Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατανοώ πως η εμπειρία που έχει ο καθένας όσον αφορά τις ταχυμεταφορές εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κατάστημα που τυχαίνει να εξυπηρετεί την περιοχή του.

Δεν υποστηρίζω πως όλα αυτά τα κακώς κείμενα είναι πάγια τακτική τροφοδοτούμενη από τις ίδιες τις εταιρίες. Παρ' όλα αυτά είναι εμφανής η έλλειψη ελέγχου, πίεσης, και ξεκάθαρων κατευθυντήριων οδηγιών από την κεντρική εταιρία προς τα καταστήματα αυτά.

Αλλιώς φαινόμενα τύπου "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε" θα είχαν εξαλειφθεί. 

Επεξ/σία από magnam
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Υπάρχει κατάστημα στην εταιρεία ταχυμεταφορών που εργάζομαι στην Αττική , όπου προ COVID είχε κατά μέσο όρο 5.000 αποστολές την εβδομάδα και 12 οδηγούς. Από 2/4 μέχρι και χθές το βράδυ είχε 18.500 αποστολές και 7 οδηγούς καθώς υπήρχαν ευπαθείς ομάδες και σταμάτησαν να εργάζονται. Εσύ πιστεύεις ότι αυτό θα το αντιμετώπιζες σε 1 εβδομάδα χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία της επιχείρησης σου? 

Αυξημένες αποστολές δεν σημαίνει αυξημένα κέρδη από την πρώτη μέρα , δεν είναι καταστήματα λιανικής οι ταχυμεταφορές που μπαίνει χρήμα στο ταμείο άμεσα.

Οι αυξημένες αποστολές που υπάρχουν είναι στο 99% από το ecommerce , πελάτες δηλαδή που δουλεύουν με πίστωση 1 μήνα και πολλοί εξοφλούν με έναντι και επιταγές , αν δεν πέσουν πιστόλια επικαλούμενοι μείωση του τζίρου. 

Ας κάνει προσλήψεις ορισμένου χρόνου. Όπως λες έχει 13500 περισσότερες αποστολές την εβδομάδα αρά στο περίπου 50000 τον μήνα. Με περίπου 3€ την αποστολή είναι 150000€ παραπάνω τον μήνα. Αν πάρει 10 courier με κόστος για την επιχείρηση έστω 1100€ μικτά μας αφήνει πάνω από 135000€ μικτά κέρδη για την επιχείρηση. Αρά το παραμύθι για τις κακόμοιρες εταιρίες ταχυμεταφορών που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα ας κοπεί.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, magnam είπε

Κατανοώ πως η εμπειρία που έχει ο καθένας όσον αφορά τις ταχυμεταφορές εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κατάστημα που τυχαίνει να εξυπηρετεί την περιοχή του.

Δεν υποστηρίζω πως όλα αυτά τα κακώς κείμενα είναι πάγια τακτική τροφοδοτούμενη από τις ίδιες τις εταιρίες. Παρ' όλα αυτά είναι εμφανής η έλλειψη ελέγχου, πίεσης, και ξεκάθαρων κατευθυντήριων οδηγιών από την κεντρική εταιρία προς τα καταστήματα αυτά.

Αλλιώς φαινόμενα τύπου "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε" θα είχαν εξαλειφθεί. 

Μα προφανώς θα ήταν τουλάχιστον προκλητικό να ισχυριστεί ο οποιοσδήποτε πως δεν υπάρχουν "παραφωνίες" , αλλά από αυτό εώς το "απατεώνες , ψεύτες κτλ" απέχει πολύ.

1 λεπτό πριν, vorlon είπε

Ας κάνει προσλήψεις ορισμένου χρόνου. Όπως λες έχει 13500 περισσότερες αποστολές την εβδομάδα αρά στο περίπου 50000 τον μήνα. Με περίπου 3€ την αποστολή είναι 150000€ παραπάνω τον μήνα. Αν πάρει 10 courier με κόστος για την επιχείρηση έστω 1100€ μικτά μας αφήνει πάνω από 135000€ μικτά κέρδη για την επιχείρηση. Αρά το παραμύθι για τις κακόμοιρες εταιρίες ταχυμεταφορών που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα ας κοπεί.

Το 3ευρώ μοιράζονται στο κατάστημα παραλαβής , μαμά εταιρεία και κατάστημα παράδοσης. Άρα εν προκειμένω για το κατάστημα παράδοσης τα 3 ευρώ αντιστοιχούν σε 15-25% για παραδόσεις , κάπου εκεί παίζουν οι συμβάσεις σε όλο τον κλάδο. Άρα στο καλύτερο σενάριο 0,75 ευρώ/αποστολή τζίρος. Ξανακάνε τους υπολογισμούς αφαιρώντας από αυτά μισθούς , εισφορές , ΦΠΑ , αγορά/leasing/κάλυψη οχημάτων , ασφαλιστήρια , ενοικίαση μεγαλύτερου αποθηκευτικού χώρου με εγκατάσταση πυρασφάλειας συστήματος ασφαλείας και καλωδίωσης αν δεν υπάρχει για τηλεφωνικές γραμμές και ιντερνετ , hardware ( pc/scanner/φορητές συσκευές) εγκατάσταση και υποστήριξη αυτών και πες μου το αποτέλεσμα , γιατί δεν είμαι καλός στα μαθηματικά.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Μα προφανώς θα ήταν τουλάχιστον προκλητικό να ισχυριστεί ο οποιοσδήποτε πως δεν υπάρχουν "παραφωνίες" , αλλά από αυτό εώς το "απατεώνες , ψεύτες κτλ" απέχει πολύ.

Σαφώς. Το θέμα είναι πως (σε συνέχεια του προηγούμενού μου μηνύματος) κάποιοι είτε αδιαφορούν είτε έχουν βολευτεί με την κατάσταση και τις "παραφωνίες" που γενικά επικρατούσαν στα καταστήματα, με αποτέλεσμα τόσα χρόνια μετά να εξακολουθεί να μην υπάρχει έλεγχος και να παραμένουν σε εφαρμογή οι τακτικές αυτές.

Προσωπικά το "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε" μου το έχουν κάνει αρκετές φορές, βέβαια ποτέ δεν μου είπαν περάστε από το κατάστημα για να το παραλάβετε (είμαστε μικρή κοινωνία εδώ και με έχει εξυπηρετήσει κούριερ ακόμη και με το πέρας του ωραρίου του). Παρ' όλα αυτά αδυνατώ να πιστέψω πως ολόκληρη εταιρία δεν έχει ακούσει για μια τόσο διαδεδομένη τακτική. Είμαι σίγουρος πως έχουν ακούσει, απλώς δεν έχουν μπει στην διαδικασία να πραγματοποιήσουν ελέγχους ή να πιέσουν καταστάσεις. Και από εκεί φαίνεται η ποιοτική διαφορά μεταξύ μέσης ελληνικής εταιρίας ταχυμεταφορών και (π.χ.) DHL. Και την ίδια χρέωση να είχαν, στην μία είναι δεδομένο πως υπάρχει επαγγελματισμός, ενώ στην άλλη δεν θα μπορέσεις ποτέ να είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Δεν μπορώ να δεχτώ πως υπάρχει διάθεση για βελτίωση/διόρθωση από μία εταιρία, όταν όχι μόνο εξακολουθούν να εμφανίζονται αυτές οι "παραφωνίες", αλλά διαιωνίζονται κιόλας.

Άμα το παιδί (κατάστημα) ξεφύγει, ο γονιός (εταιρία) το μαζεύει. Αν δεν το μαζέψει, γίνεται κακομαθημένο και αλητάκι. Κι εάν εξακολουθεί να μην το μαζεύει ούτε τότε, πάει να πει πως και ο γονιός είναι κακομαθημένος/αλητάκι.

Άποψή μου πάντα, δεν θέλω να θίξω συγκεκριμένα πρόσωπα και εταιρίες. 

Επεξ/σία από magnam
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εστω και με 0,75 ειναι 37500€ έξτρα τον μήνα. Τα πάγια έξοδα δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω αυτο τον καιρό. Τα ίδια πάγια έξοδα πληρωνει με 5000 αποστολές , τα ιδια θα πληρώνει με 18500 ή με 100000 αποστολές την εβδομάδα. Απο τα έξτρα θα μπορούσαν να προσλαβουν κάποιο εξτρα κόσμο.Μην προσπαθείς να παρουσιάσεις το μαύρο για άσπρο..... Και στο φινάλε δεν με ενδιαφέρει αν μπαίνουν μέσα ή δεν μπαίνουν οι εταιρείς και οι franchise. Πληρώνω κάποια χρήματα για να μου έρθει το δέμα μου σε 2-3 μέρες όπως έχουν υποχρέωση. Δεν με νοιάζει τι τρόπο θα βρούν. Ας κόψουν τον λαιμό τους. Είναι συμβατική τους υποχρέωση.

Επεξ/σία από vorlon
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ  να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα.

Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? 

Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της?

Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

Έστω ότι συμφωνώ 100% με τα λεγόμενά σου. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνετε το θέμα να είναι βαθύτερο μεν αλλά να μην αφορά ούτε τις κούριερ ούτε τα eshop αλλά ούτε και τους πελάτες; Δηλαδή δεν έχει να κάνει με κανέναν εμπλεκόμενο στο θεμα; Είναι απλά μετέωρα βαθύτερο και άρα άλυτο;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, vorlon είπε

Εστω και με 0,75 ειναι 37500€ έξτρα τον μήνα. Τα πάγια έξοδα δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω αυτο τον καιρό. Τα ίδια πάγια έξοδα πληρωνει με 5000 αποστολές , τα ιδια θα πληρώνει με 18500 ή με 100000 αποστολές την εβδομάδα. Απο τα έξτρα θα μπορούσαν να προσλαβουν κάποιο εξτρα κόσμο.Μην προσπαθείς να παρουσιάσεις το μαύρο για άσπρο..... Και στο φινάλε δεν με ενδιαφέρει αν μπαίνουν μέσα ή δεν μπαίνουν οι εταιρείς και οι franchise. Πληρώνω κάποια χρήματα για να μου έρθει το δέμα μου σε 2-3 μέρες όπως έχουν υποχρέωση. Δεν με νοιάζει τι τρόπο θα βρούν. Ας κόψουν τον λαιμό τους. Είναι συμβατική τους υποχρέωση.

Ε εφόσον δεν σε ενδιαφέρει τι το συζητάς τότε? Κράτα μόνο το "Πληρώνω κάποια χρήματα για να μου έρθει το δέμα μου σε 2-3 μέρες όπως έχουν υποχρέωση. Δεν με νοιάζει τι τρόπο θα βρούν. Ας κόψουν τον λαιμό τους. Είναι συμβατική τους υποχρέωση." και τελείωσε , δεν μπορεί να σου πεί κανείς κουβέντα και έχεις 1.000 δίκια.

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Έστω ότι συμφωνώ 100% με τα λεγόμενά σου. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνετε το θέμα να είναι βαθύτερο μεν αλλά να μην αφορά ούτε τις κούριερ ούτε τα eshop αλλά ούτε και τους πελάτες; Δηλαδή δεν έχει να κάνει με κανέναν εμπλεκόμενο στο θεμα; Είναι απλά μετέωρα βαθύτερο και άρα άλυτο;

Το πρόβλημα είναι η δόμηση της αγοράς , η αγοραστική κουλτούρα του Έλληνα και η αντίσταση όλων στην αλλαγή. Και λύνεται , απλά όσο μπαίνουν λεφτά στο ταμείο είτε μιλάμε για κούριερ είτε για eshop κανείς δεν ψήνεται να το λύσει. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, vorlon είπε

 Και στο φινάλε δεν με ενδιαφέρει αν μπαίνουν μέσα ή δεν μπαίνουν οι εταιρείς και οι franchise. Πληρώνω κάποια χρήματα για να μου έρθει το δέμα μου σε 2-3 μέρες όπως έχουν υποχρέωση. Δεν με νοιάζει τι τρόπο θα βρούν. Ας κόψουν τον λαιμό τους. Είναι συμβατική τους υποχρέωση.

Καλά σας κάνουν και σας τα φέρνουν κανα μήνα μετά τοτε

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Να παραθέσω και την δική μου γνώμη ότι

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι όλες μα όλες οι εταιρείες προσπαθούν να συμπιέσουν τα κόστη κόβοντας από παντού !!

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι η ποιότητα της υπηρεσίας στις ταχυμεταφορές/διανομές έχει πάει περίπατο...

Μετά από 26 χρόνια εργασίας σε αποθήκες πιστεύω ότι ο λόγος μου έχει κάποια βαρύτητα..

 

  • Like 1
Δημοσ.

 

3 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Το πρόβλημα είναι η δόμηση της αγοράς , η αγοραστική κουλτούρα του Έλληνα και η αντίσταση όλων στην αλλαγή. Και λύνεται , απλά όσο μπαίνουν λεφτά στο ταμείο είτε μιλάμε για κούριερ είτε για eshop κανείς δεν ψήνεται να το λύσει. 

Άρα έχει να κάνει με κάποιο ή κάποια μέρη της εξίσωσης. Τώρα το πρόβλημα για μενα, πέρα της τωρινής κατάστασης είναι οι αναγραφόμενες περίοδοι παράδοσης τόσο από τα eshop (που ας μην κρυβόμαστε και αυτά έχουν λόγο αν γράφουν ότι να ναι) όσο και από τις κούριερ όταν έρχονται οι ενημερώσεις τους αλλά παρόλα αυτά δεν τηρούνται τα λεγόμενά τους. Χίλιες φορές να πεις ένα μεταγενέστερο χρόνο μεν αληθή δε. Το χειρότερο μου είναι να μου λεν κλεισου μέσα αυτό το 3-4-5ωρο γιατί θα έρθουμε και δεν έρχονται ποτέ ή αφήνουν ένα χαρτάκι δε. Χίλιες φορές πες θα έρθουμε σε 5 μέρες αλλά να έρθουμε όντως τότε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Το πρόβλημα είναι η δόμηση της αγοράς , η αγοραστική κουλτούρα του Έλληνα και η αντίσταση όλων στην αλλαγή. Και λύνεται , απλά όσο μπαίνουν λεφτά στο ταμείο είτε μιλάμε για κούριερ είτε για eshop κανείς δεν ψήνεται να το λύσει. 

αυτο ειναι το ενα σκελος που δεν απεχει απο την πραγματικοτητα.

το αλλο σκελος λεει α. καλυτερα πληρωμενοι ντελιβεραδες παραγουν καλυτερη εργασια & β. περισσοτεροι ντελιβεραδες φερουν εις περας μεγαλυτερο φορτο εργασιας.

οποτε στο 2ο σκελος οι κουριεραδες στην ελλαδα παιρνουν κατω απο τη βαση γιατι δεν πραττουν κανενα απο τα 2.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimikout89 είπε

Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ  να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα.

Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? 

Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της?

Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

150.000 αποστολες την ημερα εχει τωρα η acs. για βαλε κατω τα νουμερα και πες μας εσυ που εισαι μεσα τα πραγματα ποσα φραγκα βαζουν τσεπη και αν μπορουν ή οχι να παρουν extra προσωπικο ωστε να παραδιδουν στην ωρα τους και να λεγονται courier (γιατι τωρα δεν τους λες courier αλλα μπαχαλο)

Επεξ/σία από POS
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 ώρες πριν, dimikout89 είπε

[...]

Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? 

Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της?

Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

Συγκινητική η προσπάθεια να βάλεις λόγια στο στόμα μου για να πετάξεις τη μπάλα στην εξέδρα, αλλά ούτε "άθλιους ντελιβαράδες" σας αποκάλεσα πουθενά, ούτε "απατεώνες και λαμόγια" που "κόβουν βόλτες με τα μηχανάκια".

Το ζήτημα, είναι πως έχουμε έναν κλάδο που εμφανίζει συνολικά και διαχρονικά πρόβλημα. Κανένα "μένος" δεν έχω για την ACS, απλά επισημαίνω πως αυτά που ζούμε τώρα (και όχι μόνο από την ACS, λ.χ. προ ολίγου παρέλαβα από τα ΕΛΤΑ Courier πακέτο που έπρεπε να βρίσκεται εδώ πριν από μία εβδομάδα) δεν είναι πρωτοφανή ούτε πρωτόγνωρα.

Μάλιστα, έχω γράψει ήδη πως τους εκδότες που φώναξαν τώρα τελευταία δεν τους λυπάμαι, γιατί χρόνια τους περιγράφαμε τα χάλια και αυτοί κοίταζαν να κάνουν φτηνά τη δουλειά τους.

Οπότε, με απλά λόγια, η προσπάθεια ενός διαχρονικά προβληματικού κλάδου να φορτώσει αυτά τα χάλια στον ιό, ενώ τις ίδιες καταστάσεις (προφανώς όχι σε αυτή την έκταση) τις ζούσαμε εδώ και χρόνια, να είναι βέβαιοι οι εμπνευστές της πως θα πέσει στο κενό.

Δεν είμαστε αφελείς να πιστέψουμε πως τώρα ξαφνικά άρχισαν οι καθυστερήσεις. Την περίοδο των Χριστουγέννων, η Speedex φάκελό μου τον σεργιάνιζε από το νότιο τομέα της Αττικής μέχρι το κέντρο της πόλης πέντε ημέρες χωρίς καμία ενημέρωση.

Κι όταν με έβαλαν να παρακαλέσω άνθρωπο στον εκδοτικό όπου έστελνα τιμολόγια, να περιμένει εκτός ωραρίου με τη ρητή δέσμευση πως "ο κούριερ θα είναι εκεί ως τις έξι παρά τέταρτο το αργότερο", ο κούριερ εμφανίστηκε στις έξι και μισή. Και για καλή τύχη όλων μας (γιατί εγώ περίμενα να πληρωθώ από τα χαρτιά που σεργιάνιζε η εταιρία που πλήρωσα εξτρά για να τα έχω εγγυηγμένη ώρα στον πελάτη μου) το λογιστήριο άργησε να κλείσει και υπήρχε άνθρωπος να παραλάβει. 

Το να περιγράφεις την αλήθεια, όπως τη ζεις χρόνια, δεν είναι "μένος". Κι αυτά, τα έχω γράψει από μήνες. Πολύ πριν εμφανιστεί ο ιός και "δημιουργήσει πρόβλημα". Πρόβλημα υπήρχε από χρόνια. Υποστελέχωσης, ανίκανων διοικητικών, ανάληψης έργων πάνω από τις δυνατότητες της εκάστοτε εταιρίας, δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, στην τελική. Εγώ ξέρω τι ζω, κάθε χρόνο, εδώ και χρόνια.

Και, φυσικά, από εταιρίες που στέλνουν υπαλλήλους με παπάκι να "παραδώσει" κούτα με 25 βιβλία (που δεν χωράει καν στο μηχανάκι επάνω, με φορτηγάκι έρχονται αυτά), δηλαδή, για να ξέρουμε τι λέμε, τον στέλνουν να κολλήσει ένα πλαστό χαρτί απουσίας, οι "έγκυρες ποσοστικές μετρήσεις" δεν αξίζουν ούτε όσο το αυτοκόλλητο χαρτάκι πάνω στο οποίο έστειλαν έναν άνθρωπο να γράψει ψέμματα για να καλύψουν την ανεπάρκειά τους.

Φαντασιώνονται ορισμένοι, κατά πώς βλέπω, πως βρήκαν τώρα τον ιό και θα του φορτώσουν χρόνια, ευρύτατα καταγεγραμμένα προβλήματα και δυσλειτουργίες ενός κλάδου. Μη φάνε, έχουμε γλαρόσουπα.

 

  • Like 11
  • Thanks 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...