Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sistah είπε

Μολις μου παρεδωσαν απο acs...
13 ημερολογιακες ημερες.

Η σπέκουλα συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον...μπράβο!καλά τα πάτε.

  • Confused 1
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, sistah είπε

Μολις μου παρεδωσαν απο acs...
13 ημερολογιακες ημερες.

Στον τιμοκατάλογο λέει τις τιμές για παράδοση μέσα σε 1 μέρα αλλά φυσικά έχει και υποσημείωση κάπου στην σελίδα έως.....σαν τα καρτέλ τους ISP μας που είναι έως 24Mbps τώρα αν εσύ πιάνεις 3 δεν θεωρείται βλάβη είναι μέσα στο "έως" :P 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Strigla said:

Η σπέκουλα συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον...μπράβο!καλά τα πάτε.

Εχεις μπει με αλλον αερα στο thread και δεν ψηνομαι να μπω στην loopα του τρολλαρισματος σου.
Η εμπειρια μου εχει γραφτει παραπανω. Κατα τα αλλα εχεις παρει αναφορα.

12 minutes ago, TopicStrarter said:

Στον τιμοκατάλογο λέει τις τιμές για παράδοση μέσα σε 1 μέρα αλλά φυσικά έχει και υποσημείωση κάπου στην σελίδα έως.....σαν τα καρτέλ τους ISP μας που είναι έως 24Mbps τώρα αν εσύ πιάνεις 3 δεν θεωρείται βλάβη είναι μέσα στο "έως" :P 

Δεν περιμενα να ερθει νωριτερα μετα απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα και δεν το απαιτω, εν καιρω πανδημιας.
Αυτο που απαιτω ειναι η εγκαιρη -ρεαλιστικη- ενημερωση απο τα μαγαζια και τις ταχυμεταφορες και να μην κανουν μαλακιες τυπου "σκαναρω οτι ερχομαι αλλα δεν ηρθα ποτε".
Και τα ΕΛΤΑ courier 13 μερες κανανε ομως το μαγαζι που αγορασα μου εστειλε αυτο:
 

Spoiler

Αγαπητέ πελάτη,

Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση της παραγγελίας σας αλλά ταυτόχρονα ζητούμε την κατανόηση σας αφού λόγο της ιδιαίτερης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με τα μέτρα περιορισμού της ασθένειας COVID-19 ο φόρτος της εταιρειας ταχυμεταφορών είναι αναπάντεχα αυξημένος.

Εφόσον λάβατε τον αριθμό παρακολούθησης η παραγγελία σας έχει αποσταλεί απο τις αποθήκες μας προς την κούριερ ωστόσο λόγω του φόρτου εργασίας που έχει η μεταφορική αυτήν την περίοδο, μόλις μας ενημέρωσαν πως περίπου πάνω από 2000 παραγγελίες μόνο δικές μας + πολλές άλλες από διάφορες εταιρείες πανελλαδικά είναι κολλημένες και δεν έχουν επεξεργαστεί από το κέντρο διαλογής της Ελτά Κούριερ και ως εκ τούτου δεν βλέπετε κίνηση στον σύνδεσμο παρακολούθησης.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα για όλες τις παραγγελίες ο χρόνος παράδοσης να είναι μεγαλύτερος από το συνηθισμένο (μέχρι και 2-3 εβδομάδες σε κάποιες παραγγελίες). Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης αυτήν την στιγμή και σας προτείνουμε να ενημερώνεστε από τον σύνδεσμο παρακολούθησης που λάβατε στο email σας μέχρι να δείτε ανανέωση.  

Σας συστήνουμε να μην καλείτε στα καταστήματα Ελτά Κούριερ διότι εάν δεν δηλωσουν τις παραγγελίες σας απο το κέντρο διαλογής τους στο σύστημα τους ώστε να δείτε ανανέωση στον σύνδεσμο παρακολούθησης κανείς δεν θα μπορεί να σας βοηθήσει και θα σας απαντούν λέγοντας ότι εμείς δεν έχουμε στείλει την παραγγελία σας (επειδή όπως αναφέραμε έχουν την παραγγελία σας αλλά χωρίς να το δηλώσουν επίσημα). 

Ταυτόχρονα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο φόρτος εργασίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της Αlensa είναι επίσης αυξημένος και λαμβάνουμε μεγάλο αριθμό κλήσεων και email.Δεσμευόμαστε ότι απαντάμε σε όλα τα email.

Ζητούμε και πάλι συγνώμη για οποιοδήποτε θέμα ίσως έχει δημιουργηθεί, δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μας και πρέπει να περιμένουμε μέχρι να διαχειριστεί η κούριερ όλα τα δέματα. Ευχαριστούμε και πάλι την κατανόηση σας.

Με εκτίμηση,

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Alensa

Συμπερασμα: δεν παραγγελνω τιποτα αλλο μεχρι να ηρεμησουν τα πραγματα, εκτος και αν ειναι απολυτη αναγκη και αυτο για να αποσυμφορηθουν οι ταχυμεταφορες μπας και παραλαβουν οι εχοντες αναγκη.

Επεξ/σία από sistah
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sistah είπε

Εχεις μπει με αλλον αερα στο thread και δεν ψηνομαι να μπω στην loopα του τρολλαρισματος σου.
Η εμπειρια μου εχει γραφτει παραπανω. Κατα τα αλλα εχεις παρει αναφορα.

Δεν περιμενα να ερθει νωριτερα μετα απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα και δεν το απαιτω, εν καιρω πανδημιας.
Αυτο που απαιτω ειναι η εγκαρη -ρεαλιστικη- ενημερωση απο τα μαγαζια και τις ταχυμεταφορες και να μην κανουν μαλακιες τυπου "σκαναρω οτι ερχομαι αλλα δεν ηρθα ποτε".
Και τα ΕΛΤΑ courier 13 μερες κανανε ομως το μαγαζι που αγορασα μου εστειλε αυτο:
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Αγαπητέ πελάτη,

Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση της παραγγελίας σας αλλά ταυτόχρονα ζητούμε την κατανόηση σας αφού λόγο της ιδιαίτερης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με τα μέτρα περιορισμού της ασθένειας COVID-19 ο φόρτος της εταιρειας ταχυμεταφορών είναι αναπάντεχα αυξημένος.

Εφόσον λάβατε τον αριθμό παρακολούθησης η παραγγελία σας έχει αποσταλεί απο τις αποθήκες μας προς την κούριερ ωστόσο λόγω του φόρτου εργασίας που έχει η μεταφορική αυτήν την περίοδο, μόλις μας ενημέρωσαν πως περίπου πάνω από 2000 παραγγελίες μόνο δικές μας + πολλές άλλες από διάφορες εταιρείες πανελλαδικά είναι κολλημένες και δεν έχουν επεξεργαστεί από το κέντρο διαλογής της Ελτά Κούριερ και ως εκ τούτου δεν βλέπετε κίνηση στον σύνδεσμο παρακολούθησης.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα για όλες τις παραγγελίες ο χρόνος παράδοσης να είναι μεγαλύτερος από το συνηθισμένο (μέχρι και 2-3 εβδομάδες σε κάποιες παραγγελίες). Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης αυτήν την στιγμή και σας προτείνουμε να ενημερώνεστε από τον σύνδεσμο παρακολούθησης που λάβατε στο email σας μέχρι να δείτε ανανέωση.  

Σας συστήνουμε να μην καλείτε στα καταστήματα Ελτά Κούριερ διότι εάν δεν δηλωσουν τις παραγγελίες σας απο το κέντρο διαλογής τους στο σύστημα τους ώστε να δείτε ανανέωση στον σύνδεσμο παρακολούθησης κανείς δεν θα μπορεί να σας βοηθήσει και θα σας απαντούν λέγοντας ότι εμείς δεν έχουμε στείλει την παραγγελία σας (επειδή όπως αναφέραμε έχουν την παραγγελία σας αλλά χωρίς να το δηλώσουν επίσημα). 

