Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ti αλλο θα διαβασω δεν ξερω.Εχω αρχισει πλεον να μην εκπλήσσομαι.

Υπαρχει μεθοδος απομακρυσμενης εκκινησης που ειτε προσαρμοζεται στον συναγερμο σου ειτε οχι.Αναγκααστικα παρακαμπτεις καποιες προστασιες που εχει το οχημα σου (σε  καποια ακομα και το Immoblizer) για αυτη την δουλεια και σε χειροκινητα σαζμαν δενεχεις δυνατοτητα ελεγχου αν το αμαξι εχει καποια ταχυτητα πριν την εκκινηση.

Επισης προσοχη με τους κλειστους χωρου σταθμευσης.

 

Δημοσ.
Στις 17/1/2020 στις 11:09 ΠΜ, gthe είπε

Στη βόρεια ευρώπη ξεπαγώνουμε το αυτοκίνητο ώς εξής: Μπαίνεις βάζεις μπροστα, αμέσως βάζεις a/c τέρμα για να αρχίσει να τραβάει την υγρασία, θέρμαση στο πίσω τζάμι και φυσικά βγαίνεις έξω. Αν το αυτοκίνητο έχει πάγο παντού τότε θες το σπρεί με την αιθιλική αλκοόλη. ΤΤο έχω πάντα στο πορτ παγκάζ μαζί με την σπατουλα. Ψεξάζεις για να μαλακώσει ο πάγος περιμένεις ένα λεπτάκι και αρχίζεις να τρίβεις λίγο με την σπάτουλα, μέχρι να φύγουν τα χοντρά, έχει φύγει η υγρασία μέσα, έχει ψιλοαρχίσει να ζεσταίνει και ο κινητήρας, επομένως το γυρνάς στο ζεστό μετα full μέσα. Σε 10 λεπτά, το πολύ 15 είσαι έτοιμος. Και φέρνεις τα παιδιά μετά. Μέχρι μείον -2/-3 αυτό φτάνει. Αν έχει απίστευτα πολύ κρύο όπου είσαι, βάλε κουκούλα γιατί θα φας πολύ παραπάνω ώρα.

Υπάρχουν και σπρει για το τζάμια για να μην παγώνουν αν θες κοίταξε το.

Ακριβώς όπως τα περιγράφεις για εμάς εδώ βόρεια Αγγλία. Επίσης κατι εξίσου σημαντικό ακόμα είναι αν έχει πολύ κρύο να μη βάζεις χειρόφρενο το προηγούμενο βράδυ γιατί το επόμενο πρωί θα είναι παγωμένο και δε θα μπορείς να φύγεις (μου έχει συμβεί αρκετές φορές).

Δημοσ.
Στις 17/1/2020 στις 1:09 ΜΜ, gthe είπε

Στη βόρεια ευρώπη ξεπαγώνουμε το αυτοκίνητο ώς εξής: Μπαίνεις βάζεις μπροστα, αμέσως βάζεις a/c τέρμα για να αρχίσει να τραβάει την υγρασία, θέρμαση στο πίσω τζάμι και φυσικά βγαίνεις έξω. Αν το αυτοκίνητο έχει πάγο παντού τότε θες το σπρεί με την αιθιλική αλκοόλη. ΤΤο έχω πάντα στο πορτ παγκάζ μαζί με την σπατουλα. Ψεξάζεις για να μαλακώσει ο πάγος περιμένεις ένα λεπτάκι και αρχίζεις να τρίβεις λίγο με την σπάτουλα, μέχρι να φύγουν τα χοντρά, έχει φύγει η υγρασία μέσα, έχει ψιλοαρχίσει να ζεσταίνει και ο κινητήρας, επομένως το γυρνάς στο ζεστό μετα full μέσα. Σε 10 λεπτά, το πολύ 15 είσαι έτοιμος. Και φέρνεις τα παιδιά μετά. Μέχρι μείον -2/-3 αυτό φτάνει. Αν έχει απίστευτα πολύ κρύο όπου είσαι, βάλε κουκούλα γιατί θα φας πολύ παραπάνω ώρα.

Υπάρχουν και σπρει για το τζάμια για να μην παγώνουν αν θες κοίταξε το.

To ac στο ζεστό δεν το έχεις βάλει;Η αφύγρανση δουλευει ούτως ή άλλως και στο ζεστό και στο κρύο του AC. Οπότε δεν χρειάζεται να το γυρνάς στο ζεστό όπως λες πιο κάτω.

 

 

Δημοσ.

Υπάρχουν συστήματα remote start και τα βρίσκει πανεύκολα κάποιος στο εμπόριο, δεν είναι κάτι εξεζητημένο. Απλά θα πρέπει να γνωρίζει ο εγκαταστάτης από αυτά. Πχ πρέπει να βάλει τη δικλίδα ασφαλείας στο λεβιέ, αν δεν το έχεις αφήσει με νεκρά δηλαδή να μην πάρει. Επίσης να παρακάμψει το πάτημα του συμπλέκτη που πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα χρειάζονται για να πάρουν μπροστά, το ίδιο και με το immobilizer.

Στα της θέρμανσης πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν heaters οπότε δε χρειάζεται να ζεσταθεί το νερό για να βγάλουν ζέστη.

Σε χώρες που κάνει κάτι -20 έχουν στάνταρ στον εξοπλισμό αυτή την επιλογή, και τα heaters φυσικά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...