Ukforthemoment Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Doubt είπε Η λογική του άρθρου για τα λάστιχα "μπάζει" από παντού και ειδικά εδώ ότι να 'ναι. Εγώ θα βάλω τα καινούργια εκεί που ασκείται η μεγάλη πλειοψηφία των δυνάμεων σε διαμήκη και εγκάρσιο άξονα κι εκεί που έχω δισκόφρενα κι όχι ταμπούρα και θα περιμένω δοκιμές και μετρήσεις για να αλλάξω γνώμη (αν αλλάξω). H λογική είναι ότι ο οδηγός μαζεύει πιο ευκολα την υποστροφή (φευγουν τα μούτρα) παρά την υπερστροφή (φεύγει ο κwλος). https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/learn/when-to-replace-your-tires.html https://www.michelinman.com/mixingTires.html 1
prototypegr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε H λογική είναι ότι ο οδηγός μαζεύει πιο ευκολα την υποστροφή (φευγουν τα μούτρα) παρά την υπερστροφή (φεύγει ο κwλος). https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/learn/when-to-replace-your-tires.html https://www.michelinman.com/mixingTires.html Νομίζω κανείς λάθος! Ανάποδα είναι!
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 6 λεπτά πριν, prototypegr είπε Νομίζω κανείς λάθος! Ανάποδα είναι! Ποιο είναι ανάποδα; Στο λινκ της Μισελεν έχει και βίντεο
prototypegr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 34 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ποιο είναι ανάποδα; Στο λινκ της Μισελεν έχει και βίντεο Ανάποδα όσον αφορά ποιο μαζεύεται πιο εύκολα. Η υποστροφή νομίζω ότι μαζεύεται πιο δύσκολα.
Doubt Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 37 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Στο λινκ της Μισελεν έχει και βίντεο Ναι, μόνο που το εκβιάζουν λίγο το αποτέλεσμα. Στη 2η δοκιμή λέει η συνοδηγός "κι άλλο κι άλλο κι άλλο" και μετά "φρένο δυνατά τώρα" πάνω στη στροφή με 5 πόντους νερό κάτω. Δεν με έπεισε, sorry. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, prototypegr είπε Ανάποδα όσον αφορά ποιο μαζεύεται πιο εύκολα. Η υποστροφή νομίζω ότι μαζεύεται πιο δύσκολα. Λάθος κάνεις."Απλά" αφήνεις το γκάζι και μαζευει τα μούτρα μέσα η υποστροφή. https://www.caroto.gr/2009/02/12/υπέρστροφηυποστροφή/ Καλό είναι βέβαια να μην χρειαστεί να φτάσεις σε αυτό το σημείο. 1 λεπτό πριν, Doubt είπε Ναι, μόνο που το εκβιάζουν λίγο το αποτέλεσμα. Στη 2η δοκιμή λέει η συνοδηγός "κι άλλο κι άλλο κι άλλο" και μετά "φρένο δυνατά τώρα" πάνω στη στροφή με 5 πόντους νερό κάτω. Δεν με έπεισε, sorry. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Οκ.
prototypegr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Λάθος κάνεις."Απλά" αφήνεις το γκάζι και μαζευει τα μούτρα μέσα η υποστροφή. https://www.caroto.gr/2009/02/12/υπέρστροφηυποστροφή/ Καλό είναι βέβαια να μην χρειαστεί να φτάσεις σε αυτό το σημείο. Οκ. Και στην υπερστροφή απλώς το διορθώνεις με ανάποδο τιμόνι. Τεσπά ξεφεύγουμε από το θέμα.
mezzanine Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, prototypegr είπε Και στην υπερστροφή απλώς το διορθώνεις με ανάποδο τιμόνι. Τεσπά ξεφεύγουμε από το θέμα. Και την υποστροφή την μαζεύεις με λίγο χειρόφρενο, απλά πράγματα η μάνα μου τα κάνει καθημερινά πηγαίνοντας μανάβικο. 1
prototypegr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, mezzanine είπε Και την υποστροφή την μαζεύεις με λίγο χειρόφρενο, απλά πράγματα η μάνα μου τα κάνει καθημερινά πηγαίνοντας μανάβικο. Μπράβο της. Άλλη ειρωνία έχεις να πεις;
mezzanine Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, prototypegr είπε Μπράβο της. Άλλη ειρωνία έχεις να πεις; Δεν ήθελα να σε ειρωνευτω, αντικείμενικα η υποστροφή ελέγχεται πολύ πιο εύκολα από ηλεκτρονικά και από τον μέσο οδηγό. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2020 από mezzanine
agnostos13 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το ερώτημα δεν είναι μόνο τι μαζεύεται πιο εύκολα αλλά και τι συμβαίνει πιο συχνά! Υπερστροφή αν δεν έχεις πισωκίνητο αμάξι ή πάγο δύσκολα θα δεις πιστεύω... Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2020 από agnostos13
Green Dragon Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Παίδες καλησπέρα! Είμαι ανάμεσα σε Continental conti sport contact 5 και Michelen Pilot sport 4 σε διάσταση 225/45/17. Η γνώμη σας μετράει 😀 Ευχαριστώ!
agnostos13 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Green Dragon είπε Παίδες καλησπέρα! Είμαι ανάμεσα σε Continental conti sport contact 5 και Michelen Pilot sport 4 σε διάσταση 225/45/17. Η γνώμη σας μετράει 😀 Ευχαριστώ! Ps4 1
LIGHT1NG Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 6 ώρες πριν, Green Dragon είπε Παίδες καλησπέρα! Είμαι ανάμεσα σε Continental conti sport contact 5 και Michelen Pilot sport 4 σε διάσταση 225/45/17. Η γνώμη σας μετράει 😀 Ευχαριστώ! https://www.skroutz.gr/s/18678134/Hankook-Ventus-S1-evo3-K127-225-45R17-94Y.html Μετά από 8 χρόνια χρήστης του hankook στο 4Χ4 και από διάφορους σε επιβατικα μπορώ να πω ότι αυτά αξίζουν έχει επένδυση kevlar κιόλας στα πλάγια +1 χρόνο εγγύηση ή 20.000 χλμ 1
Ringo106 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Green Dragon είπε Είμαι ανάμεσα σε Continental conti sport contact 5 και Michelen Pilot sport 4 σε διάσταση 225/45/17. Η γνώμη σας μετράει 😀 Continental conti sport contact 5 Θα κρατάει καλύτερα και θα αντέξει περισσότερο... Το PS4 κρατάνε καλά με το μισό ζέσταμα από τα Conti , αλλά δεν κάνουν για πεζοδρόμια, λακκούβες και γενικά η γόμα θα είναι ταλαιπωρία και δε θα κρατάει στα τελειώματα... Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2020 από Ringo106 Hankook Ventus S1 evo3 K127 also is very good
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα