d3v4st4tor Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Παραγγελία 29/3 μικρό δέμα σε πασίγνωστο online κατάστημα, πληρωμή με πιστωτική, όλα καλά. Την επόμενη 30/3 , ημέρα Δευτέρα δέχομαι e-mail από το λογιστήριο του εν λόγω καταστήματος ότι η χρέωση αποστολής είναι άλλη από αυτή που ήδη είχα πληρώσει (3,5ε) και έπρεπε να πληρώσω επιπλέον 2,5ε (πιστωτική ή αντικαταβολή). Δίνοντας τόπο στην οργή λόγω μικρού ποσού, απαντώ με πιστωτική για να μου στείλουν λινκ για την εξτρα χρέωση. Όλα καλά, στέλνω και απαντητικό μειλ με αριθμό παραγγελίας και περιμένω το δεμα...Τελικά την Δευτέρα 6/4 8:30 το πρωί , ανοίγω κινητό και με υποδέχεται μήνυμα από ACS: Υπήρξε κάποιο πρόβλημα με την διευθυνσή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο...Στην κλήση μια κοπέλα με ενημερώνει ότι έχω δέμα και αν θα το παραλάβω απο το κατάστημα ή θα μου το φέρουν σπίτι. Ζήτησα να μου το φέρουν σπίτι, μου απάντησε ότι θα με ενημερώσουν πότε θα έρθουν και το κλείνουμε. Το ίδιο βράδυ μέιλ από ACS: Το δέμα σας θα παραδοθεί στις 7/4. Πρωί 7/4 (δλδ σήμερα), 08:45 κλήση από ACS: Καλημέρα έχετε ένα δέμα . θα έρθετε να το παραλάβετε ή να το στείλουμε; Συννενοήθηκα χθες, παρακαλώ να μου το στείλετε σπίτι, δεν βγαίνω έξω μόνο για αυτό. (Απογοητευμένη φωνή) εντάξει σε μία ώρα θα είμαι εκεί. Το δέμα παρεληφθηκε 4 ώρες μετά, ο υπάλληλος δεν είχε κανένα μετρο προστασίας αλλά τουλάχιστον ήταν ευγενικός. Συμπέρασμα: Αφ'ενός δεν ξανα συνεργάζομαι με το συγκεκριμένο online καταστημα ( προ'ι'όν αξίας 4ε κάστισε 10ε λόγω μεταφορικών και έκανε μία εβδομάδα να έρθει με αυτά και με τα άλλα) το οποίο πριν μερικά χρόνια παρέδιδε μόνο Τρίτη και Πέμπτη στην περιοχή μου, αφ'ετέρου θα το σκεφτώ διπλά να συνεργαστώ με κατάστημα που χρησιμοποιεί την ACS. Σημειωτέον, 2 άλλα δέματα επίσης μικρής αξίας από άλλες υπηρεσίες ήρθαν αυτές τις μέρες σε 48 ώρες χωρίς πρόβλημα. Σόρρυ για το μακροσκελές της γκρίνιας μου, ήθελα να τα πω κάπου. Μείνετε ασφαλείς, μείνετε υγιείς.
Giorgos9004 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Καλησπέρα, έκανα μια παραγγελία 1/4/2020. Από την αρχή με ενημέρωσαν ότι λόγω της αύξησης των online παραγγελιών θα υπάρχει μια αναπόφευκτη καθυστέρηση. Ενώ βλέπω ότι το δέμα έχει σταλεί από εχθές στο κατάστημα της Γενικής ταχυδρομικής, επικοινώνησα εχθές με τον υπάλληλο του καταστήματος και μου είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο δέμα. Σήμερα μέσω του tracking number βλέπω ότι είναι ακόμα στο κατάστημα αλλά γράφει: αδυναμία παράδοσης-απών σημείωμα. Ήθελα να ρωτήσω αν τώρα χάνω το δέμα και τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις; Ευχαριστώ.
SB_1957 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 9 λεπτά πριν, Giorgos9004 είπε Καλησπέρα, έκανα μια παραγγελία 1/4/2020. Από την αρχή με ενημέρωσαν ότι λόγω της αύξησης των online παραγγελιών θα υπάρχει μια αναπόφευκτη καθυστέρηση. Ενώ βλέπω ότι το δέμα έχει σταλεί από εχθές στο κατάστημα της Γενικής ταχυδρομικής, επικοινώνησα εχθές με τον υπάλληλο του καταστήματος και μου είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο δέμα. Σήμερα μέσω του tracking number βλέπω ότι είναι ακόμα στο κατάστημα αλλά γράφει: αδυναμία παράδοσης-απών σημείωμα. Ήθελα να ρωτήσω αν τώρα χάνω το δέμα και τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις; Ευχαριστώ. Τηλεφώνησε στο κατάστημα όπου βρίσκεται το δέμα και πες του τί λέει το τράκινγ και αν πάλι σου πουν τα ίδια τηλεφώνα στο κατάστημα που το έστειλαν να παραπονεθείς! Ή και στο κεντρικό κατάστημα της γενικής αν το κατάστημα που το παρήγγειλες δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει. Ενα δέμα που είχα στείλει εγώ σε φίλο, ενώ ήταν εκεί, του λέγαν ότι δεν είναι και του κλείναν και το τηλέφωνο. Επικοινώνησα με το κατάστημα από όπου το είχα στείλει και το δέμα παραδόθηκε σε λίγες ώρες! 1 2
Giorgos9004 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, SB_1957 είπε Τηλεφώνησε στο κατάστημα όπου βρίσκεται το δέμα και πες του τί λέει το τράκινγ και αν πάλι σου πουν τα ίδια τηλεφώνα στο κατάστημα που το έστειλαν να παραπονεθείς! Ή και στο κεντρικό κατάστημα της γενικής αν το κατάστημα που το παρήγγειλες δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει. Ενα δέμα που είχα στείλει εγώ σε φίλο, ενώ ήταν εκεί, του λέγαν ότι δεν είναι και του κλείναν και το τηλέφωνο. Επικοινώνησα με το κατάστημα από όπου το είχα στείλει και το δέμα παραδόθηκε σε λίγες ώρες. Η επικοινωνία με το κατάστημα είναι από δύσκολη έως αδύνατη κάποιες φορές επειδή πρέπει να περιμένω σε αναμονή πάνω από μια ώρα. Επίσης από το κατάστημα από το οποίο έκανα την παραγγελία μου έστειλαν email, στο οποίο μου ζητούσαν να μοιραστώ την εμπειρία μου, αφήνοντάς τους μια αξιολόγηση. Θα περιμένω μέχρι αύριο και αν δεν με ενημερώσουν, θα επικοινωνήσω με το κατάστημα της Γενικής ταχυδρομικής για να δω τι θα γίνει με το δέμα. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από Giorgos9004
GiorgosT Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, dimikout89 είπε Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση Ότι νομίζετε ότι ξέρετε , ότι θεωρείτε πως γνωρίζετε , ότι πιστεύετε που σας λέει ο ξάρδερφος που έκανε κούριερ για 6 μήνες και "ξέρει τα κόλπα" είναι όλα αηδίες. Τι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"? Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι... Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου. Τι λες ρε μεγάλε; Σοβαρά; Δηλαδή όλοι εμείς που μας έχει συμβεί αυτό είμαστε ή τρελοί ή βαλθήκαμε να συκοφαντούμε άνευ λόγου και αιτίας τις "ταχυ"μεταφορές. Μάλιστα... Το περάσαμε και δε σας βρήκαμε το έχω ζήσει αρκετές φορές με την ACS. Το γράφω και σε προηγούμενη ανάρτηση: Μια από αυτές τις φορές, όταν από τα νεύρα μου πήγα ο ίδιος στο κατάστημα, για να παραλάβω το ρημάδι το δέμα, το έβλεπα πίσω από τον πάγκο και η άλλη επέμενε ότι "είδε στο κομπιούτερ" ότι την ίδια στιγμή το έχει μαζί του ο κούριερ... Δε θα έλεγα λοιπόν γελοίο "το αφήγημα", αλλά την προσπάθεια να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από GiorgosT 16 2
stelios18120 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Συμφωνώ με τον αποπανω Μην προσπαθείς φίλε να δικαιολόγησεις τα αδικαιολογητα. (τα λέμε σε εσένα επειδή είπες είσαι του κλάδου, και εσένα "βρήκαμε" τώρα να τα πούμε) Σχεδον όλοι περνάνε, αφήνουν χαρτί και φεύγουν. Αφηστε τις δικαιολογίες, σας έχουμε δει από κάμερες, σας έχουν δει ατόμα live να το κάνετε αυτό. Εντελώς λάθος τακτική. Λοιπόν, σταματηστε αυτά τα κολπάκια, και μάθετε να είστε σωστοί με ανθρώπους που σας δίνουν χρήματα, κοιτάτε να κάνετε σωστά την δουλειά σας μην βασανίζεται ο κόσμος. DHL-Ups άψογη πάντα, στην ώρα τους, κύριοι και σωστοί σε όλα. και από speedex δεν έχω παράπονο. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από stelios18120 5 1
margaritagr Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Αφού έστειλα Mail με κράξιμο , μου απάντησαν οτι είχε γίνει αστοχία στη διαλογή και θα παραλάβω μέχρι την Πέμπτη. Η εικόνα που βλέπω Παντως, βράδυ Τρίτης, ειναι ακόμα αυτή. για να δούμε.... 1
stelios18120 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, margaritagr είπε Αφού έστειλα Mail με κράξιμο , μου απάντησαν οτι είχε γίνει αστοχία στη διαλογή και θα παραλάβω μέχρι την Πέμπτη. Η εικόνα που βλέπω Παντως, βράδυ Τρίτης, ειναι ακόμα αυτή. για να δούμε.... Mου έχει έρθει δέμα στο τοπικό κατάστημα από εχθές, και πήρα τηλέφωνο και μου είπαν θα έρθει σπίτι μου την Παρασκευή!!! 6 μέρες να περιμένω, για απόσταση 2χλμ να το φερουν εντός Αθηνών , + και ότι καλύτερα μου είπε να μην πάω από εκεί να παραλάβω γιατί έχει καθημερινά ουρά με 20 και 30 άτομα. 😑☹️ (οκ, οντως έχει γίνει χαμός,ομως γιατί δεν βάζουν περισσότερα άτομα για δουλεια, η εφόσον είναι έτσι η φάση, γιατί δεν κανουν παύση σε νέα δέματα μέχρι να ξεμπλοκαρουν?) Απλά θέλουν και τα χρήματα, και να παραδώσουν όλα οπότε μπορέσουν με 1 η 2 υπαλλήλους να τρέχουν σαν τρελοι. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από stelios18120 1 1
alex19871987 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Παραγγελία από Γερμανία 30/3 παράδοση σήμερα με DHL.οχι και άσχημα.
POS Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, dimikout89 είπε Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση στα operations έχοντας περάσει πρακτικά από όλα τα πόστα , διαπιστώνω πόσο στρεβλή εικόνα έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον κλάδο των ταχυμεταφορών βασιζόμενοι σε φήμες. Ότι νομίζετε ότι ξέρετε , ότι θεωρείτε πως γνωρίζετε , ότι πιστεύετε που σας λέει ο ξάρδερφος που έκανε κούριερ για 6 μήνες και "ξέρει τα κόλπα" είναι όλα αηδίες. Δεν γνωρίζει κανείς το παραμικρό για τον τρόπο λειτουργίας και τιμολόγησης μιας εταιρείας ταχυμεταφορών αν δεν έχει κάνει την δουλειά σε διοικητικό επίπεδο. Ούτε καν οι οδηγοί δεν ξέρουν πολλά βασικά πράγματα για την λειτουργία των δικτύων και της τιμολόγησης , γιατί φυσικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους. Τι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"? Από την στιγμή που ένα δέμα θα χρεωθεί σε έναν οδηγό ( κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει έστω και με τον ισχυρισμό ότι εικονικά γίνεται σε επίπεδο μηχανογράφησης , γιατί γίνεται ) αυτός ο οδηγός είναι υπόχρεος σε αυτή την αποστολή μέχρι να το παραδώσει ή να το γυρίσει πίσω στην αποθήκη όπου θα του ξεχρεωθεί με υπογεγραμμένη υπεύθυνη δήλωση κατά την πρόσληψη του και πολλά πολλά μικρά γραμματάκια. Και ας πούμε ότι έχει χρεωθεί 50 αποστολές , με μέση αντικαταβολή στο καθένα 70 ευρώ οπότε μιλάμε για 3,500 σε αξία εμπορευμάτων. Και έστω ότι δεν τα παίρνει ποτέ μαζί του και μένουν στην αποθήκη όπου ένας πονηρός συνάδελφος τσιμπάει ένα iphone των 1.100 ευρώ και το βάζει στην τσαντούλα του. Μαντέψτε ποιός θα το πληρώσει το τηλεφωνάκι!! Ποιός υπάλληλος αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος θα δεχτεί αυτό το ρίσκο? Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι... Το ότι εμπιστεύεστε και κάνετε αγορές από σελίδες στο φβ και στο ινστα όπου ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας δεν έχουν για να μιλήσετε και είναι αποθήκες με Πακιστανούς στο Κερατσίνι , αλλά σας κοροιδεύει η κούριερ που δεν σας φέρνει το δέμα την επόμενη μέρα , 1-2 , με τηλέφωνο πριν την παράδοση και μια σπανακόπιτα με φρεντο ντεκαφ για δώρο όπως σας διαβεβαίωσαν? Ότι γίνεται αυτομάτως νόμος το οτιδήποτε γράφει ο καθένας στις παρατηρήσεις μιας ηλεκτρονικής αγοράς ή η οποιαδήποτε άλλη απαίτηση χωρίς να αναγράφεται πουθενά ούτε στους επίσημους τιμοκαταλόγους και όρους των εταιρειών ταχυμεταφορών ούτε και στα ηλεκτρονικά καταστήματα , και φυσικά δωρεάν? Ότι τα 3 ευρώ μεταφορικά θεωρούνται τεράστιο κόστος και γίνονται ανούσιες συγκρίσεις με εταιρείες του εξωτερικού όταν μόνο οι απαιτήσεις του Δημοσίου σε ΦΠΑ , φόρους , προκαταβολές εισοδήματος , εισφορές κτλ είναι σε δυσθεώρητα επίπεδα όταν την ίδια στιγμή δέχεστε να πληρώνετε ένα κομμάτι ύφασμα από το Μπαγκλαντές που έχει μηδαμινό κόστος 30-40 ευρώ? Δεν υπάρχει κουλτούρα σε κανένα επίπεδο στην χώρα , και οι αγορές μέσω ιντερνετ και όλα τα κομμάτια της αλυσίδας που τις αποτελούν δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση. Δυστυχώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών έχει τρομερές στρεβλώσεις για τις οποίες ο μοναδικός που δεν είναι υπαίτιος είναι ο πελάτης , και ακόμα χειρότερα αυτός που πάντα την πληρώνει. 50-50 η ευθύνη ανάμεσα σε κουριερ και e-shops με τους μεν να έχουν φτάσει τις τιμές σε εξευτελιστικό σημείο και να μην βγαίνουν για να παρέχουν αυτό για το οποίο πληρώνονται και τους δε να δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις για να κλείσουν μια πώληση. Το τονίζω , ο σωστά ενημερωμένος πελάτης που με όμορφο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους εργαζόμενους πάσης φύσης εταιρείας , διεκδικεί αυτό για το οποίο πληρώνει έχει τον αμέριστο σεβασμό όλων και θα σκιστούμε να τον εξυπηρετήσουμε.Και αυτός ο πελάτης ναι έχει πάντα όλα τα δίκια με το μέρος του. Ο πελάτης που έχει παντελή άγνοια , απαιτεί , βρίζει , φωνάζει και χτυπιέται χωρίς να ξέρει επειδή έτσι νομίζει πως θα περάσει το δικό του , όπως έχουμε μάθει να κάνουμε γενικά σε αυτή την χώρα , δεν έχει κανένα δίκιο και το όποιο μπορεί να είχε αυτομάτως το χάνει. Όπως έχω προτείνει δεκάδες φορές από την μέρα που ξεκίνησαν όλες αυτές οι καταγγελίες για τις "κακές" κούριερ που "κοροιδεύουν" τον κόσμο η λύση είναι μια και πρέπει να εφαρμοστεί καθολικά. Παύση όλων των παραλαβών αποστολών , μοίρασμα του στοκ που υπάρχει στις αποθήκες μέχρι να αδειάσουμε , αναθεώρηση των τιμοκαταλόγων με τιμολογήσεις που ανταποκρίνονται στα πραγματικά λειτουργικά κόστη και συνολική αναμόρφωση των υπηρεσιών και του μοντέλου λειτουργίας. Και όσο πάρει , 2-3-6 μήνες , να μηδενίσουν ταμεία από πολλούς μεγαλοεπιχειρματίες του φβ που τώρα σηκώνουν παντιέρα και τα ξαναλέμε από Σεπτέμβριο. Κάτι που φυσικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ , συνεπώς η ταλαιπωρία για όλους μας , εργαζόμενους και πελάτες , θα συνεχιστεί. Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου. Φυσικά και οι courier μπορούν να δηλώσουν πως δεν ήταν ο πελάτης στη διεύθυνση, να αφήσουν χαρτάκι (common practice) ώστε να φαίνεται στο σύστημα της εταιρείας πως πέρασαν αλλά δεν παρέδωσαν (άρα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα τους). Αυτό το άρθρο είναι to the point: https://www.liberal.gr/apopsi/i-koroidia-ton-etaireion-courier/281454 Τα τηλεφωνάκια που αναφέρεις είναι ασφαλισμένα, άρα και να κλαπεί-χαθεί δεν τρέχει μία. Όπως εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι ήρθες έτσι και εγώ μπορώ να αποδείξω πως ήμουν σπίτι μου. Υπάρχουν εφαρμογές στο κινητό (πχ Moves) όπου φαίνεται από το GPS πόση ώρα ήμουν σε ένα συγκεκριμένο σημείο (πχ στο σπίτι μου). Από που αγοράζει ο καθέ πελάτης δεν έχει καμία σχέση. Όταν κάνει την αγορά και η αποστολή είναι με courier λαμβάνει το tracking number και έτσι έχει πλήρη εικόνα για τη πορεία της αποστολής του και αν έχει ορίσει παράδοση στο χώρο του, αναμένει παράδοση στο χώρο του και σε εύλογο χρονικό διάστημα. Οι ισολογισμοί των μεγάλων courier στην Ελλάδα δείχνουν αύξηση κερδών κάθε έτος (ακόμα και όταν υπήρχαν capital control). Άρα αν τα 3 ευρώ είναι πολλά ή λίγα δε με ενδιαφέρει καν. Όπως όλες οι εταιρείες, έτσι και οι courier δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, λεφτά βγάζουν και φυσικά δε δουλεύουν τσάμπα. Άρα τα περί τιμών είναι εντελώς άκυρο. Το βασικό πρόβλημα είναι πως οι μεγάλες εταιρείες courier πρέπει να αναθεωρήσουν τα περί franchise γιατί από τα καταστήματα τους προκύπτουν τα μεγάλα προβλήματα. Μερικά (λίγα) καταστήματα δουλεύουν ρολόι και αλλά (τα περισσότερα δλδ) είναι για τον λούτσο καβάλα, αλλά όταν η μαμά εταιρεία υποχρεώνει τον franchisee να πάρει τα Χ μηχανάκια για τους διανομείς, τα Ψ scanner (όπου και από αυτά ίσως να βγάζουν οι μαμά εταιρείες φράγκα) και στο τέλος του μήνα ο ιδιοκτήτης του καταστήματος βγάζει απλά έναν μισθό τι περιμένεις να κάνει ; Προσλαμβάνει και αυτός με τη σειρά του υπαλλήλους στους οποίους δίνει 3 & 60 και τους οποίους διώχνει κάθε 3 μήνες για να μη πληρώνει αποζημίωση κλπ., άρα και να θέλει να μάθει κάποιος τη δουλεία δεν πρόκειται και αυτό το πρόβλημα διαιωνίζεται. Και μιας και είσαι όπως γράφεις μέσα στα πράγματα λύσε μου σε παρακαλώ και μια απορία. Οι κατεστραμμένες αποστολές για τις οποίες αποζημιώνονται οι πελάτες τι γίνονται ; Και όταν μιλάω για κατεστραμμένες μη φανταστείς λαμπόγιαλο, μιλάμε για μικροχτυπηματάκια τα οποία δεν επηρεάζουν τη λειτουργία της συσκευής (πχ τηλεόραση) αλλά λόγω ότι χτυπήθηκε ο πελάτης δεν την παραλαμβάνει. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από POS 6 2
ritchie77 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, POS είπε Υπάρχουν εφαρμογές στο κινητό (πχ Moves) όπου φαίνεται από το GPS πόση ώρα ήμουν σε ένα συγκεκριμένο σημείο. offtopic ελαφρώς. Συμφωνώ στο υπόλοιπο σεντόνι που έγραψες αλλά σε αυτό όχι. Η εφαρμογή δεν παρακολουθεί εσένα αλλά το κινητό. Aν αφήσεις/ξεχάσεις το κινητό στο σπίτι και είσαι έξω για 10 ώρες τι θα φαίνεται? και δεν εννοώ αν φοράς και κάποιo smartwatch
POS Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 9 λεπτά πριν, ritchie77 είπε offtopic ελαφρώς. Συμφωνώ στο υπόλοιπο σεντόνι που έγραψες αλλά σε αυτό όχι. Η εφαρμογή δεν παρακολουθεί εσένα αλλά το κινητό. Aν αφήσεις/ξεχάσεις το κινητό στο σπίτι και είσαι έξω για 10 ώρες τι θα φαίνεται? και δεν εννοώ αν φοράς και κάποιo smartwatch σωστο αυτο που γραφεις αλλα συνήθως τα κινητά τα εχουμε ολοι επανω μας
likos_de Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Είμαστε σοβαροί? Μπαίνουν εδώ μέσα ορισμένοι να υποστηρίξουν τα courier με γελοίες δικαιολογίες? Είναι δυνατόν μια εταιρία να μην κάνει αυτό που υπόσχετε - αυτό που πουλάει και να μένει ανοιχτή? Τι παραπάνω δηλαδή προσφέρουν τα κουριερ σε σχέση με τα ΕΛΤΑ αφού ούτε ΤΑΧΥ-μεταφορές είναι, ούτε σου φέρνουν το δέμα στην πόρτα σου όπως θα έπρεπε. Πληρώνεις για μια υπηρεσία (ακριβά κιόλας) και δεν παίρνεις αυτό που πληρώνεις. Δηλαδή πόσο δύσκολο να το καταλάβουν ορισμένοι αλλά και οι κρατικοι φορείς ότι οι τύποι κοροϊδεύουν τους πάντες. Γιατί λοιπόν αυτές οι εταιρίες είναι ακόμα ανοιχτές και δεν τους έχει επιβληθεί πρόστιμο να βάλουν μυαλό? Αφού κέρδη έχουν να προσλάβουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. Όταν πουλάς κάτι (πχ υπηρεσία) πρέπει να είσαι σε θέση να μπορείς να την φέρεις εις πέρας και να ανταποκριθείς σε αυτό για το οποίο ΠΛΗΡΩΘΗΚΕΣ. Αν δεν μπορείς να το κάνεις το κλείνεις το μαγαζάκι. Μια χαρά κέρδη έχουν αλλά τα θέλουν τσέπη όλα και 2 υπάλληλοι να βγάζουν την δουλειά για 400€. Εκμεταλευονται την οικονομική κρίση και την ανάγκη πολλών για δουλειά για να τραβάνε το λούκι οι εργαζόμενοι. Αίσχος και ντροπή. Καταγγελίες άμεσα για να βάλουν μυαλό! 1 5 1
SB_1957 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 18 λεπτά πριν, POS είπε σωστο αυτο που γραφεις αλλα συνήθως τα κινητά τα εχουμε ολοι επανω μας Το πιο γελοίο και ξεδιάντροπο είναι όταν σου λένε ότι σου τηλεφώνησαν και είχες κλειστό το κινητό και ότι έστειλαν sms, αλλά ούτε αναπάντητη έχεις ούτε sms και επιμένουν!! 5
dimikout89 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 9 ώρες πριν, magnam είπε Έχεις δίκιο, σίγουρα το επιχειρείν είναι ιδιαίτερα ακριβό σπορ στην Ελλάδα, και αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες και τα έξοδα που έχει να αντιμετωπίσει η οποιαδήποτε εταιρία σήμερα (όχι μόνο οι ταχυμεταφορές). Αλλά για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου, και μιας που έχουμε την τιμή να γράφει στο φόρουμ κάποιος του κλάδου, θα εκφράσω κάποιες απορίες: 1. Ως διοικητικό στέλεχος πόσο πιστεύεις πως πρέπει να κοστίζει στον πελάτη η μεταφορά ενός δέματος από μία περιοχή της Αθήνας σε μία άλλη; Εννοώ ώστε να καλύπτονται όλα τα έξοδα και οι υποχρεώσεις την εταιρίας, καθώς φυσικά και αυτό το ποσοστό κέρδους που πρέπει να υπάρχει. Εν ολίγοις, με ποια τιμή θα ήταν ικανοποιημένη η εταιρία κούριερ. 2. Το κατάστημα/εταιρία σου πόσες μέρες δίνει ως χρονικό όριο παράδοσης από την μία άκρη της Αθήνας στην άλλην; 3. Δεδομένου του παραπάνω χρόνου, άμα στείλω σήμερα κάτι (ακόμη και με το κόστος που έδωσες στο ερώτημα 1), θα έχει φτάσει στην άλλη άκρη της Αθήνας μέσα στο χρονοδιάγραμμα που έθεσες; Αναφέρεσαι στα προβλήματα που προέκυψαν αυτή την περίοδο. Το καταλαβαίνω, έχει αναστατωθεί όλη η αγορά. Δεν σχολίασες, όμως, όλα τα προβλήματα που υπήρχαν και από προ-κορωνοϊού εποχές. Όταν το πρόβλημα είναι ευρύτερο και προϋπάρχον, οι λύσεις δεν μπορούν να είναι εφήμερες και προσωρινά "μπαλώματα". Και το τεράστιο ιστορικό θεμάτων που έχουν οι εταιρίες ταχυμεταφορών στην Ελλάδα δείχνει πως δεν υπήρχε ουδέποτε διάθεση για λύση. Πως ποτέ δεν έγιναν οι προσλήψεις που έπρεπε. Πως ποτέ δεν έγινε η αναδιοργάνωση που έπρεπε. Πως ποτέ δεν έγιναν οι έλεγχοι που έπρεπε. Δεν ξέρω εάν είναι αυτό επειδή βόλευε κάποιους οικονομικά, ή επειδή υπήρχε εφησυχασμός λόγω της γενικότερης ανεπάρκειας που χαρακτήριζε (και εξακολουθεί να χαρακτηρίζει) τον κλάδο, αλλά μην μας παρουσιάζεις ως πρόβλημα τα όσα προέκυψαν αυτή την περίοδο. Προβλήματα (τεράστια κιόλας) υπήρχαν και από πριν. Εάν είχαν λυθεί από τότε, τώρα με λίγο ζόρι θα έβγαινε μια χαρά η δουλειά. Από πριν έλειπε προσωπικό. Από πριν έλειπαν οχήματα. Από πριν διοχετεύονταν υπερελάχιστα χρήματα στα τοπικά καταστήματα (τα οποία να υπενθυμίσω τρώνε όλο το λούκι και τρέχουν μανιωδώς κάθε μέρα). Οι μόνοι που δεν φταίνε σε όλο αυτό το πρόβλημα, εκτός από τους πελάτες που ανέφερες, είναι και τα τοπικά καταστήματα. Διότι όσο αυξάνονται εκθετικά τα δέματα/γράμματα που στέλνονται, αυξάνονται και οι ανάγκες προσωπικού και οχημάτων στα τοπικά (και μη) καταστήματα. Αντίστοιχα, αυξάνονται εκθετικά και τα έσοδα της εταιρίας. Συνεπώς, γιατί δεν δίνεται μεγαλύτερο μέρος αυτών των εσόδων στα τελικά καταστήματα που καλούνται να διαχειριστούν αυτόν τον χαμό παρά τις τραγικές ελλείψεις που ήδη έχουν; Γιατί εξακολουθούν να κρατάνε μόνο τα 0,20€ από τα 3-4€ που πληρώνει ο πελάτης για μεταφορικά; Δεν λέω πως σαν εταιρία δεν έχεις υπέρογκα έξοδα (που πρέπει προφανώς να καλύψεις). Λέω, όμως, πως για την μακροχρόνια λειτουργία σου καθώς και για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη καταστημάτων και πελατών, πρέπει κάποιες φορές να μειώσεις λίγο τα δικά σου κέρδη και να διοχετεύσεις χρήματα εκεί που πρέπει ώστε να αντιμετωπιστούν οι όποιες δυσκολίες (ήτοι στα καταστήματα για προσλήψεις). Και συγγνώμη που θα το πω αυτό, αλλά μένω σε επαρχία. Όλοι γνωστοί είμαστε εδώ, όπως και τα άτομα που εργάζονται στα τοπικά καταστήματα τέτοιων εταιριών. Κατ' ομολογία τους, λοιπόν, μόνο αυτό δεν έχουν κάνει οι εταιρίες ταχυμεταφορών. Μακάρι να βγω ψεύτης και να μην ισχύουν τα όσα έγραψα. Οι εμπειρίες πάντως όλων μας, καθώς και όσων εργάζονται σε τέτοια καταστήματα, είναι οι χειρότερες. Και μόνο η ίδια η εταιρία μπορεί να τα διορθώσει. Ούτε του Κράτους υποχρέωση είναι να σώσει την εταιρία σου από την κακοδιαχείριση, ούτε του πελάτη. Προφανώς δεν θίγω εσένα συγκεκριμένα, το δεύτερο πρόσωπο ενικού χρησιμοποιήθηκε απλά για να δώσω παραστατικότητα και να περάσω τις σκέψεις μου. Εξαιρετική βάση για συζήτηση. 1. Θεωρώ πως η βέλτιστη τιμολόγηση , η πιο δίκαιη και επικερδής για όλους πρέπει να χωρίζετε σε 2 σκέλη. Το ένα να είναι μια τιμή βάσης θεσμοθετημένη από το κράτος που να υπολογίζεται με γνώμονα την χιλιομετρική απόσταση , τις τιμές των καυσίμων και το κόστος των διοδίων ( όπου έχει εφαρμογή ) με ετήσια αξιολόγηση και ανανέωση και το δεύτερο σκέλος να περιέχει το ανταγωνιστικό τιμολόγιο των εταιρειών στους πελάτες χονδρικής πχ. eshop και στους τελικούς παραλήπτες , με πολλές επιλογές έξτρα υπηρεσιών παράδοσης και τις ανάλογες χρεώσεις. Πολύπλοκο πλάνο τιμολόγησης για να το αποτυπώσω πρόχειρα με μια υποθετική τιμή. 2. Όσο όλοι , 1 εργάσιμη και μέχρι στιγμής τηρείται στο 99,99% (αφήνω το 0.01 για την ικανοποίηση του στατιστικού λάθους!). 3. Πρέπει να έχει φτάσει και αν όχι να το κλείσουμε να πάμε σπίτια μας. Μάλλον δεν έγινα σαφής. Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα που υπάρχουν λόγω κορωνοιού , αντιθέτως τονίζω πως αυτά πάντα υπήρχαν και τωρα διογκώθηκαν , απλά στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι 100% η ευθύνη των εταιρειών , μας έπιασε όλους στον ύπνο αυτή η δραματική αύξηση στις αποστολές ηλεκτρονικού εμπορίου. Και μην νομίζεις 10 - 15 τεράστιες επιχείρησεις είναι που κάνουν τον χαμό γιατί κλείσανε τα καταστήματα τους Πανελλαδικά , αλλιώς θα ήταν απόλυτα διαχειρίσιμη η κατάσταση. Ακριβώς επειδή βολεύει οικονομικά και σε συνάρτηση με την ανυπαρξία των ΕΛΤΑ συνεχίζει και υφίσταται αυτή η κατάσταση , αυτό είναι πασιφανές. Ναι τα καταστήματα όντως είναι ριγμένα αλλά από την άλλη ας αναλογιστούμε πως και κουλούρια σε πεζόδρομο να πουλάς είναι μια επιχείρηση που ενέχει το ανάλογο επιχειρματικό ρίσκο το οποίο και αποφάσισες να αναλάβεις. Αν σου στράβωσε στην πορεία , έστω και από παράγοντες που δεν ήταν υπό τον έλεγχο σου , το κλείνεις και πας παρακάτω. Ως πρώην επιχειρματίας το βίωσα αυτό στο πετσί μου με την κρίση του 2009. Προφανώς και δεν θίγομαι για αυτό επέλεξα να σχολιάσω το νήμα με κουβέντα που δεν γίνεται ούτε από τα τηλέφωνα στα τηλεφωνικά κέντρα ούτε σε γραφεία και καταστήματα. 1 ώρα πριν, POS είπε Φυσικά και οι courier μπορούν να δηλώσουν πως δεν ήταν ο πελάτης στη διεύθυνση, να αφήσουν χαρτάκι (common practice) ώστε να φαίνεται στο σύστημα της εταιρείας πως πέρασαν αλλά δεν παρέδωσαν (άρα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα τους). Αυτό το άρθρο είναι to the point: https://www.liberal.gr/apopsi/i-koroidia-ton-etaireion-courier/281454 Τα τηλεφωνάκια που αναφέρεις είναι ασφαλισμένα, άρα και να κλαπεί-χαθεί δεν τρέχει μία. Όπως εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι ήρθες έτσι και εγώ μπορώ να αποδείξω πως ήμουν σπίτι μου. Υπάρχουν εφαρμογές στο κινητό (πχ Moves) όπου φαίνεται από το GPS πόση ώρα ήμουν σε ένα συγκεκριμένο σημείο (πχ στο σπίτι μου). Από που αγοράζει ο καθέ πελάτης δεν έχει καμία σχέση. Όταν κάνει την αγορά και η αποστολή είναι με courier λαμβάνει το tracking number και έτσι έχει πλήρη εικόνα για τη πορεία της αποστολής του και αν έχει ορίσει παράδοση στο χώρο του, αναμένει παράδοση στο χώρο του και σε εύλογο χρονικό διάστημα. Οι ισολογισμοί των μεγάλων courier στην Ελλάδα δείχνουν αύξηση κερδών κάθε έτος (ακόμα και όταν υπήρχαν capital control). Άρα αν τα 3 ευρώ είναι πολλά ή λίγα δε με ενδιαφέρει καν. Όπως όλες οι εταιρείες, έτσι και οι courier δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, λεφτά βγάζουν και φυσικά δε δουλεύουν τσάμπα. Άρα τα περί τιμών είναι εντελώς άκυρο. Το βασικό πρόβλημα είναι πως οι μεγάλες εταιρείες courier πρέπει να αναθεωρήσουν τα περί franchise γιατί από τα καταστήματα τους προκύπτουν τα μεγάλα προβλήματα. Μερικά (λίγα) καταστήματα δουλεύουν ρολόι και αλλά (τα περισσότερα δλδ) είναι για τον λούτσο καβάλα, αλλά όταν η μαμά εταιρεία υποχρεώνει τον franchisee να πάρει τα Χ μηχανάκια για τους διανομείς, τα Ψ scanner (όπου και από αυτά ίσως να βγάζουν οι μαμά εταιρείες φράγκα) και στο τέλος του μήνα ο ιδιοκτήτης του καταστήματος βγάζει απλά έναν μισθό τι περιμένεις να κάνει ; Προσλαμβάνει και αυτός με τη σειρά του υπαλλήλους στους οποίους δίνει 3 & 60 και τους οποίους διώχνει κάθε 3 μήνες για να μη πληρώνει αποζημίωση κλπ., άρα και να θέλει να μάθει κάποιος τη δουλεία δεν πρόκειται και αυτό το πρόβλημα διαιωνίζεται. Και μιας και είσαι όπως γράφεις μέσα στα πράγματα λύσε μου σε παρακαλώ και μια απορία. Οι κατεστραμμένες αποστολές για τις οποίες αποζημιώνονται οι πελάτες τι γίνονται ; Και όταν μιλάω για κατεστραμμένες μη φανταστείς λαμπόγιαλο, μιλάμε για μικροχτυπηματάκια τα οποία δεν επηρεάζουν τη λειτουργία της συσκευής (πχ τηλεόραση) αλλά λόγω ότι χτυπήθηκε ο πελάτης δεν την παραλαμβάνει. Την πρώτη παράγραφο την έχω απαντήσει ήδη. Είναι ασφαλισμένα από ποιόν? Έχεις δεί κάποιο πλάνο στο Insurance Market που καλύπτει ζημιές σε μεταφορικές εταιρείες? Από τις ίδιες τις εταιρείες είναι ασφαλισμένα τα αντικείμενα. Η εταιρεία αποζημιώνει τον αποστολέα , συνήθως το χρεώνει στο κατάστημα που έγινε η ζημιά/κλοπή και φυσικά επειδή κανείς αντιπρόσωπος δεν θέλει να πληρώνει από την τσέπη του κερατιάτικα θα το χρεώσει στον υπάλληλο. Ακόμα και τίποτα από αυτά να μην ισχύει και να τα καλύπτει η μητρική εταιρεία , για πόσο θα το κάνει αν είναι επαναλαμβανόμενα τα κρούσματα? Σε αυτό απάντησε συνφορουμίτης πιο κάτω. Έχει πολύ μεγάλη σχέση και τεράστια σημασία. Το κάθε eshop αγοράζει από μένα μεταφορικά χονδρική και τα πουλάει σε εσένα λιανική. Όπως είναι υπόχρεος λοιπόν για το προιόν του , είναι αντίστοιχα υπόχρεος για την υπηρεσία που το συνοδεύει γιατί πολύ απλά στην πουλάει , δεν είναι δωρεάν! Άρα το πόσο αξιόπιστος είναι και πόσο σωστά σε ενημερώνει και σε υποστηρίζει στην εξέλιξη της αποστολής σου είναι εξίσου σημαντικό με το pre και after sales service του προιόντος. Προφανώς και δεν σε ενδιαφέρει , αυτό δεν αλλάζει όμως το γεγονός ότι οι τιμές είναι σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα , όπως και το ότι χρήζει σχολιασμού σε μια ευρύτερη συζήτηση για τα προβλήματα του κλάδου. Ναι με τα franchise και εγώ διαφωνώ πιστεύω ότι ο έλεγχος θα έπρεπε να είναι στις μαμά εταιρείες στο 100%. Δεν βλέπω τι σχέση έχουν οι ζημιές με τα προβλήματα του κλάδου που συζητάμε αλλά ευχαρίστως να απαντήσω. Αποζημιώνεται ο αποστολέας για την αξία του τιμολογίου αγοράς (εφόσον η αποστολή συνοδεύεται από αυτό) και του επιστρέφεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις