Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Αυτο που λατρευω στα σχολια αυτα ειναι οτι οι περισσοτεροι σχολιαζουν χωρις να σκεφτονται.

299δολλαρια---->270ευρωx24%ΦΠΑ=333ευρω. 

Μπραβο στον ανταγωνισμο που η 2060(ουτε καν η Super) θα ξεκιναει πλεον η φθηνοτερη στα 340ευρω?

Τιμες σε 5700/xt εχετε δει ?

 

nvidia σιχαμενη!!

αν και εχω nvidia

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

317 βλέπω με τις παλιές τιμές στο skroutz. Biased opinion?

Μαλλον δεν καταλαβες καν τι εγραψα.

Δεν υπαρχει στην πραξη καμια πραγματικη εκπτωση για να βαραμε παλαμακια. 

Η 5700 ηδη σε αυτα τα χρηματα παιζει,αρα η τιμη του αρθρου δεν συναγωνιζεται οχι την φθηνοτερη 5600XT,αλλα ουτε καν την 5700.

 

  • Thanks 1
  • Confused 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp44christos είπε

Αχ τι ωραίος που είναι ο ανταγωνισμός! Συνέχιστε έτσι ρε παιδιά! 

Και τώρα που έπεσε η τιμή , θα μπορέσω επιτέλους και εγώ ο φτωχός ,να πάρω 2 για sli στον 20q core turbo duper athlion (ναι αθλιον ) ingection 1,2 ghz beast pc μου.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Μαλλον δεν καταλαβες καν τι εγραψα.

Δεν υπαρχει στην πραξη καμια πραγματικη εκπτωση για να βαραμε παλαμακια. 

Η 5700 ηδη σε αυτα τα χρηματα παιζει,αρα η τιμη του αρθρου δεν συναγωνιζεται οχι την φθηνοτερη 5600XT,αλλα ουτε καν την 5700.

Μάλλον τότε δεν έχεις καταλάβει ότι οι τιμές πάιζουν χαμηλότερα από την τιμή αναφοράς. Το ίδιο θα συμβεί με αυτές που θα έρθουν. Πως θα ήταν εξάλου δυνατόν να αγοράζουν πιο φθηνά οι κατασκευαστές και να πουλάνε περισσότερο από τι τώρα. Θα έρθει η palit και zotac που θέλουν να πουλησουν και βαράνε όσο πιο χαμηλά γίνεται.

41 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

αυτο το "το hardware ειναι παντα καλυτερο" και εν τελη βγαινει μια λυση μεσω software που προσφερει σχεδον τα ιδια, ζηταει λιγοτερα και εν τελει το διαλυει το εχουμε δει ουκ ολιγες φορες... δε βλεπω γιατι να μην γινει ετσι ξανα.

hardware που δε χρησιμευει πουθενα αλλου - check

πατωνει τις επιδοσεις - check

νεα τεχνολογια με δυνατοτητα να γινει optimized - check

ανετα μπορει καποια εταιρεια/οργανισμος να χρησιμοποιει τα shaders με αποδοτικο τροπο και να στειλει τις hw λυσεις στο χρονοντουλαπο. εμενα τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη μου μετα απο τοσες παρομοιες φασεις

Μάλλον έχεις μπερδευτεί απο αυτά που έχεις διαβάσει. Καταρχήν δεν υπάρχει software υλοποίηση raytracing που να τρέχει πιο γρήγορα απο το hw. Και αυτό γιατί όταν εννοούμε software υλοποίηση raytracing εννοούμε να τρέχει στην cpu και όχι στην gpu. Ότιδηποτε είναι στην gpu είναι hw υλοποίηση έστω και αν γίνεται μέσω των compute units.  Η διαφορά της nvidia είναι ότι έχει dedicated units για rt.

Παραταύτα πρέπει να προσέξεις ότι η υλοπόιηση της engine είναι hw agnostic με αποτέλεσμα να τρεχει μεν πιο γρήγορα αλλά η nvidia να είναι πάλι μπροστά. Και αυτό γιατί πάλι παίρνουν workload τα RT

https://wccftech.com/neon-noir-cryengine-hardware-api-agnostic-ray-tracing-demo-tested-and-available-now/

https://www.pcgamesn.com/nvidia/amd-ray-tracing-crytek-neon-noir-performance-benchmarks

Αναφορά σε κείμενο

 

The GTX 1080 Ti features 3,584 CUDA Cores within its top-tier Pascal architecture GP102 GPU. The RTX 2060 Super features just 2,176. In any traditional rasterised workload the former would crush the latter into smithereens, far surpassing the performance available to the entry-level RTX card. In Neon Noir, a ray traced workload, this advantage dissipates entirely, leaving both cards on near-equal stepping.

That alone should speak to the huge boon that dedicated ray tracing hardware offers, even across the 34 RT Cores (one for each SM) located within the RTX 2060 Super’s TU106 GPU.

 

Αυτό που θέλω να επισημάνω και ξεκαθαρίσω πλήρως είναι ότι δεν ΥΠΑΡΧΕΙ RT που έχει βγάλει η nvidia.  To RT θα γίνεται μέσω DirectX  (Microsoft και άλλων apis) που καμία σχέση δεν έχουν με την NVidia. Κάθε dedicated unit θα βοηθάει στο να γίνεται πιο γρήγορα.

Γιατί νομίζεις ότι στο ΧΒΟΧ ONE SERIES X και στο PS5 βάζει dedicated support η AMD;

Επίσης, πολύ θα ήθελα να μάθω  αυτές τις πολλές περιπτώσεις που το software ξεπέρασε το hw. Ναι οκ, το software τώρα μπορεί να εξομοιώσει το hardware του super Nintendo πιο γρήγορα από το ίδιο το μηχάνημα. Και να κάνει χιλιάδες φορές πιο γρήγορα ότι έκανε το super nintendo. Αλλά μιλάμε ότι σε παρόμοιες τεχνολογίες, το hw και ειδικά το dedicated hw, θα είναι πάντα πιο γρήγορο.

 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Μάλλον τότε δεν έχεις καταλάβει ότι οι τιμές πάιζουν χαμηλότερα από την τιμή αναφοράς. Το ίδιο θα συμβεί με αυτές που θα έρθουν. Πως θα ήταν εξάλου δυνατόν να αγοράζουν πιο φθηνά οι κατασκευαστές και να πουλάνε περισσότερο από τι τώρα. Θα έρθει η palit και zotac που θέλουν να πουλησουν και βαράνε όσο πιο χαμηλά γίνεται.

Μάλλον έχεις μπερδευτεί απο αυτά που έχεις διαβάσει. Καταρχήν δεν υπάρχει software υλοποίηση raytracing που να τρέχει πιο γρήγορα απο το hw. Και αυτό γιατί όταν εννοούμε software υλοποίηση raytracing εννοούμε να τρέχει στην cpu και όχι στην gpu. Ότιδηποτε είναι στην gpu είναι hw υλοποίηση έστω και αν γίνεται μέσω των compute units.  Η διαφορά της nvidia είναι ότι έχει dedicated units για rt.

Παραταύτα πρέπει να προσέξεις ότι η υλοπόιηση της engine είναι hw agnostic με αποτέλεσμα να τρεχει μεν πιο γρήγορα αλλά η nvidia να είναι πάλι μπροστά. Και αυτό γιατί πάλι παίρνουν workload τα RT

https://wccftech.com/neon-noir-cryengine-hardware-api-agnostic-ray-tracing-demo-tested-and-available-now/

https://www.pcgamesn.com/nvidia/amd-ray-tracing-crytek-neon-noir-performance-benchmarks

Αυτό που θέλω να επισημάνω και ξεκαθαρίσω πλήρως είναι ότι δεν ΥΠΑΡΧΕΙ RT που έχει βγάλει η nvidia.  To RT θα γίνεται μέσω DirectX  (Microsoft και άλλων apis) που καμία σχέση δεν έχουν με την NVidia. Κάθε dedicated unit θα βοηθάει στο να γίνεται πιο γρήγορα.

Γιατί νομίζεις ότι στο ΧΒΟΧ ONE SERIES X και στο PS5 βάζει dedicated support η AMD;

Επίσης, πολύ θα ήθελα να μάθω  αυτές τις πολλές περιπτώσεις που το software ξεπέρασε το hw. Ναι οκ, το software τώρα μπορεί να εξομοιώσει το hardware του super Nintendo πιο γρήγορα από το ίδιο το μηχάνημα. Και να κάνει χιλιάδες φορές πιο γρήγορα ότι έκανε το super nintendo. Αλλά μιλάμε ότι σε παρόμοιες τεχνολογίες, το hw και ειδικά το dedicated hw, θα είναι πάντα πιο γρήγορο.

 

δεν ειπα οτι υπαρχει, ειπα οτι ΘΑ υπαρξει. επισης οσα benchmark και να βαλεις ειναι αστοχα. το θεμα δεν ειναι τι γινεται σημερα, αλλα "αυριο". σημερα μετριουνται στα δαχτυλα τα παιχνιδια που χρησιμοποιουν RT, σημερα οι επιδοσεις σε RT ειναι αθλιες, σημερα η συγκεκριμενη τεχνολογια ειναι ανωριμη.

ΑΝ ζησει η τεχνολογια αυτη, πολυ αμφιβαλω οτι θα βασιζεται στη χρηση ξεχωριστου hardware. το πολυ πολυ κανα ΑΙ, που σιγα σιγα ολες οι καρτες θα χρησιμοποιουν για διαφορους σκοπους

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

δεν ειπα οτι υπαρχει, ειπα οτι ΘΑ υπαρξει. επισης οσα benchmark και να βαλεις ειναι αστοχα. το θεμα δεν ειναι τι γινεται σημερα, αλλα "αυριο". σημερα μετριουνται στα δαχτυλα τα παιχνιδια που χρησιμοποιουν RT, σημερα οι επιδοσεις σε RT ειναι αθλιες, σημερα η συγκεκριμενη τεχνολογια ειναι ανωριμη.

ΑΝ ζησει η τεχνολογια αυτη, πολυ αμφιβαλω οτι θα βασιζεται στη χρηση ξεχωριστου hardware. το πολυ πολυ κανα ΑΙ, που σιγα σιγα ολες οι καρτες θα χρησιμοποιουν για διαφορους σκοπους

Πραγματικα, διάβασες αυτά που έγραψα; Ότι οι κονσόλες θα έχουν dedicated hw οπότε το RT θα είναι πολύ γρήγορο και έτσι οι developers θα μπορούν να το υποστηρίξουν; Οπότε αυτό σημαίνει πολλά παιχνίδια;

Επίσης το σημείο ότι το dedicated hw θα είναι πάντα πιο γρήγορο και επειδή είναι hw agnostic το rt αυτό σημαίνει ότι αυτός που θα έχει dedicated units θα είναι πάντα πιο γρήγορος;

Με ποια λογική λοιπόν δεν θα υπάρχουν παιχνίδια για rt και dedicated units. Απλά έτσι για να λέμε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Μάλλον τότε δεν έχεις καταλάβει ότι οι τιμές πάιζουν χαμηλότερα από την τιμή αναφοράς. Το ίδιο θα συμβεί με αυτές που θα έρθουν.

Βρε ανθρωπε οι rtx 2060 ειναι καρτες του 2018. Λογικο ειναι το 2020 να πωλουνται ελαφρως φθηνοτερα.

Γιαυτο και εγραψα οτι η ειδηση αυτη θα ειχε νοημα μονο για την πιο καινουργια 2060super.

Ασε που ουτως ή αλλως αναμενονται νεες καρτες φετος,δεν θα προλαβει η 2060 να ειναι για πολυ καιρο σε αυτη την τιμη.

Οι αλλοι στις πρωτες σελιδες λενε για ανταγωνισμο κατι που στην πραξη δεν ισχυει οταν η απλη 2060 πωλειται στα ιδια χρηματα με την 5700.

Μου θυμιζει τις ιδιες αερολογιες που γραφουν καποιοι απλα για να μαζεψουν likes και στα θεματα επεξεργαστων.

''Ο ανταγωνισμος λεει ειναι προς οφελος μας''.

Πας βλεπεις τιμες των 6πυρηνων και 8πυρηνων intel σε σχεση με αυτους της Amd,και βλεπεις οτι στην πραξη ισχυει το ακριβως αντιθετο.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Πραγματικα, διάβασες αυτά που έγραψα; Ότι οι κονσόλες θα έχουν dedicated hw οπότε το RT θα είναι πολύ γρήγορο και έτσι οι developers θα μπορούν να το υποστηρίξουν; Οπότε αυτό σημαίνει πολλά παιχνίδια;

Επίσης το σημείο ότι το dedicated hw θα είναι πάντα πιο γρήγορο και επειδή είναι hw agnostic το rt αυτό σημαίνει ότι αυτός που θα έχει dedicated units θα είναι πάντα πιο γρήγορος;

Με ποια λογική λοιπόν δεν θα υπάρχουν παιχνίδια για rt και dedicated units. Απλά έτσι για να λέμε;

1. visuals

2. performance

3. cost

ολοι οι devs θα κοιταξουν τα παραπανω, αμα αξιζει το rt θα το προσπαθησουν, αν οχι θα υποστηριξουν καθολου ή βασικα στοιχεια του και θα ξοδεψουν αλλου το χρονο τους. δε ξερω πως αλλιως να σου εξηγησω οτι επειδη κατι υπαρχει δε σημαινει οτι θα προτιμηθει..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Σημασία έχει ότι και χωρίς το RT είναι πολύ δυνατή επιλογή σε αυτή την τιμη. Αν υπολογίσεις ότι οι νέες κονσόλες θα υποστηρίζουν RT, τότε ο αριθμός των παιχνιδιών με RT θα αυξηθεί κατακόρυφα.

Το θέμα είναι ότι όταν κυκλοφόρησαν, θα κόστιζαν αρκετά λιγότερα εάν δεν είχαν το RT. Τώρα να μου πεις, για την Nvidia μιλάμε, και χωρίς RT πάλι στον θεό θα ήταν οι τιμές.

Όσο για τα games, και πάλι πες ότι θα βγουν 20-30 games. Αξίζει κάποιος να πάρει 2080Ti για τόσα λίγα games για το RT; Βάλε κιόλας ότι πολύ πιθανόν, από τα 30 games, τα 10 ή λιγότερα θα είναι του γούστου σου και από τα 10, ίσως να αγοράσεις 2-3. Κατάλαβες τι εννοώ. Επίσης, αυτό που βλέπω είναι δύο πράγματα. Πρώτον, το RT έως τώρα δεν φέρνει τεράστιες αλλαγές στον οπτικό τομέα. Δεύτερον, και θα μιλήσω για την περίπτωση του Control, χωρίς RT ήταν επίτηδες ψιλοχάλια στον τεχνικό τομέα ώστε να δικαιολογήσουν την ύπαρξη του RT. Δεν το λες και AAA game του 2019 χωρίς (ή με) RT. Όποιο game και να δεις με RT, δεν αξίζει. Ψεύτικες γυαλάδες παντού, απειροελάχιστες διαφορές στον φωτισμό και τις σκιάσεις.

https://imgur.com/XyPKeFo

Εξάλλου, σε πωλήσεις δεν τα πήγαν και τόσο καλά, αλλιώς δεν θα έβγαζαν άρον άρον τις 1660 και τα ρέστα. Κάπως έπρεπε να πουλήσουν κάτι "καινούριο".

  • Confused 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Βρε ανθρωπε οι rtx 2060 ειναι καρτες του 2018. Λογικο ειναι το 2020 να πωλουνται ελαφρως φθηνοτερα.

Γιαυτο και εγραψα οτι η ειδηση αυτη θα ειχε νοημα μονο για την πιο καινουργια 2060super.

Ασε που ουτως ή αλλως αναμενονται νεες καρτες φετος,δεν θα προλαβει η 2060 να ειναι για πολυ καιρο σε αυτη την τιμη.

Οι αλλοι στις πρωτες σελιδες λενε για ανταγωνισμο κατι που στην πραξη δεν ισχυει οταν η απλη 2060 πωλειται στα ιδια χρηματα με την 5700.

Μου θυμιζει τις ιδιες αερολογιες που γραφουν καποιοι απλα για να μαζεψουν likes και στα θεματα επεξεργαστων.

''Ο ανταγωνισμος λεει ειναι προς οφελος μας''.

Πας βλεπεις τιμες των 6πυρηνων και 8πυρηνων intel σε σχεση με αυτους της Amd,και βλεπεις οτι στην πραξη ισχυει το ακριβως αντιθετο.

Οι ίδιες rtx 2060 που πουλιούνται από το 2018, θα παραγονται και θα μπορούν να τις δίνουν οι κατασκευαστές από εδώ και πέρα σε φθηνότερη τιμή. Αυτο.

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Βρε ανθρωπε οι rtx 2060 ειναι καρτες του 2018. Λογικο ειναι το 2020 να πωλουνται ελαφρως φθηνοτερα.

Γιαυτο και εγραψα οτι η ειδηση αυτη θα ειχε νοημα μονο για την πιο καινουργια 2060super.

Ασε που ουτως ή αλλως αναμενονται νεες καρτες φετος,δεν θα προλαβει η 2060 να ειναι για πολυ καιρο σε αυτη την τιμη.

Οι αλλοι στις πρωτες σελιδες λενε για ανταγωνισμο κατι που στην πραξη δεν ισχυει οταν η απλη 2060 πωλειται στα ιδια χρηματα με την 5700.

Μου θυμιζει τις ιδιες αερολογιες που γραφουν καποιοι απλα για να μαζεψουν likes και στα θεματα επεξεργαστων.

''Ο ανταγωνισμος λεει ειναι προς οφελος μας''.

Πας βλεπεις τιμες των 6πυρηνων και 8πυρηνων intel σε σχεση με αυτους της Amd,και βλεπεις οτι στην πραξη ισχυει το ακριβως αντιθετο.

Και αφού είναι του 18 γιατί δεν έριξε την τιμή το 19???

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

1. visuals

2. performance

3. cost

ολοι οι devs θα κοιταξουν τα παραπανω, αμα αξιζει το rt θα το προσπαθησουν, αν οχι θα υποστηριξουν καθολου ή βασικα στοιχεια του και θα ξοδεψουν αλλου το χρονο τους. δε ξερω πως αλλιως να σου εξηγησω οτι επειδη κατι υπαρχει δε σημαινει οτι θα προτιμηθει..

Αυτό ισχύει από τότε που ανακαλύφθηκαν οι κάρτες. Καλύτερα visuals λιγότερο perfromance. Εϊδες να μείναμε στάσιμοι σε visuals για να έχουμε performance; Αυτό που γίνεται ΠΑΝΤΑ (πχ antialiasing, soft shadows, κτλ) είναι ότι στην αρχή είναι κάπως δαπανηρή η χρήση τους, αλλά σε επόμενες γενιές όταν πια έχουμε framerate ανάμεσα σε 30-60 τότε αρχίζει η χρήση τους να διαδίδεται. Μάλιστα όλες αυτές οι δαπανηρές τεχνικές μεχρι τώρα δεν έδωσαν στο παραμικρό την διαφορά που θα δώσει το RT. Και μου λες τώρα αν θα προτιμηθεί ή όχι; Όταν θα υπάρχει full υποστήριξη από τις κονσόλες νέας γενιάς με φουλ optimization; Δεν χρειάζεται καν να μαντέψω το μέλλον. Είναι σίγουρο οτι το RT είναι το μέλλον.

24 λεπτά πριν, sweetemily είπε

Το θέμα είναι ότι όταν κυκλοφόρησαν, θα κόστιζαν αρκετά λιγότερα εάν δεν είχαν το RT. Τώρα να μου πεις, για την Nvidia μιλάμε, και χωρίς RT πάλι στον θεό θα ήταν οι τιμές.

Όσο για τα games, και πάλι πες ότι θα βγουν 20-30 games. Αξίζει κάποιος να πάρει 2080Ti για τόσα λίγα games για το RT; Βάλε κιόλας ότι πολύ πιθανόν, από τα 30 games, τα 10 ή λιγότερα θα είναι του γούστου σου και από τα 10, ίσως να αγοράσεις 2-3. Κατάλαβες τι εννοώ. Επίσης, αυτό που βλέπω είναι δύο πράγματα. Πρώτον, το RT έως τώρα δεν φέρνει τεράστιες αλλαγές στον οπτικό τομέα. Δεύτερον, και θα μιλήσω για την περίπτωση του Control, χωρίς RT ήταν επίτηδες ψιλοχάλια στον τεχνικό τομέα ώστε να δικαιολογήσουν την ύπαρξη του RT. Δεν το λες και AAA game του 2019 χωρίς (ή με) RT. Όποιο game και να δεις με RT, δεν αξίζει. Ψεύτικες γυαλάδες παντού, απειροελάχιστες διαφορές στον φωτισμό και τις σκιάσεις.

https://imgur.com/XyPKeFo

Εξάλλου, σε πωλήσεις δεν τα πήγαν και τόσο καλά, αλλιώς δεν θα έβγαζαν άρον άρον τις 1660 και τα ρέστα. Κάπως έπρεπε να πουλήσουν κάτι "καινούριο".

Ψευτικές γυαλάδες το RT; Η μόνη τεχνική που κάνει rendering όπως γίνεται στον φυσικό κόσμο; Τι να πούμε για το rasterizing τότε.

Αλλά ποιος σου είπε ότι θα θες πάντα ακριβή κάρτα για το RT; Στην επόμενη γενιά θα είναι σχεδόν mainstream το γρήγορο RT με αλλαγή αναλογίας RT και Compute units καθώς και μεγαλύτερο αριθμό units γενικότερα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

1. visuals

2. performance

3. cost

ολοι οι devs θα κοιταξουν τα παραπανω, αμα αξιζει το rt θα το προσπαθησουν, αν οχι θα υποστηριξουν καθολου ή βασικα στοιχεια του και θα ξοδεψουν αλλου το χρονο τους. δε ξερω πως αλλιως να σου εξηγησω οτι επειδη κατι υπαρχει δε σημαινει οτι θα προτιμηθει..

Πρώτα απ' όλα προσπάθησε να καταλάβεις ότι το RT δεν είναι κάποια "ανώριμη τεχνολογία" που βγήκε πρόσφατα και περιμένει να ζήσει ή να πεθάνει. Το RT είναι τεχνολογία που υπάρχει και εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες για φωτορεαλισμό. Απλώς φτάσαμε σε ένα κρίσιμο σημείο που η ισχύς του consumer hardware έχει αυξηθεί τόσο ώστε να κάνει δυνατή την μερική επεξεργασία του σε real time.      

Από την άλλη, ο@Retromaniac προσπαθεί να σου πει ότι το dedicated hw θα είναι πάντα πιο γρήγορο από την αντίστοιχη "σκέτη" software υλοποίηση που έλεγες προηγουμένως. Και αυτό είναι αλήθεια μιας και τα RT workloads και ο τρόπος που έιναι γραμμένα, χρησιμοποιούν ό,τι έχει διαθέσιμο το σύστημα που τρέχουν. Αν λοιπόν εκτός από το απαραίτητο software έχεις και hardware, θα τρέχει πιο γρήγορα.

Τέλος, για το αν οι developers θα το χρησιμοποιήσουν, αυτό είναι 100% σίγουρο όσο το hardware γίνεται πιο δυνατό. Και αυτό γιατί θα γλυτώσουν ένα σωρό εργατοώρες στο να προσπαθούν να εξωμοιώσουν τον φωτισμό σε μία σκηνή τοποθετώντας χειροκίνητα σε διάφορα μέρη ψεύτικες πηγές φωτός και baked shadows. Γι αυτό αξίζει αυτή η (όχι νέα) τεχνολογία. Γιατί τα κάνει όλα και πιο εύκολα από την μεριά των devs αλλά και με πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Δεν τίθεται καν θέμα για το αν θα προτιμηθεί. Οι επόμενες κονσόλες θα έχουν dedicated cores και αρκετή δύναμη ώστε να δούμε  ένα μέρος του σε περισσότερα παιχνίδια. 

Και όσο το hardware εξελίσσεται και γίνεται πιο δυνατό (το software από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα) τόσο περισσότερο θα αντικαθιστούν το κλασικό rasterization με το ray tracing. 

 

 

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Πρώτα απ' όλα προσπάθησε να καταλάβεις ότι το RT δεν είναι κάποια "ανώριμη τεχνολογία" που βγήκε πρόσφατα και περιμένει να ζήσει ή να πεθάνει. Το RT είναι τεχνολογία που υπάρχει και εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες για φωτορεαλισμό. Απλώς φτάσαμε σε ένα κρίσιμο σημείο που η ισχύς του consumer hardware έχει αυξηθεί τόσο ώστε να κάνει δυνατή την μερική επεξεργασία του σε real time.      

Από την άλλη, ο@Retromaniac προσπαθεί να σου πει ότι το dedicated hw θα είναι πάντα πιο γρήγορο από την αντίστοιχη "σκέτη" software υλοποίηση που έλεγες προηγουμένως. Και αυτό είναι αλήθεια μιας και τα RT workloads και ο τρόπος που έιναι γραμμένα, χρησιμοποιούν ό,τι έχει διαθέσιμο το σύστημα που τρέχουν. Αν λοιπόν εκτός από το απαραίτητο software έχεις και hardware, θα τρέχει πιο γρήγορα.

Τέλος, για το αν οι developers θα το χρησιμοποιήσουν, αυτό είναι 100% σίγουρο όσο το hardware γίνεται πιο δυνατό. Και αυτό γιατί θα γλυτώσουν ένα σωρό εργατοώρες στο να προσπαθούν να εξωμοιώσουν τον φωτισμό σε μία σκηνή τοποθετώντας χειροκίνητα σε διάφορα μέρη ψεύτικες πηγές φωτός και baked shadows. Γι αυτό αξίζει αυτή η (όχι νέα) τεχνολογία. Γιατί τα κάνει όλα και πιο εύκολα από την μεριά των devs αλλά και με πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Δεν τίθεται καν θέμα για το αν θα προτιμηθεί. Οι επόμενες κονσόλες θα έχουν dedicated cores και αρκετή δύναμη ώστε να δούμε  ένα μέρος του σε περισσότερα παιχνίδια. 

Και όσο το hardware εξελίσσεται και γίνεται πιο δυνατό (το software από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα) τόσο περισσότερο θα αντικαθιστούν το κλασικό rasterization με το ray tracing. 

Μπράβο, ξέχασα να πω ότι με το raytracing έχεις ΠΟΛΥ πιο εύκολο development το σημαίνει και μείωση κόστους παραγωγής.

Επεξ/σία από Retromaniac

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...