ektelion Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα! Ας παραθέσω κι εγώ τη δική μου εμπειρία όσον αφορά στη διαθεσιμότητα VDSL από Nova. Αυτή τη στιγμή είμαι συνδρομητής της υπηρεσίας triple play της Nova (τηλεφωνία, τηλεόραση και internet). Πρόπερσι το καλοκαίρι η Vodafone έστρωσε οπτικές ίνες στην περιοχή μου (Πειραιάς - Πασαλιμάνι), οπότε αποφάσισα κι εγώ να αναβαθμιστώ. Δυστυχώς, στο site της Nova, αφού δώσω το σταθερό μου, αναγράφεται ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στην περιοχή μου. Να σημειώσω επίσης ότι ο ΟΤΕ παρέχει VDSL στην περιοχή μου. Από απόλυτα αξιόπιστη πηγή ενημερώθηκα ότι παρότι η Forthnet μπορεί να νοικιάσει τις υποδομές άλλων για να εξυπηρετήσει τους συνδρομητές της, δεν το κάνει (υποθέτω για οικονομικούς λόγους). Όταν τους πήρα τηλέφωνο μού είπαν ότι VDSL δεν γίνεται να βάλω γιατί το αστικό κέντρο είναι πάνω από 2 χλμ μακριά από το σπίτι μου (πρέπει να είναι το πολύ 500 με 1.000 μέτρα μακριά - αν και ο τεχνικός μού είπε πως αν είναι πάνω από 500 να μην περιμένω 50άρα), ενώ όταν τους ανέφερα ότι σήμερα μόλις ο γείτονάς μου (διπλανό διαμέρισμα) συνδέθηκε με την οπτική ίνα της Vodafone, μου είπαν ότι συνήθως υπάρχει ένα χρονικό διάστημα (ο τεχνικός είπε για τρίμηνο, αλλά δεν ήταν σίγουρος) που ο πάροχος που έστρωσε τις ίνες εξυπηρετεί αποκλειστικά συνδρομητές του (υπάρχοντες και νέους), και μετά μπορούν να αναβαθμιστούν και συνδρομητές άλλων παρόχων. Όπως, όμως, έγραψα παραπάνω, πάει σίγουρα πάνω από χρόνος που έχουν τοποθετηθεί οι οπτικές ίνες και η καμπίνα από τη Vodafone, με την καμπίνα να είναι γύρω στα 80 μέτρα μακριά από το σπίτι μου. Αύριο θα πάω στο κατάστημα της Nova στον Πειραιά για να ρωτήσω κι εκεί. Οι απορίες μου - αν τυχόν γνωρίζετε - είναι δύο: Πρώτον, είμαι δεσμευμένος με ρήτρα στη Nova. Ξέρει κάποιος πόση είναι αυτή η ρήτρα; Από την εξυπηρέτηση της Nova/Forthnet μού είπαν ότι "μάλλον" είναι ένα fixed ποσό "σίγουρα πάνω από κατοστάρικο" (σας τα μεταφέρω ακριβώς όπως μου τα είπαν). Αύριο, όμως, θα πάω να ρωτήσω στο κατάστημα για να ξέρω ακριβώς τι παίζει. Δεύτερον, η πηγή μου με συμβούλεψε να τους πω ότι είμαι βέβαιος πως μπορούν να μου παρέχουν VDSL ή fiber σύνδεση (αφού υπάρχουν οι υποδομές, ασχέτως που δεν είναι δικές τους. Έχουν δικαίωμα να νοικιάσουν σε τιμή χονδρικής). Εγώ δεν θέλω να φύγω από τη Nova, αλλά αν δεν μπορούν να μου παρέχουν την υπηρεσία, θα αναγκαστώ. Συνεπώς, δεν υποχρεούμαι να πληρώσω ρήτρα. Στέκει αυτό; Σε άλλο post εδώ διάβασα ότι ο πάροχος μπορεί μεν, αλλά δεν υποχρεούται να μισθώσει τις υποδομές άλλου παρόχου (το οποίο μου ακούγεται λογικό για να είμαι ειλικρινής). Συνεπώς αυτό το επιχείρημα πάει στον κουβά. Αφού έχω νεότερα, θα ποστάρω ξανά σε αυτό το νήμα. Ευχαριστώ. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2020 από ektelion
nikos_k1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, ektelion είπε Καλησπέρα! Ας παραθέσω κι εγώ τη δική μου εμπειρία όσον αφορά στη διαθεσιμότητα VDSL από Nova. Αυτή τη στιγμή είμαι συνδρομητής της υπηρεσίας triple play της Nova (τηλεφωνία, τηλεόραση και internet). Πρόπερσι το καλοκαίρι η Vodafone έστρωσε οπτικές ίνες στην περιοχή μου (Πειραιάς - Πασαλιμάνι), οπότε αποφάσισα κι εγώ να αναβαθμιστώ. Δυστυχώς, στο site της Nova, αφού δώσω το σταθερό μου, αναγράφεται ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στην περιοχή μου. Να σημειώσω επίσης ότι ο ΟΤΕ παρέχει VDSL στην περιοχή μου. Από απόλυτα αξιόπιστη πηγή ενημερώθηκα ότι παρότι η Forthnet μπορεί να νοικιάσει τις υποδομές άλλων για να εξυπηρετήσει τους συνδρομητές της, δεν το κάνει (υποθέτω για οικονομικούς λόγους). Όταν τους πήρα τηλέφωνο μού είπαν ότι VDSL δεν γίνεται να βάλω γιατί το αστικό κέντρο είναι πάνω από 2 χλμ μακριά από το σπίτι μου (πρέπει να είναι το πολύ 500 με 1.000 μέτρα μακριά - αν και ο τεχνικός μού είπε πως αν είναι πάνω από 500 να μην περιμένω 50άρα), ενώ όταν τους ανέφερα ότι σήμερα μόλις ο γείτονάς μου (διπλανό διαμέρισμα) συνδέθηκε με την οπτική ίνα της Vodafone, μου είπαν ότι συνήθως υπάρχει ένα χρονικό διάστημα (ο τεχνικός είπε για τρίμηνο, αλλά δεν ήταν σίγουρος) που ο πάροχος που έστρωσε τις ίνες εξυπηρετεί αποκλειστικά συνδρομητές του (υπάρχοντες και νέους), και μετά μπορούν να αναβαθμιστούν και συνδρομητές άλλων παρόχων. Όπως, όμως, έγραψα παραπάνω, πάει σίγουρα πάνω από χρόνος που έχουν τοποθετηθεί οι οπτικές ίνες και η καμπίνα από τη Vodafone, με την καμπίνα να είναι γύρω στα 80 μέτρα μακριά από το σπίτι μου. Αύριο θα πάω στο κατάστημα της Nova στον Πειραιά για να ρωτήσω κι εκεί. Οι απορίες μου - αν τυχόν γνωρίζετε - είναι δύο: Πρώτον, είμαι δεσμευμένος με ρήτρα στη Nova. Ξέρει κάποιος πόση είναι αυτή η ρήτρα; Από την εξυπηρέτηση της Nova/Forthnet μού είπαν ότι "μάλλον" είναι ένα fixed ποσό "σίγουρα πάνω από κατοστάρικο" (σας τα μεταφέρω ακριβώς όπως μου τα είπαν). Αύριο, όμως, θα πάω να ρωτήσω στο κατάστημα για να ξέρω ακριβώς τι παίζει. Δεύτερον, η πηγή μου με συμβούλεψε να τους πω ότι είμαι βέβαιος πως μπορούν να μου παρέχουν VDSL ή fiber σύνδεση (αφού υπάρχουν οι υποδομές, ασχέτως που δεν είναι δικές τους. Έχουν δικαίωμα να νοικιάσουν σε τιμή χονδρικής). Εγώ δεν θέλω να φύγω από τη Nova, αλλά αν δεν μπορούν να μου παρέχουν την υπηρεσία, θα αναγκαστώ. Συνεπώς, δεν υποχρεούμαι να πληρώσω ρήτρα. Στέκει αυτό; Σε άλλο post εδώ διάβασα ότι ο πάροχος μπορεί μεν, αλλά δεν υποχρεούται να μισθώσει τις υποδομές άλλου παρόχου (το οποίο μου ακούγεται λογικό για να είμαι ειλικρινής). Συνεπώς αυτό το επιχείρημα πάει στον κουβά. Αφού έχω νεότερα, θα ποστάρω ξανά σε αυτό το νήμα. Ευχαριστώ. Καταρχάς το ότι πέρασε η Vodafone οπτικές ίνες δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει ενεργοποιήσει σε δεύτερο χρόνο και τις καμπίνες στην περιοχή. Σε δεύτερο χρόνο κάθε εταιρία επιλέγει για το αν έχει την δυνατότητα να νοικιάσει σε άλλους παρόχους ή όχι. Σε αυτό που θα ήθελα να εστιάσω όμως είναι στο υπογραμμισμένο. Σου έιχαν αναφέρει παροχή Vdsl και δεν στην είχαν δώσει? Διότι αν έχεις Adsl τη ρήτρα αν φύγεις θα την πληρώσεις κανονικά.
ektelion Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για την απάντηση, φίλε μου! Η καμπίνα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μήνες. Όπως έγραψα στο αρχικό post, ο γείτονάς μου συνδέθηκε χθες μετά από πολλές περιπέτειες (να πάρει υπογραφές από όλους τους ενοίκους για να βάλουν το κουτί οι τεχνικοί της vodafone έξω από το διαμέρισμά του, να πάρει άδεια από τον δήμο για να περαστεί η γραμμή από το πεζοδρόμιο στην πολυκατοικία, να αξιωθούν να έρθουν οι τεχνικοί να του τη συνδέσουν κλπ). Εν ολίγοις υπό αυτή την άποψη είμαι τυχερός, γιατί έφαγε αυτός όλο το μανίκι για να βάλω εγώ οπτική ίνα XD Συμφωνώ, δεν με βλέπω να γλιτώνω τη ρήτρα. Κι ούτε θέλω να κάνω φασαρία μεταξύ μας, δεν είμαι τέτοιος τύπος και δεν μπορώ τις φωνές και τους καυγάδες, ειδικά αφού πιστεύω ότι δεν έχω "πάτημα". Αφού δέχτηκα να ανανεώσω και γνώριζα τους όρους, τι να κάνουμε. Η απορία μου είναι πόση είναι αυτή η ρήτρα. Δυστυχώς το πρώτο συμβόλαιο με τη Nova το είχαμε υπογράψει πριν πάνω από δέκα χρόνια και χάθηκε στη μετακόμιση. Όλες οι ανανεώσεις έκτοτε έγιναν τηλεφωνικά. Οπότε δεν ξέρω τι προβλέπεται. Δεδομένου ότι η ανανέωση ήταν διετής, ενδέχεται να δεσμεύομαι για πάνω από χρόνο. Δεν με πειράζει τόσο το χαμηλό download (η 24άρα μου κλειδώνει στα 12 Mbps στην περιοχή μου, ταχύτητα που σε γενικές γραμμές με καλύπτει), αλλά το upload είναι απαράδεκτο. Ειδικά αν έχεις πολύ υλικό που θες να αποθηκεύεις στο cloud, χώρια του ότι με τέτοιο upload απλά ξεχνάς το broadcasting και το live streaming (I've tried). Όπως ανέφερα στο post μού είπαν στο τηλέφωνο ότι μάλλον είναι ένα fixed ποσό και σε κάθε περίπτωση, αύριο θα ξέρω στα σίγουρα, αφού θα πάω στο κατάστημα να ρωτήσω (το πρόβλημα είναι ότι η σύνδεση ανήκει στη σύζυγο, οπότε πρέπει να ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες για να είμαστε και οι δύο ελεύθεροι να πάμε μαζί στο κατάστημα). Απλά ρωτάω μπας και ξέρει κάποιος, εντελώς εκγυκλοπαιδικά, για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου. Απλά ήθελα να προσθέσω ότι βρίσκω αυτή τη φάση με τις διετείς ανανεώσεις και τις ρήτρες εντελώς αντίθετη με τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς, ενώ και η τακτική κάποιων παρόχων να μη μισθώνουν υποδομές όταν δεν μπορούν να σε καλύψουν οι ίδιοι είναι απαράδεκτη. Έχω την αίσθηση ότι η Nova βασίζεται υπερβολικά πολύ στη σούπερ λίγκα και θα το πληρώσει ακριβά κάποτε. Άλλωστε πρόκειται για ένα προϊόν που υποβαθμίζεται σταθερά εδώ και χρόνια. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2020 από ektelion
jkoukos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Η απάντηση στο κύριο ερώτημα, έχει ήδη απαντηθεί και την γνωρίζεις. Όχι δεν είναι λόγος αζημίως διακοπής της σύνδεσης, το ότι ο πάροχός σου δεν σου δίνει υπηρεσία μέσω χοντρικής. Στο δεύτερο ερώτημα για το ύψος του τέλους πρόωρης διακοπής, πρέπει να δεις τι ακριβώς αναφέρει το συμβόλαιο που έχεις. Αν δεν το έχεις, ζητάς πληροφορίες από την εταιρεία. Π.χ. τα σημερινά συμβόλαια έχουν σχετικό πίνακα ως παράρτημα στο τέλος και πως το υπολογίζεις. Τέλος, ισχύει σε όλο τον πλανήτη η χρονική δέσμευση των συνδέσεων που κάνουμε. Δεν είναι δικό μας φρούτο, αλλά αντιγραφή αυτών που γίνεται και αλλού. Κανείς δεν σε υποχρεώνει να το κάνεις. Μπορείς κάλλιστα να πας σε ένα κατάστημα και να ζητήσεις εξαρχής αορίστου και φυσικά χωρίς καμία έκπτωση. Μη γράφεις όμως μετά για το πόσο ακριβό είναι το πάγιο. Αυτή ακριβώς είναι η ελεύθερη αγορά.
mezger Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, ektelion είπε Η καμπίνα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μήνες. Όπως έγραψα στο αρχικό post, ο γείτονάς μου συνδέθηκε χθες μετά από πολλές περιπέτειες (να πάρει υπογραφές από όλους τους ενοίκους για να βάλουν το κουτί οι τεχνικοί της vodafone έξω από το διαμέρισμά του, να πάρει άδεια από τον δήμο για να περαστεί η γραμμή από το πεζοδρόμιο στην πολυκατοικία, να αξιωθούν να έρθουν οι τεχνικοί να του τη συνδέσουν κλπ). Εν ολίγοις υπό αυτή την άποψη είμαι τυχερός, γιατί έφαγε αυτός όλο το μανίκι για να βάλω εγώ οπτική ίνα XD Η διαδικασία που περιγράφεις δεν έχει σχέση με VDSL, είναι καθαρά FTTH. Απ'όσο γνωρίζω FTTH μπαίνει σε περιοχές που δεν έχουν αναβαθμιστεί και δεν προβλέπεται να αναβαθμιστούν σύντομα τα ΚΑΦΑΟ σε VDSL. Μπες στο https://sfbb.gr/ για να δεις πληροφορίες και να ελέγξεις διαθεσιμότητα. Νομίζω ότι είναι απίθανο έως αδύνατο και να πάρεις FTTH από Nova αλλά και να μη σου χρεώσουν τη ρήτρα αν διακόψεις. 1
ektelion Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 44 λεπτά πριν, jkoukos είπε Η απάντηση στο κύριο ερώτημα, έχει ήδη απαντηθεί και την γνωρίζεις. Όχι δεν είναι λόγος αζημίως διακοπής της σύνδεσης, το ότι ο πάροχός σου δεν σου δίνει υπηρεσία μέσω χοντρικής. Στο δεύτερο ερώτημα για το ύψος του τέλους πρόωρης διακοπής, πρέπει να δεις τι ακριβώς αναφέρει το συμβόλαιο που έχεις. Αν δεν το έχεις, ζητάς πληροφορίες από την εταιρεία. Π.χ. τα σημερινά συμβόλαια έχουν σχετικό πίνακα ως παράρτημα στο τέλος και πως το υπολογίζεις. Τέλος, ισχύει σε όλο τον πλανήτη η χρονική δέσμευση των συνδέσεων που κάνουμε. Δεν είναι δικό μας φρούτο, αλλά αντιγραφή αυτών που γίνεται και αλλού. Κανείς δεν σε υποχρεώνει να το κάνεις. Μπορείς κάλλιστα να πας σε ένα κατάστημα και να ζητήσεις εξαρχής αορίστου και φυσικά χωρίς καμία έκπτωση. Μη γράφεις όμως μετά για το πόσο ακριβό είναι το πάγιο. Αυτή ακριβώς είναι η ελεύθερη αγορά. Ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο φίλε μου, ήταν πολύ χρήσιμος Τώρα το κατά πόσο μια σύμβαση που δευσμεύει τον πελάτη για δύο χρόνια για παροχή υπηρεσιών ακολουθεί το πνεύμα της ελεύθερης αγοράς, είναι μια μεγάλη συζητήση που ξεφεύγει από τους σκοπούς αυτού του νήματος. That said, όπως ξεκαθάρισα εξ αρχής, δεν μου έβαλε κανένας το πιστόλι στον κρόταφο όταν δέχτηκα να δεσμευτώ απέναντί τους για δύο χρόνια, οπότε προφανώς και θεωρώ δίκαιο να τους αποζημιώσω, αν δεν τηρήσω αυτή μου τη δέσμευση. Το ερώτημά μου ήταν αν υποχρεούται ο πάροχος να μου παρέχει την υπηρεσία, δεδομένου ότι υπάρχει η δυνατότητα (έστω, μέσω τρίτου). Αν όντως δεν υποχρεούται, τότε απλά θα τους πληρώσω τη ρήτρα τους και θα πάω αλλού, αφού θεωρούν πιο συμφέρον να χάσουν έναν πελάτη. Σε κάθε περίπτωση δεν θέλω να προτρέχω, γιατί μπορεί στο κατάστημα να μου πουν άλλα από αυτά που μου είπαν στο τηλέφωνο. Χωρίς καν να υπολογίζω την προοπτική να υπάρξει ξαφνικά διαθεσιμότητα, μόλις λάβουν την αίτηση φορητότητας από τον άλλο πάροχο (έχει συμβεί).
jkoukos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Αν πρόκειται για FTTH, δεν κάνει ακόμη τέτοιες συνδέσεις η Nova. Εδώ τρόμαξε μετά από τόσα χρόνια που υπάρχουν νέες υπαίθριες καμπίνες, να δώσει χοντρική μέσω αυτών μόλις πρόσφατα. Δεν έχει υποχρέωση κανείς πάροχος να δώσει μέσω χοντρικής (δηλαδή υπηρεσία από άλλον πάροχο). Η μόνη υποχρέωση που υπάρχει είναι να δώσει χοντρική, όποιος έχει καμπίνα VDSL και FTTH. Το θέμα είναι ότι έχεις (ή έχουμε) κάνει μία σύμβαση για συγκεκριμένη υπηρεσία (ADSL) και όχι γενικά για σύνδεση στο διαδίκτυο. Όσο αυτή είναι ενεργή, υπάρχουν υποχρεώσεις και δικαιώματα. Η σύμβαση δεσμεύει τόσο τον πελάτη όσο και τον πάροχο, για ότι προβλέπει αυτή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα