Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρωτάω καθαρά για χρόνους παράδοσης, εγγύηση και after sale support. Το θέμα είναι αν μου έρθει ελαττωματική η οθόνη  θα μου την αντικαταστήσουν χωρίς επιπλέον έξοδα από την πλευρά μου διότι τα μεταφορικά δεν είναι και λίγα και σε πόσο χρόνο θα γίνει η αντικατάσταση ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Dell Ελληνικής αντιπροσωπείας αγοράζεις άφοβα. Προσοχή όμως μην είναι παραεισαγωγή.

Για την αντιπροσωπεία της Samsung έχω ακούσει καλά λόγια, δεν γνωρίζω αν δέχεται και global/European.

Από το amazon αν σου λέει ότι είναι διαθέσιμη η οθόνη σε 7-10 μέρες θα παραλάβεις. 

Σε περίπτωση που πάει κάτι στραβά δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην αντιμετώπιση που θα έχεις από το amazon σε σχέση με ένα σκρουτζομάγαζο.

 

Επεξ/σία από DiaperCh@nger101
  • Like 2
Δημοσ.

Δηλαδή λες για Dell / Samsung δεν θα έχω θέμα αν αγοράσω απο σκρουτζ ενώ για άλλες εταιρίες Asus/Benq/Aoc κτλ. καλύτερα από Amazon.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Από Amazon αν χρειαστεί αντικατάσταση τα μεταφορικά ποιος θα τα πληρώσει ?

Δημοσ.

Με Dell έχεις το καλυτερο support.

Δεν ανησυχείς για τίποτα.Με ένα τηλέφωνο απλά καθάρισες. Αρκεί όπως είπε να μην είναι παραεισαγωγή-αν και εκεί πιστευω ειδικά αν ειναι από ευρώπη ,πάλι εισαι οκ.

Προσωπικά μου έτυχε με την S2716DG που είχα και απλά μου έστειλαν καινούρια με courier . Μάλιστα τηλεφωνικώς μου είχε αναφέρει πως μπορώ να αλλάζω ακόμα και κάθε μήνα οθόνη εφόσον υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα-ελλάτωμα.

Για οποιαδήποτε άλλη απλά πρόσεξε από που θα αγοράσεις.

Τώρα αναφορικά με το amazon ό,τι σου είπε ο από πάνω σε σ΄χεση με σκρουτζομάγαζα

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, thor777 είπε

Δηλαδή λες για Dell / Samsung δεν θα έχω θέμα αν αγοράσω απο σκρουτζ ενώ για άλλες εταιρίες Asus/Benq/Aoc κτλ. καλύτερα από Amazon.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Από Amazon αν χρειαστεί αντικατάσταση τα μεταφορικά ποιος θα τα πληρώσει ?

Αναφέρθηκα σε Ελληνικής αντιπροσωπείας οθόνες, μπορεί η εμπειρία να είναι διαφορετική αν αγοράσεις παραεισαγωγής από σκρουτζομάγαζο.

Ρώτα τους πριν αγοράσεις, είναι υποχρεωμένοι να σου πουν, αν θες μπορείς να τους το ζητήσεις και γραπτώς.

Σχετικά με το amazon, έχει ένα κατεβατό 500 σελίδες σχετικά με τους όρους της συναλλαγής και των εγγυήσεων.

Στην πράξη αν σου χαλάσει η οθόνη εντός 3ετίας, η διαδικασία γίνεται χωρίς κόστος μεταφορικών.

Για οθόνη με εγγύηση μεγαλύτερη της 3ετίας δεν έχω άποψη. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mcrae13 είπε

Με Dell έχεις το καλυτερο support.

Συμφωνω και επαυξανω, η αντιπροσωπεία ειναι υποδειγμα after sales support

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...