talibanakos Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 47 λεπτά πριν, billiboo είπε το οτι μερικοι ειναι υπερβολικοι ειναι γεγονος φαινεται αλλωστε απο μερικα ποστ εδω που λενε εχω κανει παραγγελια πριν 2 μερες κτλπ. ομως το τι ειναι σημαντικο για τον αλλον δεν μπορει να το ξερει ο καθε ενας ειτε ειναι υπαλληλος κουριερ ειτε eshop. πχ εγω πηρα ενα wifi extender . ειναι επιγον? για καποιον μπορει οχι αλλα για μενα που το ιντερνετ δεν εφτανε σε ολο το σπιτι και δεν μπορουσαν μερικα ατομα να παρακολουθησουν διαδικτυακα μαθηματα της σχολης τους ναι ηταν. Οι πιο πολλοι ειναι οτι να'ναι και φωναζουν για δικαιωματα,λενε να παρουν οι εταιριες υπαλληλους,αλλα δεν προσπαθουν πραγματικα να καταλαβουν. Τα πιο πολλα δεματα ειναι απο jumbo,μαγαζακια με ρουχα και αλλες μαλακιες,που τα ψωνιζουν κατι διποδα επειδη δεν εχουν τι να κανουν μεσα στο σπιτι. Και αντε και οι εταιριες παιρνουν υπαλληλους,μετα τι; Ο ογκος των αποστολων εχει στην καλυτερη τριπλασιαστει,οταν ερθουν στα κανονικα τους ολα αυτα τι θα πρεπει να κανουν οι εταιριες με ολους αυτους τους εξτρα υπαλληλους ; 4
tsipakis Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 5 λεπτά πριν, talibanakos είπε Οι πιο πολλοι ειναι οτι να'ναι και φωναζουν για δικαιωματα,λενε να παρουν οι εταιριες υπαλληλους,αλλα δεν προσπαθουν πραγματικα να καταλαβουν. Τα πιο πολλα δεματα ειναι απο jumbo,μαγαζακια με ρουχα και αλλες μαλακιες,που τα ψωνιζουν κατι διποδα επειδη δεν εχουν τι να κανουν μεσα στο σπιτι. Και αντε και οι εταιριες παιρνουν υπαλληλους,μετα τι; Ο ογκος των αποστολων εχει στην καλυτερη τριπλασιαστει,οταν ερθουν στα κανονικα τους ολα αυτα τι θα πρεπει να κανουν οι εταιριες με ολους αυτους τους εξτρα υπαλληλους ; ο ρολος του κουριερ δεν ειναι να κρινει τι πηρα εγς και τι εσυ και σκατα αν θελω να στειλω θα στειλω και εισαι υποχρεωμενος να τα παραδοσεις στον χρονο που εχει συμφωνηθει 8 2
talibanakos Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, tsipakis είπε ο ρολος του κουριερ δεν ειναι να κρινει τι πηρα εγς και τι εσυ και σκατα αν θελω να στειλω θα στειλω και εισαι υποχρεωμενος να τα παραδοσεις στον χρονο που εχει συμφωνηθει Τωρα τα λουζεστε τα σκατα που παραγγελνετε ομως 2 1
Kostasspil Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 7 minutes ago, talibanakos said: οταν ερθουν στα κανονικα τους ολα αυτα τι θα πρεπει να κανουν οι εταιριες με ολους αυτους τους εξτρα υπαλληλους Να τους κρατησουν γιατι και στα κανονικαχαχαχαχαχ τους, τα ιδια χαλια εχουν 2 1
vdanasto Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 7 λεπτά πριν, talibanakos είπε Οι πιο πολλοι ειναι οτι να'ναι και φωναζουν για δικαιωματα,λενε να παρουν οι εταιριες υπαλληλους,αλλα δεν προσπαθουν πραγματικα να καταλαβουν. Τα πιο πολλα δεματα ειναι απο jumbo,μαγαζακια με ρουχα και αλλες μαλακιες,που τα ψωνιζουν κατι διποδα επειδη δεν εχουν τι να κανουν μεσα στο σπιτι. Και αντε και οι εταιριες παιρνουν υπαλληλους,μετα τι; Ο ογκος των αποστολων εχει στην καλυτερη τριπλασιαστει,οταν ερθουν στα κανονικα τους ολα αυτα τι θα πρεπει να κανουν οι εταιριες με ολους αυτους τους εξτρα υπαλληλους ; Τι εννοείς τι να τους κάνει; Ας πάρει συμβασιούχους. Λες και κάνουν συμβάσεις αορίστου χρόνου πλέον. Η ACS συγκεκριμένα, έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα από το φετινό Black Friday και μετά, πολύ πριν την κρίση του κορωνοιού. Δεν είχε χρόνο τόσους μήνες να πάρει προσωπικό; 3 1
thedrpapa Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Ρε μάγκες όντως, σταματήστε να κλαίγεστε για κάτι που πληρώνετε! Το είπε ο talibanakos επειδή δούλευε παλιά σε courier! Και επιτέλους σταματήστε να παραγγέλνετε από jumbo, brands galaxy μπλουζάκια κτλ γιατί το είπε πάλι ο talibanakos! Κάντε κάτι ουσιαστικό στην ζωή σας, όπως το να μπαίνετε σε νήμα για παράπονα απέναντι σε courier που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους για την οποία πληρώνονται ξανά λέω, και να βρίζετε τους πελάτες των courier αποκαλώντας τους δίποδα! Έλεος δηλαδή! Σταματήστε να αγοράζετε ό,τι θέλετε, να ρωτάτε πρώτα τον talibanako ο οποίος θα αξιολογεί τις ανάγκες σας και τις αγοραστικές σας προτιμήσεις! Πάω τώρα σε κάποιο νήμα με παράπονα απέναντι σε τηλεφωνικούς παρόχους να βρίσω κανένα δίποδο εκεί πέρα που πληρώνει και δεν έχει τις υπηρεσίες που έχει προ-συμφωνήσει και να τους πω :" Σταματήστε να κλαίγεστε , καλό θα σας κάνει, που θέλετε και τηλέφωνο-ίντερνετ επειδή ντε και καλά το πληρώνετε". 11 3
ΝΙΟΝΙΟΣ Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Σηκωνω πραγματικα τα χερια ψηλα!Εισαι ενας "πρωην" με μυαλο και επιφανεια αχαρακτηριστο!Μπραβο στο τροπο σκεψης!Ετσι συνεχισε και πιστεψε με παντου "πρωην" θα εισαι! 6 1
dancer Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Σε οποιαδήποτε επιχείρηση όταν υπάρξει αύξηση της παραγωγής/κατανάλωσης/ζήτησης ξεκινούν να δημιουργούνται προβλήματα. Πάμε λοιπόν να δούμε πως μπορεί να λυθεί ένα τέτοιο πρόβλημα σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Η μία περίπτωση είναι αύξηση προσωπικού με σύμβαση ενός μήνα, ερώτημα πόσοι είστε διατεθειμένοι να χαλάσετε 3 χρόνια ανεργίας για να δουλέψετε μόνο ένα μήνα? Δεύτερη περίπτωση καθυστερήσεις στις παραγγελίες, ερώτημα ποιος θα αλλάζει συνεχώς τιμοκατάλογο μεταφορικών στα διάφορα eshop? Ψάχνω να βρω τρίτη περίπτωση και δεν υπαρχει . Περιμένω να μου απαντήσει κάποιος με επιχειρήματα και όχι μπακαλιστικα 1
ΝΙΟΝΙΟΣ Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Κυριε μου το θεμα δεν ειναι παντα η "καθυστερηση" των προιοντων και η αυξηση των τιμων!Ειναι με τι τροπο το περνας στον καταναλωτη που παραγγελνει μεσω καποιας courier και οταν ψαχνει το πακετο του να το βρει λογω της καθυστερησης να του εξηγησουνε, η' δεν βρισκει ποτε κανενα η' του μιλανε σαν να ειναι το παιδι ενος κατωτερου θεου!Γι αυτες τις απαισιες συμπεριφορες και την ελλειψη της λεγομενης "ξηγας'' δηλαδη σου εξηγουμε απο την αρχη για να μην παρεξηγουμε!Και σου απανταμε στο τηλεφωνο ευγενικα και οχι σαν να μιλαμε σε γουρουνια!Μπορεις να την πεις και 3η περιπτωση δηλαδη η ευγενια που δεν υπαρχει στις περισσοτερες των περιπτωσεων! Επεξ/σία 11 Απριλίου 2020 από ΝΙΟΝΙΟΣ 1
cat1967 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, dancer είπε Σε οποιαδήποτε επιχείρηση όταν υπάρξει αύξηση της παραγωγής/κατανάλωσης/ζήτησης ξεκινούν να δημιουργούνται προβλήματα. Πάμε λοιπόν να δούμε πως μπορεί να λυθεί ένα τέτοιο πρόβλημα σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Η μία περίπτωση είναι αύξηση προσωπικού με σύμβαση ενός μήνα, ερώτημα πόσοι είστε διατεθειμένοι να χαλάσετε 3 χρόνια ανεργίας για να δουλέψετε μόνο ένα μήνα? Δεύτερη περίπτωση καθυστερήσεις στις παραγγελίες, ερώτημα ποιος θα αλλάζει συνεχώς τιμοκατάλογο μεταφορικών στα διάφορα eshop? Ψάχνω να βρω τρίτη περίπτωση και δεν υπαρχει . Περιμένω να μου απαντήσει κάποιος με επιχειρήματα και όχι μπακαλιστικα Και απο πριν ειχαν προβληματα, τα λεμε εδω και μηνες. Προφανως το προβλημα ειναι ο πολεμος των τιμων που κατεληξαν να μπαινουν μεσα και το φραντσαιζ. Η λυση ειναι να βαλουν τις τιμες τους ωστε να μπορουν να παραδιδουν εγγυημενα και σωστα και εμεις θα αποφασισουμε αν θελουμε τα τις χρησιμοποιουμε και ποτε. Αλλιως το κλασσικο Ελτα. Ετσι βεβαια θα ανεβουν και οι τιμες απο τα ψιλικατζιδικα και δεν θα αγοραζει η κυρια Σουλα 100 μαλακιουλες το μηνα. Οι ταχυμεταφορες εχουν ενα ρολο συγκεκριμενο, δεν ειναι για ολες τις μεταφορες.
margaritagr Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Παντως απαραίτητο ειναι το μονο το φαΐ που τρώμε. Και πάλι δεν ειναι απαραίτητη πχ η νουτελα. Και τα φάρμακα. Αλλα αυτά δε γίνονται ντελιβερυ. Κοροιδευουν κάποιοι όσους παραγγέλνουν δώρα, ρούχα, παιχνίδια κλπ αλλα αν δεν υπήρχαν αυτά και οι ίδιοι δε θα είχαν ψωμί να φάνε. Αυτο ομως δε το σκέφτονται. Ουσιαστικά οι καταναλωτές τους ταΐζουν ομως βγαίνουν κι απο πανω και θεωρούν οτι ειναι ικανοί ν αξιολογήσουν ο χ τι ανάγκες έχει και να τον κράξουν κιόλας επειδή τους πληρώνει. Ενα δέμα που περιμένω απο acs ειναι απο την Πέμπτη που το πήραν, απο τους Αμπελοκήπους, ακόμα Αμπελοκήπους. Δηλαδή την Παρασκευή δε μπορούσαν να το πάνε Ηλιουπολη, σήμερα πάλι δε μπορούσαν. Ο δικαιολογίες. 0. 4 3
POS Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kalmik είπε Οι μεγάλοι πελάτες όπως εταιρίες κινητής κάνουν δική τους διανομή με δικά τους μέσα οχι, vodafone και wind με την acs δουλευουν 2 ώρες πριν, tsipakis είπε οσοι εχετε κανει καταγγελια ΕΕΤΤ ειχε αποτελεσμα ; εχω κανει 3 και στις 3 περιπτωσεις η επεμβαση τους ηταν αμεση και διευθετηθηκε το προβλημα μου αμεσως. ειναι αψογη η ΕΕΤΤ και οι courier οπως και οι παροχοι τηλεφωνιας την τρεμουν Επεξ/σία 11 Απριλίου 2020 από POS
engelo Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Google Maps, μαυρίστε τους ... είναι το μόνο άμεσο αποτέλεσμα ... Έφαγαν μαύρο από εμένα, Κωτσόβολος και Γενική Ταχυδρομική. 2
filipN Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 12 λεπτά πριν, POS είπε οχι, vodafone και wind με την acs δουλευουν εχω κανει 3 και στις περιπτωσεις η επεμβαση τους ηταν αμεση και διευθετηθηκε το προβλημα μου αμεσως. ειναι αψογη η ΕΕΤΤ και οι courier οπως και οι παροχοι τηλεφωνιας την τρεμουν Η Cosmote με ACS και ΕΛΤΑ. 1 1
Feregorn Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 14 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Εν τω μεταξύ τώρα που το ξαναβλέπω, προτεραιότητες έχει θέσει και το Amazon.com λόγω covid 19 (η ανακοίνωση αναφέρει ότι we are giving priority to items that our customers need the most. You may experience shipping delays). Άρα, πιθανότατα να υιοθέτησαν μια παρόμοια πολιτική και οι ταχυμεταφορικές. Για το amazon.co.uk συγκεκριμένα, προχθές παρήγγειλα 2 βιβλία, 1 mini pc για ταινίες ώστε να μη χρησιμοποιώ συνέχεια το λάπτοπ και ένα σκοινάκι για αερόβια και ήρθαν χθες, σε 1 ημέρα. Σε άλλα πράγματα έχει όντως καθυστερήσεις στις αποστολές ή έλλειψη στοκ, πχ μάσκες σχεδόν οποιοδήποτε είδους (ακόμα και θαλάσσιες) και σε όργανα γυμναστικής. Οπότε αυτό δεν είναι καθολικό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις