clairvoyant Δημοσ. 7 Απριλίου 2004 Δημοσ. 7 Απριλίου 2004 διάβασα ότι το M30, παρότι έχει centrino επεξεργαστή, ζεστένεται ιδιαίτερα μετά από "βαριά" χρήση... ειδικά στο touchpad μπορεί να πιάσει 38'C !! Η προσωπική σου εμπειρία τι λέει; Πάντως κατα τ'άλλα διαβάζω πολύ καλά λόγια.. για να δούμε, ίσως τελικά καταλήξω σε αυτόν (αν και να μου λείπει αν είναι να μην μπορώ να πληκτρολογήσω λόγω ζέστης!!).
sinnaig Δημοσ. 7 Απριλίου 2004 Δημοσ. 7 Απριλίου 2004 alithia xaotikos gia pes mas gia tis empeiries soy me enan centrino? krataei toso h mpataria? zestenete telika o ypologisths??? esto kai an oxi ston bathmo pou leei o clairvoyant... ston bathmo pou to fobame ego zestenete??? kai ego to skeftome gia auto to montelo kai oi plhrofories soy tha mou einai poluuuuu xrhsimes!
clairvoyant Δημοσ. 9 Απριλίου 2004 Δημοσ. 9 Απριλίου 2004 και μια τελευταία παρατήρηση, επειδή διάβασα ότι "Centrino λέγονται οι μητρικές και όχι οι επεξεργαστές".. Φυσικά αυτό δεν ισχύει. Οι επεξεργαστές έχουν κωδικό όνομα Banias νομίζω και ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα με τους P4-M. Οι P4-M είναι ουσιαστικά P4-desktop με κάποιες λειτουργίες αδρανοποίησης όταν δεν χρησιμοποιούνται. Οι επεξεργαστές του πακέτου Centrino λέγονται P-M και είναι κάτι μεταξύ (σε σχεδίαση) P-3 και P-4. Από άποψη αποδόσης, ένας P-M 1.6GHz ξεπερνά σε επιδόσεις ΟΛΟΥΣ τους P4-M, ενώ σε κάποια benchmarks αγγίζει τον P4-desktop 2.66GHz. Περισσότερα για επιδόσεις στο http://www.anandtech.com Όσον αφορά το τι τελικά λέγεται Centrino, η Intel για να μην ασχολούνται όλοι με τα λίγα GHz του Centrino αποφάσισε να βαφτίσει έτσι ολόκληρη την πλατφόρμα.. δηλαδή Centrino = Banias CPU + 855Chipset + Intel Wireless Card. Με την ευκαιρία, το 855 αποτελεί ειδική έκδοση του 845 με πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις ισχύος. Αυτά, καλό πάσχα!
spiros_k Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Παιδια για Acer χλωμό.... θέλω κάτι κομψό κλπ διότι είναι για τον Πατέρα μου, όσο για την εγγύηση ρωτήσαμε για HP και η απάντηση ήταν πως φορητό απο Αμερική δεν αναγνωρίζεται από την Ελληνική αντιπροσωπία. Ειχα ρωτησει την hp πριν κανα διμηνο' date=' και η απαντηση ηταν οτι δε μπορουν να καλυψουν κατι που δεν υπαρχει στην ελληνικη αγορα. Υποψιαζομαι ομως οτι δε θα εχουν προβλημα να σου αλλαξουν κατι που ειναι κοινο οπως ενας σκληρος, το οποιο και εκανε στη περιπτωση μου η toshiba σε υπολογιστη αγορασμενο απο αμερικη.[/quote'] Λοιπόν JiMk είσαι πολύ τυχερός. Επειδή το θέμα το έχω ψάξει όσο δεν πάει άλλο και πρόκειται να προχωρήσω στην αγορά laptop από ΗΠΑ τον προσεχή μήνα μέσω συναδέλφου αμερικάνου, έχω να σου πω τα εξής: A) Εκτύπωσε το παρακάτω και τρίψτο στην μούρη του άσχετου στη HP Hellas που σου είπε ότι τα προϊόντα που αγοράζονται από τις ΗΠΑ δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα: 1) http://h20015.www2.hp.com/hub_search/document.jhtml?lc=en&docName=bpp03108&cc=us 2) http://h20015.www2.hp.com/hub_search/document.jhtml?lc=en&docName=bpr01266 Η διαδικασία σε περίπτωση προβλήματος είναι η εξής: Αν το laptop υπάρχει σε ίδιο μοντέλο στην Ελλάδα ή στην Ε.Ε. στο φτιάχνουν και λένε και 5 τραγούδια. Αν όμως δεν υπάρχει στέλνεται στις ΗΠΑ μέσω αυτών, πληρώνεις εσύ τα μεταφορικά (το μόνο που πληρώνεις) και μόλις επισκευαστεί στο παραδίδουν έτοιμο. Δίκαια και όχι ιδιαίτερα ακριβή διαδικασία. Προσοχή σε ένα πολύ σημαντικό: όταν επιλέγεις το configuration για τα warranties στην αμερικάνικη ιστοσελίδα της HP κοίτα να επιλέξεις τα 3ετή option εγγύησης για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Θέλω αν μου πεις με ποιον μίλησες στη HP. Αυτοί οι τηλεφωνητές είναι για πολλές κλωτσιές μερικές φορές. Μίλα με κάποιον ανώτερο και επιβεβαίωσε τα παραπάνω. Αν υπάρχει πρόβλημα στείλε μου pm. Πάντως η καλύτερη εταιρία για υποστήριξη στην Ευρώπη υπολογιστών αγορασμένων από ΗΠΑ είναι η Dell. Αγοράζεις τον υπολογιστή μεταχειρισμένο ή καινούργιο από ΗΠΑ, πηγαίνεις μετά στην ιστοσελίδα εδώ: http://www1.us.dell.com/content/topics/reftopic.aspx/pub/ccare/transfer_intl?c=us&cs=19&l=en&s=dhs , δηλώνεις τα στοιχεία σου και μετά από ένα μήνα σου έρχεται σπίτι η νέα εγγύηση. Αν έχεις πρόβλημα δείχνεις τα χαρτιά στην ελληνική αντιπροσωπεία και τελείωσες. Και πάλι φυσικά βασική προϋπόθεση είναι να έχει επιλεγεί στην ιστοσελίδα η 3της εγγύηση είτε από το προηγούμενο κάτοχο είτε από εσένα αν αγοράζεις καινούργιο. Αθάνατη Dell αυτό είναι επαγγελματισμός. Όσο είναι το Ευρώ πάνω από 1.20 δολάρια αγοράζεται ΑΦΟΒΑ υπολογιστές από ΗΠΑ (έχετε άμεσα -20%). Βέβαια η βοήθεια κάποιου ξένου φίλου για αγορά (αφού δεν εξάγουν overseas) και εισαγωγή στην Ευρώπη είναι απαραίτητη για να μην μπλέκετε με τελωνεία αλλά ακόμα και αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα μην το αφήνετε. Α ρε Inspiron XPS, λίγες εβδομάδες μείνανε.... Αν περιμένω πότε θα αγιάσει να το φέρουν στην Ευρώπη σώθηκα...
theobabis Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 πληρώνεις εσύ τα μεταφορικά (το μόνο που πληρώνεις) Δηλαδη σαν τι αλλο να πληρωνες περα απο τα μεταφορικα? Υποψιν, οτι οτιδηποτε αγορασεις απο αμερικη αν τους το στειλεις στο φτιαχνουν. Οποτε η λυση που προσφερει η hp αποκτα νοημα αν τα μεταφορικα μεσω εκεινης ειναι φτηνοτερα απο οτι αν το εστελνες μονος σου. Υπαρχει κατι που μου διαφευγει? :roll: Eπισης αυτο το " Και πάλι φυσικά βασική προϋπόθεση είναι να έχει επιλεγεί στην ιστοσελίδα η 3της εγγύηση" δε το καταλαβα. Δεν ισχυει ο ενας χρονος εγγυηση? Και αν ναι, γιατι να μη το στελνουν αν καλυπτεται απο αυτην? Επισης απο οτι θυμαμε ολες αυτες οι μεγαλες εταιριες σου επιτρεπουν να κανεις την επεκταση αμα θελεις μεσα στον χρονο, που μαλλον ειναι προτιμοτερο ως επιλογη. :roll:
clairvoyant Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Για τους περισσότερους οι Dell είναι απρόσιτοι.. όπως και η Αμερική!! Παντώς, θέλω να πω πως μερικές φορές ίσως οι τιμές να εξαπατούν.. για παράδειγμα, συγκρίνετε τους Acer Aspire 2001WLCi και Toshiba Travelmate M30-221. Acer: Centrino PM 1.4GHz, 512Ram, 15.4WXGA, Radeon 9200,Multicard Reader κλπ Toshiba:Centrino PM 1.5GHz, 512Ram, 15.4WXGA, Nvidia 5200,Secure Ram card Reader Κατά μέσο όρο, βρίσκω τον Acer στα 1500Ε και τον Toshiba στα 1900Ε. 400Ευρώ διαφορά και οι περισσότεροι θα βιαστούν να πουν ότι πληρώνεις το όνομα.. κι όμως... ο Toshiba διαθέτει κάποιους κρυφούς άσους, όπως : εγγύηση 2 ετών (1 ο Acer), synaptics touchpad (ποιότητα!), επώνυμα ηχεία (ποιότητα πάλι!), 1.5GHz Centrino αντί για 1.4 κλπ. Ο Acer έχει έναν keyboard controller εφιάλτη, γενικά μέτριας ποιότητας πληκτρολόγιο και έρχεται με το δίσκο.. σε 5 partitions! 2 fat 32, 1 hidden msdos(!) + 1 linux (!) + 1 μικρό αχρησιμοποίητο. Τo linux partition χρησιμοποιείται για τις λειτουργίες "arcade" που παρέχει ο Acer (έχει κάποια κουμπιά για την αναπαραγωγή dvd κλπ), αλλά προς θεού... αν μετατρέψετε τα fat32 partitions σε ntfs, τα πλήκτρα παύουν να λειτουργούν!! Κοινώς η Acer έχει κάνει πολύ μα ΠΟΛΥ πρόχειρη δουλειά. Προσωπικά θα έδινα ευχαρίστως τα +400Ε για τον Toshiba, όμως διάβασα πως η οθόνη του Acer είναι εκπληκτική ενώ του Toshiba μέτρια έως πολύ σκοτεινή (ειδικά χωρίς μπαταρία), και είμαι επιφυλακτικός. Επίσης απ'ότι μαθαίνω το notebook είναι ιδιαίτερα ζεστό, πράγμα επίσης αποθαρρυντικό.. για να μη μιλήσουμε για τις εμπνεύσεις των σχεδιαστών του (ακους εκεί οι υπέρυθρες στο εμπρός μέρος του φορητού!! α-πι-στευ-το!!!). τελικά, υπάρχει φορητός που να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μας? Έλεος!!!
