rus Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, george_gr1 είπε όταν άνοιξα λογαριασμό δεν ήταν υποχρεωτικό να βγάλω κάρτα για να κάνω ανάληψη. 1 το κρατούμενο, πάμε παρακάτω. Με την υποβολή στοιχείων στο άνοιγμα, που ζητάνε και επικαιροποίηση τώρα, εδωσα: μετρα: κινητό, σταθερό, email, διεύθυνση. Ενημέρωση για την εφαρμογή επικαιροποίησης δεν είδα πουθενά. Πάμε πάλι φτου κι απ την αρχη: πήγα να πάρω λεφτά δικά μου, αυτοπροσώπως με ταυτότητα και βιβλιαριο που είχα ανάγκη και με ενήμερωνουν στο ταμείο ότι δεν.μπορω γιατί χρειάζεται επικαιροποιηση που δώθηκε εντολή εκείνη την περίοδο, μιλάμε για πριν 2 χρόνια κοντά. Ρωτάω κι εγώ θες επειγόντως τα λεφτά, δεν εχεις ενημερωθει για τιποτα, τι θα έκανες ως μη μάγκας? Ο γιατρός περιμένει το απόγευμα 500 ευρώ. Ναι, δεν είναι υποχρεωτικο να βγαλεις καρτα. Εγω απλα επεσημανα ότι με τη καρτα θα μπορουσες να παρεις χρημα παρακαμτοντας την επικαιροποιηση. Μπορει να μην την ειδες, υπαρχει ομως εδώ και χρονια με ευρωπαικη οδηγια. Υποχρεωτικη για ολους τους καταθετες. Δεν εχει σημασια αν ηθελες τα λεφτα για το γιατρο ή για το καζινο, ουτε εινα θεμα μαγκιας. Είναι κανονισμος που θεωρείται ότι τον αποδεχεσαι από τη στιγμη που συνεργαζεσαι με τραπεζα. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από rus 2
vagos789 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 32 λεπτά πριν, filipN είπε - Σχεδόν όλοι μιλάτε για εκσυγχρονισμό, αλλά μυστηριωδώς τον περιορίζετε στην έκδοση και χρήση καρτών και στο internet banking. Στις τράπεζες υπήρχε πάντα πρόβλημα με τη συμπεριφορά των υπαλλήλων και η οποία συμπεριφορά δεν ήταν αποτέλεσμα αποκλειστικά της πίεσης των "παραπάνω" αλλά πολλών άλλων παραγόντων, η απαρίθμησή τους αφορά ίσως άλλο θέμα. - Σε εμένα τουλάχιστον φαίνεται ακατανόητο το να ψάχνουμε δικαιολογίες για τους υπαλλήλους, όπως και να αποδεχόμαστε όσα αυτοί κάνουν ή να τα ξεπερνάμε με ευκολία. Όταν έμπαινα σε τράπεζα της Ολλανδίας έβλεπα όλους τους ανθρώπους να μπαίνουν και να φεύγουν με χαμόγελο, την ίδια διάθεση είχα και εγώ. Εκεί οι υπάλληλοι δεν είχαν πίεση από τους επάνω, από τους νόμους και τις διατάξεις, ή μήπως είχαν αποδεχτεί ότι δεν είναι εξουσία, αλλά απλοί εργαζόμενοι όπως και η πλειοψηφία των άλλων ανθρώπων; Αυτό είναι πολύ εύκολο να το μάθουν και να το διδαχθούν και οι εδώ τραπεζικοί υπάλληλοι. Δεν θα τους εμποδίσει ούτε το νοητικό ούτε το γνωστικό τους επίπεδο, αν και είναι χαμηλότερο από αυτό των συναδέλφων τους του εξωτερικού. Τα τελευταια ~10 χρονια εχουν αλλαξει δραματικα οι συνθηκες λειτουργιας στις τραπεζες Ατελειωτες οδηγιες και κανονισμοι,οι τραπεζες εχουν γινει κατι σαν οικονομικη αστυνομια που πρεπει να σε εντοπισει και να σε παραπεμψει για συλληψη αλλιως χρεωνεται ο υπαλληλος υποπτη αβλεψια Κι αυτα μεσα σε ενα ελληνικο περιβαλλον οχι πολυ ωραιο λογω κρισης,οι πελατες που μπαινουν σε μια ελληνικη τραπεζα κατα βασην εχουν προβληματα και αγχη και τα μεταφερουν στις συναλλαγες τους και στον τροπο που μιλανε. 2
GothicCrusader Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, rus είπε Ναι, δεν είναι υποχρεωτικο να βγαλεις καρτα. Εγω απλα επεσημανα ότι με τη καρτα θα μπορουσες να παρεις χρημα παρακαμτοντας την επικαιροποιηση. Πώς θα παρακάμψεις την διαδικασία της επικαιροποίησης με κάρτα; To έχεις κάνει ή μιλάς υποθετικά;
rus Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, GothicCrusader είπε Τι σχέση έχει η κάρτα; Αν δεν κάνεις επικαιροποίηση παγώνει ο λογαριασμός. Δεν μπορείς ούτε με κάρτα να βγάλεις λεφτά ούτε με e-banking. Μετα από πόσο καιρο μη ανταποκρισης του πελατη παγωνει? Εχω ειχα κάμποσες βδομαδες στη σελιδα μου στο e-banking την ειδοποιηση για ανανεωση επικαιροποιησης, στο μεταξυ εκανα κανονικα και αναληψεις και μεταφορες . Τελικα εκανα την επικαιροποιηση μεσα από τη σελιδα με pdf s. 8 λεπτά πριν, GothicCrusader είπε Πώς θα παρακάμψεις την διαδικασία της επικαιροποίησης με κάρτα; To έχεις κάνει ή μιλάς υποθετικά; Ελπιζω να καλυφθηκες. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από rus 1
panostza Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, GothicCrusader είπε Πώς θα παρακάμψεις την διαδικασία της επικαιροποίησης με κάρτα; To έχεις κάνει ή μιλάς υποθετικά; Καμία τράπεζα δεν "παγώνει" το λογαριασμό σου μόνο για επικαιροποίηση (εκτός αν λείπουν πολύ βασικά στοιχεία επί σειρά ετών π.χ. ΑΦΜ). Οπότε με την κάρτα θα έπαιρνε λεφτά. Απλά όταν μπεις μέσα βρίσκουν την ευκαιρία και στα ζητάνε. Οπότε αν είχε κάρτα θα δούλευε, όπως άλλωστε δούλεψε και η ανάληψη στο ταμείο. Το δεν με ειδοποίησαν δεν ισχύει. Η υποχρέωση προκύπτει από νόμο (3691/2008 με όποια αναθεώρησή του). Είναι σα να πει κάποιος δεν έκανα δήλωση γιατί δεν με ειδοποίησε η εφορία. Γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις αν τους πείσεις ότι είναι επείγον και πρόκειται για μικρό ποσό σε εξυπηρετούν. Επίσης πολλές δέχονται επιβεβαίωση και από internet banking. Άσχετο, σε Εθνική στο internet banking βλέπω μια καρτέλα με τίτλο έγγραφα, αλλά κάνοντας κλικ εκεί δεν έχω κάποια επιλογή. Ξέρει κανείς αν δεν δουλεύει ή απλά σε εμένα είναι ανενεργά επειδή είναι όλα επιβεβαιωμένα από κατάστημα; 1
GothicCrusader Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, panostza είπε Καμία τράπεζα δεν "παγώνει" το λογαριασμό σου μόνο για επικαιροποίηση (εκτός αν λείπουν πολύ βασικά στοιχεία επί σειρά ετών π.χ. ΑΦΜ). Οπότε με την κάρτα θα έπαιρνε λεφτά. Απλά όταν μπεις μέσα βρίσκουν την ευκαιρία και στα ζητάνε. Οπότε αν είχε κάρτα θα δούλευε, όπως άλλωστε δούλεψε και η ανάληψη στο ταμείο. Το δεν με ειδοποίησαν δεν ισχύει. Η υποχρέωση προκύπτει από νόμο (3691/2008 με όποια αναθεώρησή του). Είναι σα να πει κάποιος δεν έκανα δήλωση γιατί δεν με ειδοποίησε η εφορία. Γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις αν τους πείσεις ότι είναι επείγον και πρόκειται για μικρό ποσό σε εξυπηρετούν. Επίσης πολλές δέχονται επιβεβαίωση και από internet banking. Άσχετο, σε Εθνική στο internet banking βλέπω μια καρτέλα με τίτλο έγγραφα, αλλά κάνοντας κλικ εκεί δεν έχω κάποια επιλογή. Ξέρει κανείς αν δεν δουλεύει ή απλά σε εμένα είναι ανενεργά επειδή είναι όλα επιβεβαιωμένα από κατάστημα; Πάντως δεν μιλάω υποθετικά. Μιλάω εκ πείρας. Εμένα μου πάγωσε λογαριασμός και φυσικά ούτε η κάρτα δεν λειτουργούσε. Αν υποθετικά λοιπόν ο topic starter χρησιμοποιούσε κάρτα συστηματικά αυτό που θα είχε συμβεί είναι ότι θα είχε υποχρεωθεί να κάνει νωρίτερα επικαιροποίηση και όχι ότι θα είχε παρακάμψει την επικαιροποίηση μακροπρόθεσμα. Διαφορετικά δεν θα είχα κάνει πότε επικαιροποίηση στη ζωή μου... 14 λεπτά πριν, rus είπε Μετα από πόσο καιρο μη ανταποκρισης του πελατη παγωνει? Εχω ειχα κάμποσες βδομαδες στη σελιδα μου στο e-banking την ειδοποιηση για ανανεωση επικαιροποιησης, στο μεταξυ εκανα κανονικα και αναληψεις και μεταφορες . Τελικα εκανα την επικαιροποιηση μεσα από τη σελιδα με pdf s. Ελπιζω να καλυφθηκες. Η επικαιροποιήση πιθανώς σε ενημερώνει μήνες πριν από το πραγματικό lock. Φαντάζομαι ότι μιλάμε για έτος ίσως και σίγουρα όχι εβδομάδες. -edit- Δεν είναι η τράπεζα αυτή που με κλείδωσε αλλά π.χ.: (https://www.eurobank.gr/el/retail/proionta-upiresies/proionta/logariasmoi-prothesmiakes/suxnes-erotiseis-gia-epikairopoiisi-stoixeion) Spoiler Εκτός από τις απαγορεύσεις σε συναλλαγές στα καταστήματά μας, από την 01.07.2019 ισχύουν απαγορεύσεις σε συναλλαγές: Μέσα από το Eurobank Mobile App Με e-Banking ή με v-Banking Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking Στα ΑΤΜ Από τις συγκεκριμένες απαγορεύσεις εξαιρούνται οι πελάτες που είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού. Εάν επιχειρήσετε να κάνετε συναλλαγή με κάποιον από αυτούς τους τρόπους, έχετε 10 ημέρες στη διάθεσή σας για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας. Διαφορετικά, θα ενεργοποιηθούν οι απαγορεύσεις. Ενδεικτικά, δεν θα μπορείτε να κάνετε: Ανάληψη μετρητών Στα ΑΤΜ Μεταφορά από/σε λογαριασμό Online με e-Banking, v-Banking ή από το Eurobank Mobile App Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking Στα ΑΤΜ Πληρωμές Δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας για να πληρώνετε λογαριασμούς οργανισμών, π.χ. ΔΕΚΟ και ασφαλιστικά ταμεία: Online με e-Banking, v-Banking ή από το Eurobank Mobile App Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking Στα ΑΤΜ Θα μπορείτε όμως να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας για να πληρώνετε το δάνειό σας ή την πιστωτική κάρτα, εκτός από τις κάρτες του Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από GothicCrusader
panostza Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, GothicCrusader είπε Πάντως δεν μιλάω υποθετικά. Μιλάω εκ πείρας. Εμένα μου πάγωσε λογαριασμός και φυσικά ούτε η κάρτα δεν λειτουργούσε. Αν υποθετικά λοιπόν ο topic starter χρησιμοποιούσε κάρτα συστηματικά αυτό που θα είχε συμβεί είναι ότι θα είχε υποχρεωθεί να κάνει νωρίτερα επικαιροποίηση και όχι ότι θα είχε παρακάμψει την επικαιροποίηση μακροπρόθεσμα. Διαφορετικά δεν θα είχα κάνει πότε επικαιροποίηση στη ζωή μου... Κοίτα προφανώς αν το "ξεφτίλισες" πήγαινες απλά γυρεύοντας. Αλλά ένας φυσιολογικός πελάτης μιας τράπεζας, που δεν την βλέπει ως εχθρό που ότι μου ζητάνε θα το κάνω αντίθετα και που μια φορά στα 2-3 χρόνια πάει ένα εκκαθαριστικό ή ένα τηλέφωνο ή ότι ζητάει η τράπεζα, δεν θα έχει κανένα πάγωμα. Κανείς δεν είπε εδώ ότι με κάρτα δεν θα έκανε ποτέ ανανέωση, απλώς στην ανανέωση της κάρτας (τουλάχιστον) θα του ζητούσαν στοιχεία. Απλά δεν θα έμενε ξεκρέμαστος μια και τα λεφτά τα ήθελε για πολύ σοβαρό λόγο.
filipN Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, vagos789 είπε Τα τελευταια ~10 χρονια εχουν αλλαξει δραματικα οι συνθηκες λειτουργιας στις τραπεζες Ατελειωτες οδηγιες και κανονισμοι,οι τραπεζες εχουν γινει κατι σαν οικονομικη αστυνομια που πρεπει να σε εντοπισει και να σε παραπεμψει για συλληψη αλλιως χρεωνεται ο υπαλληλος υποπτη αβλεψια [...] - Τις οποίες οδηγίες και τους κανονισμούς δεν γνωρίζουν ή γνωρίζουν στραβά πολλοί υπάλληλοι ή δεν προσπαθούν καν να τους μάθουν. - Σε ενημερώνω λοιπόν με τη σειρά μου: Για το ίδιο θέμα, στην ίδια τράπεζα (Εθνική), μου δημιούργησαν πρόβλημα 3 διαφορετικοί υπάλληλοι σε τρεις διαφορετικές εποχές τα τελευταία χρόνια. Όλοι μάλιστα όταν τους είπα πως κάνουν λάθος με ιδιαίτερα ευγενικό τρόπο και πάντα στον πληθυντικό μου μίλησαν με τρόπο ανάρμοστο, εδώ είναι το 2ο πρόβλημα! Επίσης δεν είχαν το θάρρος να ζητήσουν συγνώμη, όταν και τις 3 φορές τους είπε ο Δντης που καταλήξαμε πως είχα δίκιο, εδώ υπάρχει επίσης ένα πρόβλημα αγωγής, παιδείας και έλλειψης αξιοπρέπειας. Σε ενημερώνω επίσης ότι μετά την 2η επανάληψη του γεγονότος ενημέρωσα την Τράπεζα της Ελλάδος η οποία τους έκανε και προφορική (τηλεφώνημα) και γραπτή ενημέρωση (επιστολή) και όμως το ίδιο "λάθος"επαναλήφθηκε τρίτη φορά στο ίδιο υποκατάστημα! Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από filipN
GothicCrusader Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, panostza είπε Κοίτα προφανώς αν το "ξεφτίλισες" πήγαινες απλά γυρεύοντας. Αλλά ένας φυσιολογικός πελάτης μιας τράπεζας, που δεν την βλέπει ως εχθρό που ότι μου ζητάνε θα το κάνω αντίθετα και που μια φορά στα 2-3 χρόνια πάει ένα εκκαθαριστικό ή ένα τηλέφωνο ή ότι ζητάει η τράπεζα, δεν θα έχει κανένα πάγωμα. Κανείς δεν είπε εδώ ότι με κάρτα δεν θα έκανε ποτέ ανανέωση, απλώς στην ανανέωση της κάρτας (τουλάχιστον) θα του ζητούσαν στοιχεία. Απλά δεν θα έμενε ξεκρέμαστος μια και τα λεφτά τα ήθελε για πολύ σοβαρό λόγο. Ναι, δεν διαφωνώ. Ωστόσο είναι πολύ πιθανό αυτό να έγινε και με τον george. Να το είχε ξεφτυλίσει δηλαδή. Οπότε όταν πήγε εκεί του είπαν ότι χρειάζεται επικαιροποίηση (= έχει περάσει οποιοδήποτε πραγματικό dead line). Αυτό που λέω απλώς είναι ότι στο συγκεκριμένο σενάριο είναι πολύ πιθανό η κάρτα να μην έδινε καμία λύση. - edit - Αυτό που πιστεύω ότι γίνεται δηλαδή είναι ότι επειδή το συστημα σε ενημερώνει πολύ νωρίτερα από οποιοδήποτε πιθανό lock πολλοί καθυστερούν και μετά λένε ότι παρακάμπτουν με κάρτα την επικαιροποίηση. Στην πραγματικότητα απλά το dead line είναι πολύ αργότερα οπότε κάνουν επικαιροποίηση με αποτέλεσμα ποτέ το dead line να μην κάνει expire. Όμως, όταν λέμε: η τράπεζα δεν μπορεί να σου αρνηθεί να σου δώσει λεφτά σαν γενικό κανόνα ή ότι με κάρτα μπορείς να παρακάμψεις την επικαιροποίηση σαν γενικό κανόνα θα πρέπιε να σκεφτούμε όλες τις περιπτώσεις. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από GothicCrusader
rus Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, panostza είπε απλώς στην ανανέωση της κάρτας (τουλάχιστον) θα του ζητούσαν στοιχεία. Η ανανεωση της καρτας γινεται πλεον πολύ απλα και ευκολα, ένα μηνα πριν ληξει η τρεχουσα καρτα σου στελνουν τη νεα ταχυδρομικως. Την ενεργοποιεις στο atm και κρατας το ιδιο pin.
panostza Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, rus είπε Η ανανεωση της καρτας γινεται πλεον πολύ απλα και ευκολα, ένα μηνα πριν ληξει η τρεχουσα καρτα σου στελνουν τη νεα ταχυδρομικως. Την ενεργοποιεις στο atm και κρατας το ιδιο pin. Δεν την εκδίδουν και δεν την στέλνουν αν δεν είσαι οκ από επιβεβαιωτικά κτλ.
rus Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, GothicCrusader είπε Αυτό που λέω απλώς είναι ότι στο συγκεκριμένο σενάριο είναι πολύ πιθανό η κάρτα να μην έδινε καμία λύση. Μηπως όμως μεσω του atm θα ειχε ειδοποιηθει για την αναγκη επικαιροποιησης? 1 λεπτό πριν, panostza είπε Δεν την εκδίδουν και δεν την στέλνουν αν δεν είσαι οκ από επιβεβαιωτικά κτλ. Φυσικα. Όταν αρνεισαι να κανεις επικαιροποιηση δε σου δινουν λεφτα, θα σου βγαλουν και καρτα? Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2020 από rus
GothicCrusader Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, rus είπε Μηπως όμως μεσω του atm θα ειχε ειδοποιηθει για την αναγκη επικαιροποιησης? Ε τότε δεν παρακάμπτει την επικαιροποίηση. Απλά ενημερώνεται νωρίτερα ότι πρέπει να την κάνει. Τέσπα το ίδιο πράγμα λέμε.
panostza Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 12 λεπτά πριν, GothicCrusader είπε Πάντως δεν μιλάω υποθετικά. Μιλάω εκ πείρας. Εμένα μου πάγωσε λογαριασμός και φυσικά ούτε η κάρτα δεν λειτουργούσε. Αν υποθετικά λοιπόν ο topic starter χρησιμοποιούσε κάρτα συστηματικά αυτό που θα είχε συμβεί είναι ότι θα είχε υποχρεωθεί να κάνει νωρίτερα επικαιροποίηση και όχι ότι θα είχε παρακάμψει την επικαιροποίηση μακροπρόθεσμα. Διαφορετικά δεν θα είχα κάνει πότε επικαιροποίηση στη ζωή μου... Η επικαιροποιήση πιθανώς σε ενημερώνει μήνες πριν από το πραγματικό lock. Φαντάζομαι ότι μιλάμε για έτος ίσως και σίγουρα όχι εβδομάδες. -edit- Δεν είναι η τράπεζα αυτή που με κλείδωσε αλλά π.χ.: (https://www.eurobank.gr/el/retail/proionta-upiresies/proionta/logariasmoi-prothesmiakes/suxnes-erotiseis-gia-epikairopoiisi-stoixeion) Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Εκτός από τις απαγορεύσεις σε συναλλαγές στα καταστήματά μας, από την 01.07.2019 ισχύουν απαγορεύσεις σε συναλλαγές: Μέσα από το Eurobank Mobile App Με e-Banking ή με v-Banking Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking Στα ΑΤΜ Από τις συγκεκριμένες απαγορεύσεις εξαιρούνται οι πελάτες που είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού. Εάν επιχειρήσετε να κάνετε συναλλαγή με κάποιον από αυτούς τους τρόπους, έχετε 10 ημέρες στη διάθεσή σας για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας. Διαφορετικά, θα ενεργοποιηθούν οι απαγορεύσεις. Ενδεικτικά, δεν θα μπορείτε να κάνετε: Ανάληψη μετρητών Στα ΑΤΜ Μεταφορά από/σε λογαριασμό Online με e-Banking, v-Banking ή από το Eurobank Mobile App Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking Στα ΑΤΜ Πληρωμές Δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας για να πληρώνετε λογαριασμούς οργανισμών, π.χ. ΔΕΚΟ και ασφαλιστικά ταμεία: Online με e-Banking, v-Banking ή από το Eurobank Mobile App Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking Στα ΑΤΜ Θα μπορείτε όμως να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας για να πληρώνετε το δάνειό σας ή την πιστωτική κάρτα, εκτός από τις κάρτες του Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Δεν πάω κατ' αντιπαράθεση αλλά πάντως στις συναλλαγές που δεν γίνονται ενώ λέει την ανάληψη από κατάστημα (λογικό αφού είσαι μέσα και μπορούν να σου ζητήσουν να τα φέρεις) δεν λέει την ανάληψη με κάρτα. Απλά όταν πας να βγάλεις κάρτα θα σου τα ζητήσουν.
rus Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, GothicCrusader είπε Ε τότε δεν παρακάμπτει την επικαιροποίηση. Απλά ενημερώνεται νωρίτερα ότι πρέπει να την κάνει. Τέσπα το ίδιο πράγμα λέμε. Όταν ο ταμιας βρει πρoφαση να μη σου επιτρεψει αναληψη λεω, μπορεις να την κανεις απ το atm. Αν εχει γινει κλειδωμα δε γινεται τιποτα. Στη περιπτωση του φιλου μας δεν ειχε γινει κλειδωμα, αφου τελικα του εδωσαν λεφτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα