papresa Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Της ACS το παρέλαβα το πρωί που σημαίνει ότι ενώ χθές έφτασε Αλεξανδρούπολη στις 15:30 που έφυγε το πλοίο το έστειλαν. Από το άλλο μέτωπο, της Speedex, ουδέν νεότερο. Τους έστειλα mail με κοινοποίηση τόσο στην εταιρεία που μου έστειλε την πληρωμένη παραγγελία όσο και στην πρώτη courier, πως αν μέχρι Δευτέρα απόγευμα δεν παραλάβω θα κάνω αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Αλλά τώρα σκέφτηκα, μήπως είναι καλύτερα πριν φτάσω εκεί, Δευτέρα πρωί , αν δεν έχω κάτι νεότερο, να πάρω την εταιρεία αποστολής και να απαιτήσω αυτοί να ψάξουν και αν δεν κάνουν τίποτα να πάρει και αυτούς η μπάλα; Επεξ/σία 9 Μαΐου 2020 από papresa
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Super Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 23 hours ago, apos2008 said: Την πληρωσαν τα e-shops αντι οι κουριερ .χαχαχα Όταν λένε «μη παράδοσης των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος», εννοούν ότι δεν τα έστειλαν καν, δεν χάθηκαν ή καθυστέρησαν λόγω courier...
vorlon Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Εγώ έκανα μια παραγγελία απο Πολωνία. Επέλεξα , που να μην έσωνα, την UPS. Απο Πολωνία έφυγε 28/4 και απο τις 30/4 είναι κολλημένο στο ΜΙλάνο. Το site μου λέει οτι θα παραλάβω αυρίο αλλα ακομα Ιταλία είναι.
Tantalord Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Παιδιά πόσοι από εσάς έχετε προβεί σε καταγγελία ταχυδρομικών εταιρειών στον Συνήγορο του Καταναλωτή αυτό το διάστημα; Σε πακέτο που περίμενα ήρθε μύνημα για αδυναμία παράδοσης για το λόγο ότι δεν με βρήκαν, σε sms. Σε τηλέφωνο του ΕΛΤΑ Courier μέσα στο μύνημα δεν σηκωσαν νποτέ το τηλέφωνο μετά από μεγάλη αναμονη και 2 προσπάθειες. Και τελικά όταν πήγα να το πάρω μου είπαν ότι ποτέ δεν πέρασαν και επιτηδες έστελναν sms για να πάω να παραλάβω από κατάστημα λόγω φόρτου. ΕΛΤΑ Cοurier , Γενική Ταχυδρομική και ACS Courier σε προσπάθεια επικοινωνίας τηλεφωνικά κανεις δεν απαντάει, και υπάρχει επιλογή διαδικτυακά για επώνυμη καταγγελία http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/καταγγελίες-υπηρεσιών/επώνυμη-καταγγελία-υπηρεσίας/ Δεν υποτιμώ καθόλου το ρόλο του Συνήγορου του Καταναλωτή γιατί έχω δικαιωθεί στο παρελθόν για το κατάστημα ΤechSupport, που του επιβλήθηκε μεγάλο χρηματικό πρόστιμο, άσχετά αν δεν ξέρω την μετέπειτα δικαστική εξέλιξη με το κράτος. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2020 από Tantalord
POS Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 34 λεπτά πριν, Tantalord είπε Παιδιά πόσοι από εσάς έχετε προβεί σε καταγγελία ταχυδρομικών εταιρειών στον Συνήγορο του Καταναλωτή αυτό το διάστημα; Σε πακέτο που περίμενα ήρθε μύνημα για αδυναμία παράδοσης για το λόγο ότι δεν με βρήκαν, σε sms. Σε τηλέφωνο του ΕΛΤΑ Courier μέσα στο μύνημα δεν σηκωσαν νποτέ το τηλέφωνο μετά από μεγάλη αναμονη και 2 προσπάθειες. Και τελικά όταν πήγα να το πάρω μου είπαν ότι ποτέ δεν πέρασαν και επιτηδες έστελναν sms για να πάω να παραλάβω από κατάστημα λόγω φόρτου. ΕΛΤΑ Cοurier , Γενική Ταχυδρομική και ACS Courier σε προσπάθεια επικοινωνίας τηλεφωνικά κανεις δεν απαντάει, και υπάρχει επιλογή διαδικτυακά για επώνυμη καταγγελία http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/καταγγελίες-υπηρεσιών/επώνυμη-καταγγελία-υπηρεσίας/ Δεν υποτιμώ καθόλου το ρόλο του Συνήγορου του Καταναλωτή γιατί έχω δικαιωθεί στο παρελθόν για το κατάστημα ΤechSupport, που του επιβλήθηκε μεγάλο χρηματικό πρόστιμο, άσχετά αν δεν ξέρω την μετέπειτα δικαστική εξέλιξη με το κράτος. στην ΕΕΤΤ πας για καταγγελιες για τις ταχυμεταφοροες και οχι στον συνηγορο
plotolp Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Από 28/4 περιμένω δέμα με την ΕΛΤΑ courier... Το κατάστημα το έστειλε την επόμενη μέρα της παραγγελιάς και από τότε το trucknumber δείχνει οτι είναι στο ίδιο υποκατάστημα του ελτα.. Κοντά μισός μήνας και δεν έχει κουνηθεί από την θέση του.. Σε τηλέφωνα στο ίδιο το υποκοταστήμα δείχνει μόνιμα ότι μιλάει. Όλες τις ώρες. Σήμερα πήρα το μαγαζί που έκανα την παραγγελία γιατί αν και ικανοποιημένος από τους ίδιους δεν μπορώ να βγάλω εγώ άκρη με την ΕΛΤΑ. Τέτοια κατάντια δεν την περίμενα.. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2020 από plotolp
TheTourist098 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Μπορω να παραθεσω ιστοριουλα για κανονικο συμβατικο ελτα η θα μαι οφτοπικ?
Georgegr3 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Να παραθεσεις! Και γω παιδια παθων τελικα! Την προηγουμενη βδομαδα 2 δεματα ενα 6/5 και ενα 7/5 παραδωθηκαν απο Αθηνα(Γενικη) και Καρδιτσα(Speedex) αντιστοιχα στη Β. Κεντρικη Ελλαδα σε 1 εργασιμη! Δεμα με Speedex αναχωρησε επισης απο Αθηνα 7/5 και ειναι ακομα σε εξοδο απο το καταστημα. Προφανως τηλεφωνικο κεντρο απλα κατειλημμενο, mail αναπαντητο και απο το καταστημα δεν γνωριζουν καν, απλα βλεπουν οτι και γω..
MikeJ Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Τα ελτα είναι μια κατηγορία μόνα τους και είναι γνωστό πως είναι υπό διάλυση. Σήμερα παρέλαβα παραγγελία από Ιανουάριο.
barman_ Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Έπεσα και γω θύμα γιατί επιλέξαμε να έρθει το δέμα με acs. 12 ευρώ κόστος για ένα μικρό κουτάκι η πιο κλασσική αποστολή, Αθήνα θεσσε, είμαι ήδη στις 2 μέρες αποστολή και ακόμα είναι κολλημένο στην έξοδο από Αθήνα. Απίστευτα απαράδεκτα πράματα για την πιο ακριβή μεταφορική, που έχει θυσαυρισει αλλά η παροχή υπηρεσιών της είναι χειρότερη από ποτέ
patras7 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά. Σας παραθέτω και τη δική μου εμπειρία. Δέμα από Αγγλία έκανε να έρθει Ελλάδα μια εβδομάδα και έχει 8 μέρες από τότε που έφτασε και ακόμα δεν μου έχει παραδώσει η ACS. Τηλέφωνα δεν απαντάνε ούτε κεντρικά ούτε υποκατάστημα ούτε mail. Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Έχετε παρόμοια εμπειρία και πως βρήκατε το δίκιο σας; Κατανοώ τις συνθήκες αλλά δεν κατανοώ την έλλειψη υπευθυνότητας απέναντι στον πελάτη και την μη κάλυψη των έκτακτων αναγκών με νέο προσωπικό. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2020 από patras7
Προτεινόμενες αναρτήσεις