POS Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 10 λεπτά πριν, Kostasspil είπε Συνεχίζονται οι έλεγχοι στις εταιρείες ταχυμεταφορών: Στο μικροσκόπιο και η DHL τελικα κανεις δεν αυξησε τις τιμες, μονο τα σαινια της acs 😂 1
vorlon Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, hlt είπε Καλά σας κάνουν και σας τα φέρνουν κανα μήνα μετά τοτε Τι μας λες??? Πλήρωσα για ένα μήνα μετα? Πλήρωσα για 2-3 μέρες και απαιτώ να έχω το δέμα μου τότε. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από vorlon 6 1
billiboo Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 9 λεπτά πριν, dimikout89 είπε Το πρόβλημα είναι η δόμηση της αγοράς , η αγοραστική κουλτούρα του Έλληνα και η αντίσταση όλων στην αλλαγή. Και λύνεται , απλά όσο μπαίνουν λεφτά στο ταμείο είτε μιλάμε για κούριερ είτε για eshop κανείς δεν ψήνεται να το λύσει. συνεχιζεις να μιλας σαν pr. η δομη της αγορα φταιει που οι εταιρειες δεν κανουν σωστα την δουλεια τους?η αγοραστικη κουλτουρα φταιει που οταν σε πληρωνω για παραδοση σε πχ 2 μερες περιμενω να ερθει σε 2 μερες? η αντισταση στην αλλαγη φταιει που παρολα τα κερδη των εταιρειων δεν ριχνουν λεφτα για αναβαθμιση υπηρεσιων? 2 3
hlt Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, vorlon είπε Τι μας λες??? Πλήρωσα για ένα μήνα μετα? Πλήρωσα για 2-3 μέρες και απαιτώ να έχω το δέμα μου για τότε. Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό
magnam Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, hlt είπε Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό Άμα δεν είναι εφικτή μια υπηρεσία, δεν την πουλάς. Όσο την πουλάς και κάποιος την αγοράζει, περιμένει να την λάβει κιόλας. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από magnam 13
vorlon Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Το θέμα είναι να κρύβουμε τα προβλήματα κατω απο το χαλάκι της ακυρώσης της παραγγελίας ή να απαιτούμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε? 10
Kostasspil Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 3 minutes ago, hlt said: Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό Αμα δεν ειναι εφικτο, υπαρχουνε και λουκετα. 2
marmagia Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Και το είναι η δεν είναι εφικτό είναι σχετικό. Πως ας πούμε οι γνωστές αιώνια προβληματικές εταιρίες και τον καλό καιρό παραδίδουν όποτε θέλουν ενώ υπάρχουν άλλες που είναι υπόδειγμα; Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είμαι χρόνια πελάτης της nespresso η οποία συνεργάζεται είτε με orbit είτε με easy Mail. Και οι 2 στέλνουν sms μισή ώρα πριν έρθουν να σε ειδοποιήσουν, μια φορά που έτυχε να μην ακούω το κουδούνι μου τηλεφώνησαν πριν φύγουν και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί καν να δω τον αριθμό φορτωτικης γιατί απλά είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν όποτε έχουμε συνεννοηθεί. Χθες παραγγειλα 5 το απόγευμα σήμερα παρέλαβα πριν μια ώρα. Το δε κόστος δεν είναι τραγικό. Είναι 4,5€+ ΦΠΑ για εντός πόλης. Όταν μου λέει πχ το φαρμακείο πληρώνεις 2,20 ανεξαρτήτως ποσού για να έρθει με κούριερ που ξέρω ότι θα χάσω τα νεύρα μου μέχρι να παραλάβω προτιμώ να του πω όχι ευχαριστώ κρατά το κουτί θα στείλω δίκη μου εταιρία να το πάρει. Πλέον έτσι μόνο.. δεν αξίζουν τόσο σπάσιμο νεύρων ούτε εν μέσω ούτε και χωρίς κορονοιο Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από marmagia 6
ritchie77 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, dimikout89 είπε Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες. Φταίνε οι εξωγήινοι? 1 ώρα πριν, dimikout89 είπε το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Έχει συμβεί και σε μένα και σε πολλούς άλλους εδώ μέσα να παίρνουν χαρτάκι αντί για δέμα όπως και σε πολλούς άλλους οπότε αυτό δείχνει ότι είναι κοινή πρακτική και όχι ένα τυχαίο και περιστασιακό γεγονός. Και για εξήγησε αν μπορείς γιατί όλες οι κούριερ έχουν τόσο χάλια κριτικές στο google π.χ? όλοι αυτοί είναι στα 1000 παραδείγματα? 3
dimikout89 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 7 λεπτά πριν, marmagia είπε Και το είναι η δεν είναι εφικτό είναι σχετικό. Πως ας πούμε οι γνωστές αιώνια προβληματικές εταιρίες και τον καλό καιρό παραδίδουν όποτε θέλουν ενώ υπάρχουν άλλες που είναι υπόδειγμα; Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είμαι χρόνια πελάτης της nespresso η οποία συνεργάζεται είτε με orbit είτε με easy Mail. Και οι 2 στέλνουν sms μισή ώρα πριν έρθουν να σε ειδοποιήσουν, μια φορά που έτυχε να μην ακούω το κουδούνι μου τηλεφώνησαν πριν φύγουν και ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί καν να δω τον αριθμό φορτωτικης γιατί απλά είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν όποτε έχουμε συνεννοηθεί. Χθες παραγγειλα 5 το απόγευμα σήμερα παρέλαβα πριν μια ώρα. Το δε κόστος δεν είναι τραγικό. Είναι 4,5€+ ΦΠΑ για εντός πόλης. Όταν μου λέει πχ το φαρμακείο πληρώνεις 2,20 ανεξαρτήτως ποσού για να έρθει με κούριερ που ξέρω ότι θα χάσω τα νεύρα μου μέχρι να παραλάβω προτιμώ να του πω όχι ευχαριστώ κρατά το κουτί θα στείλω δίκη μου εταιρία να το πάρει. Πλέον έτσι μόνο.. δεν αξίζουν τόσο σπάσιμο νεύρων ούτε εν μέσω ούτε και χωρίς κορονοιο Και πολύ καλά κάνεις , υπάρχουν εναλλακτικά κανάλια για να παραλάβει κανείς τις online αποστολές του. Ειδικά Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάρα πολλές επιλογές από τοπικές κούριερ με πολύ καλές τιμές. Υπάρχει και το cleverpoint που είναι επίσης μια εξαιρετική εναλλακτική. Επιτέλους η πιο λογική και ψύχραιμη προσέγγιση σε όλο το νήμα. 1
Feregorn Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, POS είπε τελικα κανεις δεν αυξησε τις τιμες, μονο τα σαινια της acs 😂 Το ότι ασκήθηκε τυπικός έλεγχος στην DHL δεν συνεπάγεται ότι εντοπίστηκαν παραβάσεις. Είναι κλαδικός ο έλεγχος που γίνεται και θα συνεχιστεί και σε άλλες εταιρίες όπως καταλήγει το άρθρο. Όσον αφορά τη DHL συγκεκριμένα, γιατί έχω πολύ πρόσφατη εμπειρία, πριν πατήσω το κουμπί παραγγελίας για παραλαβή από Ελλάδα μου εμφάνισε αναλυτικό τιμολογιακό breakdown, όπου συμπεριέλαβε έξτρα χρέωση 3,10 ευρώ για την τρέχουσα κατάσταση κρίσης. Αποδεκτό. 36 λεπτά πριν, hlt είπε Εφόσον βλέπεις την κατάσταση,ακύρωσε την παραγγελία σου τότε και σταμάτα να απαιτείς για κάτι που δεν είναι εφικτό Σωστά, επειδή δεν παρέχουν υπηρεσίες της προκοπής ας συστήσουμε στους φίλους αγορές από εξωτερικό και αποστολές από ξένες εταιρίες καθολικά και οι ελληνικές εταιρίες ας κόψουν τον λαιμό τους και να κλείσουν όλες εκτός και αν μετεξελιχθούν σε πραγματικά σοβαρές εταιρίες. Τι θα μείνει μετά στην Ελλάδα όμως; Επειδή έτσι η αλλαγή θα καθυστερήσει, γιατί υπάρχουν προφανώς πολλά ακόμα κορόιδα στα οποία ενδόμυχα και μαζοχιστικά αρέσει αυτή η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και έλλειψη σεβασμού προς το πρόσωπο του πελάτη αφού συνεχίζουν να καταβάλουν για αυτές τις κακές υπηρεσίες/εμπειρίες το "μεσοσταθμικό"(?) αντίτιμο των 2,5 ευρώ αντί να δώσουν το κάτι παραπάνω για παροχή καλύτερων υπηρεσιών/εμπειριών, είναι καλύτερα να υπάρχει ένα vocal minority που κάνει τα παράπονα του και κινητοποιείται κάπως με καταγγελίες, μπας και αλλάξει κάτι. Και μετά και οι υπόλοιποι freeriders, που δεν έκαναν τίποτα, θα επωφεληθούν των βελτιώσεων παρότι τους αρέσει και η τωρινή κατάσταση. Απλά πράγματα παιδιά: Στις εταιρίες ψηφίζουμε με το πορτοφόλι μας. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από Feregorn 4
domenico1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, dimikout89 είπε Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα. Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της? Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες. Δυστυχώς αδυνατώ να σε καταλάβω αφού επιμένεις να γενικολογείς και να μην απαντάς σε συγκεκριμένο ερώτημα. Άν εσύ θεωρείς πως το "τάδε διαδικασία" είναι αρτιότατος λόγος τότε λυπάμαι πολύ και πιστεύω πως γράφεις μόνο για τρολλάρεις. Σου εύχομαι μόνο να μη πάθεις ζημιά σε ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ή κάτι άλλο και ενώ σου έχει πει κάποιος για εξυπηρέτηση την επόμενη-μεθεπόμενη μέρα να σε έχει στημένο 15+ ημέρες. Ελπίζω να έχεις και τότε το θάρρος να υποστηρίξεις και να δικαιολογήσεις αυτόν που σε "κρέμασε" . 5 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 22 minutes ago, domenico1 said: Σου εύχομαι μόνο να μη πάθεις ζημιά σε ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ή κάτι άλλο και ενώ σου έχει πει κάποιος για εξυπηρέτηση την επόμενη-μεθεπόμενη μέρα να σε έχει στημένο 15+ ημέρες. Ελπίζω να έχεις και τότε το θάρρος να υποστηρίξεις και να δικαιολογήσεις αυτόν που σε "κρέμασε" . Αυτό θα ήταν το λιγότερο, μην του τύχει με κάνα ασθενοφόρο... 4
domenico1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, dimikout89 είπε Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα. Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της? Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες. Υπάρχει μια διαφήμιση που λέει "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς". Ας το πάρουμε αλλιώς. Μπορεί η ACS (και οποιαδήποτε άλλη) να παρουσιάσει το αντίθετο;. Είναι ωραίο να ζητάς από τους άλλους να παρουσιάσουν-αποδείξουν κάτι για το οποίο δε μπορείς να αποδείξεις εσύ. Ο Snoob μπορεί να το αποδείξει με τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που υπάρχουν, εσείς που έχετε τις 1.000.000 κρυμμένες;. Α! ξέχασα έχει συνωμοτήσει η Google, το σύμπαν, ο στρατηγός άνεμος και λοιποί ώστε να ανεβαίνουν μόνο οι αρνητικές κριτικές...😄 Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από domenico1 3 1
teoxan123 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Παιδιά, "παθών" κι εγω με ACS, 3/4 η παραγγελία, ακόμα βρίσκεται στην Πέτρου Ράλλη. Μίλησα με το eshop και μου συνέστησε.."υπομονή".. Μου είπε ότι δεν μπορώ να πάω το πάρω από Πέτρου Ράλλη. Επειδή το βλέπω να το παίρνω μετά το Πάσχα, ισχύει αυτό που μου είπε το eshop ή να δοκιμάσω να πάω απο κεί;
Προτεινόμενες αναρτήσεις