Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο εκτος και ο οδηγος τρωει οτι λακουβα υπαρχει στον δρομο. 11 χρονων αυτοκινητο εχω με 105000 χιλιομετρα και τα αμορτισερ μετα το τελευταιο κτεο ηταν ελαχιστα πεσμενα κατω απο το φυσιολογικο. Στα 4μιση χρονια μου φαινεται απιθανο να χαλασουν τα αμορτισερ εκτος και αν ο οδηγος οπως ειπα πριν δεν προσεχει καθολου.

 

Μόλις τώρα, htaccess είπε

Πες μας ότι μένεις και στο Nurburgring ..... :D 

Προφανώς οδηγάς πολύ συντηρητικά και γι` αυτό σου βγάζουν τόσα χιλιόμετρα.

Ποιο αυτοκίνητο έχεις ?

Μιας και εγώ ρωτάω αρχικά, άντε να διευκρυνίσω ότι είμαι προσεχτικός.

Αλλά στην Ελλάδα είμαι. Χρειάζεται να αναφέρω την ποιότητα του οδικού δικτύου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, htaccess είπε

Πες μας ότι μένεις και στο Nurburgring ..... :D 

Προφανώς οδηγάς πολύ συντηρητικά και γι` αυτό σου βγάζουν τόσα χιλιόμετρα.

Ποιο αυτοκίνητο έχεις ?

Φυσιολογικα οδηγαω, αλλα και με ποσα να τρεξεις μεσα στην Αθηνα ? Citroen C4 του 2008

Και παλι ομως τα 4μιση χρονια μου φαινονται απελπιστικα λιγα για να τα παιξουν εντελως τα αμορτισερ.

Επεξ/σία από Μάκαρος
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, charilaos είπε

Μιας και εγώ ρωτάω αρχικά, άντε να διευκρυνίσω ότι είμαι προσεχτικός.

Αλλά στην Ελλάδα είμαι. Χρειάζεται να αναφέρω την ποιότητα του οδικού δικτύου;

Απάντησες το παρακάτω, συνεπώς το πρόβλημά σου "αποκαταστάθηκε">

1 ώρα πριν, charilaos είπε

Μιας και εγώ ρωτάω αρχικά, άντε να διευκρυνίσω ότι είμαι προσεχτικός.

Αλλά στην Ελλάδα είμαι. Χρειάζεται να αναφέρω την ποιότητα του οδικού δικτύου;

 

Αν όχι και θέλεις απάντηση για τα αμορτισέρ, θα πας σε ένα συνεργείο της αρεσκείας σου, το οποίο θα έχει αμορτισερόμετρο, με το να το σηκώσει κάποιος και να μπει από κάτω, δεν μπορεί να κάνει διάγνωση για τα αμορτισέρ, με το μάτι και το αυτί διάγνωση δεν γίνεται.

Επεξ/σία από htaccess
Δημοσ.
Μόλις τώρα, htaccess είπε

Απάντησες το παρακάτω, συνεπώς το πρόβλημά σου "αποκαταστάθηκε">

Αν όχι και θέλεις απάντηση για τα αμορτισέρ, θα πας σε ένα συνεργείο της αρεσκείας σου, το οποίο θα έχει αμορτισερόμετρο, με το να το σηκώσει κάποιος και να μπει από κάτω, δεν μπορεί να κάνει διάγνωση για τα αμορτισέρ, με το μάτι και το αυτί διάγνωση δεν γίνεται.

Εννοείται. Απλά τότε στην περίπτωσή μου δεν είχε χρόνο να το κάνει, γιαυτό και μου είπε μια πρόχειρη εκτίμηση όπως είπα. Θα κανονίσω ραντεβού και θα πάω. Όπως προείπα δεν είναι ένα φόρουμ και μια ηχογράφηση αρκετή για διάγνωση, όμως κάθε γνώμη είναι σεβαστή

Δημοσ.
21 ώρες πριν, charilaos είπε

Εννοείται. Απλά τότε στην περίπτωσή μου δεν είχε χρόνο να το κάνει, γιαυτό και μου είπε μια πρόχειρη εκτίμηση όπως είπα. Θα κανονίσω ραντεβού και θα πάω. Όπως προείπα δεν είναι ένα φόρουμ και μια ηχογράφηση αρκετή για διάγνωση, όμως κάθε γνώμη είναι σεβαστή

ΚΤΕΟ όταν περάσεις τα μετράνε και το γράφει το χαρτί. Νομίζω αριθμοί επί της 100 γράφονται, τα δικά μου στα 8 χρόνια είναι πάνω από 60%

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

ΚΤΕΟ όταν περάσεις τα μετράνε και το γράφει το χαρτί. Νομίζω αριθμοί επί της 100 γράφονται, τα δικά μου στα 8 χρόνια είναι πάνω από 60%

ΚΤΕΟ εχω περασει και ηταν σε πολυ καλη κατασταση, δε θυμαμαι τωρα ποσοστο.

Από το προηγουμενο εξαμηνο ομως που πηγα μεχρι τωρα το οδικο δικτυο μπορει να κανει...θαυματα!

Σε ένα γνωστό μου σε Corsa D, άλλαξε τα εργοστασιακά για να βάλει καλύτερα aftermarket, και ύστερα από 3 μήνες σε ένα σημείο που ήταν καταστραμένο το οδόστρωμα το ένα από τα τέσσερα έσπασε

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, charilaos είπε

ΚΤΕΟ εχω περασει και ηταν σε πολυ καλη κατασταση, δε θυμαμαι τωρα ποσοστο.

Από το προηγουμενο εξαμηνο ομως που πηγα μεχρι τωρα το οδικο δικτυο μπορει να κανει...θαυματα!

Στα 2 χρόνια που μεσολαβούν στους ελέγχους ΚΤΕΟ και με 15000 χλμ δεν έπεσαν ούτε 10 μονάδες, δηλαδή από 70κάτι σε 60κάτι.

Τώρα αν πηγαίνεις 6 μήνες κάθε μέρα σε χωματόδρομο με πέτρες και λακκούβες, δεν ξέρω. Πιο πιθανό είναι τα παίξουν πρώτα τα λάστιχα.

Δημοσ.

Έχω ήδη δει πει ότι δεν πάω σε τέτοιους δρόμους. Ευχαριστώ πάντως όλους για τις ιδέες. Θα πάω για το σέρβις, θα σηκωθεί και στη ράμπα και θα δω τι κάνει θόρυβο και θα ξαναγράψω.

Δημοσ.

Ο έλεγχος στα αμορτισερ που κάνουν στο κτεο είναι απλά για να περνάς.Κανονικά το αμορτισερ πρέπει να βγει απο το αμάξι και μπει σε ειδικό  μηχάνημα.

https://www.instron.pl/pl-pl/products/testing-systems/structural-durability/structural-durability-solutions/shock-absorber-test-systems

Aλλιώς τεστάρεις το όλο γκρουπ,αμορτισερ-ελατηριο-λαστιχο-top mount.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, charilaos είπε

ΚΤΕΟ εχω περασει και ηταν σε πολυ καλη κατασταση, δε θυμαμαι τωρα ποσοστο.

Από το προηγουμενο εξαμηνο ομως που πηγα μεχρι τωρα το οδικο δικτυο μπορει να κανει...θαυματα!

Σε ένα γνωστό μου σε Corsa D, άλλαξε τα εργοστασιακά για να βάλει καλύτερα aftermarket, και ύστερα από 3 μήνες σε ένα σημείο που ήταν καταστραμένο το οδόστρωμα το ένα από τα τέσσερα έσπασε

Αν ηταν σε τελεια κατασταση και δεν αλλαξες τροπο οδηγησης, τοτε αποκλειεται σε 1 εξαμηνο να τα επαιξαν. Κατι αλλο κανει τον θορυβο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...