Jiakometi Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, magnam είπε Δεν μπορώ να δεχτώ πως υπάρχει διάθεση για βελτίωση/διόρθωση από μία εταιρία, όταν όχι μόνο εξακολουθούν να εμφανίζονται αυτές οι "παραφωνίες", αλλά διαιωνίζονται κιόλας. Άμα το παιδί (κατάστημα) ξεφύγει, ο γονιός (εταιρία) το μαζεύει. Αν δεν το μαζέψει, γίνεται κακομαθημένο και αλητάκι. Κι εάν εξακολουθεί να μην το μαζεύει ούτε τότε, πάει να πει πως και ο γονιός είναι κακομαθημένος/αλητάκι. Άποψή μου πάντα, δεν θέλω να θίξω συγκεκριμένα πρόσωπα και εταιρίες. Είναι ακριβώς έτσι. Επιτρέψτε μου μία λίγο μεγαλύτερη ανάλυση. Το πρόβλημα των τριών μεγάλων (Ελληνικών) εταιριών, είναι δομικό και έρχεται από αρκετά χρόνια πίσω όταν υιοθετήθηκε το σύστημα franchise. To μοντέλο αμοιβών των καταστημάτων δεν προωθεί την καλή λειτουργία τους, ή στην καλύτερη περίπτωση την φέρνει σε δεύτερη μοίρα. Το γεγονός αυτό (έλλειψη οικονομικών κινήτρων για τις έγκαιρες παραδόσεις), σε συνδυασμό με: 1. Τα «ελλιπή» κριτήρια επιλογής των «επιχειρηματιών» που αναλαμβάνουν ένα κατάστημα. 2. Την έλλειψη καλής και συστηματικής εκπαίδευσης στους Ιδιοκτήτες των καταστημάτων - συνεργάτες, και στο προσωπικό. (τους) 3. Την απουσία συστηματικών ελέγχων σε σχέση με το επίπεδο εξυπηρέτησης που δίνει το κάθε κατάστημα. (Και την αντίστοιχη έλλειψη K.P.I.s) 4. Την έλλειψη «γνώσης» σε σχέση με τις μεταφορές - ταχυμεταφορές από τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων αλλά σε πολλές περιπτώσεις και από τα στελέχη της κάθε εταιρίας. Ναι υπάρχουν «μοντέλα» διαχείρισης κρίσεων / τιμολόγησης / μέτρησης και διατήρησης ποιότητας στις ταχυμεταφορές). Πολλοί «επενδυτές» επειδή δεν θέλουν να ανοίξουν μικέλ ή Γρηγόρη (καμμία υποτίμηση προς τα συγκεκριμένα brands) παίρνουν ένα κατάστημα μια εταιρίας ταχυμεταφορών γιατί σκέπτονται ότι δεν χρειάζεται κανένα «υπόβαθρο» πίσω του. 5. Την έλλειψη συστηματικών ελέγχων αλλά και καθοδήγησης από τον αντίστοιχο φορέα (ΕΕΤΤ) η οποία όμως εισπράτει ένα ποσοστό από το τζίρο τους (το τζίρο όχι τα κέρδη). Όλα τα παραπάνω έχουν οδηγήσει εδώ τον κλάδο. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι οι μικρότερες εταιρίες, ελέγχουν εξ ολοκλήρου την αλυσίδα γιατί τους ανοίκουν όλα τα καταστήματα τους εντός Αττικής.ή και Θεσσαλονίκης Και (τυχαία?) ανήκουν σε ανθρώπους που άλλος σε μικρότερο μέγεθος άλλος σε μεγαλύτερο είναι στην αγορά των μεταφορών για πολλά - πολλά χρόνια και πονάνε και γνωρίζουν αυτό που κάνουν. Όμως ....... δεν έχουν το δίκτυο των τριών μεγάλων εταιριών. Και δεν μπορούν να επιτύχουν αντίστοιχες οικονομίες κλίμακος. Τέλος ο καταναλωτής - πελάτης δεν είναι άμοιρος ευθυνών. (Οπότε δεν μπορεί να επικαλεστεί το «δεν με ενδιαφέρουν τα παραπάνω ας κόψουν το λαιμό τους»). Επιζητά premium service με ελάχιστο κόστος. Αυτό δεν είναι εφικτό...... Όχι στις ταχυματαφορές .... Πουθενά. Ας το σκεπτόμαστε αυτό όταν επιλέγουμε κατάστημα που χρεώνει 2,5€ αντί για 4 μεταφορικά. Μέχρι πριν μερικά χρόνια και οι τρεις μεγάλες εταιρίες ήταν ζημιογόνες. Η μία όχι πια. Η άλλη μόλις κρατιέται έξω από το νερό, η τρίτη παραμένει ζημιογόνα. Οι μικρές εταιρίες επειδή ελέγχουν μόνες τους το κόστος (και την ποιότητα) πουλάνε σε ψηλότερες τιμές για να είναι βιώσιμες, Ακριβώς λοιπόν επειδή είναι ακριβότερες θα παραμείνουν και μικρές. Στοχεύουν όμως σε άλλους πελάτες. Επειδή λοιπόν το πρόβλημα ξεπερνάει την μεγάλη κίνηση λόγω Covid 19, επειδή τέτοιες κρίσεις μπορούν να προβλεφθούν και υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης τους, η απουσία ορθολογικής κοστολόγησης/ τιμολόγησης / αμοιβής σε συνδυασμό με την απουσία του φορέα οδήγησαν εδώ και δεν είμαι αισιόδοξος ότι στο (κοντινό) μέλλον κάτι θα αλλάξει. Συγγνώμη για το σεντόνι. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από Jiakometi 7 2
Thakiis Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Να πω μια πολύ καλή μου εμπειρία από courier. Δέμα από Θεσσαλονίκη έφυγε εχθές Τετάρτη και το πήρα Γιάννενα σήμερα Πέμπτη με speedex! Ο κούριερ μου πήρε τηλ 5 λεπτά πριν για να δει αν είμαι σπίτι και να μου πει ότι έρχεται! Με το pos του να δουλεύει... Δεύτερη παραγγελία με speedex που μου έρχεται ετσι γρήγορα σε αντίθεση με την απαίσια σε ολα της acs. Ετσι για να δίνουμε τα εύσημα εκεί που πρέπει. 4
agnostos13 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, dimikout89 είπε Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα. Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της? Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες. Δεν έχεις ακούσει ποτέ αυτό που λένε οτι ένας ευχαριστημένος πελάτης σου φέρνει άλλον ένα πελάτη, ένας δυσαρεστημένος όμως σου διώχνει δέκα; 8 ώρες πριν, Kostasspil είπε Συνεχίζονται οι έλεγχοι στις εταιρείες ταχυμεταφορών: Στο μικροσκόπιο και η DHL Αυτοί δουλεύουν αυτόνομα εντός Ελλάδος ή χρησιμοποιούν δίκτυο συνεργαζόμενης; Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από agnostos13 1
pontez2 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Μου παραδόθηκε σήμερα απο πολυκατάστημα η πρώτη δόση των αντικειμένων που παράγγειλα. Τα άλλα 3 αντικείμενα που έχω παραγγείλει, φαίνονται τα 2 πως έχουν αποσταλεί (σημερα), ενω το άλλο βρισκεται ακομα σε αναζήτηση. Μάλιστα μου ηρθε και μέιλ που με ενημέρωνε πως στο πλαίσιο καλυτερης εξυπηρέτησης, στέλνουν τα πράγματα σε δόσεις (έτσι ήρθαν οι μπαταρίες και η λαμπάδα, αλλά όχι το δώρο του ανηψιού μεταξύ άλλων ) Ο πολυ ευγενικος κουριερ πάντως, σε ολιγόλεπτη κοβέντα που ειχαμε, μου ειπε οτι μολις προχθές τον κάλεσαν και συνεργάζεται απευθείας με το κατάστημα. Και μαζί του έχουν έρθει και δεκάδες άλλοι που φεύγουν με αυτοκίνητα, μηχανάκια κτλ και παραδίδουν παραγγελίες. 1
agamoi-thytai Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 ΕΛΤΑ courier , παραγγελία μπστις 16:00 από βόρεια Ελλάδα, την άλλη μέρα στις 10:00 χτυπάει το κινητό, «Είστε σπίτι για να φέρουμε το δέμα» , «Ναι», «Έρχομαι σε 10 λεπτά» μου ήρθε ν α βάλω τα κλάματα, πως εγένικεν αυτό;
Kostasspil Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 31 minutes ago, agamoi-thytai said: ΕΛΤΑ courier , παραγγελία μπστις 16:00 από βόρεια Ελλάδα, την άλλη μέρα στις 10:00 χτυπάει το κινητό, «Είστε σπίτι για να φέρουμε το δέμα» , «Ναι», «Έρχομαι σε 10 λεπτά» μου ήρθε ν α βάλω τα κλάματα, πως εγένικεν αυτό; Με τα ΕΛΤΑ εγώ δεν έχω παράπονο. Ταχύτατοι είναι, σήμερα στέλνεις αύριο παραλαμβάνω. 2
satsok2 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε ΕΛΤΑ courier , παραγγελία μπστις 16:00 από βόρεια Ελλάδα, την άλλη μέρα στις 10:00 χτυπάει το κινητό, «Είστε σπίτι για να φέρουμε το δέμα» , «Ναι», «Έρχομαι σε 10 λεπτά» μου ήρθε ν α βάλω τα κλάματα, πως εγένικεν αυτό; ΕΛΤΑ courier : 3 ημέρες αφού το κατάστημα τους είχε παραδώσει το δέμα μου το tracking δεν εμφάνιζε τίποτα. Τελικά μετά από συνεννόηση του καταστήματος με τα ΕΛΤΑ φαίνεται ότι το κατάστημα - προς τιμή του - θα μου ξαναστείλει το προιον. Θα ξαναγράψω όταν επιβεβαιώσω. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από satsok2
dimikout89 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 18 ώρες πριν, Jiakometi είπε Είναι ακριβώς έτσι. Επιτρέψτε μου μία λίγο μεγαλύτερη ανάλυση. Το πρόβλημα των τριών μεγάλων (Ελληνικών) εταιριών, είναι δομικό και έρχεται από αρκετά χρόνια πίσω όταν υιοθετήθηκε το σύστημα franchise. To μοντέλο αμοιβών των καταστημάτων δεν προωθεί την καλή λειτουργία τους, ή στην καλύτερη περίπτωση την φέρνει σε δεύτερη μοίρα. Το γεγονός αυτό (έλλειψη οικονομικών κινήτρων για τις έγκαιρες παραδόσεις), σε συνδυασμό με: 1. Τα «ελλιπή» κριτήρια επιλογής των «επιχειρηματιών» που αναλαμβάνουν ένα κατάστημα. 2. Την έλλειψη καλής και συστηματικής εκπαίδευσης στους Ιδιοκτήτες των καταστημάτων - συνεργάτες, και στο προσωπικό. (τους) 3. Την απουσία συστηματικών ελέγχων σε σχέση με το επίπεδο εξυπηρέτησης που δίνει το κάθε κατάστημα. (Και την αντίστοιχη έλλειψη K.P.I.s) 4. Την έλλειψη «γνώσης» σε σχέση με τις μεταφορές - ταχυμεταφορές από τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων αλλά σε πολλές περιπτώσεις και από τα στελέχη της κάθε εταιρίας. Ναι υπάρχουν «μοντέλα» διαχείρισης κρίσεων / τιμολόγησης / μέτρησης και διατήρησης ποιότητας στις ταχυμεταφορές). Πολλοί «επενδυτές» επειδή δεν θέλουν να ανοίξουν μικέλ ή Γρηγόρη (καμμία υποτίμηση προς τα συγκεκριμένα brands) παίρνουν ένα κατάστημα μια εταιρίας ταχυμεταφορών γιατί σκέπτονται ότι δεν χρειάζεται κανένα «υπόβαθρο» πίσω του. 5. Την έλλειψη συστηματικών ελέγχων αλλά και καθοδήγησης από τον αντίστοιχο φορέα (ΕΕΤΤ) η οποία όμως εισπράτει ένα ποσοστό από το τζίρο τους (το τζίρο όχι τα κέρδη). Όλα τα παραπάνω έχουν οδηγήσει εδώ τον κλάδο. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι οι μικρότερες εταιρίες, ελέγχουν εξ ολοκλήρου την αλυσίδα γιατί τους ανοίκουν όλα τα καταστήματα τους εντός Αττικής.ή και Θεσσαλονίκης Και (τυχαία?) ανήκουν σε ανθρώπους που άλλος σε μικρότερο μέγεθος άλλος σε μεγαλύτερο είναι στην αγορά των μεταφορών για πολλά - πολλά χρόνια και πονάνε και γνωρίζουν αυτό που κάνουν. Όμως ....... δεν έχουν το δίκτυο των τριών μεγάλων εταιριών. Και δεν μπορούν να επιτύχουν αντίστοιχες οικονομίες κλίμακος. Τέλος ο καταναλωτής - πελάτης δεν είναι άμοιρος ευθυνών. (Οπότε δεν μπορεί να επικαλεστεί το «δεν με ενδιαφέρουν τα παραπάνω ας κόψουν το λαιμό τους»). Επιζητά premium service με ελάχιστο κόστος. Αυτό δεν είναι εφικτό...... Όχι στις ταχυματαφορές .... Πουθενά. Ας το σκεπτόμαστε αυτό όταν επιλέγουμε κατάστημα που χρεώνει 2,5€ αντί για 4 μεταφορικά. Μέχρι πριν μερικά χρόνια και οι τρεις μεγάλες εταιρίες ήταν ζημιογόνες. Η μία όχι πια. Η άλλη μόλις κρατιέται έξω από το νερό, η τρίτη παραμένει ζημιογόνα. Οι μικρές εταιρίες επειδή ελέγχουν μόνες τους το κόστος (και την ποιότητα) πουλάνε σε ψηλότερες τιμές για να είναι βιώσιμες, Ακριβώς λοιπόν επειδή είναι ακριβότερες θα παραμείνουν και μικρές. Στοχεύουν όμως σε άλλους πελάτες. Επειδή λοιπόν το πρόβλημα ξεπερνάει την μεγάλη κίνηση λόγω Covid 19, επειδή τέτοιες κρίσεις μπορούν να προβλεφθούν και υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης τους, η απουσία ορθολογικής κοστολόγησης/ τιμολόγησης / αμοιβής σε συνδυασμό με την απουσία του φορέα οδήγησαν εδώ και δεν είμαι αισιόδοξος ότι στο (κοντινό) μέλλον κάτι θα αλλάξει. Συγγνώμη για το σεντόνι. Πολύ σωστή τοποθέτηση. Να προσθέσω πάνω σε αυτό πως , η αγορά ταχυμεταφορών είναι καθαρά price driven , συνεπώς η ποιότητα την παρεχόμενης υπηρεσίας μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Φυσικά σε ευρύτερο πλαίσιο όλη η αγορά είτε online είτε offline είναι price driven , αυτό που αποκαλώ "φαινόμενο skroutz". Βέβαια και οι καταναλωτές ορθώς διαμαρτύρονται καθώς παρότι τα παραπάνω ισχύουν , οι "υποσχέσεις" που δίνονται από τις 4 μεγάλες εταιρείες στο κομμάτι παραδόσεις είναι πολλές φορές ουτοπικές. ( δεν χρησιμοποιώ των όρο παραπλανητικές καθώς αυτό συνεπάγεται δόλο κάτι που μπορεί να συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά σίγουρα δεν είναι ο κανόνας. ) Και τέλος άμοιροι ευθυνών δεν είναι σε καμία περίπτωση και τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο , παρότι δεν ακούγονται πουθενά. 1
Haldol Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Από τα ΕΛΤΑ Πόρτα- Πόρτα είμαι κι εγώ άπειρα ευχαριστημένος. Έχω την αίσθηση ότι είναι η καλύτερη εταιρεία τα τελευταία χρόνια, παρά τα όποια ευτράπελα μπορεί να συμβούν ανά διαστήματα. Αυτοί που -μόνιμα- θέλω να σφάξω είναι η Γενική Ταχυδρομική. Κλασικά, "αδυναμία παράδοσης - παραμονή με συννενόηση". Ούτε έχει πάρει τηλέφωνο κανείς, ούτε στα τηλέφωνα απαντάνε, ενώ εννοείται πως ούτε έχουν κάνει απόπειρα παράδοσης...
mp123 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 μέρες στα κεντρικά η παραγγελια σήμερα είναι στο κατάστημα.( φυσικα ούτε τηλ να πάρουν ούτε ειδοποίηση ).επιτελους να πάω να το πάρω. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από mp123
ΝΙΟΝΙΟΣ Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπερα σας! "ACS" Ειναι οτι χειροτεροτερο υπαρχει στο χωρο της μεταφορας !Δεν απαντανε ποτε ,οταν απαντησουν σου λενε "δωστε μου το τηλεφωνο σας να σας παρουμε εμεις" και φυσικα δεν παιρνουν ποτε!Δεμα απο Αγγλια με ROYAL-MAIL που μετα αναλαμβανει η GLS και μετα αναλαμβανει η ACS ειναι εδω απο 3/4/2020 και φαινεται οτι ερχεται απο Π.Ραλλη απο τα ξημερωματα 4/4/2020!Εχει μεινει στη μεταφορα η ενημερωση! Ουτε καν να τσεκαριστει με το μηχανημα οτι εφτασε στην ACS Κουκακιου!Και δεν ειναι μονο τωρα!Το κουκακι ειναι χειροτερη απο την χειροτεροτερη συνολικα ACS!Τουλαχιστον με την Γενικη Ταχυδρομικη και τα ELTA-COURIER καποια στιγμη θα συνεννοηθεις!Με αυτους ποτε! Επισης με το συγκεκριμενο καταστημα (για να μην προλαβει κανεις και πει οτι ειναι η περιοδος τετοια)συμβαινει το ιδιο τα τελευταια 3-4 χρονια γιατι τοσα παραγγελνω απο ebay με ROYAL-MAIL ( GLS-ACS) !Οποτε δεν υπαρχει καμια δικαιολογια! Ημερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις 03/04/2020 14:51:51 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 03/04/2020 16:52:51 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ 03/04/2020 17:10:14 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΚΟΥΚΑΚΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 04/04/2020 03:13:11 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από ΝΙΟΝΙΟΣ
29gk Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Ενδεικτικα καθαρα και για να υπαρχει αναφορα, σε παραγγελια μου στις 3/4 απο You.gr, η ACS δειχνει να παραλαβε στις 4/4 και τελικα παραδωσε σημερα 10/4 στο Αιγαλεω, απο το καταστημα της στο Χαιδαρι. 1
dimlevi Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Ελπιζω να μη ξαναχρειαστω ποτε την ACS. P.S : ακομα δεν εχω παραλάβει Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από dimlevi 1
stelios18120 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 21 λεπτά πριν, dimlevi είπε Ελπιζω να μη ξαναχρειαστω ποτε την ACS. Ε εντάξει, καλά είσαι Υπάρχουν και πολύ πολύ χειρότερα.
dimlevi Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, stelios18120 είπε Ε εντάξει, καλά είσαι Υπάρχουν και πολύ πολύ χειρότερα. Κανα μηνα ας πουμε?
Προτεινόμενες αναρτήσεις