skiathos7 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) παιδια εγω εδω εχω πληρωσει μια μνημη pc με καρτα και εχει φυγει απο αθηνα για θεσσαλονικη αμεσα την ιδια μερα την επομενη στο καταστημα εδω και μου λενε οτι περιμενουν να σπασουν οι παλετες για να δουνε τα δεματα τους απο τις 28/4 μεχρι σημερα το συστημα εχει κολησει εκει στο καταστημα και δεν ενημερωνεται...και καθε μερα τηλ τουλαχιστον να παω να το παρω εγω και μου λενε οτι περιμενουμε να σπασουνε τις παλετες με τα πραγματα...ποσο καιρο μπορει να το εχει στο καταστημα και να μην το δηλωνει οτι το παρελαβε αναρωτιεμαι...λετε να το εχασαν και να κανουν την παπια?γενικη ταχυδρομικη..και καλα λογω φορτο εργασιας...σε σχετικα χωριο μενουμε... Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από skiathos7
margaritagr Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 με συγκλόνισε η acs αν έρθει όντως σήμερα θα ναι θαύμα !
stelaras12 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Να ενημερώσω κι εγώ πως από 22/4 δεν έχω παραλάβει δέμα που στάλθηκε από Περιστέρι με προορισμό τον Βύρωνα με ΕΛΤΑ κούριερ και στις 2/5 ανανεώθηκε σε "Διανομή κομβικού Αθήνας". Απαράδεκτες τακτικές των αφεντικών που δεν προσλαμβάνουν ούτε έναν υπάλληλο να εξυπηρετήσουν και τους πελάτες τους αλλά να βοηθήσουν και τους εργαζομένους που βαράνε 12ωρα. Η εμπιστοσύνη έχει χαθεί τελείως από τις κούριερ πια. Μόλις τελειώσει όλο αυτό, παραλαβή από το κατάστημα ΜΟΝΟ. Ποτέ ξανά κούριερ
suspiria Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Ποτε υπολογιζεται να ομαλοποιηθει η κατασταση στις εταιρειες ταχυμεταφορων; Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από suspiria
mindreader Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, suspiria είπε Ποτε υπολογιζεται να ομαλοποιηθει η κατασταση στις εταιρειες ταχυμεταφορων; Αυτο ειναι και δικη μου απορια... Ακομη ομως δεν εχουν ανοιξει ολα τα καταστηματα λιανικης. Ανοιξαν αρκετα, αλλα οχι ολα.
pano21 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Καλημέρα έχω κάνει μία παραγγελία από παμπλικ και η κατάσταση αποστολή είναι "έχει αποσταλεί" δεν έχω πάρει ακόμη όμως κάποιο κωδικό αποστολής, θα ρθει με acs(ασχολίαστο). Το παμπλικ έλεγε μεχρι 11/5 και 15/5 είναι οι ημερομηνίες που ενδέχεται να φτάσει αλλά σε αυτή τη φάση δεν έπρεπε να έχει έρθει κάποιος κωδικό. Επίσης η κούριερ το έχει παραλάβει από ότι μου είπαν στο πάμπλικ που ρώτησα. Άρα και τηλεφωνο στην κουριερ να πάρω εφόσον δεν το εχουν καταγράψει δεν θα έχουν κωδικό αποστολή. Σε τέτοια περίπτωση τι γίνεται edit: τελικά ήρθε ο κωδικός στο σαιτ τους Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από pano21
greengr21 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Γενικη Ταχυδρομικη παντως γτπ site για tracking της παραγγελιας εχω ενα δεμα που φαινεται εδω και 6 μερες "arrival at pick up point" στο Ηρακλειο Κρητης ενω εχω βαλει προφανως παραδοση σπιτι και χωρις κανενα αλλα στοιχειο,ουτε σε ποιο καταστημα ειναι δεν ξερω να παω να το παρω εγω η αν ειναι μεσα σε καμια αποθηκη. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από greengr21 1
tass0s Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Μ' αυτα και μ' αυτα ειχα εμπειρια με 5 διαφορετικες εταιρειες κουριερ επι κορωνοιου. 15 Απριλιου Απογευμα έκανα 4 διαφορετικες παραγγελιες απο 4 διαφορετικα καταστηματα. Και τέλη του μήνα άλλη μια. Απο τις πρωτες 4, οι εταιρειες κουριερ που χρησιμοποιηθηκαν ηταν: easy-mail, tas-courier, acs, speedex. Την ιδια μερα (15/04) αποσταλθηκαν τα πακετε με easy-mail και speedex, και την επομενη (16/04) τα πακετα με tas-courier και acs. Αυτη απο τα τελη του μηνα μεχρι να συγκεντρωθουν τα αντικειμενα, αποσταλθηκε στις 30/4 με Γενικη Ταχυδρομικη. Και ετσι, η tas-courier μου παρεδωσε σε 1 μερα (17/04) το δεμα, η Γενικη Μεταφορική σε 2 μέρες απο την αποστολή του (2/5), η easy-mail σε 6 μερες (21/04), η acs σε 13 μερες (29/04) και η speedex τρεχει ακομα, το tracking εχει κολλησει σε ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, 27/04/2020 στις 16:28 και το τηλεφωνο εξυπηρετησης ειναι κατηλειμμενο. (Στις διαρκειες ημερων μπορουν να αφαιρεθουν οι 3 μερες αργιας του πασχα και η πρωτομαγια). 3
POS Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 ηταν ενα λαθος... τουλαχιστον το παραδεχτηκαν https://www.kathimerini.gr/1076567/article/proswpa/synentey3eis/kaname-la8os-me-thn-ektakth-xrewsh
Cocomel Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 οταν λεει καποιος το αυτονόητο η κουτο -πονηρια δεν σας αφηνει,, η βολεμενος η τα παιρνει η εχει συμφέρων οχι μελισσοκομος ειμαι και εχω 30-40 το χρόνο επιστροφές που παραγγελνουν και απλα δεν εχουν σκοπο να πανε να τα παρουν ετσι για να σε χρεώσουν αλλα οταν δεν μπαινει στον κο.....ο σου δεν σε νοιαζεςι ετσι ειναι ο ελληνας
takoulou Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 23 ώρες πριν, suspiria είπε Ποτε υπολογιζεται να ομαλοποιηθει η κατασταση στις εταιρειες ταχυμεταφορων; Καλημερα... Μαλλον αυτο θα γινει μεχρι τελος Μαιου... Σιγα -σιγα... Εχω περασει απο πολλα καταστηματα curier εδω στην Αττικη...Εχουν απιστευτη δουλεια ακομα...Εχουν παρει αρκετα ατομα εχουν νοικιασει αποθηκες αλλα υπαρχει πολυ μεγαλο stock ακομα!!!! Αλλα υπαρχει και μεγαλο stock ακομα στις κεντρικες αποθηκες... Γιατι δεν υπηρχε τοσο χωρος για να παραλαβουν τοσα πολλα δεματα... 1
vagos789 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Απο εδω και περα θα ειναι καλυτερα τα πραγματα,αν δεν υπαρξει παλι lockdown Το Πασχα με τα δωρα εφυγε,τα μαγαζια ανοιξαν,οι μετακινησεις επιτρεπονται και...σε λιγο δεν θα εχει λεφτα ο κοσμος για να ψωνιζει
SocialNetUsr Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Στις 2/4/2020 στις 11:21 ΠΜ, SocialNetUsr είπε Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν παίζει το κουριερ γενικά και η μόνη λύση είναι να πηγαίνεις να το παραλαμβάνεις μόνος από το υποκατάστημα. Παραθέτω φωτογραφίες της κατάστασης του δέματος.....σίγουρα παίξανε 1 ημίχρονο μπαλίτσα με το δέμα!!!! UPDATE!! Για την ιστορία... η παραγγελία μου κολλημένη απο τις 19/03 στο υποκατάστημα Αμαρουσίου παραδόθηκε 01/04. Στο ενδιάμεσο, πολλές ώρες αναμονής στο τηλέφωνο, ψέματα απο υπαλλήλους, υποβολή παραπόνων στην μητρική εταιρεία και παραλαβή δέματος στην κατάσταση που βλέπετε. Τελικά είχα κάνει και καταγγελία στην ΕΕΕΤ. Απ' ότι φαίνεται η ΕΕΕΤ προχώρησε το θέμα μου και σήμερα με πήραν τηλέφωνο απο την ACS για συγνώμες και τέτοια και αν θέλω να μου παρέχουν κάποια υπηρεσία τους δωρεάν. Βασικά αρνήθηκα ευγενικά γιατί αυτό μου με νοιάζει είναι μπας και συμμορφωθούν κάποιοι που χρεώνουν υπηρεσίες courier ενώ δεν έχουν την δυνατότητα να την παρέχουν. Τώρα περιμένω την επίσημη απάντηση της ACS προς την ΕΕΕΤ. Κάντε καταγγελία και εσείς, είναι για το καλό του καταναλωτή.
POS Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 27 λεπτά πριν, SocialNetUsr είπε UPDATE!! Για την ιστορία... η παραγγελία μου κολλημένη απο τις 19/03 στο υποκατάστημα Αμαρουσίου παραδόθηκε 01/04. Στο ενδιάμεσο, πολλές ώρες αναμονής στο τηλέφωνο, ψέματα απο υπαλλήλους, υποβολή παραπόνων στην μητρική εταιρεία και παραλαβή δέματος στην κατάσταση που βλέπετε. Τελικά είχα κάνει και καταγγελία στην ΕΕΕΤ. Απ' ότι φαίνεται η ΕΕΕΤ προχώρησε το θέμα μου και σήμερα με πήραν τηλέφωνο απο την ACS για συγνώμες και τέτοια και αν θέλω να μου παρέχουν κάποια υπηρεσία τους δωρεάν. Βασικά αρνήθηκα ευγενικά γιατί αυτό μου με νοιάζει είναι μπας και συμμορφωθούν κάποιοι που χρεώνουν υπηρεσίες courier ενώ δεν έχουν την δυνατότητα να την παρέχουν. Τώρα περιμένω την επίσημη απάντηση της ACS προς την ΕΕΕΤ. Κάντε καταγγελία και εσείς, είναι για το καλό του καταναλωτή. η ΕΕΤΤ ειναι αψογη αυτο πρεπει να κανουν ολοι να δεις μετα πως στρώνουν χαρακτηρα στις courier
Προτεινόμενες αναρτήσεις