sotiris123 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Στις 21-12-2018 αγόρασα ένα τροφοδοτικό από το hellasphone το οποίο ένα χρόνο περίπου μετά ξεκίνησε να κάνει θόρυβο το ανεμηστηράκι του. Μετά από επικοινωνία απευθείας με την corsair και αφού με ενημέρωσαν ότι χρειάζονται γύρω στις 45 με 60 για να γίνει η αντικατάσταση και να πληρώσω τα μεταφορικά αποφάσισα να επικοινωνήσω με το κατάστημα ώστε να κάνω και τη χρήση του Νόμου Ν2251/1994 άρθρο 5α (όπως συμβουλεύτηκα και από εδω). Μετά από διαρκή επικοινωνία με το κατάστημα στην αρχή το νομικό τους τμήμα δεν ήξερε την ύπαρξη κανένα νόμου. Και μετά από όταν τους έστειλα το απόσπασμα πήρα αυτή την απάντηση. Επειδή δικηγόρος δεν είμαι αλλά σύμφωνα με το νόμο που διαβάζω πουθενά δεν ξεχωρίζει τα καταστήματα αλλά και επειδή δεν ξέρω τις διαφορές περί εμπορικής και νόμιμης εγγύησης που θα μπορούσα να απευθυνθώ ώστε να με διαβεβαιώσουν για το ισχύει στο νόμο και να διεκδικήσω τα δικαιώματα μου. παραθέτω και τις επίσημες απΑντήσεις της εταιρείας. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από sotiris123
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Έχω ρίξει το κράξιμο της αρκούδας στα Ελληνικά καταστήματα, αλλά πιο νομικό τμήμα ρε αδερφέ? Από που ψώνισες? Απ΄τη giant του Γιάγκου Δράκου? Ένα κατάστημα στον Πειραιά είναι που θα μπορούσε να το έχει ο ξάδερφος μου ή ο κουμπάρος σου. Αφού η corsair σου απάντησε για 45-60 μέρες αναμονή, αυτοί τι καλύτερο νομίζεις ότι θα καταφέρουν? Ας ψώνιζες από amazon που δεν περιμένουν την εταιρία και στέλνουν κατευθείαν την αντικατάσταση, αν έχουν απόθεμα βέβαια. Απο περιέργια πιο τροφοδοτικό είναι? Μου κάνει εντύπωση γιατί η corsair έχει πολύ καλό aftersales και πριν δυό τρία χρόνια που είχα κάνει rma μια aio δεν πλήρωσα μτφ. 1
grmaster2 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 δεν είναι λογικό... εντός δύο ετών δικαιούσαι αντικατάσταση μέσω του μαγαζιού, το πως θα το λύσουν το θέμα είναι δικό τους. Εκτός των δύο ετών αναγκαστικά επικοινωνείς με τον κατασκευαστή που θα σου πει να το στείλεις εκεί που βρίσκεται. 1
sotiris123 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Αρχικά το "νομικό τμήμα" δεν το βγάζω από το μυαλό μου λέξεις της εταιρείας είναι το οποίο μπορεί να είναι και κάποια συνεργασία με δικηγορικό γραφείο. Απευθύνθηκα στο κατάστημα ώστε να μου παρέχουν προιον αντικατάστασης από τη στιγμή που το ορίζει ο νόμος και για να μη πληρώσω τα μεραφορικά μέχρι τα κεντρικά της corsair στο εξωτερικό. Ο συνήγορος του καταναλωτή ασχολείται με θέματα περί νομοθεσίας η το ινκα;
Sheogorath Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 9 λεπτά πριν, sotiris123 είπε Αρχικά το "νομικό τμήμα" δεν το βγάζω από το μυαλό μου λέξεις της εταιρείας είναι το οποίο μπορεί να είναι και κάποια συνεργασία με δικηγορικό γραφείο. Απευθύνθηκα στο κατάστημα ώστε να μου παρέχουν προιον αντικατάστασης από τη στιγμή που το ορίζει ο νόμος και για να μη πληρώσω τα μεραφορικά μέχρι τα κεντρικά της corsair στο εξωτερικό. Ο συνήγορος του καταναλωτή ασχολείται με θέματα περί νομοθεσίας η το ινκα; Θα ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση αφού θα πάρει πάνω απο 15 μέρες. 1
overpower Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 49 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Θα ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση αφού θα πάρει πάνω απο 15 μέρες. Αυτο μπορουμε να το απαιτησουμε σε ολη την διαρκεια που ισχυει η εγγυηση?? Πχ ειχα παρει καρτα και λογω του οτι ειναι παλια (rx 480), με ενημερωσαν οτι θα παρει 2 μηνες για να σταλει Asus (το ιδιο που απαντησε και η Asus). Στην περιπτωση αυτη η εγγυηση ηταν για 3 χρονια (ληγει τον Μαρτιο), αλλα εν τελει δεν ασχοληθηκα πιο νωρις και αφου πηρα την 5700 xt, εστειλα την 480.
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, sotiris123 είπε Αρχικά το "νομικό τμήμα" δεν το βγάζω από το μυαλό μου λέξεις της εταιρείας είναι το οποίο μπορεί να είναι και κάποια συνεργασία με δικηγορικό γραφείο. Απευθύνθηκα στο κατάστημα ώστε να μου παρέχουν προιον αντικατάστασης από τη στιγμή που το ορίζει ο νόμος και για να μη πληρώσω τα μεραφορικά μέχρι τα κεντρικά της corsair στο εξωτερικό. Ο συνήγορος του καταναλωτή ασχολείται με θέματα περί νομοθεσίας η το ινκα; Καλά ξεμπερδέματα να ευχηθώ αδερφέ. Αν θες πες και ποιο μοντέλο είναι. Επίσης αν θες βάλε και τη συνομιλία που είχες με την corsair!
sotiris123 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Tx 550m. Και κάνει θόρυβος ο ανεμηστήρας. Η συνομιλία με τη κορσαιρ είναι μεγάλη και πολλά διαφορετικά e-mail. Εν ολίγης δέχτηκαν το πρόβλημα αφού τους έστειλα ηχογράφηση και άκουσαν και μου είπαν ότι επειδή δεν υπάρχει στοκ να μου στείλουν το cx550m. Αρνήθηκα και πρότεινα να πάρω κάποιο καλύτερο και ας βγάλουν κάποια χρηματική διαφορά (αν είναι δυνατόν αυτό) και (ως δια μαγείας) μία μέρα βρήκανε στοκ αλλά θα πάρει 45-60 μέρες να παραλάβουν οπότε μιλάμε για 2 και μήνες να περιμένω. Το κατάστημα αρνήτε ότι ισχύει αυτός ο νόμος οπότε υπάρχει κάποια υπηρεσία να απευθυνθώ για το κατά πόσο δικαιούμαι αντικατάσταση και για να κάνω κάποια κίνηση ώστε να πιεστεί το κατάστημα;
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Tx 550m με κίτρινο αυτοκόλλητο ή άσπρο; Στο Ίνκα θα απευθυνθείς αλλά νομίζω θα πρέπει πρώτα να έχουν περάσει οι 15 μέρες μιας και τυπικά ακόμα δεν δικαιούσαι αντικατάστασης. Αν περάσουν καμία 60αρια μέρες μπορείς μέσω του Ίνκα να τους πιέσεις να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω. 2
sotiris123 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Με το λευκό Semi -modular. Απλά αρχικά θέλω να δω ότι όντως ισχύει αυτός ο νόμος για όλα τα καταστήματα αρχικά. Και μετά τις 15 μέρες να δω τι θα κάνω.
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, sotiris123 είπε Με το λευκό Semi -modular. Απλά αρχικά θέλω να δω ότι όντως ισχύει αυτός ο νόμος για όλα τα καταστήματα αρχικά. Και μετά τις 15 μέρες να δω τι θα κάνω. Μπες εδώ και διάβασε πως ο φίλος έβγαλε άκρη. 1
sotiris123 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2020 Έπειτα από επικοινωνία με το κατάστημα και την άρνηση του ότι ισχύει αυτός ο Νόμος για την νόμιμη εγγύηση επικοινώνησα και με το 1520 (με παρέπεμψε ο συνήγορος του καταναλωτή εκεί) και όντως από τη στιγμή που μενκαλύπτει η νόμιμη εγγύηση (και δεν μου παρέχει εμπορική το κατάστημα) πρέπει να αποδείξω ότι υπάρχει ανάγκη κατεπείγοντος να αντικατασταθεί το προιόν και λόγο του έχει παρέλθει το πρώτο εξάμηνο ότι το ελάττωμα υπήρχε πριν τη λήξη του εξαμήνου.
phph Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 21 ώρες πριν, sotiris123 είπε Έπειτα από επικοινωνία με το κατάστημα και την άρνηση του ότι ισχύει αυτός ο Νόμος για την νόμιμη εγγύηση επικοινώνησα και με το 1520 (με παρέπεμψε ο συνήγορος του καταναλωτή εκεί) και όντως από τη στιγμή που μενκαλύπτει η νόμιμη εγγύηση (και δεν μου παρέχει εμπορική το κατάστημα) πρέπει να αποδείξω ότι υπάρχει ανάγκη κατεπείγοντος να αντικατασταθεί το προιόν και λόγο του έχει παρέλθει το πρώτο εξάμηνο ότι το ελάττωμα υπήρχε πριν τη λήξη του εξαμήνου. Αυτό το σημείο με έχει προβληματίσει από την πρώτη στιγμή που ίσχυσε ο νόμος και τον διάβασα. Δηλαδή πώς μπορεί να αποδείξει ένας ιδιώτης ότι κάποιο πρόβλημα σε ένα πολύπλοκο προϊόν προϋπήρχε; Δεν αρκεί το ότι με σωστή χρήση χάλασε; Με την έννοια ότι για να χαλάσει τόσο νωρίς χωρίς κακή χρήση, κάτι δεν ήταν κατασκευασμένο σωστά εξ αρχής. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα