Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Darthrevan7 είπε

από την στιγμή που μπαίνει σε σύγκριση το Doom με ένα έργο τέχνης όπως είναι το FFVII γελάνε και οι ρέγγες .

Ακριβώς μιλάς για τους μπαμπάδες τον shooters.. Συγκρίνοντας το με ένα jrpg και μια εταιρεία που έφτιαχνε ένα παιχνίδι 10 xρονια!!!  Όπως Το 15 και παρέδωσε ένα generic jrpg... Σίγουρα γελάνε και η ρέγγες....

  • Confused 3
  • Sad 2
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια... μισο, αυτος στη φωτο δεν ειναι ο Geralt of Rivia????

:P

πλακα πλακα, με το FF ήμουνα νιος και γέρασα!

Μιλάμε τωρα για NES πισω στο 1990 σε 15αρα CRT τηλεοραση με RF καλωδιο!!!

θρυλικές αναμνήσεις!

Επεξ/σία από mader
  • Like 1
Δημοσ.

έχει καταντήσει ειλικρινά  αηδία αυτό με το ff7 . Απο Μαρτιο το πηγαμε 10 Απριλίου , κάτι μου λέει οτι θα ακολουθήσει νεα ανακοίνωση για 15 Ιουνίου και τελικά θα το φτάσουμε στα Χριστούγεννα . Τάχα οτι θέλουν να το κάνουν καλύτερο και κάτι τέτοια ψέματα . Κόλπα marketing όλα καθαρά και μας δουλεύουν αβέρτα.

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, ihusa είπε

Ακριβώς μιλάς για τους μπαμπάδες τον shooters.. Συγκρίνοντας το με ένα jrpg και μια εταιρεία που έφτιαχνε ένα παιχνίδι 10 xρονια!!!  Όπως Το 15 και παρέδωσε ένα generic jrpg... Σίγουρα γελάνε και η ρέγγες....

 

αρχείο λήψης.jpeg

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι όπως το πάνε,μπορεί και να μάθουμε νέα στήν φετινή Ε3 (απο αυτούς που θα είναι εκεί) 😸

Επεξ/σία από ELMastas
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαλτε να παιξετε το FFVII του 1997 και τα παλια Doom collection γιατι αργει πολυ η τηγανητα .... Ειδικα το FF παιζει να ειναι ηδη τελειωμενο στην underground ps4 scene 

ειχα δει κατι αρχεια 78 GB . Οταν το marketing της square θα μας το δινει σε episodes με αρμεγμα για το καθενα και σε 10 τερμενα ;

5 ώρες πριν, lemond είπε

10 απριλιου? τι ετος? απο το 2006 ολο λαδι, λαδι, λαδι....και τηγανητα ποτε? για πες μας ρε square?

 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Βαλτε να παιξετε το FFVII του 1997 και τα παλια Doom collection γιατι αργει πολυ η τηγανητα .... Ειδικα το FF παιζει να ειναι ηδη τελειωμενο στην underground ps4 scene 

ειχα δει κατι αρχεια 78 GB . Οταν το marketing της square θα μας το δινει σε episodes με αρμεγμα για το καθενα και σε 10 τερμενα ;

σαφως και αργει πολυ η τηγανητα ...στο κλασσικο του 97' εχω γραψει απειρα χλμ οπως και στο crisis core ;) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Βαλτε να παιξετε το FFVII του 1997 και τα παλια Doom collection γιατι αργει πολυ η τηγανητα .... Ειδικα το FF παιζει να ειναι ηδη τελειωμενο στην underground ps4 scene 

ειχα δει κατι αρχεια 78 GB . Οταν το marketing της square θα μας το δινει σε episodes με αρμεγμα για το καθενα και σε 10 τερμενα ;

 

Σωστά τα λες......... Mετα το φιάσκο του ff15 και 10 χρόνια ολόκληρα για να το παραδώσουν......Και έχασαν αρκετόυς φαν, και αυτό είναι ήδη 4-5 χρόνια σε development....παράδειγμα από Capcom που βγάζει το δεύτερο remake της....  Θα δώσω τα λεφτά μου αλλού... Οπως

Resi3 remake nioh 2 που πλησιάζουν κτλπ

 

Επεξ/σία από ihusa
Δημοσ.

"Φιασκο" το FF15; 

Ενας τιτλος με 81% metascore;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, FromDusk_TillDawn είπε

 

αρχείο λήψης.jpeg

Εντάξει ρε φίλε είμαι εγώ ότι να ναι... Εσύ που τους περίμενες τόσα χρόνια να σου δώσουν ένα παιχνίδι.... Να ξανά τονίσω... Όπως το ff15... Και τώρα μετράς.. 5 χρόνια... Για ένα remake... 

Συμβουλή... Τα λεφτά σας να έχουν αξία όταν πρόκειται να τα δώσετε... Μιας και μιλάμε για 60ρια...και να διαχωριζετε... Όταν developers πέζουν με την υπομονή σας... 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Bab1983 είπε

Άντε ρε παιδιά βγάλτε το επιτέλους να γίνει χαμος, μπας και βγάλετε και το 8 και 9 μετά 😁

 

Να μας πούνε όμως περίπου ποιο έτος θα είναι το 8,9 για να υπολογίσουμε τα λεφτά της σύνταξης. 

 

3 ώρες πριν, The_Prodigy είπε

"Φιασκο" το FF15; 

Ενας τιτλος με 81% metascore;

 

 Φιάσκο δεν το λες αλλά αντικειμενικά μια 10ετία αναμονή δεν την άξιζε. Και τα 10 αυτά χρόνια που έκανε να βγει (από την εποχή που ακόμα λεγόταν 13 Versus) δεν ήταν ότι το παιχνίδι γινόταν συνεχώς develop, τουλάχιστον δεν κατάλαβα εγώ κάτι τέτοιο παίζοντας το core game που το αγόρασα day 1. Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι έμεινε για χρόνια στα αζήτητα μέχρι που το πήραν κάποια στιγμή και το τελειώσαν όπως όπως σε κάποια πράματα.

 Βασικοί χαρακτήρες έμειναν αδούλευτοι με αποτέλεσμα να μην σε νοιάζει όταν κάτι τους συνέβαινε π.χ. η Luna, Prompto και εν μέρει o Ignis. Ο Ardyn σκάει από το πουθενά χωρίς να σου εξηγεί πολλά πολλά και σίγουρα δεν είχε το development που είχαν οι άλλοι "κακοί" της σειράς όπως Sephiroth, Kuja, Seymour. Θα μου πεις όλα αυτά λύνονται στα DLC episodes αλλά εκεί μιλάμε για άλλα λεφτά σε ένα παιχνίδι που ήδη περιμέναμε μια ολόκληρη 10ετία. Σχολείο πήγαινα όταν το πρωτοείδα και το αγόρασα με χρήματα της δουλειάς μου. 

 Και πάμε τώρα στο battle system που θεωρώ το μεγαλύτερο αγκάθι στο παιχνίδι. Ήταν αυτό σύστημα μάχης για παιχνίδι που περιμέναμε 10 χρόνια? Μπορείς κυριολεκτικά να αρχίσεις το παιχνίδι...να κοπανάς το O για 40 ώρες σαν παλαβός και να το τερματίσεις. Πετάγονται σπαθιά από δω και από κει...ωραία εφέ που σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι κάτι κάνεις...και εσύ στην ουσία πατάς ένα κουμπί. Με όσους έχω μιλήσει που το έχουν παίξει μου είπαν ότι οι ίδιοι έπαιξαν πιο "περίπλοκα" γιατί βαρέθηκαν την μονοτονία της μάχης αφού δεν ήταν καν challenging. Δεν υπήρξε κάποιο σημείο που να θεωρήσω ότι το παιχνίδι τεστάρει της ικανότητες μου. Το μόνο πράμα που τέσταρε ήταν πόσο γρήγορα μπορούσα να πατήσω το Ο και πόσο γρήγορα μπορώ να κουμπώσω potion. Κατά τα άλλα μας έφταιγε το παλιό turn based σύστημα μάχης που έπρεπε να εξελιχθεί αφού ήταν so 90s και δεν άφηνε πολλά περιθώρια για εφέ, φρου φρου και αρώματα. Ε όχι ρε παιδιά...αν αυτή είναι η εξέλιξη που περιμέναμε 10 χρόνια μη σώσει και εξελιχθεί.

 Ο λόγος που του τα χώνω είναι ότι είμαι μεγάλος fan της σειράς και ειδικά μετά από 10 χρόνια αναμονής, πόσα trailer, ταινία κτλ. περίμενα να μιλάμε τώρα για ένα masterpiece του gaming που όποιος δεν το έχει παίξει πρέπει να τρέξει τώρα να το αγοράσει. Δυστυχώς όμως για τους παραπάνω λόγους δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο...ίσως να είχα θέσει πολύ ψηλά τον πήχη οπότε το 81% metascore και πολύ του είναι.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, akiz90 είπε

 

Να μας πούνε όμως περίπου ποιο έτος θα είναι το 8,9 για να υπολογίσουμε τα λεφτά της σύνταξης. 

 

 

 Φιάσκο δεν το λες αλλά αντικειμενικά μια 10ετία αναμονή δεν την άξιζε. Και τα 10 αυτά χρόνια που έκανε να βγει (από την εποχή που ακόμα λεγόταν 13 Versus) δεν ήταν ότι το παιχνίδι γινόταν συνεχώς develop, τουλάχιστον δεν κατάλαβα εγώ κάτι τέτοιο παίζοντας το core game που το αγόρασα day 1. Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι έμεινε για χρόνια στα αζήτητα μέχρι που το πήραν κάποια στιγμή και το τελειώσαν όπως όπως σε κάποια πράματα.

 Βασικοί χαρακτήρες έμειναν αδούλευτοι με αποτέλεσμα να μην σε νοιάζει όταν κάτι τους συνέβαινε π.χ. η Luna, Prompto και εν μέρει o Ignis. Ο Ardyn σκάει από το πουθενά χωρίς να σου εξηγεί πολλά πολλά και σίγουρα δεν είχε το development που είχαν οι άλλοι "κακοί" της σειράς όπως Sephiroth, Kuja, Seymour. Θα μου πεις όλα αυτά λύνονται στα DLC episodes αλλά εκεί μιλάμε για άλλα λεφτά σε ένα παιχνίδι που ήδη περιμέναμε μια ολόκληρη 10ετία. Σχολείο πήγαινα όταν το πρωτοείδα και το αγόρασα με χρήματα της δουλειάς μου. 

 Και πάμε τώρα στο battle system που θεωρώ το μεγαλύτερο αγκάθι στο παιχνίδι. Ήταν αυτό σύστημα μάχης για παιχνίδι που περιμέναμε 10 χρόνια? Μπορείς κυριολεκτικά να αρχίσεις το παιχνίδι...να κοπανάς το O για 40 ώρες σαν παλαβός και να το τερματίσεις. Πετάγονται σπαθιά από δω και από κει...ωραία εφέ που σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι κάτι κάνεις...και εσύ στην ουσία πατάς ένα κουμπί. Με όσους έχω μιλήσει που το έχουν παίξει μου είπαν ότι οι ίδιοι έπαιξαν πιο "περίπλοκα" γιατί βαρέθηκαν την μονοτονία της μάχης αφού δεν ήταν καν challenging. Δεν υπήρξε κάποιο σημείο που να θεωρήσω ότι το παιχνίδι τεστάρει της ικανότητες μου. Το μόνο πράμα που τέσταρε ήταν πόσο γρήγορα μπορούσα να πατήσω το Ο και πόσο γρήγορα μπορώ να κουμπώσω potion. Κατά τα άλλα μας έφταιγε το παλιό turn based σύστημα μάχης που έπρεπε να εξελιχθεί αφού ήταν so 90s και δεν άφηνε πολλά περιθώρια για εφέ, φρου φρου και αρώματα. Ε όχι ρε παιδιά...αν αυτή είναι η εξέλιξη που περιμέναμε 10 χρόνια μη σώσει και εξελιχθεί.

 Ο λόγος που του τα χώνω είναι ότι είμαι μεγάλος fan της σειράς και ειδικά μετά από 10 χρόνια αναμονής, πόσα trailer, ταινία κτλ. περίμενα να μιλάμε τώρα για ένα masterpiece του gaming που όποιος δεν το έχει παίξει πρέπει να τρέξει τώρα να το αγοράσει. Δυστυχώς όμως για τους παραπάνω λόγους δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο...ίσως να είχα θέσει πολύ ψηλά τον πήχη οπότε το 81% metascore και πολύ του είναι.

Μια χαρά είναι το σύστημα μάχης.τι περίμενες; Το μονοτονο turned based η το κουραστικό σύστημα του13;για το storyline θα συμφωνήσω μαζί σου θα μπορούσε να είναι βαθύτερο κ κάπως διαφορετικό.θα ήθελα η lunafreya να ζήσει μέχρι τέλους...επισης οπως είπες κ εσύ πλην του βασικού χαρακτήρα οι άλλοι τρεις είναι αδιαφοροι...θα ήθελα να δω μια ωραία μάχη με τον αντίπαλο βασιλιά κ όχι μόνο με τον ardyn.επισης το παιχνίδι το έχω γύρω στις 80ωρες κ μπορώ να σου πω ότι μου πήρε πολύ παραπάνω από ένα απλό πάτημα του "ο" για να τελειώσω κάποια sidequest....εν κατακλείδι κ παρα τα οποία ελαττωματα του (κυρίως στην ιστορία)πιστευω πως δίκαια πήρε καλή βαθμολογία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, cerberus1983 είπε

Μια χαρά είναι το σύστημα μάχης.τι περίμενες; Το μονοτονο turned based η το κουραστικό σύστημα του13;για το storyline θα συμφωνήσω μαζί σου θα μπορούσε να είναι βαθύτερο κ κάπως διαφορετικό.θα ήθελα η lunafreya να ζήσει μέχρι τέλους...επισης οπως είπες κ εσύ πλην του βασικού χαρακτήρα οι άλλοι τρεις είναι αδιαφοροι...θα ήθελα να δω μια ωραία μάχη με τον αντίπαλο βασιλιά κ όχι μόνο με τον ardyn.επισης το παιχνίδι το έχω γύρω στις 80ωρες κ μπορώ να σου πω ότι μου πήρε πολύ παραπάνω από ένα απλό πάτημα του "ο" για να τελειώσω κάποια sidequest....εν κατακλείδι κ παρα τα οποία ελαττωματα του (κυρίως στην ιστορία)πιστευω πως δίκαια πήρε καλή βαθμολογία.

Το σύστημα μάχης του 15 είναι ένα μπαχαλο χωρίς κανένα νόημα και βάθος

Χίλιες φορές ένα turn based

Δεν είναι κακό να έχουμε κάτι πιο πιο action, αλλά όχι σαν του 15

Το 15 γενικά είναι ένα παιχνίδι που είχε προοπτικές αλλά είναι ένα μισοτελειωμένο προϊόν

Θέλω να ελπίζω ότι στο remake του 7 έχει γίνει σωστή δουλειά ειδικά στον τομέα της μάχης

Αλλιώς οκ τη βγάζουμε και με dragon quest, παραμένει το ίδιο εδώ και χίλια χρόνια αλλά δουλεύει σωστά

15 ώρες πριν, The_Prodigy είπε

"Φιασκο" το FF15; 

Ενας τιτλος με 81% metascore;

Αν ήταν φιάσκο θα υπήρχε κάποια δικαιολογία ότι δεν ασχολήθηκαν

Το θέμα (και το στενάχωρο) είναι ότι ασχολήθηκαν και βγήκε μια μετριότητα, άσχετα με το τι λέει το metascore του

Και είναι κρίμα που παιχνίδια σαφώς καλύτερα από αυτό πούλησαν λιγότερο από αυτό (dragon quest xi ή persona 5 που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό)

 

Το ffvii θα πουλήσει δεκάδες εκατομμύρια αυτό είναι βέβαιο, αλλά το ζητούμενο είναι να έχουμε και ένα καλό παιχνίδι στο τέλος

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Το σύστημα μάχης του 15 είναι ένα μπαχαλο χωρίς κανένα νόημα και βάθος

Χίλιες φορές ένα turn based

Δεν είναι κακό να έχουμε κάτι πιο πιο action, αλλά όχι σαν του 15

Θέλω να ελπίζω ότι στο remake του 7 έχει γίνει σωστή δουλειά

Οκ δε πρόκειται να συμφωνήσουμε φίλε μου σ αυτό.ειλικρινα έχω σιχαθεί το turn based κ δε θέλω να το ξαναδώ στα μάτια μου.εκτος του ότι είναι κουραστικό είναι κ αναχρονιστικό.βεβαιως στο remake του 7  θα ήθελα να δω κάτι πιο φρέσκο μια πιο εξελιγμένη μορφή του 15 με διαφορετικό τρόπο χρήσης της μαγείας κ των πόλων(κ των summon που ελπίζω να είναι ουσιαστικά στο παιχνίδι).

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, cerberus1983 είπε

Οκ δε πρόκειται να συμφωνήσουμε φίλε μου σ αυτό.ειλικρινα έχω σιχαθεί το turn based κ δε θέλω να το ξαναδώ στα μάτια μου.εκτος του ότι είναι κουραστικό είναι κ αναχρονιστικό.βεβαιως στο remake του 7  θα ήθελα να δω κάτι πιο φρέσκο μια πιο εξελιγμένη μορφή του 15 με διαφορετικό τρόπο χρήσης της μαγείας κ των πόλων(κ των summon που ελπίζω να είναι ουσιαστικά στο παιχνίδι).

Μαζί σου να πάμε σε κάτι άλλο πέρα από το turn based το οποίο συνέβαινε βέβαια και λόγω των τεχνικών περιορισμών του παρελθόντος που πια δεν υπάρχουν

Το θέμα είναι ότι το turn based ως σύστημα μετά από τόσες δεκαετίες έχει τελειοποιηθεί και ξέρεις ότι θα δουλέψει

Αλλά ας γίνει κάτι άλλο, το άλλο όμως που θα γίνει θα πρέπει να συνεχίζει να θυμίζει rpg. To xv δεν ήταν rpg, ήταν απλά random ξύλο και ο,τι να'ναι

Το vii που συζητάμε εδώ στην αρχική του μορφή είχε ένα γενικότερο σύστημα (βάζω και τα materia μέσα) που είχε βάθος αλλά ήταν παράλληλα και προσιτό στο να το καταλάβεις

Εγώ εκείνη την εποχή ήμουν στα 12-13 χωρίς ίντερνετ να ψάξω στην ουσία και χωρίς ουσιαστική εμπειρία από jrpg, αλλά τα έπιασα και κατάφερα να εκτιμήσω το βάθος γιατί ήταν τόσο όσο έπρεπε. Και ακόμα θυμάμαι να κάθομαι να υπολογίζω σε χαρτί πώς θα πάω να ρίξω το emerald weapon (δεν είχα πάρει χαμπάρι το underwater materia λόγω του μη ίντερνετ που λέγαμε οπότε έπρεπε να κάτσω να υπολογίσω και να κάνω στρατηγική πώς να το φάω στο 20 λεπτο)

Για αυτό άλλωστε και τόσα χρόνια μετά μιλάμε για το 7 γιατί έκανε πολλά σωστά πράγματα την κατάλληλη στιγμή

Αλλά πάμε δεκαετίες μπροστά και φτάνουμε στο xv το οποίο εγώ το βλέπω ως πισωγυρισμα ως rpg

Η μάχη προσπαθεί να δείχνει εντυπωσιακή αλλά τελικά είναι αυτό που είπα, random πράγματα συμβαίνουν τριγύρω.. μαγεία αδιάφορη πχ σταμάτησα να τη χρησιμοποιήσω απλά αγόραζα θεραπείες.. τους άλλους χαρακτήρες; Κανένα ενδιαφέρον να τους χειρίζομαι

Βασικά με κουραζε η μάχη ηθελα να τελειώνει όσο πιο γρήγορα γινόταν

Ακόμα και σήμερα όμως παίζοντας ένα turn based κάθομαι και κάνω κάποια στρατηγική.. βάζω λίγη σκέψη σε αυτό που κάνω

Από τα τρέιλερ του 7 πάντως έχω καταλάβει ότι αυτή τη φορά κάτι έχουν κάνει ώστε να συνδυαστεί επιτυχώς η δράση με κάποιο βάθος που οφείλει να έχει ένα rpg

Μακάρι να το έχουν κάνει σωστά, ειλικρινά μακάρι γιατί ναι από μια άποψη έχεις δίκιο, πόσο ακόμα turn based?

 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...