SpirosDR Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Καλησπέρα σας παιδια. Θα ήθελα την γνώμη όσων ξέρουν τι παίζει. Πιάνω σύντομα δουλειά σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών γνωστής εταιρίας τηλεφωνίας και θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Θα δουλέψω 6 ώρες την ημέρα (5 μέρες την εβδομάδα) με 8ωρη εκπαίδευση επί πληρωμή για 10 μέρες. Τα χρηματα δεν είναι αρκετά αλλά αυτό είναι αλλού παπά. Τι πρέπει να προσέξω; Γενικά έχει πίεση μια τέτοια δουλειά σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση; Όσοι έχετε κάνει μια τέτοια δουλειά τι έμπειρα σας άφησε; Θετική η αρνητική; Οποιαδήποτε άποψη και βοήθεια θα ήταν χρήσιμη για εμένα καθώς δεν έχω ξανά δουλέψει σε κάτι αντίστοιχο και η αλήθεια είναι πως με αγχώνει λίγο.
dimlevi Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 27 λεπτά πριν, SpirosDR είπε Καλησπέρα σας παιδια. Θα ήθελα την γνώμη όσων ξέρουν τι παίζει. Πιάνω σύντομα δουλειά σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών γνωστής εταιρίας τηλεφωνίας και θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Θα δουλέψω 6 ώρες την ημέρα (5 μέρες την εβδομάδα) με 8ωρη εκπαίδευση επί πληρωμή για 10 μέρες. Τα χρηματα δεν είναι αρκετά αλλά αυτό είναι αλλού παπά. Τι πρέπει να προσέξω; Γενικά έχει πίεση μια τέτοια δουλειά σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση; Όσοι έχετε κάνει μια τέτοια δουλειά τι έμπειρα σας άφησε; Θετική η αρνητική; Οποιαδήποτε άποψη και βοήθεια θα ήταν χρήσιμη για εμένα καθώς δεν έχω ξανά δουλέψει σε κάτι αντίστοιχο και η αλήθεια είναι πως με αγχώνει λίγο. Θα κανεις καθολου πωλησεις η ειναι καθαρα εξυπηρετηση σε τεχνικα θεματα η θεματα λογαριασμων-συνδεσεων?
SpirosDR Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, dimlevi είπε Θα κανεις καθολου πωλησεις η ειναι καθαρα εξυπηρετηση σε τεχνικα θεματα η θεματα λογαριασμων-συνδεσεων? Όχι. Θα δουλεύω μονο για τεχνικών θεμάτων. Αφορά ίντερνετ - τηλεφωνία και δορυφορική τηλεόραση. Καθόλου με πωλήσεις.
dimlevi Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 γενικα ειναι καλυτερα απο το να ησουν στις πωλησεις αν και παλι υπαρχει πιεση με χρονους κλησεων αποτι εχω ακουσει. Θα ακουσεις βρισίδια και αγανακτισμενους πελατες φανταζομαι ειδικα απο μεγαλες ηλικιες που δε θα καταλαβαινουν τι τους λες. Θελει πολυ υπομονη αλλα 1000 φορες καλυτερα απο το να ησουν στις πωλησεις. Τωρα απο θεμα μισθου προφανως δεν ειναι για καριερα. 2 1
SpirosDR Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το σκέφτομαι σοβαρά. Γιατί γενικά είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχω πολύ υπομονή αν κάποιος μου μιλήσει άσχημα η αν δεν καταλαβαίνει μερικά αυτονόητα πράγματα. Και το επεξεργάζομαι όλη την ώρα αν καταφέρω να ανταποκριθω ειδικά στην διάρκεια του χρόνου όπου πρέπει ένας πελάτης να εξυπηρετηθεί. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2020 από SpirosDR
Mene Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Το οτι κάποιοι θα μιλήσουν άσχημα είναι δεδομένο, καθώς υπάρχει έλλειψη της βασικής λογικής (και παιδείας) σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά δεν θα πρέπει να επηρεάσει εσένα. Δεν θα το έχεις προκαλέσει εσύ άλλωστε. Σχετικά με το να μην καταλαβαίνει αυτονόητα πράγματα όμως, θα πρέπει να σκέφτεσαι πως το αυτονόητο για τον καθένα είναι διαφορετικό. Η δική μου αντιμετώπιση ήταν να ξεκινάω από τα πολύ βασικά θεωρώντας πως ο πελάτης δεν έχει καμία υποχρέωση να γνωρίζει τεχνικά αυτά που πρέπει να του εξηγήσω, και όσο έβλεπα πως υπήρχε κατανόηση, περνάγαμε και σε περισσότερες λεπτομέρειες. Στην αρχή μπορεί να καθυστερείς λίγο και να πιέζεσαι, όμως πολύ γρήγορα θα δεις οτι ψυχολογώντας τον πελάτη μπορείς να κερδίσεις χρόνο εστιάζοντας σε αυτά που πρέπει. 1
SpirosDR Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Σας ευχαριστω για τις απαντήσεις σας. Επειδή πρώτα ακολουθεί εκπαίδευση. Ξέρεις κάνεις για τι είδους εκπαίδευση μιλαμε; Εννοώ τι μαθαίνουμε και αν κάνουμε πρακτική. Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή θα την εκτιμούσα.
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, SpirosDR είπε Σας ευχαριστω για τις απαντήσεις σας. Επειδή πρώτα ακολουθεί εκπαίδευση. Ξέρεις κάνεις για τι είδους εκπαίδευση μιλαμε; Εννοώ τι μαθαίνουμε και αν κάνουμε πρακτική. Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή θα την εκτιμούσα. Θέλει γαϊδουρινή υπομονή ,δεν είναι ευκολο.Μακάρι να τα καταφέρεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2020 22 ώρες πριν, SpirosDR είπε Σας ευχαριστω για τις απαντήσεις σας. Επειδή πρώτα ακολουθεί εκπαίδευση. Ξέρεις κάνεις για τι είδους εκπαίδευση μιλαμε; Εννοώ τι μαθαίνουμε και αν κάνουμε πρακτική. Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή θα την εκτιμούσα. Μη φοβάσαι τίποτα, καταρχήν να απαντάς στις κλήσεις με καλή διάθεση, χαμόγελο και ευγένεια, ΑΣΧΕΤΩΣ με το πως ΝΙΩΘΕΙΣ.
Lasombra Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 Πίεσε λίγο τον εαυτό σου στην αρχή, είναι καλό σχολείο η εξυπηρέτηση πελατών. Ανοίγει πολλές διαδρομές εκτός συνόρων (έχω κατά νου εταιρείες στοιχημάτων)... Αν την παλέψεις μια 3ετία στην αρένα, θα είσαι μάχιμος...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα