Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα αγοράσει πριν κάποια χρόνια μια οθόνη από το Internet αλλά είχε ένα προβληματικό Pixel.

Το κατάστημα δε τη δέχτηκε πίσω, δεν ασχολήθηκα κι εγώ πολύ. Κακώς βέβαια αλλά και να το κυνηγούσα δε ξέρω αν κατάφερνα κάτι. Πάει πέρασε αυτό όμως.

Πιθανόν να πάρω τώρα μια καινούργια οθόνη (μέσω internet το πιθανότερο).

πως μπορώ να εξασφαλίσω ότι δε θα την πατήσω πάλι;

Νομίζω τότε για να σου την αλλάξουν έπρεπε να είχε 5-6 προβληματικά Pixel. δε ξέρω τι ισχύει τώρα, λογικά θα έχει να κάνει και με τη μάρκα.

Απ ότι έχω διαβάσει, αν αγοράσεις κάτι μέσω Internet έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις πίσω επειδή έτσι γουστάρεις μέσα σε 14 μέρες χωρίς να δικαιολογήσεις κάτι. Το έχω κάνει με αντικείμενο χαμηλής σχετικά αξίας και δεν είχα πρόβλημα.

Γενικά τι ισχύει στη θεωρία και τι στην πράξη;

Ήταν η πρώτη lcd οθόνη που είχα πάρει τότε και είχα σπαστεί με αυτό που έγινε με το pixel. δε θα ανεχτώ πάλι να πάρω οθόνη και να έχει κι αυτή καμμένο Pixel.

το πήρα λίγο από φόβο γι αυτό ρωτάω

 

Δημοσ.

Πως θα επιστρέψεις κάτι πίσω το οποίο το έχεις ανοίξει και το έχεις χρησιμοποιήσει (έστω και για 1 λεπτό);
Και για να αντιστρέψω το ερώτημα, εσύ θα αγόραζες από κάποιο κατάστημα οθόνη που φαίνεται ότι έχει ξαναχρησιμοποιηθεί ή όχι;
Και σε μια τέτοια περίπτωση, το κατάστημα τι πρέπει να κάνει;
Θεωρώ (αν δεν κάνω λάθος βέβαια) πως η υπαναχώρηση ισχύει εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προιόν ή δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία (δεν γνωρίζω, ας μας κατατοπίσει κάποιος επίσημα τι ισχύει, εάν γνωρίζει).

Δημοσ.

Αν κάνεις από ηλεκτρονικό κατάστημα την αγορά σου μπορείς να το επιστρέψεις και να ζητήσεις τα λεφτά σου μέσα σε 14 μέρες χωρίς να δώσεις εξήγηση γιατί.

Έχω αγορά από dell mall οθόνη και είχε τρομερό backlight bleeding μίλησα με σερβις τους έστειλα φώτο και μου έστειλαν καινούργια με δικά τους μεταφορικά. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, newnick είπε

Αν κάνεις από ηλεκτρονικό κατάστημα την αγορά σου μπορείς να το επιστρέψεις και να ζητήσεις τα λεφτά σου μέσα σε 14 μέρες χωρίς να δώσεις εξήγηση γιατί.

Έχω αγορά από dell mall οθόνη και είχε τρομερό backlight bleeding μίλησα με σερβις τους έστειλα φώτο και μου έστειλαν καινούργια με δικά τους μεταφορικά. 

Ο TS μιλάει για υπάναχώρηση, που είναι διαφορετική περίπτωση, και όχι για βλάβη όπως στη δική σου περίπτωση.
(το 1 καμμένο pixel μόνο, καλώς ή κακώς, κανείς δεν το θεωρεί βλάβη)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, l337 είπε

Πως θα επιστρέψεις κάτι πίσω το οποίο το έχεις ανοίξει και το έχεις χρησιμοποιήσει (έστω και για 1 λεπτό);
Και για να αντιστρέψω το ερώτημα, εσύ θα αγόραζες από κάποιο κατάστημα οθόνη που φαίνεται ότι έχει ξαναχρησιμοποιηθεί ή όχι;
Και σε μια τέτοια περίπτωση, το κατάστημα τι πρέπει να κάνει;
Θεωρώ (αν δεν κάνω λάθος βέβαια) πως η υπαναχώρηση ισχύει εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προιόν ή δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία (δεν γνωρίζω, ας μας κατατοπίσει κάποιος επίσημα τι ισχύει, εάν γνωρίζει).

Συμφωνώ μαζί σου, ακριβώς τα ίδια πιστεύω κι εγώ. Κι απορώ τι γίνεται με αυτά τα προϊόντα.

Παρόλο αυτά το έχω κάνει κι έχω πάρει τα χρήματα μου πίσω και όχι μόνο μια φορά. Μπορώ να γράψω και το κατάστημα αν δεν υπάρχει πρόβλημα.

Απλά αν θυμάμαι καλά τη μια φορά για κάποιο λόγο μου επιστρέψανε λιγότερα χρήματα,  νομίζω -20%. Αλλά δε θυμάμαι με ποια δικαιολογία. ίσως επειδή είχαν περάσει οι μέρες....

όσο για την ερώτηση σου έχω αγοράσει τέτοιο προϊόν αλλά εννοείται σε χαμηλότερη τιμή (stock)

10 λεπτά πριν, newnick είπε

Αν κάνεις από ηλεκτρονικό κατάστημα την αγορά σου μπορείς να το επιστρέψεις και να ζητήσεις τα λεφτά σου μέσα σε 14 μέρες χωρίς να δώσεις εξήγηση γιατί.

Έχω αγορά από dell mall οθόνη και είχε τρομερό backlight bleeding μίλησα με σερβις τους έστειλα φώτο και μου έστειλαν καινούργια με δικά τους μεταφορικά. 

μα στη δική σου περίπτωση σε κάλυψε η εγγύηση απ ότι κατάλαβα.

Εδώ λέμε να μη σε καλύπτει, (γιατί με 1 pixel δε ξέρω πλέον τι γίνεται) και να θες να το επιστρέψεις.

 

Νομίζω με είχαν ρωτήσει ότι είχα επιστρέψει κάτι γιατί το επιστρέφω, αν έλεγα ότι είχε πρόβλημα θα έπρεπε να γίνει έλεγχος ενώ αν έλεγα ότι δε το θέλώ απλά το παίρναν έτσι πίσω. δεν είμαι και σίγουρος γι αυτά που λέω, γιατί δε θυμάμαι καλά, αλλά κάτι τέτοιο έπαιζε

Επεξ/σία από Muhammad
Δημοσ.

Δεν έχει σχέση η εγγύηση. Για οποιαδήποτε αγορά που κάνεις ηλεκτρονικά μπορείς να αποφασίσεις να την επιστρέψεις χωρίς να έχει πρόβλημα. Είναι κανόνας της ευρωπαϊκής ένωσης

Αυτό που πρέπει να δεις όταν αγοράζεις είναι αν τα μεταφορικά της επιστροφής τα χρεώνεται ο έμπορος ή εσύ και πόσα είναι αυτά

δες πληροφορίες εδω

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_el.htm

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...