spiros_k Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δηλαδη σαν τι αλλο να πληρωνες περα απο τα μεταφορικα? Υποψιν' date=' οτι οτιδηποτε αγορασεις απο αμερικη αν τους το στειλεις στο φτιαχνουν. Οποτε η λυση που προσφερει η hp αποκτα νοημα αν τα μεταφορικα μεσω εκεινης ειναι φτηνοτερα απο οτι αν το εστελνες μονος σου. Υπαρχει κατι που μου διαφευγει? :roll: Eπισης αυτο το " Και πάλι φυσικά βασική προϋπόθεση είναι να έχει επιλεγεί στην ιστοσελίδα η 3της εγγύηση" δε το καταλαβα. Δεν ισχυει ο ενας χρονος εγγυηση? Και αν ναι, γιατι να μη το στελνουν αν καλυπτεται απο αυτην? Επισης απο οτι θυμαμε ολες αυτες οι μεγαλες εταιριες σου επιτρεπουν να κανεις την επεκταση αμα θελεις μεσα στον χρονο, που μαλλον ειναι προτιμοτερο ως επιλογη. :roll:[/quote'] Για κάτσε λίγο Theobabis...Ας υποθέσουμε ότι έχεις αγοράσει το πολύ καλό Pavilion ZD7000 (αν σου αρέσουν τα desktop replacement όπως εμένα) το οποίο είναι και βαρύ και πανάκριβο. Τι είναι προτιμότερο: να το παίξεις φτωχούλης και να επιλέξεις την limited δυνατή εγγύηση και να αναγκαστείς να τα αναλάβεις όλα μόνος σου ή να επιλέξεις μία διετή (και αυτή κάνει) ή τριετή εγγύηση, να πληρώσεις περίπου 80-90 ευρώ περισσότερα και όταν συμβεί κάτι να αναλάβει μέθοδο αποστολής, τελωνεία και οποιαδήποτε άλλη διαδικασία ο εδώ αντιπρόσωπος και αφού το στείλουν να σου πει: " Κύριε πληρώστε σας παρακαλώ 100-150 ευρώ τα μεταφορικά". Σιγά το ποσό για ένα από τα καλύτερα laptop παγκοσμίως! Με ρωτάς τι άλλο θα πλήρωνα...και σου λέω: μπερδέματα με τελωνεία και επανεξαγωγές, το κόστος της βλάβης, το άγχος αν συμβεί κάτι κατά την μεταφορά (όταν επιλέγει η εταιρία τον φορέα αποστολής είναι υπεύθυνη για αντικατάσταση του προϊόντος σε περίπτωση βλάβης ή ανεπανόρθωτης καταστροφής) κ.λ.π. Ε, για να τα αναλάμβανες μόνος σου να έβλεπες την γλύκα...! Τέλος για τον ένα χρόνο εγύηση ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΛΥΨΗ. Από την πλευρά μου όμως θα προτιμούσα την καλύτερη δυνατή, γιατί όποιος είναι μίζερος σε μικροκόστη εγγυήσεων συνήθως χτυπάει το κεφάλι του μετά... Πάντως, όπως προανέφερα, εγώ θα έπερνα Dell γιατί μπορεί να είναι ακριβούτσικα αλλά έχουν ΑΡΙΣΤΟ service, τις καλύτερες οθόνες που υπάρχουν σε φορητούς (τέλος) και απλουστευμένους τρόπους επισκευής σε οποιδήποτε μέρος του κόσμου (να μην μιλήσω για Ευρώπη...). Το μόνο μεινέκτημα είναι ότι ακόμα δεν έχουν μοντέλα 17". Όμως αυτό το Inspiron XPS...τι μοντέλο...!
spiros_k Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Και κάτι ακόμα...Αν κάποιος φωστήρας της ελληνικής ΗΡ το παίζει ανένδοτος ένα μηνυματάκι στη όμορφη Carly θα λύσει το πρόβλημα: http://www.hp.com/hpinfo/execteam/email/fiorina/index.html
theobabis Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Σπυρο, Καταρχην, χωρις να γνωριζω, δε μπορω να πιστεψω οτι αν στειλεις τον φορητο για επισκευη, στην επιστροφη θα περασει απο τελωνειο. Ολα τα παρακατω στηριζονται πανω σε αυτο οποτε αν δεν ισχυει τοτε φυσικα θα συμφωνησω στα λεγομενα σου. Να ξεκαθαρισουμε κατι. Εχουμε αναφερθει σε τρεις κατηγοριες εκ των οποιων θελω μια διευκρινηση στη τριτη. α) 2/3 χρονια εγγυηση και απλα να το πας στην αντιπροσωπια εδω και να αναλαβει αυτη να το στειλει. β) χωρις εγγυηση εδω, οπου το στελνεις μονος σου στο εξωτερικο γ) 1 χρονο εγγυηση, οπου ακομη δεν εχω καταλαβει αν μου λες οτι υπαρχει ειδικος κανονας σε αυτην, που δε σε καλυπτει οπως σε καλυπτει η 2/3 ετης εγγυηση και εισαι υποχρεωμενος να το στειλεις μονος εξω. Και αυτο γιατι αν σε καλυπτει και σε αυτη τη περιπτωση, δεν εισαι υποχρεωμενος(απο οσο γνωριζω) να παρεις την επεκταση, γιατι οπως ανεφερα και ποιο πανω ολες αυτες οι γνωστες εταιριες σου επιτρεπουν να την αγορασεις αργοτερα και για σχεδον οσο καιρο δεν εχει βγει ο υπολογιστης απο τον πρωτο χρονο της εγγυησης. Το κοστος της βλαβης γιατι να το καλυψεις? Η εγγυηση δεν ειναι ακριβως για αυτη τη δουλεια? Οσο αφορα την καταστροφη κατα τη μεταφορα δε μπορεις να ασφαλισεις το προιον που μεταφερεις? Τωρα σε ενα σημειο που δεχομαι οτι εχεις ενα κερδος(περα του χρηματικου αν υπαρχει) ειναι στη περιπτωση που σου επιστραφει ελλατωματικο και αυτο γιατι τουλαχιστον στην εδω αντιπροσωπια μπορεις υποθετω να κανεις εναν ελεγχο μπροστα τους και αμα κατι δε παει καλα να το ξαναστειλουν με δικα τους εξοδα. (Αν το προβλημα το αντιληφθεις σπιτι, δε βλεπω γιατι να εχεις περισοοτερες πιθανοτητες να γινει αυτο, σε συγκριση με τη περιπτωση που στο στειλουν κατευθειαν απο αμερικη) Στο θεμα της τιμης αν ισχυει το ποσο που ανεφερες στα 100-150, τοτε σιγουρα θα συμφωνησω μαζι σου, γιατι και μονος να το στειλεις δε μπορει να πεσεις πολυ παρακατω(αν καταφερεις και πεσεις και δεν ανεβεις ). Αλλα αυτο με τη προυποθεση οτι ειναι τετοια η τιμη. Τελος οσο αφορα τo service της dell στην ελλαδα μπορει να εχεις δικιο, για περνα ομως απο το παρακατω στο οποιο μη παραλειψεις να διαβασεις καποια reviews. http://www.resellerratings.com/seller1867.html Ισως ενας λογος να ειναι και ο παρακατω... http://www.cnn.com/2003/TECH/biztech/11/24/dell.call.centers.ap/index.html
spiros_k Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Σπυρο' date='Καταρχην, χωρις να γνωριζω, δε μπορω να πιστεψω οτι αν στειλεις τον φορητο για επισκευη, στην επιστροφη θα περασει απο τελωνειο. Ολα τα παρακατω στηριζονται πανω σε αυτο οποτε αν δεν ισχυει τοτε φυσικα θα συμφωνησω στα λεγομενα σου.[/quote'] Δυστυχώς theobabis δεν έχεις την δική μου εμπειρία σε αποστολές αντικειμένων στις ΗΠΑ για αναβάθμιση ή επισκευή. Οτιδήποτε έρχεται από χώρα εκτός Ε.Ε. και είναι ασφαλισμένο, ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (με serial number, μοντέλο, χαρτούρα κ.λ.π.) εκτελωνίζεται. Σε αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος αφού το έχω αντιμετωπίσει και επιβεβαιώσει. Αν θέλεις να μπλέξεις εσύ σε αυτό τον γραφειοκρατικό κικεώνα είναι επιλογή σου. Εγώ δεν θα ήθελα πάντως...Η HP το αποκλείω να δεχόταν να σου έστελνε επισκευασμένο laptop ανασφάλιστο για να μην εκτελωνιστεί, αλλά αυτό ούτε θα συνέφερε εσένα... Να ξεκαθαρισουμε κατι. Εχουμε αναφερθει σε τρεις κατηγοριες εκ των οποιων θελω μια διευκρινηση στη τριτη.γ) 1 χρονο εγγυηση' date=' οπου ακομη δεν εχω καταλαβει αν μου λες οτι υπαρχει ειδικος κανονας σε αυτην, που δε σε καλυπτει οπως σε καλυπτει η 2/3 ετης εγγυηση και εισαι υποχρεωμενος να το στειλεις μονος εξω. Και αυτο γιατι αν σε καλυπτει και σε αυτη τη περιπτωση, δεν εισαι υποχρεωμενος(απο οσο γνωριζω) να παρεις την επεκταση, γιατι οπως ανεφερα και ποιο πανω ολες αυτες οι γνωστες εταιριες σου επιτρεπουν να την αγορασεις αργοτερα και για σχεδον οσο καιρο δεν εχει βγει ο υπολογιστης απο τον πρωτο χρονο της εγγυησης. Το κοστος της βλαβης γιατι να το καλυψεις? Η εγγυηση δεν ειναι ακριβως για αυτη τη δουλεια? Οσο αφορα την καταστροφη κατα τη μεταφορα δε μπορεις να ασφαλισεις το προιον που μεταφερεις? Τωρα σε ενα σημειο που δεχομαι οτι εχεις ενα κερδος(περα του χρηματικου αν υπαρχει) ειναι στη περιπτωση που σου επιστραφει ελλατωματικο και αυτο γιατι τουλαχιστον στην εδω αντιπροσωπια μπορεις υποθετω να κανεις εναν ελεγχο μπροστα τους και αμα κατι δε παει καλα να το ξαναστειλουν με δικα τους εξοδα. (Αν το προβλημα το αντιληφθεις σπιτι, δε βλεπω γιατι να εχεις περισοοτερες πιθανοτητες να γινει αυτο, σε συγκριση με τη περιπτωση που στο στειλουν κατευθειαν απο αμερικη)[/quote'] Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς με αυτά που γράφεις έτσι όπως τα γράφεις. Επαναλαμβάνω τι είπα: όλες οι επιλογές εγγυήσεων έχουν διεθνή εγγύηση: QUESTION: Do you have to pay to obtain international warranty and/or declare/register PCs to be entitled for international factory warranty? ANSWER: No. International warranty conditions are features of the products and no other registration is necessary. Detailed warranty information and support is available by contacting the HP Authorized Support Provider or their HP Customer Care Center. Προφανώς τα link που προανέφερα δεν τα διάβασες καθόλου... Λες "αν μου λες οτι υπαρχει ειδικος κανονας σε αυτην, που δε σε καλυπτει οπως σε καλυπτει η 2/3 ετης εγγυηση και εισαι υποχρεωμενος να το στειλεις μονος εξω". Σου απαντάω δεν υπάρχει ειδικός κανόνας. Ήταν δική μου επιλογή και πρόταση το 2-3 years extention απλά και μόνο για να είσαι απολύτως καλυμμένος. Όχι μιζέρια στις εγγυήσεις! Λες "Το κοστος της βλαβης γιατι να το καλυψεις? Η εγγυηση δεν ειναι ακριβως για αυτη τη δουλεια?". Για ποιο κόστος μιλάς; Είπα εγώ κάτι τέτοιο; Όλα θα στα φτιάξουν αυτοί αλλά σου λένε "Κύριε, το μοντέλο που έχεις δεν το έχουμε εδώ άρα θα το στείλουμε στις ΗΠΑ. Θα επιλέξουμε εμείς το courier που για εμάς διασφαλίζει τη μεταφορά του προϊόντος και θα σας ενημερώσουμε πόσο είναι τα μεταφορικά. Αυτοί είναι όροι. Αν τους δέχεστε καλώς διαφορετικά κάντε τα όλα μόνος σας". Δίκαιο και επαγγελματικό κατ' εμέ. Όσον αφορα την ασφάλεια, στείλε εσύ το χαλασμένο laptop σου χωρίς την άδεια προσωρινής εξαγωγής στις ΗΠΑ, να στο στείλουν έπειτα αυτοί πλήρως ασφαλισμένο, και όταν σου έρθει από το τελωνείο η λυπητερή θα με θυμηθείς. Κάνει η ΗΡ τη δήλωση αντί για σένα ως εταιρία. Εδώ είναι το όλο θέμα που συμφέρει να επιλέξεις αυτούς αντί να κάνεις τη διαδικασία μόνος σου. Στο θεμα της τιμης αν ισχυει το ποσο που ανεφερες στα 100-150, τοτε σιγουρα θα συμφωνησω μαζι σου, γιατι και μονος να το στειλεις δε μπορει να πεσεις πολυ παρακατω(αν καταφερεις και πεσεις και δεν ανεβεις ). Αλλα αυτο με τη προυποθεση οτι ειναι τετοια η τιμη.) Αν πιστεύεις ότι η τιμή μου λέω είναι χαμηλή δεν έχεις παρά να πάρεις τηλέφωνο έναν αξιόπιστο ταχυμεταφορέα, όπως UPS ή DHL, και να τους ρωτήσεις. Αλλά ακόμα και αν είναι λίγο παραπάνω, η δική μου απάντηση στο ερώτημα: προτιμώ να πάρω μία μετριότητα από την Ευρώπη και να πληρώσω μία περιουσία μαζί με ΦΠΑ μόνο και μόνο για να μην πληρώσω μεταφορικά στην HP σε περίπτωση βλάβης Ή να πάρω αυτό που μου αρέσει και υπάρχει μόνο στις ΗΠΑ, να μην πληρώσω πολλά και αν μία στο εκατομμύριο συμβεί κάτι να πληρώσω τα μεταφορικά της επισκευής, είναι να το πάρω από ΗΠΑ ! Τελος οσο αφορα τo service της dell στην ελλαδα μπορει να εχεις δικιο' date=' για περνα ομως απο το παρακατω στο οποιο μη παραλειψεις να διαβασεις καποια reviews.http://www.resellerratings.com/seller1867.html Ισως ενας λογος να ειναι και ο παρακατω... http://www.cnn.com/2003/TECH/biztech/11/24/dell.call.centers.ap/index.html[/quote'] To resellers το γνωρίζω εδώ και πολύ καιρό. Όμως εγώ βλέπω τι ισχύει στην πατρίδα μου και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες και όχι σε τριτοκοσμικές όπως η Ινδία ή το Μπαγκλαντές. Δεν θεωρείτε η Dell πρώτη σε πωλήσεις εταιρία υπολογιστών στον κόσμο; Θα το πετύχαινε αυτό αν πουλούσε σαβούρα; Έχεις δει πολλές εταιρίες υπολογιστών να έχουν το forum με άμεσες απαντήσεις των υπαλλήλων της σε οποιοδήποτε πρόβλημα-ερώτημα ( http://delltalk.us.dell.com/supportforums ); Αυτό για μένα είναι το πραγματικό customer care. Δηλαδή σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεσαι και τη λογική των πιτσιρικάδων του resellers θα έπρεπε να πέρναμε no name laptops για να είμασταν ευχαριστημένοι με την τεχνική υποστήριξη; Ας είμαστε λίγο σοβαροί...
xaotikos Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να κάνω πλήρες review του toshiba M30-221 που έχω αλλά σε γενικές γραμμές: Ναι ζεστένεται αλλά όχι σε βαθμό που ζεστένεται ένας P4 ή athlon. Εγώ τον χρησιμοποιώ άνετα κρατώντας τον στα πόδια μου για αρκετή ώρα. Ζεστένεται και δίπλα στο touchpad όπως λένε τα reviews (τα είχα διαβάσει και εγώ) αλλά όχι σε σημείο που να μην μπορείς να γράψεις! Η οθόνη, σύμφωνα και με άλλους που έχουν επαφή με notebooks γενικώς είναι από τις πολύ καλές τις κατηγορίας. Σκοτεινή δεν είναι καθόλου και φυσικά ρυθμίζεται όπως όλες. Δεν είναι SXGA αλλά XGA που σημαίνει max 1280*800 αρκετά βολική ανάλυση για 15.4 wide. Η μπαταρία είναι ένα από τα μειονεκτηματα για μένα... Με απλή χρήση (word,internet κλπ) κρατάει 3+ ώρες αλλά με videos κλπ ~2. Ίσως να υπάρχει η δυνατότητα για κάποια μεγαλύτερη και μπορεί να το σκεφτώ αργότερα, τώρα είμαι ok. Πάντως η toshiba τόσο λέει ότι κρατάει (και όχι 5-6 που δίνουν άλλοι). Από δυνατότητες μέχρι τώρα είμαι υπερευχαριστημένος. Και από ήχο και από γραφικά και από επεξεργασία. H GeForce5200Go είναι αρκετά καλή καρτούλα και τα 64Μb μνήμης DDR είναι αρκετά ικανοποιητικά. Για παράδειγμα παίζω άνετα need for speed underground σε μεγάλες αναλύσεις χωρίς κολήματα (1024*768). Ταινιούλες με την wide είναι απλά απόλαυση και σε συνδιασμό με τα ηχεία μπορείς άνετα να το χρησιμοποιήσεις και γιαυτό το σκοπό. Έχει τα κλασικά 3xUSB2.0, infrared, 802.11b built in wireless (intel- πολύ καλή καρτούλα τελικά),παράλληλη, έξοδο monitor,firewire,1xPCMCIA Είναι και ελαφρύ 2.8 κιλά που δεν του φαίνονται, ωραίο σχεδιασμό, 2 χρόνια international support, ποιότητα κατασκευής Τα λευτά του πιστεύω τα αξίζει και με το παραπάνω. Αν θέλετε καμία άλλη λεπτομέρια pm me. (Αν δεν έπαιρνα αυτόν μάλλον θα πήγαινα σε mac παρά σε κάποια άλλη εταιρία)
theobabis Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Σπυρο, Αυτο που λες για δηλωση προσωρινης εξαγωγης οντως ειναι κατι που δε το ηξερα και επειδη με ενδιαφερει μηπως μπορεις να δωσεις καποιες πληροφοριες ακομη σε παρακαλω? Αν μπορεις να το κανεις μεσω της εταιριας που θα το στειλεις, αν πρεπει να πας στο τελωνειο, αν χρεωνεται αυτη η ολη γραφεοκρατεια (οποτε και ναι, τοτε θα εχω να πληρωσω κατι παραπανω :roll:) και γενικα οτι μπορει να θεωρησεις χρησιμο. To λινκ που ανεφερες πραγματι δε το διαβασα γιατι θεωρησα οτι ηταν θεμα μιας απλης διευκρινησης -ασχετα αν μπλεχτηκαμε μετα- η οποια δε μου εγινε κατανοητη ουτε στο δευτερο ποστ σου. Ποια ειναι αυτη? Οτι μου εδινες την εντυπωση οτι για να μπορει να το παραλαβει και να το στειλει η hp εξω επρεπε να εχεις αγορασει την 2/3 ετη εγγυηση. Και συγκεκριμενα μπερδευτικα με το: Και πάλι φυσικά βασική προϋπόθεση είναι να έχει επιλεγεί στην ιστοσελίδα η 3της εγγύηση... και ειδικα με το "βασικη προυποθεση". και στο δευτερο ποστ το: Τι είναι προτιμότερο: να το παίξεις φτωχούλης και να επιλέξεις την limited δυνατή εγγύηση και να αναγκαστείς να τα αναλάβεις όλα μόνος σου ή να επιλέξεις μία διετή (και αυτή κάνει) ή τριετή εγγύηση, να πληρώσεις περίπου 80-90 ευρώ περισσότερα και όταν συμβεί κάτι να αναλάβει μέθοδο αποστολής, τελωνεία και οποιαδήποτε άλλη διαδικασία ο εδώ αντιπρόσωπος και αφού το στείλουν να σου πει: " Κύριε πληρώστε σας παρακαλώ 100-150 ευρώ τα μεταφορικά στο οποιο εχεις μπλεξει το θεμα της εγγυησης με το θεμα της μεταφορας στην ιδια προταση. Οκ, τωρα μου εγινες κατανοητος, οποτε προχωραω στα υπολοιπα. Σε κανενα σημειο δεν ισχυριστηκα να μη παρεις την επεκταση, αλλα να περιμενεις να τη παρεις πανω στο εντεκαμηνο. Γιατι να την εχεις, αν πχ στο πρωτο χρονο στον κλεψουν, σου σπασει με ασυμφορη δυνατοτητα επισκευης, ή αποφασισεις να τον πουλησεις? Ή αυτο που επαθα εγω με μια τριετη εγγυηση της toshiba, που μετα απο 20 μηνες, ενω το συγκεκριμενο laptop μου ειναι αχρηστο(με εχουν φαει τα παιχνιδια βλεπεις:?), η εγγυηση ακομη ισχυει... Oσο αφορα το κοστος της βλαβης με παρεξενεψε το παρακατω: ...και σου λέω: μπερδέματα με τελωνεία και επανεξαγωγές, το κόστος της βλάβης, το άγχος αν... Η τιμη των 100 -150 και μενα μου ακουγεται πολυ καλη, αλλα θα ηθελα να ηξερα και ποσο θα με χρεωνε μια αλλη εταιρια. Δυστωχως σημερα δυσκολο να ρωτισω... :roll: το ερωτημα επιλογης χωρας εχει ακομη ενα σκελος που δεν εχεις περιλαβει και αφορα το να παρεις κατι απο αμερικη το οποιο εξαρχης γνωριζεις οτι αν παθει κατι το στελνεις αυτοματα εσυ πισω. Και με αυτη τη περιπτωση προσωπικα συγκρινω και με ενδιαφερει να αξιολογησω την επιλογη της hp και του κατα ποσο αξιζει να πας σε hp/dell/toshiba παρα σε κατι ποιο αγριο. Στο θεμα του service, ναι φυσικα δεν εχεις λογο να σε ενδιαφερει τι γινεται με την Ινδια μιας και θα λαμβανεις αναφορα απο την εδω αντιπροσωπια, παροτι αφορα τη χωρα στην οποια θα καταληξει το λαπτοπ. Τον ανεφερα απλα ως ενα λογο που μπορει εξαιτιας του να εχει τοσο κακη βαθμολογια. Δεν θεωρείτε η Dell πρώτη σε πωλήσεις εταιρία υπολογιστών στον κόσμο; Δε το γνωριζω, αλλα ας το δεχτω Θα το πετύχαινε αυτό αν πουλούσε σαβούρα; Γιατι οχι? Μπορει πχ να ειναι εξαιρετικοι στο πλασαρισμα των προιοντων τους. Δεν ισχυριζομαι φυσικα σε καμια περιπτωση οτι ετσι ειναι, απλα οτι δεν ειναι ικανο κριτηριο για να βγαλεις συμπερασμα για τη ποιοτητα του προιοντος απο τη πωληση του. Το φορουμ ειναι μια λυση για να απαντησεις στους πελατες. . Αλλοι προσφερουν απαντησεις μεσω mail και 24/7 τηλεφωνικης καλυψης. Οτι αυτα δε φαινονται καπου, δε σημαινει οτι ειναι υποδεεστερα. Φυσικα δε σημαινει επισης οτι ειναι και καλυτερα. Οταν ομως βλεπω στο resellers εταιριες που πιανουν κατι 9αρια+ και σε βαθος χρονου, αλλα και βαση ενος σημαντικου ογκου απο review (πχ pctorque, voodoo), εμενα μου επιτρεπεις να με προβληματιζει η αποδοση της dell και καποιων αλλων παρομοιων εταιριων. (Ενας απογοητευμενος απο καθε αποψη ex-toshiba customer :?)
spiros_k Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Δημοσ. 10 Απριλίου 2004 Σπυρο' date='Αυτο που λες για δηλωση προσωρινης εξαγωγης οντως ειναι κατι που δε το ηξερα και επειδη με ενδιαφερει μηπως μπορεις να δωσεις καποιες πληροφοριες ακομη σε παρακαλω? Αν μπορεις να το κανεις μεσω της εταιριας που θα το στειλεις, αν πρεπει να πας στο τελωνειο, αν χρεωνεται αυτη η ολη γραφεοκρατεια (οποτε και ναι, τοτε θα εχω να πληρωσω κατι παραπανω :roll:) και γενικα οτι μπορει να θεωρησεις χρησιμο.[/quote'] Δυστυχώς η διαδικασία έχει τρέξιμο και δεν είμαι 100% σίγουρος αν μπορεί να γίνει από ιδιώτη ή μόνο μέσω εταιρίας. Θα πρέπει να πάρεις να πάρεις τηλέφωνο στα κατάλληλα τμήματα του Υπουργείου Οικονομικών ( http://www.e-oikonomia.gr/ipiresies/customs/basegr.htm ) να τους εξηγήσεις τι ακριβώς θέλεις και θα σου αναλύσουν τη διαδικασία. Τόνισε ότι επιθυμείς να αποφύγεις τον εκτελωνισμό προϊόντος που έχει σταλεί από Ελλάδα σε τρίτη χώρα για επισκευή, αναβάθμιση ή οποιουδήποτε άλλου τύπου τροποποίηση. Γράψε τι σου είπαν όταν θα έχεις νεώτερα... To λινκ που ανεφερες πραγματι δε το διαβασα γιατι θεωρησα οτι ηταν θεμα μιας απλης διευκρινησης -ασχετα αν μπλεχτηκαμε μετα- η οποια δε μου εγινε κατανοητη ουτε στο δευτερο ποστ σου. Ποια ειναι αυτη? Οτι μου εδινες την εντυπωση οτι για να μπορει να το παραλαβει και να το στειλει η hp εξω επρεπε να εχεις αγορασει την 2/3 ετη εγγυηση. Και συγκεκριμενα μπερδευτικα με το: Και πάλι φυσικά βασική προϋπόθεση είναι να έχει επιλεγεί στην ιστοσελίδα η 3της εγγύηση... και ειδικα με το "βασικη προυποθεση". και στο δευτερο ποστ το:Τι είναι προτιμότερο: να το παίξεις φτωχούλης και να επιλέξεις την limited δυνατή εγγύηση και να αναγκαστείς να τα αναλάβεις όλα μόνος σου ή να επιλέξεις μία διετή (και αυτή κάνει) ή τριετή εγγύηση' date=' να πληρώσεις περίπου 80-90 ευρώ περισσότερα και όταν συμβεί κάτι να αναλάβει μέθοδο αποστολής, τελωνεία και οποιαδήποτε άλλη διαδικασία ο εδώ αντιπρόσωπος και αφού το στείλουν να σου πει: " Κύριε πληρώστε σας παρακαλώ 100-150 ευρώ τα μεταφορικά[/quote'] στο οποιο εχεις μπλεξει το θεμα της εγγυησης με το θεμα της μεταφορας στην ιδια προταση. Οκ, τωρα μου εγινες κατανοητος, οποτε προχωραω στα υπολοιπα. Οκ, ίσως κάπου αυτά που έγραψα να μην ήταν ξεκάθαρα. Χαίρομαι που τώρα είναι. το ερωτημα επιλογης χωρας εχει ακομη ενα σκελος που δεν εχεις περιλαβει και αφορα το να παρεις κατι απο αμερικη το οποιο εξαρχης γνωριζεις οτι αν παθει κατι το στελνεις αυτοματα εσυ πισω. Και με αυτη τη περιπτωση προσωπικα συγκρινω και με ενδιαφερει να αξιολογησω την επιλογη της hp και του κατα ποσο αξιζει να πας σε hp/dell/toshiba παρα σε κατι ποιο αγριο. Sorry αλλά εδώ δεν καταλαβαίνω τι γράφεις...Ποιο "ερώτημα επιλογής χώρας" δεν έχω περιλάβει και για τι "πιο άγριο" λες; Θεωρείς δηλαδή κάτι Alienware, Voodoo κ.λ.π. πιο "άγρια" από τα επώνυμα; Όπως και να το κάνουμε ότι εκπροσωπείται στην Ευρώπη με αντιπρόσωπο είναι καλύτερο από κάτι μικρές εταιριούλες που θα πρέπει σώνει και καλά να στείλεις μόνος σου το laptop πίσω σε περίπτωση βλάβης. Π.χ. σύμφωνα με το resellers που ευαγγελίζεσαι η Sager (Powernotebooks) είναι η κορυφαία εταιρία laptop αφού έχει όλο 10ρια! Δηλαδή θα πρέπει να πάρω υπολογιστή από αυτήν και αν συμβεί κάτι να το στείλω πίσω μόνος μου; ΠΟΤΕ! Αυτά ισχύουν για τους αμερικάνους που έχουν όλες τις εταιρίες μέσα στην ίδια τους τη χώρα...για τους ευρωπαίους τα κριτήρια νομίζω είναι διαφορετικά...Καλύτερα από επώνυμη με τα υποκαταστήματά της και το δίκτυο αντιπροσώπων της παρά κάποια οικογενειακού τύπου επιχειρησούλα που την γνωρίζουν μόνο όσοι μπαίνουν στο Resellers! Μήπως έχω άδικο; Όλοι οι γνώστες του χώρου που λένε και ξαναλένε ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ LAPTOPS έχουν άδικο; Δεν θεωρείτε η Dell πρώτη σε πωλήσεις εταιρία υπολογιστών στον κόσμο; Δε το γνωριζω, αλλα ας το δεχτω Δες εδώ τι φράφει ο φίλος Κανέλλος : http://news.com.com/2100-1003-5141213.html . HP και Dell οι καλύτερες για πέρυσι. Για πρώτο τετράμηνο 2004 δες εδώ: http://news.com.com/2100-1003-5187549.html . Όπως διαβάζεις κυρίως οι Ευρωπαίοι (και έπειτα οι Ασιάτες) κάνουμε αυτές τις εταιρίες πρώτες...Άραγε γιατί τις εμπιστευόμαστε τόσο πολύ; Δεν μπορεί αυτές οι εταιρίες να πουλάνε συνεχώς προβληματικά προϊόντα και να έχουν υψηλές πωλήσεις μόνο από το marketing... Το φορουμ ειναι μια λυση για να απαντησεις στους πελατες. . Αλλοι προσφερουν απαντησεις μεσω mail και 24/7 τηλεφωνικης καλυψης. Οτι αυτα δε φαινονται καπου' date=' δε σημαινει οτι ειναι υποδεεστερα. Φυσικα δε σημαινει επισης οτι ειναι και καλυτερα. Οταν ομως βλεπω στο resellers εταιριες που πιανουν κατι 9αρια+ και σε βαθος χρονου, αλλα και βαση ενος σημαντικου ογκου απο review (πχ pctorque, voodoo), εμενα μου επιτρεπεις να με προβληματιζει η αποδοση της dell και καποιων αλλων παρομοιων εταιριων. (Ενας απογοητευμενος απο καθε αποψη ex-toshiba customer :?)[/quote'] Για κάποιον που δεν είναι native άγγλος το forum είναι η καλύτερη λύση νομίζω. Είναι σαν αν έχεις ανοικτή γραμμή με τον τεχνικό ! Με τα υπεραστικά τηλέφωνα νομίζω ότι δεν γίνεται δουλειά... Όμως γιατί μου δίνεις αποσπασματικές πληροφορίες για σένα; Πες μου τι υπολογιστή είχες, τι προβλήματα αντιμετώπισες, από που τον αγόρασες και τι σκέφτεσαι να αγοράσεις τώρα. Αναφορικά με την Toshiba ο αδελφός μου αγόρασε από εξωτερικό πριν από δύο μήνες το P20-604 (φανταστικό μηχάνημα) του εμφάνισε πρόβλημα την πρώτη κιόλας μέρα, το έδωσε στην Ideal για επισκευή και μετά από 1.5 μήνες ήταν έτοιμο και χωρίς να δώσει δραχμή! Νομίζω το service της Toshiba είναι πάρα πολύ καλό και κυριολεκτικά εκπλήσσομαι με τα προβλήματα που αντιμετώπισες....
clairvoyant Δημοσ. 11 Απριλίου 2004 Δημοσ. 11 Απριλίου 2004 1.5 ΜΗΝΑ????? Κι αν ο άλλος δεν μπορεί να μείνει χωρίς υπολογιστή ούτε εβδομάδα? Τι σόι φανταστικό service είναι αυτο??? Εδώ η Acer Ιταλίας εξυπηρετεί σε 7-10 μέρες απ'ότι διαβάζω..
spiros_k Δημοσ. 11 Απριλίου 2004 Δημοσ. 11 Απριλίου 2004 1.5 ΜΗΝΑ????? Κι αν ο άλλος δεν μπορεί να μείνει χωρίς υπολογιστή ούτε εβδομάδα? Τι σόι φανταστικό service είναι αυτο??? Εδώ η Acer Ιταλίας εξυπηρετεί σε 7-10 μέρες απ'ότι διαβάζω.. Για μισό λεπτό...μιλάμε για ένα μοντέλο που στην Ελλάδα στοιχίζει πάνω από 4000 Ευρώ και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά στο συρτάρι του κάθε Έλληνα τεχνίτη... Μέχρι τώρα έχουν πουληθεί λιγότερα από 10 P20-604 σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ο κύριος ευρωπαϊκός διανομέας είναι στη Γερμανία και οι κεντρικές πλακέτες έρχονται από Ιαπωνία. Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να τονίσω ήταν ότι δεν το κάνανε θέμα επειδή το είχε αγοράσει από το εξωτερικό! Το δέχτηκαν άμεσα, ήταν ευγενέστατοι, αν και όντως μπορεί να το καθυστέρησαν λίγο αλλά για μένα τουλάχιστον no big deal!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.