Ταυτόχρονα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο φόρτος εργασίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της Αlensa είναι επίσης αυξημένος και λαμβάνουμε μεγάλο αριθμό κλήσεων και email.Δεσμευόμαστε ότι απαντάμε σε όλα τα email.

Ζητούμε και πάλι συγνώμη για οποιοδήποτε θέμα ίσως έχει δημιουργηθεί, δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μας και πρέπει να περιμένουμε μέχρι να διαχειριστεί η κούριερ όλα τα δέματα. Ευχαριστούμε και πάλι την κατανόηση σας.

Με εκτίμηση,

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Alensa

Συμπερασμα: δεν παραγγελνω τιποτα αλλο μεχρι να ηρεμησουν τα πραγματα, εκτος και αν ειναι απολυτη αναγκη και αυτο για να αποσυμφορηθουν οι ταχυμεταφορες μπας και παραλαβουν οι εχοντες αναγκη.

Σ ευχαριστώ πολύ!Να είσαι καλά.Χριστός Ανέστη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sistah είπε

Συμπερασμα: δεν παραγγελνω τιποτα αλλο μεχρι να ηρεμησουν τα πραγματα, εκτος και αν ειναι απολυτη αναγκη και αυτο για να αποσυμφορηθουν οι ταχυμεταφορες μπας και παραλαβουν οι εχοντες αναγκη.

και πριν έτσι ήταν με το covid έχουν απλά δικαιολογία τώρα άντε να μην ερχόταν σε 13 μέρες θα ερχόταν σε 7

Δημοσ.
2 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Ζουσα και έχω ανθρώπους στην Γερμανία δεν ειναι αρκετά υψηλότερα ειδικά όταν μιλάμε για αποστολές στο εξωτερικό πχ Ελλάδα, Γερμανία ολόκληρο PC με οθόνη στο στέλνουν με 30-40 ευρώ για ελλάδα και σου έρχεται μέσα στην βδομάδα (κυρίως λόγω της καθυστέρησης στην Ελλάδα) είχα κάνει πόλεμο με την ACS (κυριολεκτικά έσφαξα το κουτί της μητρικής και το κόλλησα με ταινία μέσα στο μαγαζί τους για να το μικρύνω 1 εκατοστό σε μήκος και πλάτος γιατί αλλιώς ζητούσαν 50άρι κάπου εκεί) για να μπορέσω να στείλω μητρική για επισκευή στην Γερμανία με ένα 30άρι και έκανε 15 μέρες να φτάσει. 

Αλλά και για του λόγου του αληθές https://www.dhl.de/de/privatkunden/pakete-versenden/deutschlandweit-versenden/preise-national.html που βλέπεις υψηλότερα κόμιστρα; (και μάλιστα αυτά ειναι τιμές Online για επισκέπτη που θα κάνει μια αποστολή ,με συμβόλαιο κτλ αν έχεις επιχείρηση είναι χαμηλότερα + υπάρχουν και άλλοι offline τρόποι αν πας στο κατάστημα που έχουν πιο φθηνές επιλογές με υποτίθεται μη εγγυημένη ταχύτητα αλλά έρχονται πρακτικά στον ίδιο χρόνο με αυτό των πακέτων που βλέπεις στο link. Και τέλος δεν ειναι μόνο τα λεφτά (που με 3, 4 ευρώ κάνεις την δουλειά σου) είναι η άνεση κάνεις click κλείνεις την αποστολή έρχονται στο παίρνουν στο στέλνουν και όλο αυτό άντε να κρατήσει 2 μέρες και μιλάμε για αποστάσεις Γερμανίας... 

https://www.myhermes.de/preise/paeckchen-paket/#freitext__preise_shop2shop

Και πάει λέγοντας μην τις ψάχνω μια μια... δύο φτάνουν πιστεύω.... 

Απλά έχουν και πολυτελείς υπηρεσίες δηλαδή αν θες συγκεκριμένη ώρα σε συγκεκριμένο σημείο που διαλέγεις εσύ (όχι απαραίτητα διεύθυνση σπιτιού δηλαδή)  για αυθημερόν παραλαβή κτλ κτλ και εννοείται κάτι τέτοια έχουν πολλαπλάσιο κόστος 

εδώ της ACS.. https://www.acscourier.net/documents/10538/28685/ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ_ACS_v6-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ+2019+k+++ΕΠΩΝΥΜΙΑ++3+2+2020.pdf/1b7b146d-8174-4989-92a9-5bc0ee5c3bf1  η φθηνότερη επιλογή  (πέρα ότι περιορίζεται στον ίδιο νομό και δεν ειναι Nationwide οι τιμές) ειναι στην διπλάσια τιμή  σε σύγκριση με Γερμανία και η αποστολή γίνεται αργά αργά με την άνεση τους κολλάνε και αυτοκολλητάκι δήθεν δεν σε βρήκαν... 

Ευτυχώς που στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιες μεταφορικές που στέλνουν πακέτα με 1 ευρώ το κιλό αλλά το αρνητικό σε αυτά ειναι ότι είναι point to point και ότι επειδή ειναι ανεξάρτητες υπηρεσίες (συνεργάζονται με άλλους δεν ειναι δίκτυο δηλαδή) καμιά φορά καθυστερούν αν δεν έχουν φόρτο παραγγελιών... αλλά κάνεις κάπως την δουλειά σου ειδικά αν ειναι να στείλεις μηχανήματα με κάποιο βάρος (εκτυπωτές, καρέκλες αγροτικά αξεσουάρ κτλ) 

Μιλούσα για τα κόμιστρα που γνωρίζω όσο αφορά επικαθήμενες νταλίκες που ξέρω ότι είναι πολύ ακριβότερα από αυτά που ισχύουν στην Ελλάδα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο μπορεί να διαφοροποιούνται τα κόμιστρα στα φορτηγά των μεταφορικών. Στα υπόλοιπα υλικά γνωρίζω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, gordonas είπε

Μιλούσα για τα κόμιστρα που γνωρίζω όσο αφορά επικαθήμενες νταλίκες που ξέρω ότι είναι πολύ ακριβότερα από αυτά που ισχύουν στην Ελλάδα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο μπορεί να διαφοροποιούνται τα κόμιστρα στα φορτηγά των μεταφορικών. Στα υπόλοιπα υλικά γνωρίζω.

Εγώ δεν γνωρίζω πολλά σε αυτό το θέμα απλά όταν είναι να μεταφέρω πολλαπλά αντικείμενα ή αντικείμενα με βάρος πάνω απο μερικά κιλά το κάνω με μια ανεξάρτητη εταιρία και μου χρεώνουν 1 ευρώ το κιλό για Γερμανία. 

 

Το θέμα εδώ όμως ειναι με τις υπηρεσίες λιανικής των κούριερ οπότε έτσι και αλλιώς είναι εκτός θέματος τα κόμιστρα στα οποία αναφέρεσαι εσύ πιστεύω. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα μεγαλο μπραβο στην κυρια που για λιγο σκεφτηκε και ως εργαζομενη !

Χωρίς τίτλο.png

 

 

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Ενα μεγαλο μπραβο στην κυρια που για λιγο σκεφτηκε και ως εργαζομενη !

Χωρίς τίτλο.png

Δεν τα βάζει κανείς με τους εργαζόμενους με τις εταιρίες τα βάζουμε ας πάρουν εποχικούς δεν είναι ότι καθυστερούν 2,3 μέρες λόγω ιού είναι ότι καθυστερούν 10ήμερα+ που στην τελική χάλια ήταν και πριν τον ιό

 

Τι πάει να πει στον καναπέ κάθομαι; πελάτης είμαι όταν πάω στο εστιατόριο δεν μου ζητάνε να βάλω ένα χεράκι στην κουζίνα!  Όταν πάω το αμάξι για service δεν μου ζητάει ο μάστορας να του φέρω τα λάδια και να σφουγγαρίσω μετά.. κάθομαι και πίνω τον καφέ μου και περιμένω να τελειώσει. 

 

Βλέπουν ότι το σύστημα τους δεν τραβάει και πως τώρα ειδικά έχει γονατίσει αλλά δεν αλλάζουν τιποτα το αφήνουν να τρέξει ως έχει και ότι γίνει έγινε... τα ζώα μου αργά... 

  • Like 12
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Strigla είπε

Αντι να στηρίξετε μια ελληνική εταιρία που πάει συνεχώς με άλματα μπροστά εσείς κάνετε ότι περνάει από το χέρι σας να την σαμποτάρεστε και να δώσετε τα ωραία λεφτουδακια σας στις ξένες πολυεθνικές.Γιατι όμως;Δεν έχετε και κανένα σοβαρό επιχείρημα,μόνο κλάψα,γκρίνια και κακία χωρίς λόγο.

Ελληνικη εταιρεια αλλα και με αλλη εταιρεια στην Αγγλια για την διαχειρηση των οικονομικων της 😂

https://beta.companieshouse.gov.uk/company/08098946

Nature of business (SIC)

64205 - Activities of financial services holding companies

64999 - Financial intermediation not elsewhere classified

66300 - Fund management activities

70221 - Financial management

ασε μας τωρα που θα μας πεις για Ελληνικες εταιρειες κλπ.

 

Επεξ/σία από POS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εβαλα στο τρακινγκ τον αριθμο του παραπανω Screenshot και δειτε !!! 

🤣 Λογικα θα του παει μετα την ληξη της καραντινας. αφου δε πηγε ο ιδιος-α να το παρει . Η θα του-της γυρησε πισω .

 

Χωρίς τίτλο1.png

Επεξ/σία από apos2008
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

εβαλα στο τρακινγκ τον αριθμο του παραπανω Screenshot και δειτε !!! 

🤣 Λογικα θα του παει μετα την ληξη της καραντινας. αφου δε πηγε ο ιδιος-α να το παρει . Η θα του-της γυρησε πισω .

Χωρίς τίτλο1.png

και τι κανεις δλδ ; ζητας αποζημιωση ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, POS είπε

και τι κανεις δλδ ; ζητας αποζημιωση ;

Το καλυτερο που μπορεις να σου κανει επιστροφη χρηματων  απο την εταιρεια που παραγγειλες το δεμα . και σου πιστωνουν τα χρηματα στο λογαριασμο. αν ηταν πληρωμενο με καρτα φυσικα μιλαμε . Εμενα καποτε παλια ειχα στειλει κατι με αντ/λη και σε 10 μερες ειχε ερθει ο κουριερ με 15 αν θυμαμαι καλα και με πληρωσε . και ηταν ACS αν θυμαμαι καλα .Ειχα και το ανχος τοτε αν θα τα παρω η οχι. αλλα ολα καλα. μια φορα ενοχλησα μονο και μου ειπαν οτι θα περιμενω .Τοτε δεν ηξερα ομως πωςλειτουργουν οι κουριερ τωρα που ξερω . ολα οκ  😛  Απλα για αντ-λες ειναι χρονοβορα διαδικασια και θα πρεπει να περιμενεις . Καθε βδομαδα οι Franchisers καταθετουν σε κεντρικο λογαριασμο της εταιρειας τις αντ-λες που εχουν εισπραξει. και για αυτο παιρνει χρονο .

Επεξ/σία από apos2008
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...