Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Συνεχίζονται οι έλεγχοι στις εταιρείες ταχυμεταφορών: Στο μικροσκόπιο και η DHL

τελικα κανεις δεν αυξησε τις τιμες, μονο τα σαινια της acs 😂

  • Like 1
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, hlt είπε

Καλά σας κάνουν και σας τα φέρνουν κανα μήνα μετά τοτε

Τι μας λες??? Πλήρωσα για ένα μήνα μετα? Πλήρωσα για 2-3 μέρες και απαιτώ να έχω το δέμα μου τότε.

Επεξ/σία από vorlon
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Το πρόβλημα είναι η δόμηση της αγοράς , η αγοραστική κουλτούρα του Έλληνα και η αντίσταση όλων στην αλλαγή. Και λύνεται , απλά όσο μπαίνουν λεφτά στο ταμείο είτε μιλάμε για κούριερ είτε για eshop κανείς δεν ψήνεται να το λύσει. 

συνεχιζεις να μιλας σαν pr. η δομη της αγορα φταιει που οι εταιρειες δεν κανουν σωστα την δουλεια τους?η αγοραστικη κουλτουρα φταιει που οταν σε πληρωνω για παραδοση σε πχ 2 μερες περιμενω να ερθει σε 2 μερες? η αντισταση στην αλλαγη φταιει που παρολα τα κερδη των εταιρειων δεν ριχνουν λεφτα για αναβαθμιση υπηρεσιων? 

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vorlon είπε

Τι μας λες??? Πλήρωσα για ένα μήνα μετα? Πλήρωσα για 2-3 μέρες και απαιτώ να έχω το δέμα μου για τότε.

Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, hlt είπε

Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό

Άμα δεν είναι εφικτή μια υπηρεσία, δεν την πουλάς.

Όσο την πουλάς και κάποιος την αγοράζει, περιμένει να την λάβει κιόλας.

 

Επεξ/σία από magnam
  • Like 13
Δημοσ.

Το θέμα είναι να κρύβουμε τα προβλήματα κατω απο το χαλάκι της ακυρώσης της παραγγελίας ή να απαιτούμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε?

  • Like 10
Δημοσ.
3 minutes ago, hlt said:

Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό

Αμα δεν ειναι εφικτο, υπαρχουνε και λουκετα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το είναι η δεν είναι εφικτό είναι σχετικό. Πως ας πούμε οι γνωστές αιώνια προβληματικές εταιρίες και τον καλό καιρό παραδίδουν όποτε θέλουν ενώ υπάρχουν άλλες που είναι υπόδειγμα; Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είμαι χρόνια πελάτης της nespresso η οποία συνεργάζεται είτε με orbit είτε με easy Mail. Και οι 2 στέλνουν sms μισή ώρα πριν έρθουν να σε ειδοποιήσουν, μια φορά που έτυχε να μην ακούω το κουδούνι μου τηλεφώνησαν πριν φύγουν και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί καν να δω τον αριθμό φορτωτικης γιατί απλά είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν όποτε έχουμε συνεννοηθεί. Χθες παραγγειλα 5 το απόγευμα σήμερα παρέλαβα πριν μια ώρα. Το δε κόστος δεν είναι τραγικό. Είναι 4,5€+ ΦΠΑ για εντός πόλης. Όταν μου λέει πχ το φαρμακείο πληρώνεις 2,20 ανεξαρτήτως ποσού για να έρθει με κούριερ που ξέρω ότι θα χάσω τα νεύρα μου μέχρι να παραλάβω προτιμώ να του πω όχι ευχαριστώ κρατά το κουτί θα στείλω δίκη μου εταιρία να το πάρει. Πλέον έτσι μόνο.. δεν αξίζουν τόσο σπάσιμο νεύρων ούτε εν μέσω ούτε και χωρίς κορονοιο 

Επεξ/σία από marmagia
  • Like 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimikout89 είπε

Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

Φταίνε οι εξωγήινοι?

1 ώρα πριν, dimikout89 είπε

το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο.

Έχει συμβεί και σε μένα και σε πολλούς άλλους εδώ μέσα να παίρνουν χαρτάκι αντί για δέμα όπως και σε πολλούς άλλους οπότε αυτό δείχνει ότι είναι κοινή πρακτική και όχι ένα τυχαίο και περιστασιακό γεγονός.

Και για εξήγησε αν μπορείς γιατί όλες οι κούριερ έχουν τόσο χάλια κριτικές στο google π.χ? όλοι αυτοί είναι στα 1000 παραδείγματα?

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, marmagia είπε

Και το είναι η δεν είναι εφικτό είναι σχετικό. Πως ας πούμε οι γνωστές αιώνια προβληματικές εταιρίες και τον καλό καιρό παραδίδουν όποτε θέλουν ενώ υπάρχουν άλλες που είναι υπόδειγμα; Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είμαι χρόνια πελάτης της nespresso η οποία συνεργάζεται είτε με orbit είτε με easy Mail. Και οι 2 στέλνουν sms μισή ώρα πριν έρθουν να σε ειδοποιήσουν, μια φορά που έτυχε να μην ακούω το κουδούνι μου τηλεφώνησαν πριν φύγουν και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί καν να δω τον αριθμό φορτωτικης γιατί απλά είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν όποτε έχουμε συνεννοηθεί. Χθες παραγγειλα 5 το απόγευμα σήμερα παρέλαβα πριν μια ώρα. Το δε κόστος δεν είναι τραγικό. Είναι 4,5€+ ΦΠΑ για εντός πόλης. Όταν μου λέει πχ το φαρμακείο πληρώνεις 2,20 ανεξαρτήτως ποσού για να έρθει με κούριερ που ξέρω ότι θα χάσω τα νεύρα μου μέχρι να παραλάβω προτιμώ να του πω όχι ευχαριστώ κρατά το κουτί θα στείλω δίκη μου εταιρία να το πάρει. Πλέον έτσι μόνο.. δεν αξίζουν τόσο σπάσιμο νεύρων ούτε εν μέσω ούτε και χωρίς κορονοιο 

Και πολύ καλά κάνεις , υπάρχουν εναλλακτικά κανάλια για να παραλάβει κανείς τις online αποστολές του. Ειδικά Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάρα πολλές επιλογές από τοπικές κούριερ με πολύ καλές τιμές. Υπάρχει και το cleverpoint που είναι επίσης μια εξαιρετική εναλλακτική. 

Επιτέλους η πιο λογική και ψύχραιμη προσέγγιση σε όλο το νήμα.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, POS είπε

τελικα κανεις δεν αυξησε τις τιμες, μονο τα σαινια της acs 😂

Το ότι ασκήθηκε τυπικός έλεγχος στην DHL δεν συνεπάγεται ότι εντοπίστηκαν παραβάσεις. Είναι κλαδικός ο έλεγχος που γίνεται και θα συνεχιστεί και σε άλλες εταιρίες όπως καταλήγει το άρθρο. Όσον αφορά τη DHL συγκεκριμένα, γιατί έχω πολύ πρόσφατη εμπειρία, πριν πατήσω το κουμπί παραγγελίας για παραλαβή από Ελλάδα μου εμφάνισε αναλυτικό τιμολογιακό breakdown, όπου συμπεριέλαβε έξτρα χρέωση 3,10 ευρώ για την τρέχουσα κατάσταση κρίσης. Αποδεκτό.

36 λεπτά πριν, hlt είπε

Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό

Σωστά, επειδή δεν παρέχουν υπηρεσίες της προκοπής ας συστήσουμε στους φίλους αγορές από εξωτερικό και αποστολές από ξένες εταιρίες καθολικά και οι ελληνικές εταιρίες ας κόψουν τον λαιμό τους και να κλείσουν όλες εκτός και αν μετεξελιχθούν σε πραγματικά σοβαρές εταιρίες. Τι θα μείνει μετά στην Ελλάδα όμως;

Επειδή έτσι η αλλαγή θα καθυστερήσει, γιατί υπάρχουν προφανώς πολλά ακόμα κορόιδα στα οποία ενδόμυχα και μαζοχιστικά αρέσει αυτή η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και έλλειψη σεβασμού προς το πρόσωπο του πελάτη αφού συνεχίζουν να καταβάλουν για αυτές τις κακές υπηρεσίες/εμπειρίες το "μεσοσταθμικό"(?) αντίτιμο των 2,5 ευρώ αντί να δώσουν το κάτι παραπάνω για παροχή καλύτερων υπηρεσιών/εμπειριών, είναι καλύτερα να υπάρχει ένα vocal minority που κάνει τα παράπονα του και κινητοποιείται κάπως με καταγγελίες, μπας και αλλάξει κάτι. Και μετά και οι υπόλοιποι freeriders, που δεν έκαναν τίποτα, θα επωφεληθούν των βελτιώσεων παρότι τους αρέσει και η τωρινή κατάσταση. 

Απλά πράγματα παιδιά: Στις εταιρίες ψηφίζουμε με το πορτοφόλι μας.

Επεξ/σία από Feregorn
  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ  να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα.

Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? 

Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της?

Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

Δυστυχώς αδυνατώ να σε καταλάβω αφού επιμένεις να γενικολογείς και να μην απαντάς σε συγκεκριμένο ερώτημα.

Άν εσύ θεωρείς πως το "τάδε διαδικασία" είναι αρτιότατος  λόγος τότε λυπάμαι πολύ και πιστεύω πως γράφεις μόνο για τρολλάρεις.

Σου εύχομαι μόνο να μη πάθεις ζημιά σε ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ή κάτι άλλο και ενώ σου έχει πει κάποιος για εξυπηρέτηση την επόμενη-μεθεπόμενη μέρα να σε έχει στημένο 15+ ημέρες. Ελπίζω να έχεις και τότε το θάρρος να υποστηρίξεις και να δικαιολογήσεις αυτόν που σε "κρέμασε" .

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, domenico1 said:

Σου εύχομαι μόνο να μη πάθεις ζημιά σε ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ή κάτι άλλο και ενώ σου έχει πει κάποιος για εξυπηρέτηση την επόμενη-μεθεπόμενη μέρα να σε έχει στημένο 15+ ημέρες. Ελπίζω να έχεις και τότε το θάρρος να υποστηρίξεις και να δικαιολογήσεις αυτόν που σε "κρέμασε" .

Αυτό θα ήταν το λιγότερο, μην του τύχει με κάνα ασθενοφόρο...

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ  να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα.

Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? 

Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της?

Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

Υπάρχει μια διαφήμιση που λέει "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς".

Ας το πάρουμε αλλιώς. Μπορεί η ACS (και οποιαδήποτε άλλη) να παρουσιάσει το αντίθετο;. Είναι ωραίο να ζητάς από τους άλλους να παρουσιάσουν-αποδείξουν κάτι για το οποίο δε μπορείς να αποδείξεις εσύ.

Ο Snoob μπορεί να το αποδείξει με τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που υπάρχουν, εσείς που έχετε τις 1.000.000 κρυμμένες;.

Α! ξέχασα έχει συνωμοτήσει η Google, το σύμπαν, ο στρατηγός άνεμος και λοιποί ώστε να ανεβαίνουν μόνο οι αρνητικές κριτικές...😄  

Επεξ/σία από domenico1
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά, "παθών" κι εγω με ACS,  3/4 η παραγγελία, ακόμα βρίσκεται στην Πέτρου Ράλλη. Μίλησα με το eshop και μου συνέστησε.."υπομονή".. Μου είπε ότι δεν μπορώ να πάω το πάρω από Πέτρου Ράλλη.

Επειδή το βλέπω να το παίρνω μετά το Πάσχα, ισχύει αυτό που μου είπε το eshop ή να δοκιμάσω να  πάω απο κεί;

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...