το κυριότερο, τους στοιχίζει πολύ λιγότερο. Άλλος φτιάχνει το roadmap πλέον, γι αυτούς.  

Δεύτερον, η διαφορά δεν είναι καθόλου μικρή. Η απόδειξη ότι μια 1080Ti αποδίδει σε RT όσο μια απλή 2060 (ενώ σε rasterization είναι πολύ πιο γρήγορη) τα λέει όλα. Το hardware έχει πολύ περισσότερη σημασία από όσο πιστεύεις. Γι αυτό Sony και MS θα φροντίσουν ώστε να υπάρχει η ανάλογη βοήθεια από αυτό στις επερχόμενες κονσόλες. Αλλιώς δεν θα έμπαιναν καν στον κόπο να προσθέσουν κάτι χωρίς να πιστεύουν ότι θα υπάρχει απήχηση ή αν δεν ήταν απαραίτητο..

Πιστεύω ότι όσο προχωράμε, θα υπάρξει ένα balance μεταξύ rt και cuda cores όσο μειώνεται το κόστος κατασκευής των πρώτων. Λογικό οι τιμές να είναι στα ύψη αυτή τη στιγμή εφόσον τώρα ξεκίνησε η παραγωγή τέτοιων πυρήνων.  

Τέλος, το AI που λες σαν λύση, δεν είναι τσάμπα. Έχει και αυτό το δικό του κόστος. Ίσα ίσα που αυτό είναι που ανήκει στην κατηγορία της "ανώριμης τεχνολογίας" που έλεγες προηγουμένως για το RT. 

δε το λεω για τις τιμες, αργα ή γρηγορα οπως λες θα "στρωσουν". το θεμα ειναι ομως οτι μεσα σε ενα die χωρανε τοσα πραματα μονο, και ακομα και με μικροτερες λιθογραφιες και 3d stacking κλπ υπαρχουν ακομα προβληματα οπως θερμοκρασιες, συχνοτητα κλπ. αρα το τι θα βαλεις μεσα μετραει. το ερωτημα ειναι, ειναι τοσο σημαντικο το rt ωστε να οι μελλοντικες καρτες να εχουν λιγοτερη αποδοση στα υπολοιπα γραφικα? ποσα πραματα θα μπορουσε να εξομοιωσει το rt ωστε να απελευθερωσει πορους που θα χρειαζοταν αλλα cores?

βεβαια αυτα ειναι θεωρητικα, αν το rt αρχισουν να το κυνηγανε ολοι τοτε λογικα οι amd/nvidia θα το πανε αναλογικα. πχ οι mid range θα χουν 100 και οι high end 200 rt cores φαση. το προβλημα ξεκιναει αν εν τελη η αμδ δεν ακολουθησει διοτι δεν το υποστηριζουν οι αρχιτεκτονικες που εχει βαλει στα σκαρια. εκει σε θελω, τι διαλεγεις?

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δε το λεω για τις τιμες, αργα ή γρηγορα οπως λες θα "στρωσουν". το θεμα ειναι ομως οτι μεσα σε ενα die χωρανε τοσα πραματα μονο, και ακομα και με μικροτερες λιθογραφιες και 3d stacking κλπ υπαρχουν ακομα προβληματα οπως θερμοκρασιες, συχνοτητα κλπ. αρα το τι θα βαλεις μεσα μετραει. το ερωτημα ειναι, ειναι τοσο σημαντικο το rt ωστε να οι μελλοντικες καρτες να εχουν λιγοτερη αποδοση στα υπολοιπα γραφικα? ποσα πραματα θα μπορουσε να εξομοιωσει το rt ωστε να απελευθερωσει πορους που θα χρειαζοταν αλλα cores?

βεβαια αυτα ειναι θεωρητικα, αν το rt αρχισουν να το κυνηγανε ολοι τοτε λογικα οι amd/nvidia θα το πανε αναλογικα. πχ οι mid range θα χουν 100 και οι high end 200 rt cores φαση. το προβλημα ξεκιναει αν εν τελη η αμδ δεν ακολουθησει διοτι δεν το υποστηριζουν οι αρχιτεκτονικες που εχει βαλει στα σκαρια. εκει σε θελω, τι διαλεγεις?

Αποκλείεται να μην το υποστηρίξει αφού θα το κάνει για τις 150.000.000 κονσόλες της επόμενης γενιάς.

Και ναι το RT είναι τόσο σημαντικό, γιατί δεν υπάρχει ΑΛΛΗ επιλογή εκτός από αυτό. Ο κλασσικός rasterizer εκ φύσεως δεν μπορεί να κάνει και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να κάνει τα φωτορεαλιστικά γραφικά που βλέπουμε στις ταινίες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δε το λεω για τις τιμες, αργα ή γρηγορα οπως λες θα "στρωσουν". το θεμα ειναι ομως οτι μεσα σε ενα die χωρανε τοσα πραματα μονο, και ακομα και με μικροτερες λιθογραφιες και 3d stacking κλπ υπαρχουν ακομα προβληματα οπως θερμοκρασιες, συχνοτητα κλπ. αρα το τι θα βαλεις μεσα μετραει. το ερωτημα ειναι, ειναι τοσο σημαντικο το rt ωστε να οι μελλοντικες καρτες να εχουν λιγοτερη αποδοση στα υπολοιπα γραφικα? ποσα πραματα θα μπορουσε να εξομοιωσει το rt ωστε να απελευθερωσει πορους που θα χρειαζοταν αλλα cores?

βεβαια αυτα ειναι θεωρητικα, αν το rt αρχισουν να το κυνηγανε ολοι τοτε λογικα οι amd/nvidia θα το πανε αναλογικα. πχ οι mid range θα χουν 100 και οι high end 200 rt cores φαση. το προβλημα ξεκιναει αν εν τελη η αμδ δεν ακολουθησει διοτι δεν το υποστηριζουν οι αρχιτεκτονικες που εχει βαλει στα σκαρια. εκει σε θελω, τι διαλεγεις?

Μα δεν θα έχουν απαραίτητα λιγότερη απόδοση στα υπόλοιπα γραφικά. Η 2080 Ti πχ εκτός από το RT, είναι η πιο γρήγορη κάρτα της αγοράς αυτή τη στιγμή σε rasterization. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα με την απόδοση.

Και είμαι και σίγουρος ότι με τις Ampere θα έχουμε ένα καλό άλμα και στο RT αλλά και στο rasterization.

Όσο αναφορά για την AMD τώρα, θα δούμε τέλος του χρόνου με την έλευση των νέων κονσολών σε τι κατάσταση βρίσκεται. Πιστεύω επίσης ότι οι επόμενες discrete Radeon 6000 από του χρόνου, θα ενσωματώνουν κάτι σε επίπεδο hardware ώστε να υλοποιηθεί καλύτερα το RT. Δεν είναι δα και space age technology.  

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.

Η amd μέσω Bios update, κάνει τις radeon rx 5600xt πιο ανταγωνιστικές ως προς τις 2060, την περίμενε την απάντηση και τα βλέπει!
Ωραία πράγματα, αν και παλιά νέα, αναμένουμε εναγωνίως και από τις 2 εταιρείες τη νέα γενιά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...