Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ηταν πιο φτηνο να ειχες ενα αεροθερμο μεσα στο αμαξι με μπαλαντζα και να το ανοιγεις απο το σπιτι :P

  • Like 3
Δημοσ.

10 λεπτά στο ρελαντί με πολύ κρύο ούτε ζήτω δεν θα κάνει... Ασε που είναι και ανθυγιεινό για το κινητήρα.

  • Like 3
Δημοσ.
7 ώρες πριν, ababapanos είπε

Καλημερα. μου είπαν ότι υπάρχει τρόπος σε ένα αμάξι να βάλουμε αυτόματο άνοιγμα της μηχανής από τηλεχειριστήριο . Ξέρει κανείς λεπτομέρειες και αν όντως γίνεται και δουλεύει σωστά? Εγώ το θέλω αυτό για το πρωί που έχει παγωνιά και βάζω τα παιδιά στο αμάξι για το σχολείο να ανοίγει το καλοριφέρ 5-10 λεπτά πιο πριν για να φτιάχνει θερμοκρασία.

Πόσα πρωινά είναι αυτά που το χρειάζεσαι;

Καυστήρας στην Ελλάδα;Υπερβολικό .

Πιο βολικό θα ήταν ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα. 

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, piiii είπε

10 λεπτά στο ρελαντί με πολύ κρύο ούτε ζήτω δεν θα κάνει... Ασε που είναι και ανθυγιεινό για το κινητήρα.

Και σε εμένα μόνο με ρελαντί δεν έρχεται ζεστός αέρας. Πρέπει να κινηθεί λίγο πρώτα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, piiii είπε

10 λεπτά στο ρελαντί με πολύ κρύο ούτε ζήτω δεν θα κάνει... Ασε που είναι και ανθυγιεινό για το κινητήρα.

Γιατί είναι ανθυγιεινό?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Γιατί είναι ανθυγιεινό?

Γιατί λειτουργεί με "λάθος" θερμοκρασια λαδιου το μοτερ για περισσοτερη ωρα, που σημαίνει οτι εχει αυξημενες φθορες ..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, Ukforthemoment said:

Πόσα πρωινά είναι αυτά που το χρειάζεσαι;

Καυστήρας στην Ελλάδα;Υπερβολικό .

Πιο βολικό θα ήταν ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα. 

Καλά,εξαρτάται και που μένεις,και πόσο το φυσάς.

Πίσω θερμαινόμενα....μόνο σε τύπου s class.

Επεξ/σία από IT chef
Δημοσ.
5 ώρες πριν, ideal09 είπε

Γιατί λειτουργεί με "λάθος" θερμοκρασια λαδιου το μοτερ για περισσοτερη ωρα, που σημαίνει οτι εχει αυξημενες φθορες ..

Και μετά βγαίνουν οι γνωστοί urban legends για το λάδι που καίει ένα αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, ideal09 είπε

Γιατί λειτουργεί με "λάθος" θερμοκρασια λαδιου το μοτερ για περισσοτερη ωρα, που σημαίνει οτι εχει αυξημενες φθορες ..

 

2 ώρες πριν, piiii είπε

Και μετά βγαίνουν οι γνωστοί urban legends για το λάδι που καίει ένα αυτοκίνητο.

Όχι, δεν έχει φθορές ο κινητήρας.
Το πρόβλημα είναι ότι με πολύ ώρα στο ρελαντί αργεί να έρθει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο καταλύτης με αποτέλεσμα να βγάζει τα καυσαέρια σχεδόν ακατέργαστα αλλά και να καταστρέφεται σιγά σιγά.

Για αυτόν τον λόγο στα μοντέρνα αυτοκίνητα οι οδηγίες είναι πάντα όταν το βάζεις μπροστά να ξεκινάς κατευθείαν.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dpolal είπε

Όχι, δεν έχει φθορές ο κινητήρας.
Το πρόβλημα είναι ότι με πολύ ώρα στο ρελαντί αργεί να έρθει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο καταλύτης με αποτέλεσμα να βγάζει τα καυσαέρια σχεδόν ακατέργαστα αλλά και να καταστρέφεται σιγά σιγά.

Για αυτόν τον λόγο στα μοντέρνα αυτοκίνητα οι οδηγίες είναι πάντα όταν το βάζεις μπροστά να ξεκινάς κατευθείαν.

Πως δεν έχει ρε εσύ; Ως επι το πλείστον τα λάδια παίζουν στο ιξώδες 5 φεύγα προς το πάνω(π.χ το 5W30) που βάζω εγώ. Αν η θερμοκρασία έξω είναι 0 βαθμοί το λάδι δεν θα κυκλοφορήσει σωστά μέχρι να ζεσταθεί. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μην φανεί αλλά μακροπρόθεσμα θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. Εκτός και αν ο ts μιλάει για κρύο και εννοεί 5-10 βαθμύς. Εκεί πάω πάσσο.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, ideal09 είπε

Γιατί λειτουργεί με "λάθος" θερμοκρασια λαδιου το μοτερ για περισσοτερη ωρα, που σημαίνει οτι εχει αυξημενες φθορες ..

Καλύτερα απο το να ξεκινάς για να πας γρήγορα στη δουλειά. Το καλύτερο είναι να το ζεστάνεις 1+ λεπτό που βλέπεις το ρελαντι να πέφτει .Μετά ξεκινάς χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί. Αν είναι να πλακωθείς για να προλάβεις φανάρια, ή ξεκινάς σε μεγάλες ανηφόρες άστο παραπάνω. Και όλα είναι στο γκάζι , δηλαδή και 2000στροφές να το έχεις ,αν το πατάς πάλι ζορίζεις το κινητήρα

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

Καλύτερα απο το να ξεκινάς για να πας γρήγορα στη δουλειά. Το καλύτερο είναι να το ζεστάνεις 1+ λεπτό που βλέπεις το ρελαντι να πέφτει .Μετά ξεκινάς χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί. Αν είναι να πλακωθείς για να προλάβεις φανάρια, ή ξεκινάς σε μεγάλες ανηφόρες άστο παραπάνω. Και όλα είναι στο γκάζι , δηλαδή και 2000στροφές να το έχεις ,αν το πατάς πάλι ζορίζεις το κινητήρα

Ναι συμφωνώ. Και γω αυτό κάνω πάντα, περιμένω να πέσουν λίγο οι στροφές και μετα ξεκινάω. Εγώ διαφωνώ με τη λογική να περιμένεις μέχρι να ζεσταθείς, πέρα απ' ότι καις τζάμπα καύσιμο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...