Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, mclein² είπε

με βαση αυτο που ειδα εχθες σε 2 καταστηματα ACS, καλυτερα να μην πας...

ειδικα το 1 (το καταστημα κορυδαλλου), ειχε ουρα μεχρι τη Γ.Λαμπρακη καμια 25αρια ατομα με αποσταση 1μ ο καθενας. 

Επειδή πάω συχνά στο συγκεκριμένο κατάστημα, τώρα που περιμένω δέμα εδώ και πόσες μέρες, μου είπε η ίδια η κοπέλα καλύτερα μην έρθεις θα στο φέρουμε εμείς επειδή είπε ακριβώς αυτό. 

Έχει κάθε μέρα ουρά τεράστια. 

Το είπα και πριν 3 μέρες πάλι αυτό. Στο κατάστημα στην γρ. Λαμπράκη γίνεται πανικός κάθε μέρα. 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 1
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Από acs μας πήραν τις προάλλες για ένα δέμα και μόνο που δεν μας πλάκωσε στο ξυλο

 

φυσικα όταν πήγα στο καταστημα

και τους εχεσα για την συμπεριφορα

του όλοι λέγαν δεν ξέρουμε ποιος ήρθε 

εντάξει καταλαβαίνω τρώνε πικρα

αλλα μερικοί θέλουνε μαπες

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, POS said:

μπορει να τα βρει ολα απο την αυξηση στα κερδη της λογω των αυξημενων αποστολων και να επανεπενδυσει μερος των κερδων ωστε να εξυπηρετησει τους πελατες γρηγοροτερα

Υπάρχει κατάστημα στην εταιρεία ταχυμεταφορών που εργάζομαι στην Αττική , όπου προ COVID είχε κατά μέσο όρο 5.000 αποστολές την εβδομάδα και 12 οδηγούς. Από 2/4 μέχρι και χθές το βράδυ είχε 18.500 αποστολές και 7 οδηγούς καθώς υπήρχαν ευπαθείς ομάδες και σταμάτησαν να εργάζονται. Εσύ πιστεύεις ότι αυτό θα το αντιμετώπιζες σε 1 εβδομάδα χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία της επιχείρησης σου? 

Αυξημένες αποστολές δεν σημαίνει αυξημένα κέρδη από την πρώτη μέρα , δεν είναι καταστήματα λιανικής οι ταχυμεταφορές που μπαίνει χρήμα στο ταμείο άμεσα.

Οι αυξημένες αποστολές που υπάρχουν είναι στο 99% από το ecommerce , πελάτες δηλαδή που δουλεύουν με πίστωση 1 μήνα και πολλοί εξοφλούν με έναντι και επιταγές , αν δεν πέσουν πιστόλια επικαλούμενοι μείωση του τζίρου. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Υπάρχει κατάστημα στην εταιρεία ταχυμεταφορών που εργάζομαι στην Αττική , όπου προ CONVID είχε κατά μέσο όρο 5.000 αποστολές την εβδομάδα και 12 οδηγούς. Από 2/4 μέχρι και χθές το βράδυ είχε 18.500 αποστολές και 7 οδηγούς καθώς υπήρχαν ευπαθείς ομάδες και σταμάτησαν να εργάζονται. Εσύ πιστεύεις ότι αυτό θα το αντιμετώπιζες σε 1 εβδομάδα χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία της επιχείρησης σου? 

Αυξημένες αποστολές δεν σημαίνει αυξημένα κέρδη από την πρώτη μέρα , δεν είναι καταστήματα λιανικής οι ταχυμεταφορές που μπαίνει χρήμα στο ταμείο άμεσα.

Οι αυξημένες αποστολές που υπάρχουν είναι στο 99% από το ecommerce , πελάτες δηλαδή που δουλεύουν με πίστωση 1 μήνα και πολλοί εξοφλούν με έναντι και επιταγές , αν δεν πέσουν πιστόλια επικαλούμενοι μείωση του τζίρου. 

Πολύ σωστά τα λες..Και συνήθως οι εταιρείες αυτές έχουν κάνει σύμβαση με την εταιρεία courier  και πληρώνουν λίγα χρήματα για την αποστολή..

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, POS είπε

μπορει να τα βρει ολα απο την αυξηση στα κερδη της λογω των αυξημενων αποστολων και να επανεπενδυσει μερος των κερδων ωστε να εξυπηρετησει τους πελατες γρηγοροτερα

Εγώ πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι οι αυξημένες αποστολές (που ούτως ή άλλως ΔΕΝ παραδίδονται) 2 μηνών θα έχουν αυξήσει τόσο πολύ τα κέρδη τους ώστε να μπορούν να πληρώσουν έξτρα προσωπικό, εκπαίδευση, οχήματα, εξοπλισμό, και δξ τι άλλο. Πόσο μάλλον με ένα μέρος των αυξημένων κερδών όπως είπες.

  • Super Moderators
Δημοσ.
32 minutes ago, dimikout89 said:

Υπάρχει κατάστημα στην εταιρεία ταχυμεταφορών που εργάζομαι στην Αττική , όπου προ COVID είχε κατά μέσο όρο 5.000 αποστολές την εβδομάδα και 12 οδηγούς. Από 2/4 μέχρι και χθές το βράδυ είχε 18.500 αποστολές και 7 οδηγούς καθώς υπήρχαν ευπαθείς ομάδες και σταμάτησαν να εργάζονται. Εσύ πιστεύεις ότι αυτό θα το αντιμετώπιζες σε 1 εβδομάδα χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία της επιχείρησης σου? 

9/10 κατανοεί την τωρινή φάση. 

Το θέμα είναι ότι και πριν υπήρχαν σοβαρά προβλήματα και δεν βελτιωνοταν η κατάσταση. 

Ποιος φταίει για "προ Covid-19" ?

  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

FIS courrier την έχει ακούσει κανείς;

https://fiscourier.gr/

Θέλω να πάρω μια κουρευτική μηχανή. Εβαλα παραλαβή από κατάστημα, γιατί για 10ε δεν άξιζε την ταλαιπωρία. Το κατάστημα κλειστό, ευτυχώς είχα βάλει πληρωμή εκεί.

Το επόμενο κατάστημα που την έχει χρησιμοποιεί αυτή την κούριερ.

Επεξ/σία από satsok2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ThReSh είπε

9/10 κατανοεί την τωρινή φάση. 

Το θέμα είναι ότι και πριν υπήρχαν σοβαρά προβλήματα και δεν βελτιωνοταν η κατάσταση. 

Ποιος φταίει για "προ Covid-19" ?

Σύμφωνοι δεν αντιλέγω σε αυτό , απλά μίλησε για αύξηση κερδών αυτή την περίοδο και άμεση αντιμετώπιση ο POS και σε αυτό απάντησα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, dimikout89 said:

Σύμφωνοι δεν αντιλέγω σε αυτό , απλά μίλησε για αύξηση κερδών αυτή την περίοδο και άμεση αντιμετώπιση ο POS και σε αυτό απάντησα.

Ας πρόσεχαν να ήταν όσο δυνατόν καλύτεροι στις κανονικές περιόδους ώστε να υπάρχει κατανόηση στις δύσκολες περιόδους. 

Όταν όμως ήταν ψιλοχάλι και πριν, είναι αδύνατο να υπάρξει κατανόηση τώρα.

  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, satsok2 είπε

FIS courrier την έχει ακούσει κανείς;

https://fiscourier.gr/

Θέλω να πάρω μια κουρευτική μηχανή. Εβαλα παραλαβή από κατάστημα, γιατί για 10ε δεν άξιζε την ταλαιπωρία. Το κατάστημα κλειστό, ευτυχώς είχα βάλει πληρωμή εκεί.

Το επόμενο κατάστημα που την έχει χρησιμοποιεί αυτή την κούριερ.

Ουτε εγω την ξερω αλλα μια παραγγελια απο το eshop απο της 26/3 την εχει δωσει σε αυτους(εγω νομιζα οτι ειχε δικους της μεταφορεις).Ειναι πανω απο 5 μερες εκει πηρα τηλεφωνο δεν βγαζεις ακρη.Την παρακαλεσα να με παρουν τηλεφωνο για να ειμαι σπιτι και μου ειπε εμεις παιρνουμε οταν ειμαστε απο εξω...!Τραγικη κατασταση!

ΘΑΥΜΑ ΘΑΥΜΑ...ηρθε τωρα αλλα ακουστε πως παραδοθηκε.....εφτασε το ασανσερ στον οροφο ανοιξα την πορτα μου και αυτος χωρις να με βλεπει πεταξε το κουτι απο το ασανσερ στο διαδρομο(και ειχε σκληρο δισκο μεσα).Το ειχα πληρωσει με καρτα.Πραγματικα σταματω να αγοραζω οτιδηποτε μεχρι να στρωσει η κατασταση εκτος αν ειναι κατι πολυ επειγον.(και χωρις καρτα βεβαια).

Επεξ/σία από Dannie
Δημοσ.

Πάντως να μην το ματιάσω όσες παραγγελίες είχα με γενική και speedex στο Βόλο, σε καμία δεν είχα πρόβλημα. Η τελευταία μάλιστα παραγγελία έγινε το Σάββατο και σήμερα με πήραν τηλέφωνο ότι θα τη φέρουν το μεσημέρι (γενική). 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχει κανείς την ψευδαίσθηση πως, αν δεν είχαν προηγηθεί οι αντιδράσεις, είτε από επιχειρήσεις με συμβάσεις, είτε από ιδιώτες, θα είχε υπάρξει η οποιαδήποτε ανακοίνωση;

Χρειάστηκε πρώτα να υπάρξει η έγγραφη διαμαρτυρία τριών συλλόγων εκδοτών, πρώτα η σωρεία καταγγελιών από ιδιώτες, πρώτα οι μαζικές διαμαρτυρίες σε χώρους συζήτησης, πρώτα οι ακυρώσεις παραγγελιών λόγω συνεργασίας με συγκεκριμένες εταιρίες, και ΜΕΤΑ ήρθε η ανακοίνωση (από μία εταιρία, μια άλλη εξακολουθεί να δηλώνει αδικημένη από την παρέμβαση του κράτους).

Η ανακοίνωση, παρότι χρήσιμη, καθώς τουλάχιστον έχουμε ένα πλαίσιο (μένει να φανεί κατά πόσο θα τηρηθεί και αυτό) χάνει σε αξία ακριβώς γιατί έρχεται εκ των υστέρων και κατόπιν οξύτατων πιέσεων αλλά και αρνητικότατης δημοσιότητας που ήταν πρακτικά αδύνατο να κρυφτεί κάτω από το χαλάκι.

Κάθε φορά που οι εταιρίες αυτές πιέζονταν, λόγω γιορτών λ.χ., είχαμε καθυστερήσεις.

Όπως δεν θα κουραστώ να γράφω, σε επίπεδο προβληματικών συμπεριφορών (προφανώς όχι έκτασης), από όλα αυτά που βιώνουμε τίποτε δεν είναι "πρωτόγνωρο" ή "πρωτοφανές".

Τα ψεύτικα σημειώματα απουσίας, τα στραπατσαρισμένα δέματα, η μη τήρηση δεσμευτικών ημερομηνιών παράδοσης είναι πράγματα τα οποία συνέβαιναν σταθερά ακόμη και υπό κανονικές συνθήκες, δηλαδή εκτός εορταστικών περιόδων και, προφανώς, δεν μιλάμε για τις τωρινές, ανώμαλες συνθήκες.

Το πρόβλημα είναι πως ενώ τα προβλήματα ήταν γνωστά, πρώτα και κύρια στις ίδιες τις εταιρίες, δεν υπήρξε η παραμικρή αυτόβουλη αντίδραση/ενημέρωση, μέχρι που έγινε ο κακός χαμός και ήταν αδύνατο να κουκουλωθεί το πρόβλημα.

Κι αυτό ακριβώς είναι για μένα το άκρως ανησυχητικό σημάδι: δεν βλέπω τίποτε στο χρόνο αντίδρασης αλλά και στο περιεχόμενο της ανακοίνωσης που να με κάνει να αισιοδοξώ πως, μόλις ξεπεραστεί με το καλό αυτή η δύσκολη κατάσταση για όλους, θα δούμε ουσιαστικές, διαρκείς αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας αυτών των εταιριών.

Μακάρι να αποδειχτώ λάθος, αλλά, ρεαλιστικά, δεν το βλέπω.

Πάλι στα χαρτάκια απουσίας θα γυρίσουμε και στα "μενονωμένα" περιστατικά, όταν με το καλό αφήσουμε αυτές τις δύσκολες ώρες πίσω μας. Αυτή είναι η πρόβλεψή μου, και δεν νομίζω πως χρειάζεται να διαθέτει κανείς μαντικές ικανότητες για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα.

 

  • Like 14
  • Thanks 3
Δημοσ.

ΕΛΤΑ courrier. 3 μέρες που τους έχει παραδώσει το κατάστημα την παραγγελία (Τριτη μεσημέρι και σήμερα έχουμε Πέμπτη) και ακόμα δεν φαίνεται στο tracking.

Επικοινώνησα 2 φορές μαζί τους, τα ρίχνουν στο κατάστημα - ότι δεν έχει διαικπεραιώσει την παραγγελία ή μου έχει δώσει λάθος κωδικό.

Στο κατάστημα ευγενέστατοι όσες φορές μίλησα μαζί τους. Πήραν οι ίδιοι τα ΕΛΤΑ και θα με πάρουν πίσω μόλις βγάλουν άκρη.

Η FIS που ρώτησα παραπάνω , φαίνεται να έχει περισσότερα μεταφορικά. Εκτός και αν χρεώνει περισσότερα μεταφορικά το κατάστημα.

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Δηλαδή θέλει να ρίξω και υπότιτλους  για να γίνει κατανοητό πως με βάση την ροή του λόγου η λογική συνέχεια είναι πως , εφόσον δεν γίνει χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας ακολουθείτε η τάδε διαδικασία?

Είναι καλά να κάνουμε τους έξυπνους προσπαθώντας να μειώσουμε τον άλλο , αρκεί να το κάνουμε σωστά. 

Καλό βράδυ με υγεία και κουράγιο σε όλους εύχομαι.

Μάλλον κάποιος άλλος κάνει τον έξυπνο και προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Σου παραθέτω τα δικά σου λεγόμενα για να μου πεις που ακριβώς είναι η "λογική συνέχεια".

Μπορείς να εξηγήσεις την τάδε διαδικασία;. Θα μου επιστρέψετε οικειοθελώς τη χρέωση;.

21 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Για τις παραδόσεις υπάρχει υπηρεσία δέσμευσης ώρας , όπου αναφέρεται σε προκαθορισμένο δίωρο παράδοσης με επιπλέον χρέωση. Τώρα άτυπα , προσωπική μου επιλογή , είναι στο κατάστημα που εργάζομαι να εξυπηρετούνται πρώτοι επιχειρήσεις , δημόσιες υπηρεσίες , νοσοκομεία , φαρμακεία. Συνήθως μέχρι τις 11 έχουμε παραδόσει τα πάντα σε αυτούς τους πελάτες. Για τους υπόλοιπους (ιδιώτες) κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας μπορεί να δοθεί μια εκτίμηση για τον χρόνο παράδοσης με βάση το δρομολόγιο του εκάστοτε οδηγού , κάτι που φυσικά είναι μια εκτίμηση και όχι δέσμευση.

Δεν δουλεύουν όλα ρολόι , προσπαθώ και εγώ και όλοι μας να δουλεύουν αλλά πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν προβλήματα. Εκεί που εστιάζω είναι στο να εξαλείφονται στο μέτρο του εφικτού και όσο περνάει από το χέρι μου , καθώς και να διαχειρίζονται προς όφε των πελατών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, domenico1 είπε

Μάλλον κάποιος άλλος κάνει τον έξυπνο και προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Σου παραθέτω τα δικά σου λεγόμενα για να μου πεις που ακριβώς είναι η "λογική συνέχεια".

Μπορείς να εξηγήσεις την τάδε διαδικασία;. Θα μου επιστρέψετε οικειοθελώς τη χρέωση;.

Αν αδυνατείς να καταλάβεις τι γράφω δεν μπορώ  να κάνω κάτι παραπάνω θεωρώ πως ο λόγος μου είναι αρτιότατος. Καλή σου μέρα.

30 λεπτά πριν, Snoob είπε

Τα ψεύτικα σημειώματα απουσίας, τα στραπατσαρισμένα δέματα, η μη τήρηση δεσμευτικών ημερομηνιών παράδοσης είναι πράγματα τα οποία συνέβαιναν σταθερά ακόμη και υπό κανονικές συνθήκες, δηλαδή εκτός εορταστικών περιόδων και, προφανώς, δεν μιλάμε για τις τωρινές, ανώμαλες συνθήκες.

Πάλι στα χαρτάκια απουσίας θα γυρίσουμε και στα "μενονωμένα" περιστατικά, όταν με το καλό αφήσουμε αυτές τις δύσκολες ώρες πίσω μας. Αυτή είναι η πρόβλεψή μου, και δεν νομίζω πως χρειάζεται να διαθέτει κανείς μαντικές ικανότητες για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα.

  •  

Ωραία ας το πάρουμε αλλιώς λοιπόν. Όλα αυτά τα άσχημα που περιγράφεις μπορούν να αποτυπωθούν με έγκυρες ποσοτικές μετρήσεις? Μπορείς πχ. να παρουσιάσεις ας πούμε στην ACS που βλέπω πως έχεις μένος , ότι εξυπηρετεί Χ αριθμό πελατών ημερησίως σε όλο της το δίκτυο , Ψ σωστά εξυπηρετημένοι , Ω λάθος , ούτως ώστε να αποδειχθεί ότι μιλάμε για κάτι συστηματικό και καθολικό? 

Όπως δεν κουράζεσαι εσύ να γράφεις αυτά που γράφεις έτσι δεν θα κουραστούμε και εμείς οι άθλιοι "ντελιβεράδες" να λέμε πως , το τι συμβαίνει στον Μπάμπη , τον Κώστα και τον Γιώργο κάπου κάποτε δεν είναι κριτήριο επιχειριακής λειτουργίας πόσο μάλλον αριστείας για να κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία , πόσο μάλλον έναν ολόκληρο κλάδο. Αν έχεις εσύ 1.000 παραδείγματα που λένε αυτό , εμείς έχουμε 1.000.000 που λένε το αντίθετο. Που θα βασιστούμε λοιπόν για να κρίνουμε την σωστή ή όχι λειτουργία και εξυπηρέτηση από την εκάστοτε εταιρεία απέναντι στους πελάτες της?

Μάλλον σε σένα γιατί εμείς είμαστε ψεύτες , απατεώνες και λαμόγια που κόβουμε βόλτες με τα μηχανάκια και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν έχει να κάνει ούτε με τις κούριερ , ούτε με τα eshop , και σαφέστατα όχι με τους πελάτες.

  • Confused 1
  • Sad 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...