Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Δεν ισχύει αυτό που σου είπε . Ότι είναι πιο ευπαθής σε κακό καύσιμο ισχύει . Όπως επίσης εχουν μεγάλα κοστολόγια επισκευής . Επειδή έχω δύο πετρελαιοκίνητα , όταν επιλέγεις  να αγοράσεις μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο να έχεις στα υπόψιν το κόστος αλλαγής του DPF  που αλλάζεται συνήθως στα 150.000 -200.000 χλμ με καλή χρήση και καλό καύσιμο .  Οπότε δώσε σημασία στα χιλιόμετρα  (τα πραγματικά) που έχει γράψει το αμάξι και να υπολογίζεις και αυτό το κόστος  που δεν είναι μικρό . Εκτός αν είσαι απο μερικούς που τα αφαιρούν τα DPF και μοιράζουν καρκίνο στα παιδιά τους και στα παιδιά μας . 

Καλα,  τα αμαξια στις χρονολογιες που κοιταει ο φιλος, ουτως η αλλως μοιραζουν καρκινο στα παιδια σου, αφου δεν εχουν dpf.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Καλα,  τα αμαξια στις χρονολογιες που κοιταει ο φιλος, ουτως η αλλως μοιραζουν καρκινο στα παιδια σου, αφου δεν εχουν dpf.

O 1.5 dci του clio 2007 που ανάλογα το μοντέλο πάει 115-120 g/km μοιράζει καρκίνο στα παιδιά μας δλδ?  Euro 4 είναι και έχει κανονικά dpf
Για κοίτα λίγο τι βγάζει ο βενζινοκινητήρας του ίδιου μοντέλου ... ουπς 135-139!

Επεξ/σία από gthe
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, gthe είπε

O 1.5 dci του clio 2007 που ανάλογα το μοντέλο πάει 115-120 g/km μοιράζει καρκίνο στα παιδιά μας δλδ?  Euro 4 είναι και έχει κανονικά dpf
Για κοίτα λίγο τι βγάζει ο βενζινοκινητήρας του ίδιου μοντέλου ... ουπς 135-139!

Δεν είναι όλα τα euro 4 με dpf. Τώρα τι σχέση έχουν τα γραμμάρια άνθρακα με την αιθάλη των diesel εσύ ξέρεις...

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Δεν ισχύει αυτό που σου είπε . Ότι είναι πιο ευπαθής σε κακό καύσιμο ισχύει . Όπως επίσης εχουν μεγάλα κοστολόγια επισκευής . Επειδή έχω δύο πετρελαιοκίνητα , όταν επιλέγεις  να αγοράσεις μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο να έχεις στα υπόψιν το κόστος αλλαγής του DPF  που αλλάζεται συνήθως στα 150.000 -200.000 χλμ με καλή χρήση και καλό καύσιμο .  Οπότε δώσε σημασία στα χιλιόμετρα  (τα πραγματικά) που έχει γράψει το αμάξι και να υπολογίζεις και αυτό το κόστος  που δεν είναι μικρό . Εκτός αν είσαι απο μερικούς που τα αφαιρούν τα DPF και μοιράζουν καρκίνο στα παιδιά τους και στα παιδιά μας . 

Από ότι διάβασα εδώ https://blog.spotmechanic.gr/oti-prepei-na-kserei-gia-ta-filtra-dpf/

κατάλαβα ότι DPF έχουν οχήματα από το 2009 και μετά. Οπότε αυτά που κοιτάω εγώ δεν έχουν φίλτρο.

Σύμφωνα με το άρθρο παραπάνω, εμένα ένα 2009 πετρελαιοκίνητο με DPF δεν μου κάνει καθώς η απόσταση από το σπίτι-μαγαζί είναι περίπου 1χλμ και θα το προκαλέσω ζημιά γιατί δεν προλαβαίνει να κάνει αναγέννηση το DPF.

Τα πιο παλιά diesel όμως δεν έχουν αυτό το θέμα, σωστά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πετρέλαιο βγαζει σαφως πιο λιγο άνθρακα απο την βενζίνη λογου του DPF. 

Eκει που υστερεί το πετρελαιο ειναι στα ΝΟΧ καθως οι θερμοκρασιες που αναπτύσσονται στον κινητηρα απο την αυτανάφλεξη παράγουν αυξημένα ΝΟΧ. 

Παρε ενα Clio euro 5 με σωστά χιλιόμετρα (οχι πειραγμενα) κοντα 10.000 ευρω να το κρατησεις και να εισαι κομπλε. 

Oτι ειναι εισαγόμενο εχει πειραγμένα χιλιόμετρα 99,9% (για να βρεις τα πραγματικα χιλιομετρα του εαν δεν εχει book service απο αντιπροσωπία να υπολογίζεις 50-60.000 χλμ το έτος) 

Oτι ειναι ελληνικο θελει ψαξιμο. Καλυτερα απο ιδιωτη, αλλα θα βαραει σε τιμη....απολυτα λογικο. 

Νομος: Eαν θελεις μεταχειρισμενο, θα πρεπει να τρεξεις να δεις 40-50 αμαξια. Ευκαιρίες με την μια δεν υπάρχουν σε αυτά. 

 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Παρε ενα Clio euro 5 με σωστά χιλιόμετρα (οχι πειραγμενα) κοντα 10.000 ευρω να το κρατησεις και να εισαι κομπλε. 

 

Ρε παιδιά, 2 αυτοκίνητα έβαλε ο άνθρωπος, ένα που έχει 3500 και ένα που έχει 2600 .... τον φτάσατε στο 10χίλιαρο :) . Φαντάζομαι όλοι ξέρουμε πως άμα δώσει ένα 10άρι θα πάρει αυτοκινητάκι σε τελειώς διαφορετική κατάσταση. Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης.

TS, αν κάνεις ένα χιλιόμετρο σπίτι - μαγαζί τι το θες το diesel βασικά, δεν βρισκεις ένα βενζίνη αντίστοιχης ηλικίας? Για τα DPF τώρα γενικά είναι θέμα τύχης, κατάστασης, χιλιομέτρων ... πολλά πράγματα. Πολλά αντέχουν 200.000, άλλα σκάνε νωρίς, πολλές φορές την γλιτώνεις με καθάρισμα μόνο κτλ

Όσο για το τι ήταν τελικα πιο βλαβερό στα παλιότερα αυτοκίνητα... το CO2 ή το NOX, αυτό ακόμα το ψάχνουν. Σίγουρα τα euro 6 diesel κόψανε και τα 2 για να συνεχίσουν οι πωλήσεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ένα euro 4 ΙΧ 1.5 στην επαρχία που θα βγάζει περισσότερο ΝΟΧ είναι δαχτυλοδεικτούμενη κινητή νεκροφόρα ... όλα τα επαγγελματικά βαριά οχήματα diesel είναι πολύ χειρότερα (και το βυτιοφόρο που φέρνει την βενζίνη στο πρατήριο, diesel καίει και δεν θελει κανεί να ξέρει πόσο NOX βγάζει, και το λεωφορείο που πάει τα παιδιά στο σχολείο ...)

Επεξ/σία από gthe
Δημοσ.
Στις 13/1/2020 στις 11:20 ΠΜ, WhiteWolfHellas είπε

Καλημέρα, είμαι από Λάρισα και θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο επαγγελματικό επιβατηγό και το παραπάνω όχημα μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Είναι εισαγωγής και δεν έχει βιβλίο service. Πήγα του έριξα μια γρήγορη ματιά και μέσα έξω είναι σαν καινούριο, πάρα πολύ καλή κατάσταση. Με τρομάζει το γεγονός ότι δεν έχει βιβλίο service όμως και θα ήθελα την γνώμη κάποιου πιο έμπειρου.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23937795/

Εχω ΙΧ του 2007 και χωρίς να είναι επαγγελματικό ή να κάνω ταξίδια έχει 190.000χλμ. Η πιθανότητα τα χιλιόμετρα του clio να είναι πραγματικά είναι (απειρο)ελάχιστη...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gthe είπε

Ρε παιδιά, 2 αυτοκίνητα έβαλε ο άνθρωπος, ένα που έχει 3500 και ένα που έχει 2600 .... τον φτάσατε στο 10χίλιαρο :) . Φαντάζομαι όλοι ξέρουμε πως άμα δώσει ένα 10άρι θα πάρει αυτοκινητάκι σε τελειώς διαφορετική κατάσταση. Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης.

TS, αν κάνεις ένα χιλιόμετρο σπίτι - μαγαζί τι το θες το diesel βασικά, δεν βρισκεις ένα βενζίνη αντίστοιχης ηλικίας? Για τα DPF τώρα γενικά είναι θέμα τύχης, κατάστασης, χιλιομέτρων ... πολλά πράγματα. Πολλά αντέχουν 200.000, άλλα σκάνε νωρίς, πολλές φορές την γλιτώνεις με καθάρισμα μόνο κτλ

Όσο για το τι ήταν τελικα πιο βλαβερό στα παλιότερα αυτοκίνητα... το CO2 ή το NOX, αυτό ακόμα το ψάχνουν. Σίγουρα τα euro 6 diesel κόψανε και τα 2 για να συνεχίσουν οι πωλήσεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ένα euro 4 ΙΧ 1.5 στην επαρχία που θα βγάζει περισσότερο ΝΟΧ είναι δαχτυλοδεικτούμενη κινητή νεκροφόρα ... όλα τα επαγγελματικά βαριά οχήματα diesel είναι πολύ χειρότερα (και το βυτιοφόρο που φέρνει την βενζίνη στο πρατήριο, diesel καίει και δεν θελει κανεί να ξέρει πόσο NOX βγάζει, και το λεωφορείο που πάει τα παιδιά στο σχολείο ...)

 

Που να δεις κρατικα στρατιωτικα οχηματα (π.χ. Καναδεζες) που κατεβαινουν την Αθηνων Λαμιας και βγαζουν περισσοτερο καπνο απο το εργοστασιο της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα. 

55 λεπτά πριν, acomaedo είπε

Εχω ΙΧ του 2007 και χωρίς να είναι επαγγελματικό ή να κάνω ταξίδια έχει 190.000χλμ. Η πιθανότητα τα χιλιόμετρα του clio να είναι πραγματικά είναι (απειρο)ελάχιστη...

Clio diesel του 2007 (εισαγωγής) και επαγγελματικο ξεκινάς με αισιόδοξη πρόβλεψη τα 500.000 χλμ minimum. 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ROG-X είπε

Που να δεις κρατικα στρατιωτικα οχηματα (π.χ. Καναδεζες) που κατεβαινουν την Αθηνων Λαμιας και βγαζουν περισσοτερο καπνο απο το εργοστασιο της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα. 

Ακριβώς. Προφανώς σε κανέναν δεν αρέσει η ιδέα πολλών ρήπων από όπου και να προέρχονται, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας. Στη Λάρισα δλδ που είναι ο άνθρωπός τα αγροτικά τα 2λιτρα και οι βαμβακοσυλλεκτικες δεν ήταν από πάντοτε diesel? Εγώ πάντως που είμαι από το Βόλο, όλοι οι αγρότες στο Πήλιο που μεταφέρουν φρούτα, diesel είχαν από παλιά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά το έχετε τερματίσει,με κινητές νεκροφόρεςμε καρκίνους,ο άλλος λέει ότι ένα clio,ΕΝΑ CLIO,έχει μίνιμουμ 500.000χλμ,προφανώς δεν έχει ιδέα τι αμάξια κάνουν τέτοια χιλιόμετρα κυρίως Γερμανία,σίγουρα όχι clio, παντως,αυτά είναι μόνο για μέσα σε πολη σαν επαγγελματικό.

Αυτα τα χλμ,500.000, σε επαγγελματικό clio,μόνο στην Ελλάδα γίνονται,όπου γυρνάνε όλη την Ελλάδα με τέτοια κατσαριδακια,τα πιο μεγάλα στοιχίζουν.

.Να ήταν κανένα Audi,Passat κλπ,99% caravan είναι τα επαγγελματικά εξωτερικο,να έλεγα ναι,γράφει χλμ.

Ότι να'ναι.

Πιο επιφυλακτικός οσον αφορα τα χλμ,θα ήμουν με ένα ίδιο ελληνικό επαγγελματικό clio,ξαναλέω clio,μικρό αμάξι,αν ηταν ενα αλλο αλλαζει το πραγμα,πάρα με ένα ίδιο εισαγωγής.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gthe είπε

TS, αν κάνεις ένα χιλιόμετρο σπίτι - μαγαζί τι το θες το diesel βασικά, δεν βρισκεις ένα βενζίνη αντίστοιχης ηλικίας? Για τα DPF τώρα γενικά είναι θέμα τύχης, κατάστασης, χιλιομέτρων ... πολλά πράγματα. Πολλά αντέχουν 200.000, άλλα σκάνε νωρίς, πολλές φορές την γλιτώνεις με καθάρισμα μόνο κτλ

Κοιτάω για επαγγελματικό όχημα λόγω χαμηλού εισοδήματος, δεν μπορώ να αγοράσω ΙΧ. Αυτό που βλέπω όμως είναι ότι τα βενζινοκίνητα επαγγελματικά είναι μετρημένα στα δάχτυλα και γι'αυτό το λόγο κοιτούσα αυτά τα diesel. Μετά διάβασα και για το DPF και για το ακριβό service και έχω ψιλοαπογοητευτεί με τα πετρελαιοκίνητα και με τους εμπόρους που πήγα και μίλησα/είδα γιατί μάλλον παίζει πολύ απάτη.

Μήπως να κοιτάξω για βενζίνη; Το μόνο που βλέπω ότι αξίζει είναι αυτό:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25497715/
Είναι από ιδιώτη, έχει και υγραέριο, άρα ακόμα πιο οικονομικό καύσιμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, jmmys είπε

Καλά το έχετε τερματίσει,με κινητές νεκροφόρεςμε καρκίνους,ο άλλος λέει ότι ένα clio,ΕΝΑ CLIO,έχει μίνιμουμ 500.000χλμ,προφανώς δεν έχει ιδέα τι αμάξια κάνουν τέτοια χιλιόμετρα κυρίως Γερμανία,σίγουρα όχι clio, παντως,αυτά είναι μόνο για μέσα σε πολη σαν επαγγελματικό.

Αυτα τα χλμ,500.000, σε επαγγελματικό clio,μόνο στην Ελλάδα γίνονται,όπου γυρνάνε όλη την Ελλάδα με τέτοια κατσαριδακια,τα πιο μεγάλα στοιχίζουν.

.Να ήταν κανένα Audi,Passat κλπ,99% caravan είναι τα επαγγελματικά εξωτερικο,να έλεγα ναι,γράφει χλμ.

Ότι να'ναι.

Πιο επιφυλακτικός οσον αφορα τα χλμ,θα ήμουν με ένα ίδιο ελληνικό επαγγελματικό clio,ξαναλέω clio,μικρό αμάξι,αν ηταν ενα αλλο αλλαζει το πραγμα,πάρα με ένα ίδιο εισαγωγής.

Δεν εχεις ιδεα... τα 4-5ετιας (Mito, clio, 208, 308, leon, juliettes) απο εισαγωγης εχουν για πλακα τα 200.000 χλμ ενω αναγραφουν 70.000-80.000 χλμ. 

Προφανως σε τιμη ευκαιριας, 8000-9500 ευρω. 😂

Γιατι ελληνικο απο ιδιωτη, πας στα 12.000+  ευρω ανετοτατα με service και λοιπα ! 

6 λεπτά πριν, WhiteWolfHellas είπε

Κοιτάω για επαγγελματικό όχημα λόγω χαμηλού εισοδήματος, δεν μπορώ να αγοράσω ΙΧ. Αυτό που βλέπω όμως είναι ότι τα βενζινοκίνητα επαγγελματικά είναι μετρημένα στα δάχτυλα και γι'αυτό το λόγο κοιτούσα αυτά τα diesel. Μετά διάβασα και για το DPF και για το ακριβό service και έχω ψιλοαπογοητευτεί με τα πετρελαιοκίνητα και με τους εμπόρους που πήγα και μίλησα/είδα γιατί μάλλον παίζει πολύ απάτη.

Μήπως να κοιτάξω για βενζίνη; Το μόνο που βλέπω ότι αξίζει είναι αυτό:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25497715/
Είναι από ιδιώτη, έχει και υγραέριο, άρα ακόμα πιο οικονομικό καύσιμο.

 

Τα service ειναι πιο οικονομικα στα diesel. Απλα αμα το diesel που εχεις παρει του εχουν πεταχτει τα ματια εξω μπορει να βγαλει τιποτα. Που στα λεφτα που δινεις θα ειναι αστα να πανε....

Βενζινες με γυρισμενα χλμ στο βαθμο του diesel δεν θα βρεις. Κανεις δεν αγοραζει βενζινα να κανει χλμ. Μονο κανενας ασχετος.

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλούσα για το συγκεκριμένο clio,επαγγελματικό,12 ετών,πετρέλαιο και για αντίστοιχα επαγγελματικα ελληνικα,οχι απο ιδιωτη,

Πιθανότατα έχει γυρισμένα χλμ.Τα ελληνικά επαγγελματικά,που πουλάνε οι μαντραδες όχι.

Και εσύ μου μιλάς για βενζίνες και για αμάξι από ιδιώτη και για κόστος συντήρησης.

Εγώ προσωπικά ποτέ δεν θα αγόραζα αμάξι από μάντρα.

Το αν δεν έχω ιδέα,άποψη σου.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Τα service ειναι πιο οικονομικα στα diesel. Απλα αμα το diesel που εχεις παρει του εχουν πεταχτει τα ματια εξω μπορει να βγαλει τιποτα. Που στα λεφτα που δινεις θα ειναι αστα να πανε....

Βενζινες με γυρισμενα χλμ στο βαθμο του diesel δεν θα βρεις. Κανεις δεν αγοραζει βενζινα να κανει χλμ. Μονο κανενας ασχετος.

Εννοείς ότι με το budget μου 3.500 - 4.000€ όλα είναι σαράβαλα;

Επίσης ένα βενζινοκίνητο δεν θα μπορούσε κάποιος να του βάλει αέριο και να κάνει χλμ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, WhiteWolfHellas είπε

Εννοείς ότι με το budget μου 3.500 - 4.000€ όλα είναι σαράβαλα;

Επίσης ένα βενζινοκίνητο δεν θα μπορούσε κάποιος να του βάλει αέριο και να κάνει χλμ;

Για μενα παρε ενα απλο 1.3αρακι βενζινης αφου κανεις λιγα χιλιομετρα και με τα λεφτα που δινεις. 

7 λεπτά πριν, WhiteWolfHellas είπε

Εννοείς ότι με το budget μου 3.500 - 4.000€ όλα είναι σαράβαλα;

Επίσης ένα βενζινοκίνητο δεν θα μπορούσε κάποιος να του βάλει αέριο και να κάνει χλμ;

Εαν ησουν γνωστης δεν θα το συζηταγες εδω μεσα. 

Ξαναλεω για να παρεις καλο μεταχειρισμενο θα πρεπει να δεις πολλα αμαξια και να εχεις γνωσεις ωστε να αναλυσεις αυτο που βλεπεις μπροστα σου. 

Στην οικογενεια εχουμε 4ερα αμαξια βενζινης, και το δικο μου diesel (Μεταβαση απο βενζινη)

Αλλα κανω 30.000+ χλμ το ετος. Σωθηκα με το diesel! 

Επεξ/σία από ROG-X

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...